مدارک سفارت کانادا

مدارک سفارت کانادا : کانادا کشوری در شمال آمریکای و‌ دارای وسعت زیادی بوده که از دو طرف به اقیانوس آرام و منجمد شمالی منتهی شده است. این کشور دارای امکانات فراوانی برای تحصیل و زندگی بوده و به همین دلیل تعدادی زیادی از مردم به ویژه جوانان و دانشجویان تمایل به زندگی در این کشور دارند.

مدارک سفارت کانادا به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند که مدارک عمومی برای همه مشترک بوده و شامل شناسنامه و پاسپورت بوده که در زمان پر کردن فرم به سفارت تحویل داده می شود. در مدارک اختصاصی باید هر فرد مطابق تقاضای خود برای ویزا باید به سفارت تحویل دهد.

هر ویزایی نیاز به مدارکی کامل دارد تا فرد بتواند به این کشور سفر نماید. پیشنها می کنیم سری به انواع تور اروپا زده و با آن آشنا شوید

تورنتو از شهرهای توریستی کانادا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

ویزای کوتاه مدت یا توریستی و گردشگری، ویزایی است که حدود ۶ ماه اعتبار داشته و برای تفریح، دید و بازدید، درمان و یا گذراندن دوره های آموزشی صورت می‌گیرد. کسانی که این ویزا را دریافت می کنند، می توانند اطرفیان خود مانند فرزند و همسر خود را با خود به این کشور ببرند.

ویزای توریستی برای هر متقاضی متفاوت است، مدارک سفارت کانادا   متفاوت بوده و هر فرد باید مدارک اصلی را تحویل دهد. کسانی که برای درمان و یا انجام امور پزشکی قصد سفر به این کشور دارند، باید تمامی مدارک پزشکی که اصل باشد و یا نسخه پزشک خود را به صورت کامل به سفارت تحویل دهند.

گاهی در بعضی از موارد پذیرش بیمارستان و یا کلنیک هم انجام می گردد که این مدارک هم باید تحویل داده شود.

در ویزاهایی که به هدف دید و بازدید از خانواده باشد، ممکن است کارت دعوت و یا دعوت نامه از داخل کشور کانادا فرستاده شود و افراد از این طریق بتوانند ویزای خود را دریافت کنند.

در مورد ویزای تفریحی هم فرد باید تمکن مالی خوبی داشته باشد و بتواند در این کشور به مدت شش ماه زندگی کرده و هزینه های خود را اداره کند.

داشتن ویزای گردشگری فقط یک ویزای کوتاه مدت بوده و فرد نمی تواند با این ویزا به کار و یا تحصیل بپردازد و باید برای هر تقاضای خود فرم مخصوص پر کرده و‌ هدف سفر دقیق و واضح اطلاع رسانی گردد.

در تمامی مدارک باید صداقت و اصالت مدارک به خوبی رعایت گردد و به زبان انگلیسی ترجمه شده و فرم و تقاضای هر ویزا به خوبی و درستی و به زبان لاتین هم پر گردد. جهت اخذ ویزای شینگن این لینک را دنبال نمایید

دلایل ریجکتی ویزای کانادا

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا

تحصیل و‌ زندگی در کانادا آرزوی بسیاری از جوانان است که بتوانند در دانشگاه های برتر این کشور مشغول به تحصیل شوند، زیرا پس از تحصیل شرایط اشتغال هم فراهم بوده و دانشجو بلافاصله جذب بازار کار می گردد.

ویزای تحصیلی در کانادا به دو دسته دانش آموزی و دانشجویی تقسیم شده و ویزای تحصیلی دانش آموزی برای افراد زیر ۱۸ سال بوده و ویزای دانشجویی برای افراد بالای ۱۸ سال بوده که هر کدام شرایط خاص خود را دارا می باشند. اگر کسی بخواهد در این کشور به ادامه تحصیل بپردازد، باید از یکی از دانشگاه های کشور کانادا پذیرش بگیرد و از طرفی دارای گردش مالی خوبی باشد و بتواند هزینه های تحصیلی خود را پرداخت نماید.

فرد متقاضی باید بتواند هزینه یک سال را پیشاپیش پرداخت نماید و فرد باید مسئول یا افسر پرونده مهاجرت را قانع کند تا قبول کند که فرد برای ساخت آینده خود نیاز به تحصیل در کشور کانادا دارد. از طرفی فرد باید بتواند اداره مهاجرت را قانع کند که پس از اتمام تحصیل در این کشور نخواهد ماند و کانادا را ترک خواهد کرد.

فرد علاوه بر تمکن مالی باید دارای سلامت روحی و روانی باشد و سوء پیشینه نداشته باشد.

مدارک سفارت کانادا برای ویزای تحصیلی کانادا برای هر رده سنی متفاوت بوده و دانش آموز و دانشجو دارای شرایط یکسان نیستند. در ویزای دانش آموزی علاوه بر مدرک شناسنامه ای فرد باید برگه یا نامه پذیرش از یکی از مدارس این کشور را داشته باشد، اگر دانش آموز زیر ده سال دارد باید حتما یکی از والدین او را همراهی کنند تا فرد بتواند به ادامه تحصیل در این کشور بپردازد.

در مورد کودکان بالای ده سال باید یک فرد مورد اعتماد برای رسیدگی به امور دانش آموز به دولت معرفی گردد.

مدارک لازم برای ویزای کاری کانادا

کانادا کشوری پویا و شکوفا از جهت اقتصادی و رفاه عمومی و اجتماعی است که مردم را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می کند ولی با داشتن چنین شرایط خوب و مناسبی از نیروی کاری متخصص و کاردان کمی برخوردار بوده و نیازمند جذب نیروی جوان و کارآمد است تا بتواند شکوفایی و پویایی خود را حفظ نماید.

افرادی دارای شانس بالای ویزای کاری هستند که سن زیر چهل سال داشته باشند، دارای سابقه تحصیلی و شغلی خوبی باشند و سطح زبان انگلیسی بالایی داشته باشند. این کشور پس از بررسی سن، مدرک، سابقه کار شما نتیجه را به شما اعلام می کند که آیا می توانید ویزای کاری دریافت کنید یا خیر و در این صورت شما می توانید تقاضای خود را ارائه دهید.

استان های کانادا هر سال مقدار نیرویی را که لازم دارند اعلام کرده و نیروهای ماهر را جذب می نمایند. یکی از روش هایی که فرد می تواند جهت کار وارد این کشور شود، اخذ ویزای کار در مناطق روستایی و محلی است که در حال حاضر به صورت آزمایشی اجرا می گردد.

اگر کسی دارای شغل هایی مانند مراقبت از سالمند، مربی مهد و یا پرستاری باشد می تواند از این طریق ویزای کاری کانادا را دریافت کند. مدارک سفارت کانادا  علاوه بر مدارک عمومی شامل تخصص های کاری، سوابق تحصیلی و تسلط به زبان هم می شود.

شهر های توریستی کانادا

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ برای کسانی در نظر گرفته شده که برای اولین بار وارد این کشور می شوند و دارای یک ایده خلاقانه و جدید هستند و می توانند یک کسب و کار جدید را در این کشور راه اندازی کند. این افراد علاوه بر دادن مدارک هویتی باید یک ایده خلاقانه و نو را که در این کشور ایجاد شغل، تجارت و غیره کند را به سازمان های اقتصادی این کشور تحویل دهند و پس از پذیرش این ایده اقدام به دریافت ویزا نمایند.

از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا داشتن وضع مالی مناسب و یا گردش حساب ثابت است که باید در یک حساب بین المللی محرز گردد. واریز کردن پول کوتاه مدت به حساب نه تنها موثر نیست، بلکه می تواند مضر هم باشد.

در زمینه کسب و کار و ایده خلاقانه و تجاری باید گفت که این طرح باید مستمر باشد و فرد باید بتواند هدف خود را به صورت واضح بیان کند و یا شغل یا بیزنسی که طراحی و ارائه داده است، مستمر و دارای فواید اقتصادی باشد و افرادی را برای درآمدزایی به سوی خود جذب کند. صرفا داشتن این طرح کافی نبوده و متقاضی باید بتواند هزینه 6 ماه خود را پیشاپیش پرداخت نماید.

در این ویزا فرد باید بتواند درخواست و هدف خود را به سازمان های اقتصادی رسانده و ثابت نماید که دارای مقاصد اقتصادی و خلاقانه است. این سازمان تمامی شرایط طرح را بررسی می کند تا تکراری نباشد، مداوم باشد و دارای اهداف تجاری و اقتصادی واضحی باشد و پس از پذیرش طرح، فرد می تواند اقدام به دریافت ویزای استارتاپ نماید.

این ویزا برای کارآفرینان و افرادی است که ممکن است به علت بالا بودن سن نتوانند اقامت کانادا بگیرند و از این روش می خواهند مقیم کانادا گردند. افراد در این شرایط ممکن است با بحران هایی هم رو به رو شوند، مثل شکست طرح، بالا بودن خرج یا هزینه، نداشتن تخصص و مهم تر این که مدت زمان طولانی در انتظار دریافت جواب مثبت این ویزا می مانند. تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک کافی در خصوص دانستن زبان هم ضروری می باشد.شما در حال خواندن مقاله مدارک سفارت کانادا هستید

اخذ ویزای توریستی کانادا و مدارک مورد نیاز آن

مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا

کشور کانادا یک کشور توریستی است که پر از جاذبه های طبیعی و گردشگری بوده و یکی از دلایل گرایش توریست به این کشور می باشد. از طرفی کانادا دارای امکانات و رفاه بالایی بوده و بیشتر مردم خاورمیانه تمایل برای زندگی در این کشور آباد و آرام دارند.

ویزای مولتی در ردیف ویزاهای توریستی بوده و مدت آن پنج سال می باشد. در این ویزا اگر چه تمامی شرایط برای فرد مهیا می گردد، اما پس از اتمام مدت اعتبار ویزا باطل می گردد. در این ویزا شرایط زندگی برای فرد مهیا شده و چنانچه فرد دارای شرایط مناسب باشد، به صورت اتوماتیک هر شش ماه تمدید می گردد.

این ویزا یکی از پر طرفدارترین ویزاها است که اغلب مردم جهان تمایل به استفاده از آن دارند. این ویزا با اهداف متفاوتی صادر می گردد و هر فرد باید مطابق تقاضای خود اقدام به دریافت نماید و سپس مدارک لازم را ارائه دهد.

یکی از مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا داشتن دعوت نامه رسمی است که منجر به دریافت سریع تر ویزا می گردد. در این ویزا که با اهداف توریستی، تفریحی، دید و بازدید صورت می گیرد؛ صدور ویزا چندان سخت نمی باشد.

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

مدارک لازم برای ویزای همراه تحصیلی کانادا

دولت کانادا با توجه به اهمیتی که به کانون خانواده داده، شرایطی فراهم کرده تا اگر فردی به قصد ادامه تحصیل وارد این کشور شد، اطرافیانش هم بتوانند به صورت کاملا قانونی وارد کانادا شوند. این کشور در این زمینه سرآمد بوده و در دیگر کشورها چنین شرایطی مهیا نمی باشد.

از جمله کسانی که می تواند از این امتیاز استفاده کند، همسر فرد متقاضی است که به این کشور سفر کرده است.‌ گزینه دوم برای دریافت ویزای همراه، فرزند است که می تواند به آسانی از این امتیاز فوق‌العاده برخوردار شود. اگر دانش آموزی به قصد ادامه تحصیل وارد این کشور شود ،والدینش هم می توانند به عنوان همراه وارد این کشور شوند و علاوه بر تحصیل فرزندشان، خودشان هم از امکانات این کشور بهره مند شوند.

در ویزای همراه تحصیلی کانادا فرد باید مدارک قانونی مانند عقدنامه رسمی ارائه دهد و اگر فرزندی بالای 22 سال سن داشته باشد نمی تواند از آن استفاده کند، اما اگر فرزندی به علت داشتن کم توانی ذهنی و جسمی به پدر و مادر وابسته باشد و یا نتواند مایحتاج زندگی خود را فراهم نماید، می تواند از چنین امتیازی استفاده کند.

در این ویزا والدینی که دارای فرزند هستند می توانند پس از این که ویزای تحصیلی آنها مورد پذیرش قرار گرفت، تقاضای خود را به همراه مدارک کامل به سفارت تحویل دهند و منتظر پاسخ باشند. شما در حال خواندن مدارک سفارت کانادا  هستید.اگر قصد سفر به کانادا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای مولتی کانادا را دنبال نمایید

شهر های توریستی کانادا

تعیین وقت سفارت کانادا

کانادا سفارتی برای انجام چنین کاری در ایران ندارد و فرد متقاضی باید برای گرفتن وقت سفارت کانادا به سفارت یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه مراجعه نماید. گرفتن وقت به دو صورت حضوری و مجازی انجام می گیرد که در هر دو حالت فرد باید تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کرده و در صورت نیاز و یا تقاضای سفارت به مسئول و یا افسر پرونده تحویل داده شود.

در وقت حضوری ابتدا باید مبلغ تعیین شده به حساب ریخته شده و پس از این که یک کشور دیگر زمان حضور شما در سفارت را اعلام کرد، به مرکز یا دفتر وک مراجعه کنید و برای انگشت نگاری آماده باشید. پس از آن که انگشت نگاری انجام شد شما باید صبور باشید و منتظر جواب بمانید.

از مراجعه حضوری مجدد و یا دادن تقاضای مکرر خودداری کرده و منتظر بمانید.

در وقت غیرحضوری باید به یک سایت سفارت مراجعه و پس از ساختن یک حساب کاربری برای خود، تمامی مدارک مورد نیاز برای سفارت را بارگزاری می کنید و پس از آن کشوری را انتخاب می کنید که برای انگشت نگاری به آن کشور مراجعه نمایید و باید هزینه های آن را پرداخت کرده باشید تا برایتان انجام گیرد. شما در حال خواندن مقاله مدارک سفارت کانادا  می باشید.

در وقت انلاین اگر نقصی در پرونده شما موجود باشد به راحتی می توانید آن را برطرف نمایید. کودکان زیر 14 سال و سالمند بالای 80سال هم نیازی به انگشت نگاری ندارند.

در زمان مراجعه حضوری و یا ارسال مدارک به صورت آنلاین بهتر است تمامی مدارک خود را به صورت کامل ارائه دهید و در نوشتن هر موضوعی درستی و صداقت تقاضای شما روشن باشد و از دادن مدارک خدشه دار امتناع کنید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید