سواحل فرانسه

سواحل فرانسه

سواحل فرانسه: کشور فرانسه نگین سبز اروپا و کشوری با جاذبه های طبیعی فراوان است. سواحل زیبای فرانسه بی نظیر و مثال زدنی است و این کشور با جاذبه های زیبای گردشگری و کوه و مناظر و دریا محاصره شده و سرشار از لحظات ناب و پر از سرسبزی و شادی است.

سواحلی با شن های نرم و قایق سواری و بخش هایی که خورشید به دریا می پیوندد، نمونه ای از شاهکارهای خلقت در این نگین سبز است که از هر طرف توسط آب احاطه شده است. این کشور زیبا و دوست داشتنی در شمال غربی اروپا واقع شده و کشوری با فرهنگ غنی و مردمانی متمدن است که دارای ویژگی های خاص طبیعی و جغرافیایی می باشد.

گاهی وجود پلاژهای مختلف و سواحل سنگی که به مرور زمان شکل گرفته، جذاب بوده نظر هر بیننده را به خود جذب کرده است.

ساحل نیس

ساحل نیس از معروف ترین سواحل فرانسه بوده و انگلیسی ها هم در این منطقه ساحل سنگی اختصاصی دارند. این خلیج زیبا و عجیب با چندین ساحل خصوصی و عمومی احاطه شده و هرسال مسافران زیادی را به خود جذب کرده است. این ساحل اگر چه نسبت به سواحل عمومی امکانات بیشتری دارد، ولی مدت زمان سرویس دهی آنان کوتاه بوده و در عوض گران قیمت می باشد.

اپرا پلاژ یک منطقه قدیمی از این ساحل است که برای مسافر همه امکانات را فراهم کرده و حتی لوازم شخصی هم ارائه می‌دهد. اگر نیاز به ورزش خاص دارید و یا آفتابی بی دردسر نیاز دارید، این مکان گردشگری روز خوشی برای شما رقم می زند.

یکی دیگر از سواحل سنگی و جذاب این منطقه، لوگاله است که این ساحل درست رو به روی محله قدیمی قرار دارد و در این منطقه می توان بهترین منظره از کارناوال ماه فوریه را دید و لذت برد.

کستل پلاژ منطقه ای است که دارای تخت خصوصی برای گرفتن آفتاب می باشد. اغلب افراد قبل از ورود به این ساحل تخت خود را رزرو می کنند تا خیالشان جمع باشد و تفریحشان مهیا گردد.

این ساحل دارای رسنوران های بزرگ با انواع غذاهای متفاوت است که اغلب گردشگران را به سوی خود جذب کرده است.پیشنهاد میکنیم حتما با مقاله عجایب هفت گانه دنیا نیز آشنا شوید

ساحل بولیو سوق مق

ساحل بولیو سوق مق یکی از زیباترین سواحل فرانسه است که در تابستان افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است. این ساحل مانند تمامی سواحل دیگر دارای کافی شاپ، رستوران، هتل، سالن غذاخوری و تمامی امکانات می باشد و کسانی که به این ساحل می روند، از ترامبولینگ این ساحل نمی گذرند و مدتها با ان مشغول خوشگذرانی هستند.

این ساحل علاوه بر داشتن ساحل تابستانی و تمامی امکانات مورد نیاز برای یک سفر جذاب می تواند یک مرکز خوب و خوش برای آفتاب گیری باشد. آب این ساحل نسبت به سواحل دیگر خنک تر بوده و یکی از دلایل این که ساحل تابستانی به حساب می آید، آب خنک است.

امتداد این ساحل حدود 7 کیلومتر بوده و به علت داشتن امکانات می تواند مکانی فوق العاده برای بازی و استراحت باشد. این ساحل دارای شن های نرم بوده و افراد به راحتی می توانند در ساحل تردد کنند.اگر قصد سفر با تور اروپا را داریدحتما لینک زیر را دنبال نمایید

ساحل سن-تروپه

ساحل سن-تروپه

سن تروپه نام یک روستای جذاب و دیدنی است که دارای شرایط بسیار خاص بوده و بسیاری از ثروتمندان و سلبریتی ها برای گذراندن تعطیلات خود به آنجا می آیند و کسی نیست که مزاحم آرامش آنها شود. یکی از زیباترین مکان هایی که در این ساحل جذاب قرار دارد، هتل بیبلو است که بسیاری از ثروتمندان و افراد خاص مراسم ازدواج خود را در این هتل زیبا و بزرگ جشن می گیرند.

این منطقه زیبا دارای بهترین کافی شاپ و امکانات رفاهی و جذاب گردشگری می باشد. این ساحل دارای امکانات فوق العاده ای بوده که شامل انواع رستوران، بار، کافه، استراحتگاه، قایق های دو نفره و تک نفره، انواع سوپر مارکت و.. می باشد

این ساحل در میان سواحل جنوب فرانسه زبانزد بوده و اغلب مسافران بیشتری به ویژه در فصول متفاوت سال، دارد.

اگر قصد سفر به اروپا را دارید و به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید این لینک را دنبال نمایید

ساحل کن

ساحل کن

در میان سواحل لوکس فرانسه، ساحل کن از همه آنها جذاب تر، زیباتر و بهتر است، ساحلی با جذاب ترین نماهای طبیعی و سرشار از مناطق زیبا و جالب.

این شهر توریستی هر ساله برنامه فیلم کن را در خود می بیند و علاوه بر آن داشتن یک ساحل بی نظیر و آب و هوای معتدل بر زیبایی و جذابیت این منطقه هنری و توریستی افزوده است و هر ساله هنرمندان زیادی همراه خانواده و دوستان خود در این مرکز زیبای گردشگری حاضر می شوند.

این شهر توریستی با سواحل زیبا در جنوب شرقی فرانسه قرار دارد و آب های گرم مدیترانه نوازشگر حضور همه گردشگران به ویژه هنرمندان و سلبریتی ها می باشد.

سواحل شهر کن در ماه اردیبهشت جذابیت های خاصی دارد و نمای ساحل دوچندان می شود و بهترین زمان برای سفر ایرانیان می باشد. این سفر یک برنامه دو جانبه است که هنرمند و گردشگر هر کدام به هدفی به این مکان می روند و می توانند برنامه های خاص خود را اجرا کنند. این ساحل دارای یک سالن آمفی تئاتر بزرگ برای برگزاری مراسم فیلم و جشنواره مربوط به فیلم کن بوده و هرساله برندگان فیلم در این ساحل جوایز خود را دریافت می کنند.

این ساحل دارای دو بخش عمومی و خصوصی بوده که بخش عمومی آن برای همگان مورد استفاده قرار می گیرد و بخش خصوصی آن مخصوص هتل ها بوده و در اختیار مسافران قرار گرفته و چنانچه کسی تمایل به استفاده از آن سواحل داشته باشد، حتما باید مبلغ آن را پرداخت نماید. 

خالی از لطف نیست که مقاله ویزای مولتی کانادا را نیز دنبال نمایید

ساحل گراند

ماسه های ریز و نرم همراه با بلوک های گرانیتی خوش رنگ سفید و صورتی که چشم نواز هستند، به وفور دیده می شوند. این ساحل جذاب با وجود اینکه ظاهری آرام و مطلوب دارد، ولی قابل شنا نبوده و رودهایی در حوالی ساحل جاری می باشند که موجب مرگ ناگهانی ناشی از شنا می شوند که مسافر را غافلگیر می کنند. خالی از لطف نیست مقاله راهنمای سفر به اسپانیا را نیز دنبال نمایید

این ساحل چندان زیر ساخت و امکانات توریستی ندارد و تنها مکانی دنج و آرام است که اغلب افرادی که تمایل به خلوت و تمدید اعصاب دارند، می توانند از این ساحل استقاده کنند و از زیبایی های طبیعت لذت ببرند. این ساحل هیچ گونه امکاناتی برای کودکان ندارد و تمامی کسانی که به این مکان سفر می کنند، باید تمامی امکانات و لوازم ضروری سفر را با خود به همراه داشته باشند.

در این مکان خود مسافران باید اقدام به نصب چادر نمایند و این ساحل با توجه به نداشتن امکانات رفاهی، تعداد مسافران کمتری نسبت به دیگر سواحل فرانسه دارا می باشد.

ساحل گراند

ساحل دینار

ساحل دینار یکی از زیباترین و امن ترین استراحتگاه های ساحلی در منطقه برتون است که اغلب مخصوص خانواده ها می باشد. این ساحل در کنار سواحل بریتانیا قرار گرفته و با آنها همسایه است. همه این سواحل دارای امکانات رفاهی مانند چادر، سرویس ، تخت، سالن غذاخوری، رستوران هستند و می توانند خدمات خوبی ارائه دهند.

این ساحل با شن های رنگی و سنگ های شفاف توانسته مسافران زیادی را به سوی خود جذب نماید. اگر در انگلستان باشید و دوست داشته باشید به سواحل فرانسه سری بزنید، این ساحل رویایی می تواند میزبان خوبی برای شما باشد. ساحلی با سنگ و شن های نرم که خوشی سفر شما را دو چندان می کند.

این ساحل که دارای منطقه وسیعی بوده و امتداد و پهنای خوبی دارد، می تواند تعداد مسافران زیادی را خدمات دهی نماید. استخر شنای المیپک که سرشار از نمک است، یک جایگاه ویژه برای مسافران است. این استخر المپیک برای همگان قابل استفاده بوده و همه گردشگران و مسافران می توانند از آن استفاده کنند.

این ساحل یکی از سواحل معروف فرانسه است که در اواسط فصل بهار مسافران زیادی به این ساحل سفر می کنند در این فصل دریا تقریبا آرام بوده و شرایط شنا بیشتر مهیا می گردد.

ساحل پلاژ دومنام

ساحل پلاژ دومنام

این ساحل زیبای فرانسه از محبوب ترین و جذاب ترین سواحل فرانسه است که می تواند یک ساحل اختصاصی برای خانواده ها محسوب گردد. این ساحل با کلبه های ماهیگیران در آمیخته و موجب جذابیت ساحل شده است. ماهیگیرانی که در حوالی این ساحل هستند، می توانند هر بار مسافر را با ماهی های خود مورد لطف قرار دهند.

جلوه باستانی منازل ماهیگیران با وزش باد و شن های ساحلی دوچندان شده و اغلب مردم تمایل به ساختن خانه های شنی در ساحل دارند و از این جاذبه گردشگری نهایت لذت را می برند. این ساحل دارای جذابیت های باستانی مانند خانه های شنی ماهیگیران بوده که از مدت ها قبل برجای مانده و مردم تمایل به دیدار این آثار قدیمی و زیبا دارند. این ماهیگیران خانه های شنی خود را به صورت هنرمندانه و با دست خودشان طراحی و ساخته اند.

ساحل پرادو

از زیباترین سواحل فرانسه می توان ساحل پرادو را نام برد که برای تعطیلات مسافران می تواند گزینه خوبی باشد. این ساحل به مارسی نزدیک بوده و شما می توانید شب را به انجا بروید.

مارسی دومین شهر بزرگ فرانسه می تواند اقامتگاه مناسبی برای ساحل پرادو باشد. این ساحل در ردیف ساحل هایی قرار دارد که دسترسی شما به شهر را نزدیک کرده و می تواند امنیت خاطری برای اقامت به شما اعطا کند، خانواده ها می توانند با آرامش و پس از یک روز تفریحی به شهر بروند و آسوده باشند.

از طرفی ماکت داوود میکل آنژ در این ساحل نصب شده که نظر بیشتر مسافران و گردشگران را به خود جلب کرده است. این ساحل یکی از سه ساحلی است که برای تمامی خانواده ها به ویژه مردم مارسی در دسترس بوده و همگی می توانند استفاده کنند. در این ساحل امکانات تفریحی و پلاژ و چادر در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار داده شده اند و درختان سبز و مناظر طبیعی جنگل و ساحل بسیار به هم نزدیک هستند.

شن های این ساحل به علت شست و شوی مکرر توسط دریا به رنگ سفید در آمده اند و نمای زیبایی دارند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید