تور آنکارا | لیست قیمت تور های ارزان آنکارا + وقت سفارت

تور ارزان آنکارا

تور ارززان آنکارا: کشور زیبا و پر قدمت ترکیه که همیشه خواهان فراوان در سرتاسر دنیا دارد برای مردم ایران هم جزو مقاصد گردشگری خارجی است و تورها از اهمیت آن مطلع هستند و با ارائه آپشن ها و خدمات متنوع ، سعی در جذب مشتری و رقابت در بازار کسب و کار و تجارت دارند.

ترکیه کشور دوست و همسایه ایران که اشتراکات فرهنگی ، دینی و مرزی دارد که باعث روابط حسنه ی ریشه داری با ایران شده است. شهر تبریز که مادر آذربایجان و پایتخت ترک های آذربایجانی شناخته می شود ، خواهر خوانده شهر استانبول می باشد که همه ساله مراسم بی نهایت قشنگی به همین مناسبت در هر دو شهر برگزار می شود.

ترکیه مردمانی خونگرم و با اصالت ترک زبان ، چون ایران در دل خود جای داده است که دیدار از خاک و مردمان این دیار ، قلب را به شوق می آورد.

تور آنکارا یکی از تورهای پرطرفدار در ایران است که همه ساله در فصول مختلف مسافران بسیاری را جذب می کند. مرکز استان ها عموما پروازهایی برای آنکارا در لیست خود دارند که بسته به شرایط و امکان و بودجه ، پذیرای مسافران ایرانی است.

مسافرت ایرانیان به شهر آنکارا بیشتر به قصد کاری چون رفتن به سفارت آمریکا و کانادا است تا بتوانند ویزا و اقامت این قبیل کشورها را بگیرند.

تور استانبول 4 روزه

شروع قیمت از:5.980.000 تومان

تور آنتالیا 7 روزه

شروع قیمت از:8,490,000 تومان


درباره ی شهر آنکارا

در کشور ترکیه ، شهر آنکارا دومین شهر بزرگ و به عنوان پایتخت سیاسی ترکیه می باشد. ترکیه کشوری آسیایی اروپایی محسوب می شود که شهر بزرگ آنکارا در قسمت آسیایی کشور ترکیه قرار دارد.

خالی از لطف نیست قبل از سفر با تور ارزا ن آنکار بدانید  که آب و هوای آنکارا  اکثرا ابری و بارانی بوده ولی تابستان هایی بسیار گرم دارد. گرمای آنکارا کمی شبیه به شهر تهران است، ولی با آلودگی کمتر و رفاه خیلی بیشتر.

زمستان آنکارا بسیار سرد به همراه بارش برف و باران است. فصول بهار و پاییز در شهر پرهیاهو و شکیل آنکارا ، فصل های متعدل محسوب می شوند و در این بازه زمانی که بر بام آنکارا سایه افکنده است ، به دلیل ثبات شرایط جوی، گردشگری آنکارا نیز رونق می یابد.

جمعیت شهر آنکارا در حدود 7 میلیون نفر برآورد می شود. اکثر مردم این شهر به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. ترکیه کشوری مهاجر پذیر است و خارجی های بسیاری را به آغوش کشیده است و شهر آنکارا هم چون دیگر شهرها و چه بسا تعداد بیشتری را سکونت داده است.

نکات بسیار مهم قبل از رزرو تور آنکارا

نکات بسیار مهم قبل از رزرو تور آنکارا

برای رزرو تور ارزان آنکارا اولین کار این است که اطلاعات عمومی خود را درباره شهر آنکارا ، جاذبه‌های تاریخی شهر ، تفریحات موجود در پایتخت ترکیه و خرید در شهر آنکارا، رستوران‎گردی و کافه‌گردی ، حمل‌ و‌ نقل عمومی و تامین هزینه سفر بالا ببرید. باید جویا شد که بهترین زمان سفر به آنکارا چه زمانی است.

مدیریت هزینه‌ها و خرید سوغات دیگر موضوعات و دغدغه هاست که پیش تر باید برآوردها انجام شده باشد. مهمان‌نوازی از رسم و خوی ترک‎ها است همچون ترک های ایران خودمان. در آنجا هرگز احساس غربت نخواهید داشت . در قدم بعد از آژانس مدنظر مطمئن شوید که معتبر باشد و قیمت مناسب و باکیفیت و در مورد زمان و لیدر و تعداد و جزئیات اطلاع دقیق کسب کنید.

روش های مختلف برای سفر به آنکارا

روش های مختلف برای سفر به آنکارا

ترکیه یکی از مقصدهای اصلی ایرانیان است.در سفر به با تور ارزان آنکارا  نیاز به اخذ ویزا ندارد و هزینه سفر به آنکارا مناسب می باشد.

لذت سفر به ترکیه با قطار جذاب است. سفر به آنکارا با قطار اقتصادی به نظر می‌رسد، در مسیر از تماشای منظره لذت ببرید و از امکانات فراوان قطار استفاده کنید. کاهش هزینه سبب می‌شود تعداد مسافر و دفعات سفر فزونی یابد. می‌توان در مسیر رفتن به آنکارا با قطار، در وان توقف داشت. اکثر مسافران ایرانی و خارجی که شهرهای ایران را برای رفتن به آنکارا انتخاب می کنند قطار سریع‌السیر آنکارا – استانبول را ترجیح می‌دهند. مسیر ریلی بین شهر تبریز و وان در ترکیه، محبوب‌ترین مسیر محسوب می‌شود.

اگر هزینه برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد تورهای هوایی همه روزه از مراکز استان های ایران به مقصد آنکارا صورت می گیرد که در کمترین زمان با برترین کیفیت می توانید به پایتخت کشور دوست و همسایه مسافرت کنید و لذت ببرید.

بهترین هتل های آنکارا

بهترین هتل های آنکارا

از هتل های  جذاب در سفر با تور ارزان آنکارا می توان به هتل برا آنکارا اشاره کرد . کارمندان هتل می توانند به زبان های ترکی و انگلیسی پاسخگو باشند. خدمات این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا می باشد عبارتند از خدمات نظافت روزانه ی اتاق ، سرویس کامل اتاق در صورت نیاز مسافر و همچنین درخواست افزایش امنیت اتاق.

از دیگر خدمات ، سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد ، باشگاه بدنسازی، یوگا و تنیس، گلف، دارت است که برای مراجعین و مسافران در دسترس است.در هتل فوق می توان صبحانه ی خود را در اتاق میل نمایید.

هتل هالیدی از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است. هتل گرند آنکارا از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است و با ایستگاه مترو حدود ۹۰۰ متر فاصله دارد.

رستوران هتل در تمام طول روز غذاهای بین المللی سرو می کند. تقریبا ۱۰ دقیقه رانندگی با مکان های خرید فاصله دارد. فاصله با پارک تنها 1.3 کیلومتر و با فرودگاه آنکارا ۳۰ کیلومتر است.

هتل رادیسون بلو آنکارا از هتل های زنجیره ای و معروف دنیاست و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا به شمار می رود .هتل ۵ ستاره رادیسون بلو یک ساختمان چند طبقه و سفید رنگ با ۲۰۲ اتاق که تنوع اتاقی هتل باعث شده بتوان اتاقی مطابق با سلیقه خود به آسانی یافت. کارمندان هتل افرادی مودب و کمک رسان هستند .

در روبروی هتل، پارک بزرگی است که در طبقات بالاتر، چشم انداز پارک قابل رویت است. در اطراف هتل کافه های بسیاری می باشد. برای دیدن قسمت های دیدنی شهر می توان در تورها و گشت شهری شرکت کرد.

هتل شرایتو از هتل های لوکس آنکارا است که در مرکز شهر قرار دارد. در این هتل ۳۱۱ اتاق وجود دارد و می توانید از بین اتاق های یک تخته و چند تخته و همچین سوییت های لوکس آن انتخاب کنید. در این اتاق ها امکانات زیادی مثل حمام و تلویزیون می باشد، در هر قسمت هتل وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد که نیازهای اینترنتی را رفع می سازد.

امکانات بیزنسی هتل شامل اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس و کپی است . این هتل 5 ستاره ، در موقیعت مکانی خوبی واقع است و اکثر اتاق های این هتل پر زرق و برق، چشم انداز ویژه ای از شهر را دارد.

در این هتل رستوران های شکیلی است که حق انتخاب و گزینش های شگرفی را برای مشتریان و مسافران تدارک دیده است. غذاهای محلی و ترکی اصیل و معروف را می توان در این هتل لاکچری میل نمود . صبحانه های ترکی به قدری متنوع و خوشمزه هستند که در جهان مثال زدنی است و به وقت صبحانه خوراکی های متنوعی برای انتخاب دارید.

هتل گرین پارک در آنکارا،هتل هیلتون اس ای آنکارا ، هتل بست وسترن ۲۰۰۰ آنکارا ، هتل شرایتون آنکارا، هتل دیوان آنکارا، هتل گرند آنکارا ، هتل موون پیک آنکارا ، هتل بیفزینس پارک آنکارا، هتل کایرا ، سوییش اوتل ، هتل شاهین بی ، هتل گلد آنکارا ، هتل ریسیز آنکارا و دیگر هتل های معروف که اسم بردن از همگی آن ها میسر نیست.

پیشنهاد میکنیم سری به تور اروپا نوروز 1403 نیز بزنید

جاذبه های دیدنی آنکارا

از جاذبه های دیدنی در سفر با تور ارزان آنکارا می توان به آنیت قابیر محل دفن مصطفی کمال آتاترک، برج آتاکوله، فروشگاه پاشاباغچه آنکارا ،خیابان تونالی هیلمی، شهربازی آنکارا ، پارک جنگلی آتاتورک ، مرکز خرید آنکامال، منطقه تاریخی اولوس ، محله تاریخی هامامونو اوت، لت فروم آنکارا ،مرکز خرید کاروم ،مرکز خرید اوت لت اوپتیموم آنکارا ، فروشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی آنکارا ، آکواریوم آکوا وگا قلعه‌ آنکارا ،دریاچه موگان که به دریاچه گولباشی هم معروف است، مسجد قوجاتپه با 20 هزار نماز گذار، مرکز خرید آرکادیوم، معبد آگوستوس ، مرکز خرید گالریا آنکارا و … اشاره کرد.

هزینه های مختلف تور آنکارا

هزینه های مختلف تور آنکارا

نخستین هزینه سفر ، رزرو تورارزان آنکارا است. البته شخصا می توان هتل و هواپیمای خود را به مقصد این شهر رزرو کرد. برای تامین خورد و خوراک اگر در کل روز اقامت ،صبحانه را در رستوران هتل و به صورت رایگان باشد، حدود 40 تا 50 لیر برای غذای ناهار و شام در رستوران عادی کافی است.

در آنکارا در طول هر روز به حدودا به 5 لیر برای آب معدنی لازم است. برای میل خوراکی های متنوع و کافه گردی حدودا 30 تا 40 درصد بودجه بیشتری نیاز می باشد. حداقل 25 لیر برای تفریح هر نفرتان در هر روز اقامت در این شهر همراهتان داشته باشید.

جای دیدنی خاص یا ارگانی، بهتر است که هتل در نزدیکی همان جا باشد تا بتوان بعضی از مسیرها را به صورت پیاده طی کرد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید