تفریحات دبی از سواحل و پارک های آبی تا شهربازی

تفریحات جذاب دبی

تفریحات جذاب دبی بسیار متنوع هستند و افراد بر اساس سلیقه خود و علاقه خود می توانند از این تفریحات استفاده کنند. دبی شهری زیبا و بزرگ است که هر ساله گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند و بلندترین برج جهان در این شهر قرار دارد و این شهر دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است.

دبی شهری زیبا در کشور امارات متحده عربی است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. تفریحات جذاب دبی به قدری متنوع می باشد که به شما توصیه می کنیم قبل از سفر به این شهر لیست جاهایی که می خواهید ببینید را آماده داشته باشید.

بهترین پارک ها در دبی قرار دارند. ساحل لامر، یکی دیگر از تفریحات جذاب در شهر دبی است. ساحل جمیرا، ساحل الصفوح، پارک آبی آکوا ونچر، پارک آبی لگولند، سرسره های مارپیچ، تماشای آکواریوم های دبی، جنگل های دبی، باغ معجزه، پارک سبز و زیبای دبی، دهکده ها، چتر بازی ها، و تفریحات دیگر دبی که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می کند.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

تفریح در سواحل دبی

تفریح در سواحل دبی

شهر دبی بیشتر از ۶۰ کیلومتر خط ساحلی دارد بنابراین تفریحات دبی شامل سواحل شنی زیبا، پارک های آبی هیجان انگیز و جزایر مصنوعی لوکس و شیک هستند. لازم به ذکر است به این مورد توجه کنید که بازدید از سواحل دبی در طول روز در ماه های بهار و تابستان مناسب نیست چون باعث آفتاب سوختگی و کم آبی شدید می شوید و بدن با مشکل کم آبی مواجه خواهد شد.

این تفریح در سواحل دبی یک خاطره شیرین و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد و شما دوستان عزیز در سواحل های دبی می توانید از منظره های این مکان لذت ببرید و یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید.

تفریح و گردش در سواحل دبی بسیار لذت بخش است و ما به شما توصیه می کنیم اگر در تعطیلات تابستان و یا عید نوروز به دبی می روید حتماً از سواحل دبی دیدن کنید و کمال استفاده از این سواحل را ببرید. در میان توریست‌ ها و گردشگران افراد زیادی هستند که به سواحل علاقه دارند و طرفداران زیادی دارد.

ساحل لامر، که یکی از جدید ترین سواحل دبی است که دارای رستوران ها و کافه های زیادی است. ساحل مارینا دبی، این مکان دارای مکان های اقامتی در کنار ساحل آب های خلیج فارس است و اقامت های لوکس و مجللی دارد. ساحل ام سقیم، که شلوغ ترین و جذاب ترین ساحل دبی به شمار می رود.

ساحل کایت، که در این ساحل لوازم ورزشی زیادی مانند اسکیت سواری و غیره وجود دارد. ساحل الصفوح، وساحل های بی شمار دیگری در دبی وجود دارند که بسیار زیبا و بی نظیر هستند.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

تفریح در سواحل دبی

پارک های آبی دبی

تفریحات جذاب دبی تفریح در پارک آبی دبی یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین تفریح در دبی می باشد. یکی دیگر از تفریحات شهر دبی پارک های آبی دبی هستند که منحصر به فرد می باشد و از پارک های بی نظیر وزیبا محسوب می‌شوند.

یکی از تفریحات شهر دبی که می تواند در هوای گرم بسیار خوشایند و لذت بخش باشد بازی کردن در پارک های آبی دبی است. این پارک‌ ها هیجان بازی را به همراه خنک کردن آب در اختیار شما قرار می دهند و بازی کردن در آب برای هر فردی هیجان انگیز است و افراد زیادی به این نوع بازی علاقه زیادی دارند. با رفتن به پارک های آبی دبی یک روز شیرین و زیبایی خواهید داشت.

آب بازی کردن به افراد روحیه و نشاط زیادی می دهد به همین دلیل پارک های آبی گزینه مناسبی برای افراد هستند و می توانید یک روز لذت بخشی داشته باشید. پارک های آبی در شهر دبی انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع می باشند.

مانند پارک آبی آکواونچر، یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین تفریحات و پارک های آبی دبی است این پارک امکانات بسیار زیادی دارد.

پارک آبی لگولند، نیز از پارک های دیگر این شهر است که به شهر بازی های زنجیرهای معروف است. پارک های آبی وایلد وادی که تنها پارک آبی است که در آن می توان حال و هوای فرهنگ عربی را بیشتر دید و بیشتر با فرهنگ عربی آشنا شد.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

پارک های آبی دبی

معرفی آکواریوم های معروف دبی

تفریحات جذاب دبی شما دوستان عزیز اگر به شهر زیبای دبی سفر می‌کنید حتما به تماشای آکواریوم این شهر بروید و این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید. آکواریوم دبی معروف ترین آکواریوم در جهان هستند.

آکواریوم های معروف دبی در تمام دنیا بی‌نظیر هستند. این شهر آکواریوم های منحصر به فردی دارند. آکواریوم های معروف دبی شامل هزاران جانور دریایی و حدود ۱۴۰ گونه مختلف آبی هستند.

تفریح و گشتن در این آکواریوم این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا با خانواده محترم خود اوقات خوشی را سپری کنید و با خود خاطرات به یاد ماندنی به همراه آورید.

در این آکواریوم بزرگترین گونه کروکودیل دنیا، سمور، پنگوئن ها، وجود دارند. کارکنان این بخش به شما این امکان را می‌دهند که به ماهی ها و جانوران دریایی غذا بدهید و از نزدیک شاهد بعضی از جانوران شوید. اکواریوم های دبی در سه طبقه در مرکز شهر دبی قرار گرفته اند. آکواریوم لاست چمیز که این مجموعه شامل هتل ها و اقامت گاه، آکواریوم ساحل، کافه ها، رستوران ها، می باشد این آکواریوم در ساحل پارک منطقه جمیرا قرار دارد و از نوع خود بی نظیر است.

آکواریوم دبی شامل باغ وحش آکواریوم، تونل آکواریوم، کرکودیل شاه آکواریوم، بازدید از پنگوئن ها، بازدید از سفره ماهی در آکواریوم، اسنورکلینگ در قفس، می باشد. شما می توانید غواصی را در آکواریوم جالبه دبی بیاموزید و مدرک بگیرید.

اسکوبا دایوینگ در آکواریوم دبی تجربه بی نظیر در طول عمرتان خواهد بود. بدون شک آکواریوم بسیار جذاب دبی یکی از تفریحات خاص و بی نظیری است که برای هر سنی سرگرم کننده و جالب می باشد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

معرفی آکواریوم های معروف دبی

پارک های معروف دبی

تفریحات جذاب دبی در جای جای شهر دبی پارک هایی هستند که بسیار بزرگ و تمیز، با آب و هوای دلنشین می باشد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. پارک صفا یکی دیگر از تفریحات شهر دبی می باشد که در قلب این شهر قرا دارد این پارک دارای هوای پاک است و شما می توانید به همراه خانواده یک شب آرام و لذت بخشی را در این پارک سپری کنید. در این پارک پرندگان زیادی هستند که در این پارک زندگی می کنند.

بازدید از پارک های دبی تجربه ای بی نظیر را برای شما به وجود می آورد. پارک جنگلی بارانی، نیز یکی دیگر از پارک های معروف دبی است که زیر سقف یک گنبد شیشه ای قرار گرفته است و خانه گونه های زیاد گیاهی و جانوری است. انواع موجوداتی که در این پارک هستند شامل گیاهان استوایی، حشرات و خزندگان و ماهی ها می توان نام برد.

میمون های زیادی در این پارک وجود دارند که بر روی درختان آویزان شده اند و این میمون ها جذابیت و هیجان این پارک را دو چندان کرده است.

پارک زعبیل، نوعی پارک در دبی است که به پارک های دیگر این شهر متفاوت است چون دارای زمین های بزرگ فوتبال است به همین دلیل امکانات ورزشی زیادی دارد و برای جوانان و افرادی که به ورزش کردن علاقه دارند بسیار مناسب است. این پارک نیز نزدیک به مترو قرار گرفته است به همین دلیل کار شما را راحت تر کرده است و رفت آمد در این پارک بسیار آسان و بدون دردسر است.

پارک جنگلی دبی نیز از پارک های معروف و زیبایی است که در این شهر قرار گرفته است و پارک جنگلی در قلب شهر واقع شده و بسیار زیبا و با درختانی بسیار با شکوه و سرسبز است. پارک مشرف، هم یکی دیگر از تفریحات دبی به شمار می‌رود که هر ساله تعداد زیادی گردشگر و توریست ها برای دیدن این پارک می روند و در این پارک دهکده بین المللی وجود دارد که مجموعه ای از خانه های سنتی از کشورهای مختلف جهان. در این پارک قرار گرفته اند.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

پارک های معروف دبی

اسکای دایوینگ در دبی

تفریحات جذاب دبی اسکای دایوینگ در دبی یکی از تفریحات هیجان انگیز است که انجام اسکای دایوینگ در این شهر علاقه مندان زیادی دارد و می تواند یکی از هیجان انگیزترین بازی زندگی شما باشد.

این ورزش بسیار جذاب است و یک پرش از ارتفاع است. به طور کلی تمامی فعالیت های پرش از هواپیما در دبی توسط شرکت اسکای دایو در دبی مدیریت می شود و این یک چتربازی در دبی محسوب می شود. و یک چتر بازی بسیار شگفت انگیز است.

شما می توانید بدون هیچ آموزش قبلی به همراه یکی از مربیان اسکای دایو دبی اقدام به پرش از هواپیما و چتر بازی کنید. یکی از گزینه های تفریحی بسیار جذاب برای کسانی است که دوست دارند اوج هیجان را در یک سفر خود به دبی را تجربه کنند و جوانان و افراد شجاع از این نوع بازی بیشتر استقبال می کنند و علاقه خاصی به این ورزش دارند.

یکی از مهم ترین کارهایی که در تمام زندگی تان می توانید تجربه کنید اسکای دایوینگ دبی با پرش از ارتفاع است. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این پرش را تجربه کنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد و تا آخر عمر یاد و خاطره این پرش در ذهنتان باقی خواهد ماند.

اسکای دایوینگ در دبی

شهربازی های معروف دبی

تفریحات جذاب دبی معروف ترین شهربازی دبی می تواند شما را شگفت زده و هیجان انگیز کند. این شهربازی ها بسیار مدرن و حرفه ای ساخته شده اند. شهر دبی یک شهر شلوغ و پر هیاهوی است که در خصوص شهر بازی های معروف دبی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. شهر بازی ماجراجویی آبی ام جی یکی از شهربازی های معروف است که مخصوص کودکان و نوجوانان عزیز است.

در این شهر بازی وسایل بازی شخصیت های کارتونی، وجود دارد. هزینه رفتن به این شهر بازی مناسب است. شهر بچه ها، در دبی یکی دیگر از این شهر بازی است که برای کودکان ۲ تا ۱۵ سال می باشد.

لگو لند دبی از مشهور ترین شهربازی های دبی است که این مکان برای تمامی سنین مناسب است و انواع بازی های هیجان انگیز در این شهر بازی وجود دارند. بالیوود لند دبی یک مکانی است که محدودیت سنی وجود ندارد و این مکان شما را به یاد فیلم های مشهور هندی می اندازد.

شهر بازی واقع در امارات، شهربازی فراری دبی، شهربازی سلطنت فانتزی دوبی، و غیره در این شهر وجود دارند که هر کدام از این شهربازی ها از نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد هستند.

شهربازی مکان هایی است که کودکان و جوانان علاقه خاصی به این مکان دارند و دوست دارند در سفر خود تجربه داشته باشند به همین علت به شما توصیه می کنیم در سفر خود به شهر دبی حتماً از شهربازی های معروف این شهر استقبال کنید.

شهربازی های معروف دبی

گشت و گذار در برج های معروف دبی

تفریحات جذاب دبی برج های معروف دبی بسیار متنوع و زیبا هستند و دبی دارای برج های معروف زیادی است که در جهان شهرت دارند. گشت و گذار در این برج ها احساس خوب و هیجان زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد. برج خلیفه یکی از برج های بلند دنیا، یکی از جاذبه‌های توریستی طبیعی می باشد.

ساخت این برج بزرگ و بلند شش سال طول کشید. در این برج هتل آرمانی قرار دارد و این هتل دارای اتاق های زیادی می باشد. که طراحی و مدل های این اتاق بسیار جالب و دیدنی هستند. برج های دبی عظمت و شکوه مثال زدنی دارند و توسط معماران آمریکایی ساخته و طراحی شده است.

برج الماس، برای طراحی سازه از فرم الماس استفاده کرده است. برج ادرس بولوارد دبی که دارای اتاق های زیادی است و دارای چشم اندازی فوق العاده از خلیج فارس می باشد. انرژی این برج خورشیدی می باشد. برج مسکونی الیت که بسیار شیک و لوکس می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

برج پرنسس، ارتفاع زیادی دارد و بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. برج مالینا، دومین برج بلند و اولین برج مسکونی بلند جهان می باشد. برج ۲۳ مارینا که این سازه بر روی یک سکو به صورت هشت ضلعی طراحی و ساخته شده است. نما و چشم انداز بسیار زیبا و جذابی دارد که نظر هر بیننده را به خود جذب می کند.

به طور کلی دبی شهری بزرگ، زیبا و مناسب است که هر ساله گردشگران و توریست های زیادی به این شهر می روند و خاطرات شیرین به یاد ماندنی را با خود به ارمغان می‌آورند. دبی دارای امکانات زیادی است و آب و هوای مناسبی دارد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاورین ما در این سایت مشورت کنید و در مورد سفر به این شهر زیبا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید