رفع ریجکتی ویزای شینگن و نحوه اعتراض

ویزای شنگن بلند مدت

رفع ریجکتی ویزای شینگن: هر پرونده‌ای که به سفارت کشورهای عضو پیمان شینگن همانند سفارت آلمان، اسپانیا، فرانسه و هلند … ارسال می‌شود. توسط آفیسر یا کارگزارهای سفارت به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن باید طی نامه‌ای مکتوب به متقاضی اطلاع داده شود.

اگر قصددریافت ویزای شینگن را دارید حتما سری به صفحه تور اروپا بزنید

در نامه ارسالی گزینه‌هایی وجود دارد که تیک خوردن آن‌ها به منزله عدم دارا بودن شرایط دریافت ویزای شینگن و قانع نشدن آفیسر سفارت خواهد بود.

از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند دلیل ریجکت شدن ویزای شینگن باشد می‌توان به مورد تایید نبودن محل اقامت یا شرایط اقامت و همچنین مورد تایید نبودن سفر و یا احتمال عدم بازگشت به ایران و یا نداشتن ویزاهای قبلی شنگن اشاره کرد.

هر پرونده‌ای که به سفارت کشورهای عضو پیمان شینگن همانند سفارت آلمان، اسپانیا، فرانسه و هلند … ارسال می‌شود. توسط آفیسر یا کارگزارهای سفارت به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن باید طی نامه‌ای مکتوب به متقاضی اطلاع داده شود.

در نامه ارسالی گزینه‌هایی وجود دارد که تیک خوردن آن‌ها به منزله عدم دارا بودن شرایط دریافت ویزای شینگن و قانع نشدن آفیسر سفارت خواهد بود.

از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند دلیل ریجکت شدن ویزای شینگن باشد می‌توان به مورد تایید نبودن محل اقامت یا شرایط اقامت و همچنین مورد تایید نبودن سفر و یا احتمال عدم بازگشت به ایران و یا نداشتن ویزاهای قبلی شنگن اشاره کرد.

ویزای شنگن بلند مدت

دلایل ریجکتی ویزا شینگن

مسافران و یا آژانس های مسافرتی که از سفارت های مختلف اروپایی درخواست ویزا برای مسافران می نمایند به دلایل مختلفی ممکن است که ویزای آن ها ریجکت شود. همکاران ما در روشنی گشت به عنوان مرکز تخصصی رفع ریجکت ویزای شینگن جهت رفع ریجکت ویزا و دریافت ویزای مسافرانی که ریجکت شده اند سابقه طولانی و رزومه کاری با ارزشی ایجاد نموده است.

شما از هر سفارتی که ریجکت شده اید کارشناسان ما بعد از بررسی مدارک جهت اخذ ویزای شنگن با دعوتنامه معتبرتا پایان راه شما را همراهی میکنند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با راهکارهای رفع ریجکت ویزای شینگن کافی است با شماره تلفن‌های88901967و 09120913869 تماس حاصل فرمایید. تا بتوانید از راهنمایی‌های کارشناسان متخصص در این زمینه به نحو احسنت بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید