‌قیمت تور دبی

‌قیمت تور دبی

‌قیمت تور دبی : شهر د‌بی عروس خلیج فارس لقب گرفته است و بزرگ ترین شهر کشور امارات متحده عربی بوده و یکی از مدرن ترین شهر ها در جهان محسوب می شود. این شهر شیک و پرهیاهو و چشم‌نواز در جنوب ایران قرار دارد و یک پکیج کامل و زیبا از مهیج ترین ، بهترین و شیک ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جای داده است.

این زیبایی خارق العاده دبی که ساخت دست بشر است، نه تنها به گوش مردم منطقه ی خاورمیانه و‌ آسیا، بلکه به گوش کل جهانیان هم رسیده است، به طوری که خیلی از گردشگران ثروتمند خارجی، برای سفری لاکچری و خاص تور دبی را انتخاب و شهر دبی را مقصد خود قرار می دهند.

ایرانیان هم علاقمند سفر به شهر دبی می باشند ، هر ساله به علت نزدیک بودن و نیز امکانات تفریحی، گردشگران ایرانی بسیاری به دبی سفر می کنند. آب و هوای دبی گرم است و سفر در تابستان برای مسافران می تواند بسیار آزارد هنده باشد، ولی فصل زمستان و نیز اوایل فصل بهار ، دبی هوا گرمای مطبوع و ملایمی دارد که بسیار لذت بخش است.

شهر دبی طی سه دهه اخیر به قطب گردشگری تبدیل شده است و روز به روز پیشرفته تر می شود و همچنین به امکانات گردشگری خود می افزاید که همین امر سبب شده است دبی به گران ترین شهر نیز ملقب شود.

‌با این اوصاف ‌قیمت تور دبی هم نسبت به خدماتی که آژانس ها ارائه می دهند، تعداد شب اسکان، مکان اسکان ، لیدر و غیره متفاوت است اما به صورت حدودی برای سه شب پایه قیمت اقتصادی تور دبی 10.800.00 می باشد.

قصد سفر و سیاحت دارید؟ پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان استانبول را دنبال نمایید

‌قیمت تور دبی
[vc_custom_heading text=”روش اخذ ویزا دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

‌قیمت تور دبی و اخذ ویزا دبی نسبت به نوع ویزا متنوع است. ویزای توریستی برای ۱۴ روز ، ۲۹۵ درهم است، قیمت ویزای یک ماهه یا همان سی روزه ۳۲۰ درهم، ویزای سه ماهه یکبار ورود ۸۵۰ درهم و قیمت ویزای سه ماهه ۱۹۰۰ درهم می باشد.

در امارات قوانین محدودیت ویزا برای مجردین حذف شده و اشخاصِ بالای ۱۸ سال می‌توانند برای ویزا اقدام کنند. افراد زیر ۱۸ سال برای سفر نیاز به یک همراه بزرگسال دارند.

جدیدا ۷۲ ساعت قبل از پرواز باید تست PCR کرونا را انجام دهد. در صورت منفی بودن‌ مدارک باید به انگلیسی برای تایید در فرودگاه آماده باشد. اما اگر تست کرونا مثبت بود، در امارات قرنطینه خواهد شد. هزینه‌ های آن هم بر عهده‌ی خود شخص خواهد بود و مکان قرنطینه فرد مبتلا را خود دولت تعیین می نماید.

اگر فرد از هر فرودگاهی غیر از فرودگاه دبی مثل ابوظبی، شارجه و غیره وارد امارات شود، باید در فرم درخواست اخذ ویزای امارات، افسر ویزا را از این موضوع آگاه سازد. با توجه به این که اعتبار ویزای توریستی صادر شده دبی فقط ۱۴ روز معتبر است ، اگر شخصی به هر علتی بیشتر از ۱۴ روز در دبی باشد مشمول جریمه می شود و احتمال ریجکتی در دفعات بعدی حتمی است.

داشتن بیمه نامه مسافرتی کشور امارات برای همه متقاضیان ویزای دبی الزامی می باشد که این بیمه نامه باید توسط کشور امارات و از طریق کارگزاران معتبر ویزای دبی، برای متقاضیان سفر صادر شود.

پیشنهاد میکنیم سری به تور لحظه آخری آنتالیا نیز زده و با شرایط دریافت آن بیشتر آشنا شوید

[vc_custom_heading text=”دیدنی های دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

مکان های دیدنی دبی بسیار است که شاید زمان برای گشتن کم آورد و البته در کنار زمان، هزینه های بلیط هنگفت را هم نباید فراموش کرد. از جمله این مکان ها ساحل جمیرا، ساحل جی بی آر، برج خلیفه، برج العرب، آکواریوم دبی، لگولند دبی، ساحل لامر، دهکده جهانی، باغ معجزه ، اسکله ابرا، اپرای دبی، شهربازی آی ام جی، خیابان السیف، فواره دبی، اوت لند مال دبی، مرکز خرید وافی ، مرکز خرید آلن بطوطه ، مرکز خرید مرکاتو ، اوت آن مال دبی، مارینا مال دبی ، بازار مدینه جمیرا ، شهربازی مادهش ورلد، جنگل بارانی، بازار طلا فروشان دیره، زیپ لاین دبی، بازار ماهی فروشان و ادویه فروشان دیره، پارک زعبیل، ساحل الصفوح، پارک ساحلی الممرز، پارک آبی آنلانتیس، پارک آبی آکواونچر، کروز دبی، دلفیناریوم دبی، برج ساعت دیره، فراری پارک ، سریع ترین ترن هوایی جهان و… می باشد.

[vc_custom_heading text=”تفریحات معروف دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

در رابطه با ‌قیمت تور دبی باید گفت که گشت و گذار در دبی گران است. برای مثال:

پارک آبی وایلد وادی 1.400.00 تومان، پارک آبی آتلانتیس 2.450.000 تومان، شهربازی ای ام جی ورلد دبی 1.870.000 ، پارک لگولند دبی 2.640.000 تومان ، شهربازی موشن گیت دبی 2.230.000 تومان و شهربازی کیدزانیا دبی مال 846.000تومان است که مخصوص کودکان می باشد.

اگر میخواهید به ترکیه سفر کنید حتما سری به تور ارزان ترکیه نیز بزنید

[vc_custom_heading text=”هتل های معروف دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

‌قیمت تور دبی و هتل های ارزان دبی متفاوت است. قیمت یک شب اقامت در هتل آوانی دیره دبی حدود 3.170.00 تومان است ، هتل سیتی تونیو دبی 2.760.000تومان، هتل ابلیس اسبرشا دبی 3.250.000 تومان ، هتل دیره سیتی سنتر 3.190.000 تومان، هتل ایبیس الرقه 1.650.000 تومان، هتل جووا دبی 1.650.000 تومان ، هتل حیات ریجنسب دبی 4.970.000 تومان، هتل دروس دبی 1.100.000 تومان، هتل ریحان بای روتانا دبی 3.790.000 تومان، هتل کراوان پلازا دیره دبی 4.700.000 تومان، هتل گرند حیات دبی 7.960.000 تومان، هتل سان اند سندز دبی 4.540.000 تومان، هتل سوییس اونا الغدیر دبی 4.540.000 تومان، هتل آراوی دبی 3.600.000تومان، هتل البندر روتا دبی 5.200.000 تومان، هتل صدف دبی 1.250.000 تومان، هتل الخلیج گرند دبی 2.280.000 تومان است.

مبالغ اعلامی همگی حدودی می باشند و ممکن است کمی متغیر باشد.

از دیگر هتل های میان رده می توان به هتل لواندر دبی ، هتل سیتی استار، هتل دریم پلاس ، هتل کلاریج ، هتل مای فر، هتل فونیکس ، هتل دلمون پالاس و هتل نیهان پالاس اشاره نمود.

هتل های معروف دبی
[vc_custom_heading text=”قیمت رستوران و خوراک در دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

قیمت تور دبی و هزینه خوراک در دبی آن هم در رستوران های گران قیمت دبی متفاوت است ، ولی معمولا مبلغی در حدود ۵۰۰ درهم است. قیمت غذا در رستوران های معمولی و میان رده در دبی، مبلغی بین ۶۰ تا ۱۶۰ درهم است و در رستوران های ارزان قیمت هم تقریبا مبلغی در حدود ۲۰ تا ۵۰ درهم می باشد.

از گزینه های محبوب و ارزان که در شهر دبی مورد توجه کردشگران تور دبی و مسافران قرار گرفته است، وجود فست فود های متنوع در دبی است.

فست فود ها برای افرادی که پول به اندازه برای خرج در رستوران های شهر دبی را در اختیار ندارند، بسیار خوب است. به طور کلی هزینه غذا های فست فود برند مک دونالد در شهر دبی در حالت فعلی چیزی بین ۲۰ تا ۵۰ درهم کشور امارات می باشد. البته موضوع سلامتی غذا در اولویت سفر قرار دارد.

در دو رستوران ریم البوادی و شکسپیر و کو که از برند های معروف دبی هستند، غذا های با کیفیت خوب و نیز نیمه اقتصادی متنوعی را سرو و ارائه می‌ دهند. رستوران ریم البوادی یک رستوران زنجیره‌ای است که در قسمت‌ هایی از شهر مثل جمیرا، دبی مارینا و مرکز شهر دبی دارای شعبه برای خدمات رسانی به مشتریان و مسافران است. میانگین قیمت غذا در این رستوران ۲۵ درهم یعنی ۹۲ هزار تومان است.

از مزایای رستوران شکسپیر و کو، داشتن فضایی بهتر برای نشستن محسوب می‌شود، البته کیفیت غذا ها در این رستوران و در نهایت امر، قیمت آن‌ ها هم افزایش پیدا کرده است. به طوری که برای صرف یک اسپرینگ رول باید ۳۶ درهم یعنی مبلغی در حدود 130 هزار تومان باید پرداخت کرد. رستوران شکسپیر و کو هم مانند رستوران ریم البوادی ، دارای شعب متعدد در سطح دبی برای ارائه سرویس به گردشگران و مردم می باشد.

جهت اخذ ویزای شینگن و یا رفع ریجکتی ویزای شینگن لینک را دنبال نمایید

[vc_custom_heading text=”قیمت حمل و نقل در دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

مترو ها در دبی ساعت 05:50 صبح تا ساعت 23:00 همه روزه باز می باشد و لازم به ذکر است که در آخر هفته های میلادی پنج شنبه و شنبه از ساعت 23:00 به بعد هم کار می کنند. گردشگران تور دبی باید بدانند که مترو در روز های جمعه تعطیل می باشد و از ساعت 13:30 به بعد شروع به کار می کند. همچنین هزینه حمل و نقل در دبی به وسیله مترو 3 تا 7.5 درهم می باشد.

یکی از راحت ترین و محبوب ترین راه های طی کردن مسافت در دبی، تاکسی می باشد که در ‌قیمت تور دبی بسیار تاثیر گذار است حداقل کرایه تاکسی 12 درهم و هزینه رفتن از یک طرف شهر به طرف دیگر بین 80 تا 100 درهم برایتان هزینه دارد. هزینه حمل و نقل در دبی به وسیله تاکسی، از دیره به سمت بازار دبی 28 درهم هزینه، از دیره به بازار امارات 50 درهم هزینه و همچنین از دیره تا بازار وافی 20 درهم برایتان هزینه دارد.

اگر برای رسیدن به مقصدی که می خواهید بروید عجله ای ندارید، اتوبوس ارزان ترین راه برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان می باشد. شبکه اتوبوسرانی دبی بسیار گسترده است، به طوری که اگر از یک طرف شهر به طرف دیگر بخواهید بروید، حدود 3 درهم تا 8.5 درهم هزینه دارد.

جالب است بدانید که قسمت های جلویی اتوبوس ها برای بانوان و خانواده ها اختصاص داده شده است.

اگر به دبی سفر می کنید برای یک بار هم که شده از این وسیله نقلیه استفاده نمایید. این وسیله نقلیه کشتی کوچکی است که 20 نفر ظرفیت دارد که شما را از یک طرف نهر به طرف دیگر نهر جابجا می کند. هزینه استفاده از این کشتی ها برای هر نفر بین 3 درهم تا 5 درهم می باشد.

در حال حاضر این کشتی ها با ورژن جدید تری تولید شده اند که کمی بی روح است اما برای شما راحتی بیشتری را به ارمغان آورده است که هزینه استفاده از آن برای هر نفر 6 درهم می باشد.

پیشنهاد میکنیم سری به تور اروپا بزنید و با شرایط شگفت انگیز  آن آشنا شوید

[vc_custom_heading text=”هزینه ی کامل سفر به دبی” font_container=”tag:h2|font_size:32|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”]

قیمت تور دبی بسته به نوع خدمات و مخارج متفاوت است. عوارض خروج از کشور هم مبلغ کمی نیست. این عوارض برای دفعه اول چیزی در حدود ۲۳۰ هزار تومان است، برای دفعه دوم حدودا ۳۲۹ هزار تومان و دفعه سوم به بعد هم مبلغی بیش از۴۵۰ هزار تومان به ازای هر فرد خواهد بود که هزینه‌ های ذکر شده را می‌ توان به صورت حضوری یا اینترنتی پرداخت نمود.

اگر که بخواهید سفر ارزان قیمتی به دبی داشته باشید، باید مبلغی در حدود ۵۵ دلار هزینه سفر کنید.

اگر به فکر سفری با هزینه معقول و مناسب برای خود و خانواده هستید هزینه‌ای در حدود ۱۵۰ دلار را باید در نظر بگیرید و اگر هم قصد دارید سفری لاکچری را برای خود و نزدیکان فراهم سازید، هزینه ای در حدود ۵۱۶ دلار باید پرداخت نمایید. البته هزینه خوراک را هم باید به لیست اضافه کرد.

به طور متوسط هر شخص در روز ۳ وعده غذا نیاز دارد که مبلغ آن از ۱۹ دلار تا ۱۵۰ دلار است. یک صبحانه اقتصادی حدود ۵ تا ۸ دلار می باشد، نهار اقتصادی هم در حدود ۵تا ۱۰ دلار و یک وعده شام اقتصادی هم در حدود ۸ تا ۱۲ دلار بر آورد می شود.

معمولا هزینه تاکسی از فرودگاه به مرکز شهر و هتل حدود ۶ تا ۲۲ دلار است. هر ۳ کیلومتر رفت و آمد با تاکسی حدودا ۴ تا ۵ دلار هزینه دارد و اگر به صورت اقتصادی حساب کنیم با کمترین مبالغ بدون هیچ گونه تفریح و نوشیدنی ، در حدود ۲۹۰ درهم هزینه اقامت در یک روز دبی خواهد بود.

البته باید همیشه هزینه های پیش بینی نشده را در نظر گرفت و مبلغی بیشتر از برآورد به همراه داشت تا در مسافرت به مشکل بر نخورد و گردشی خاطره انگیز برای خود و اطرافیان ساخت.

اگر قصد سفر به دبی را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور دبی نوروز 1402 را دنبال نمایید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید