تور دبی قیمت تور دبی از تهران و سایرشهرها زمستان ۱۴۰۲

تور ارزان دبی: دبی یکی از مهمترین و البته بزرگترین شهرهای کشور امارات متحده عربی می باشد که واقع در جنوب کشور ما بوده و از طرفی جنوب شبه جزیره عربستان می باشد. به دلیل نزدیکی که با کشور ما دارد افراد زیادی سالانه از این شهر توریستی دیدن می کنند و به عنوان یکی از بزرگترین و لوکس ترین شهرها در کل خاورمیانه شناخته شده است و در این شهر می توان با فرهنگ های مختلفی آشنا شد، زیرا اقوام و افراد خارجی زیادی هستند که در این شهر سکونت دارند.

این شهر دارای بهترین مناطق توریستی می باشد که سفر به این شهر را زیاد کرده است. این شهر به خاطر اینکه دارای نفت است ثروت بالایی دارد و همه مردم آن در رفاه می باشند.

سیاست های مناسبی که این کشور با همسایگان دارد باعث شده است سالانه مسافران زیادی را از خاورمیانه و سراسر کشور به خود جذب کند.

مردم این کشور به مهمان نوازی معروف هستند و بهترین شرایط را برای مسافرانی که به این شهر سفر می کنند را ایجاد می کنند. اگر شما نیز دوست دارید به این منطقه زیبا و گردشگری سفر داشته باشید می توانید برای این کار با تور دبی همراه باشید تا راحت و بی دغدغه از این امکانات استفاده نمایید و بهترین سفر را برای خود به ارمغان بیاورید به خصوص افرادی که دوست دارند یک ماه عسل رویایی را برای خود داشته باشند.

پیشنهاد میکنیم سری به تو اروپا نوروز 1403 نیز بزنید

اطلاعات مهم در رابطه با دبی که نمیدانستید

دبی یک شهر زیبا با سازه های مدرنی می باشد که دارای مکان های گردشگری زیبایی است که افراد زیادی مایل به گردش و تفریح در این مکان ها می باشند. این افراد برای انکه بتوانند به خوبی از این سفر لذت ببرند باید به بهترین نحو اطلاعاتی را کسب کنند که بتوانند بعد از ورود، مکانی مناسب برای سکونت داشته باشند.

 اما با تور ارزان دبی همه این مشکلات حل می شود و فرد تنها دغدغه ای که دارد لذت بردن از این سفر است. اطلاعات مهمی در رابطه با دبی وجود دارد که تا به حال نمی دانستید و جالب است که آنها را قبل از سفر بشنوید و در دبی ببینید.

بهتر است در مورد نامگذاری شهر دبی بیشتر بدانید، حتما این موضوع می تواند برای شما هیجان انگیز باشد. مورخ بریتانیایی اسم الوصل را برای این شهر برگزید که در زمان خود اسم درست و به جایی بود. به دلایل سنت های مختلفی که در این منطقه وجود دارد و تعداد اندکی از مدارک و افسانه، اسم دبی یا دوبی نیز دیده می شود اما در بین افراد و به دلیل معنی و ریشه ای که در عربی وجود دارد اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد اما چیزی که رسمی است و بیشتر مردم آن را با اسم دبی می شناسند و الوصل یک واژه کمتر دیده شده می باشد.

یک رودخانه کهن در این شهر به آرامی در جریان می باشد که اسم آن خور می باشد. یک محقق تاریخی به نام فدل هندهال بر این باور بوده است که اسم دبی ممکن است برگرفته از حرکت آهسته این رودخانه باشد.

یکی از شاعران به نام این شهر نیز، بر روی اسم دبا استمرار داشته است و در ابیات خود این کلمه را زیاد آورده است. چیزی که مشخص است بیشتر مردم برای این شهر اسم دبی را بیشتر می پسندند و از نظر واژه ای و آوایی زیبایی بیشتری دارد.

اگر اهل سفر هستید پیشنهاد می کنم مقاله تور ارزان تایلند را نیز دنبال نمایید

بهترین زمان برای رزرو تور دبی

بهترین زمان برای رزرو تور دبی

خیلی از ما دوست داریم زمانی را که به سفر می رویم دارای هوای مناسب باشد و بتوانیم به بهترین شکل ممکن از این موقعیت پیش آمده استفاده کنیم. با توجه به اینکه این شهر یکی از شهرهای بسیار گرم در فصل تابستان می باشد که دمای آن گاهی به ۴۰ درجه نیز می رسد بهتر است در این ماه ها کمتر به این مسافرت ها بروید، اما اگر گرمی هوا برای شما اهمیت ندارد می توانید در این زمان به این شهر بروید.

 بهترین زمان برای رزرو تور ارزان  دبی می تواند در فصل های خنک سال مانند بهار و پاییز باشد اما از آنجایی که دبی یکی از شهرهای خشک می باشد و بارندگی در آن زیاد نیست و بارش برف در این شهر کمتر دیده می شود می توانید در ماه زمستان نیز به این شهر زیبا بروید و از جاذبه های زمستانی آن دیدن کنید.

شما می توانید بهترین زمان را خودتان انتخاب کنید، به این صورت که زمانی را مشخص کنید مانند تولد یا ماه عسل یا هر مهمانی دیگری و به صورت آنلاین از تورهایی که در این روزها فعالیت دارند بخواهید برای شما در این زمان مناسب جایی را خالی بگذارند که بتوانید به بهترین نحو از این مسافرت استفاده کنید.

سامانه های زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین تاریخ حرکت تورهای خود را اعلام می کنند و مبدا و مقصد و هزینه ها را به خوبی و شفاف برای مشتریان و مسافران به نمایش گذاشته اند .شما می توانید تمامی تاریخ های تور را ببینید و با توجه به زمانی که نیاز دارید و دوست دارید رزرو کنید.

همه ما روزهایی از سال را به وقت استراحت می گذرانیم مانند تابستان یا عید یا مرخصی های مختلفی که داریم، این روزها برای ما بهترین زمان برای رزرو تور دبی می باشد.

اگر اهل سفر و گشت و گذار هستید حتما از صفحه تور اروپا بازیدکنید

دلایل محبوبیت خرید تور دبی

همانطور که گفتیم دبی یکی از بهترین مکان ها برای سفر کردن می باشد و اما امروزه بستری فراهم شده است که افراد بتوانند به صورت آنلاین نیز خرید تور ارزان دبی را انجام دهند.

شاید یکی از دلایل محبوبیتی که دارد همین موضوع باشد که مردم بدون دردسر و به راحتی می توانند یک تور مناسبی را بخرند.

 یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن، خدماتی می باشد که این تور به مسافران خود می دهد. در این صورت افراد می توانند از همه خدمات استفاده کنند. این خدمات مانند داشتن یک پذیرایی مناسب و درخور برای این افراد یا گردش و رفتن به مراکزی که تا به حال به گوششان هم نخورده است.

از همه مهمتر داشتن هزینه های مناسب که یکی از مهمترین دغدغه افراد می باشد. افراد زیادی هستند که به دلیل هزینه های بالایی که این مسافرت ها دارند از رفتن به این سفر خودداری می کنند اما این تورها با قیمت های کمتری و خدمات مناسبی نیز دیده می شوند که می توانید از آنها استفاده کنید. یک سفر به شهری که نظیر آن در دنیا نمی باشد.

با توجه به اینکه شهر دبی بسیار شیک و امروزی می باشد و سازه های عجیب و غریبی را در آن ساخته اند می توان گفت در وسط امارات متحده عربی می توانید یک شهر اروپایی را ببینید که بسیار شیک و مدرن است و انسان را به وجد می آورد و عمده ترین دلیل محبوبیت می تواند این مورد باشد.

همه این موارد در کنار هم باعث شده است که افراد ترغیب به خرید تور دبی شوند و در بهترین زمان برای خرید آن اقدام کنند.

 پیشنهاد می کنیم یک بار هم که شده از چنین تورهایی استفاده کنید و از ان لذت ببرید. خرید در دبی را از یادتان نبرید، جنس های با کیفیت و لباس و جواهرات زیبایی که نظر هر خریدار را به خود جذب می کند، این خرید یک خاطره خوش می باشد به شرط آنکه با جیبی پر از دلار و پول به این سفر بروید.

لاکچری ترین هالهای تور ارزان دبی

لاکچری ترین هتل های دبی

اولین چیزی که می توانید قبل از سفر با تور ارزان دبی  برای خود تعیین کنید هتل مورد نظر می باشد. امروزه هتل های شیک همراه با امکانات بالا منتظر حضور شما مسافران محترم می باشد. این هتل ها دو، سه و پنج ستاره می باشند که افراد زیادی روزانه در آن رفت و آمد دارند. شما با توجه به نرخ و هزینه ای که دارید می توانید هر کدام از این هتل ها را برای خود انتخاب کنید.

هتل مینا السلام در منطقه جمیرا قرار دارد که خوشبختانه با فرودگاه تنها ۲۵ دقیقه راه و با مرز خرید ده دقیقه و با بازار بزرگ این منطقه فقط پنج دقیقه زمان لازم دارد.

این هتل دارای نمای خیلی خوبی از خلیج همیشه فارس دارد و از طرف رودخانه جمیرا و طبیعتی بکر این منطقه وجود دارد. هر کدام از اتاق ها دارای امکانات جداگانه ای می باشند.

یکی از لوکس ترین هتل های موجود، هتل آتلانتیس می باشد که در منطقه نخل جمیرا وجود دارد که فاصله ای در حدود بیست دقیقه با مراکز خرید دارد.

می توانید در نزدیکی برج خلیفه باشید و از بهترین امکانات بهره ببرید. ساحل شنی اختصاصی برای این هتل نیز وجود دارد. از شنا کردن بادلفین ها گرفته تا آکواریوم زیر آب و پارک آبی را در این هتل می توانید ببینید. رستوران نوو نیز در این هتل با غذاهای عالی همراه با شما خواهد بود. م

بدون شک نمی توانید مدل هایی از این هتل ها را در هیچ جای دیگری در منطقه خاورمیانه ببینید. لوکس ترین و زیبا ترین هتل ها با ظاهری مجلل و آراسته که چشم ها خیره به این سازه ها می شود و هنرمندی مهندسان را به رخ می کشد.

غذاهای معروف دبی

در این بخش می خواهیم غذاهای معروف دبی را به شما علاقه مندان معرفی کنیم. یکی از لذت بخش ترین قسمت سفر، خوردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها است که به هیچ وجه نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

اگر طرفدار غذاهای گوشتی هستید حتما قوزی را امتحان کنید. این غذا از گوشت لذیذ بره پخته می شود و بسیار دلنشین و خوشمزه و مجلسی است.

شتر شکم پر که سرآمد این غذاهای خوشمزه می باشد که با انواع ادویه ها طعم دار شده است و در بهترین کیفیت پخته می شود. این غذا را می توان در بهترین رستوران های این شهر یافت البته با قیمت بالایی سرو می شود.

شاورما یکی از غذاهای اصیل روسی می باشد اما مردم دبی علاقه خیلی زیادی به آن دارند و در رستوران ها آن را طبخ می کنند که این غذا نیز در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

غذاهای این چنین زیاد هستند مانند فلافل، مچبوس، هریس، شاکشوکا، شیش تاووک و .. که هر کدام با طعم منحصر به فردی پخته می شوند.

این غذاهای اصیل و خوشمزه در همه رستوران ها وجود دارند و می توانید در هر وعده یکی از این غذاها را امتحان کنید و لذت خوردن این غذاها را  در سفر با تور ارزان دبی لذت ببرید

فرودگاه های دبی

آشنایی با فرودگاه های دبی

فرودگاه های دبی همه روزه مهمان های زیادی را در خود جای داده اند. این فرودگاه بین المللی انواع مسافران خارجی را در خود دیده است.

این فرودگاه در یک سال هفتاد میلیون مسافر را به خود دیده که در دنیا بی سابقه می باشد. مساحت بالغ بر بیست و نه هزار برای ساخت این فرودگاه در نظر گرفته شده است. این فرودگاه با شهر دبی تنها ۴ کیلومتر فاصله دارد و با دارا بودن سه ترمینان می تواند مسافران را به نقاط مختلفی ببرد.

تاکسی هایی که در این فرودگاه مستقر هستند همگی به یک شکل می باشند. این فرودگاه دارای بهترین امکانات است. فروشگاه های بزرگی برای خرید دارد که هر کس نتوانست در شهر خرید کند در این فرودگاه می تواند از مراکز خرید دیدن کند و خرید خود را انجام بدهد.

رستوران هایی که همه نوع غذای معروف مخصوص دبی و غذاهای خارجی در آن سرو می شود. همه نوع غذا اعم از گران و ارزان در آن وجود دارد.

این فرودگاه نمای شیشه ای تونل مانندی دارد که زیبایی ان را دو چندان می کند. در هر سه ترمینان امکاناتی وجود دارد مثلا وجود نمازخانه، وجود مراکز های پزشکی و فوریت های پزشکی که برای همه مردم استفاده می شود. امکان حمام کردن در این مکان نیز وجود دارد. با تمامی این امکانات می توان گفت تنها گشت و گذار در این فرودگاه خود یک خاطره عالی برای افراد خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید