مراکز زیبای شهر تورنتو

مراکز زیبای تورنتو برج CN تورنتو

مراکز زیبای شهر تورنتو : تورنتو، پایتخت کشور کانادا و یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهر های دنیا است که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. مراکز دیدنی شهر تورنتو متعدد است، به طوری که حتی اگر سفر طولانی به این شهر داشتید باز هم از جای تکراری دیدن نمی کنید و هر روز را می توانید در بخشی از تورنتو سپری کنید.

تورنتو شهری چندین ملیتی می باشد، به گونه ای که افراد از نژاد های مختلف به این شهر مهاجرت کرده اند و همین امر نیز باعث شده گوشه به گوشه این شهر سنت ها و رسوم کشور و قبیله های مختلفی را مشاهده کنید.

هم اکنون تورنتو پرجمیعت ترین شهر کانادا است و طبق پیش بینی ها جمعیت ان در سال های آينده بیشتر نیز خواهد شد. در این مقاله قصد داریم برخی از مهم ترین مکان های دیدنی شهر تورنتو همانند برج CN، تالار شهر و میدان ناتان فیلیپس، های‌پارک، آکواریوم ریپلی، منطقه تفریحی Entertainment District ، موزه رویال انتاریو ،کاسا لوما ، آبشارهای نیاگارا و جزایر تورنتو که هر توریستی باید از آن دیدن کند را به صورت مختصر و مفید به شما معرفی کنیم . ااگر به دنبال اخذ ویزای مولتی کانادا هستید این لینک را دنبال نمایید

تورنتو

برج CN تورنتو

برج CN  یکی از مراکز زیبای شهر تورنتو است. این برج دومین برج بلند در دنیا با ارتفاعی در حدود 553.33 متر است. البته تا قبل از اینکه برج خلیفه در دبی ساخته شد، به مدت ۳۱ سال بلند ترین برج دنیا بود.

در فراز این برج، تورنتو زیر پای شما خواهد بود، به خصوص اگر در شب از این برج بازدید کنید نمایی خیره کننده از شهر را می توانید مشاهده کنید، همین لذت باعث شده است که حدود 2 میلیون نفر سالانه از آن دیدن کنند.

اخرین طبقه این برج، رستوران گردان است که هر ۷۲ ساعت به دور خود می چرخد. علاوه بر این شما میتوانید از دیگر مکان های موجود در این برج همانند مراکز خرید، مراکز تفریحی ، رستوران و کافه های موجود ، جامپینگ، زیپ لاین و … نیز بازدید کرده و تجربه ای تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید .

یکی از بخش های خاص این برج، موزه ها و گالری های آن است که علاقمندان به هنر و تاریخ را به خود جذب کرده است.

در بخش جلویی این میدان حوضی قرار دارد که در فصول گرم سال نمایی خاص به شهر می دهد. همچنین در زمستان های بسیار سرد تورنتو، زمانی که آب این بخش یخ می زند، تبدیل به محبوب ترین پیست اسکیت تبدیل می شود که افراد زیادی در آن اسکی می کنند . پیشنهاد میکنیم از تورهای اروپایی ما نیز دیدن نمایید

آکواریوم ریپلی کانادا

آکواریوم ریپلی کانادا

همه ما یک بار هم که شده به این فکر کرده ایم که زیر اقیانوس های پهناور و یا دریا های وسیع چخبر است؟ اگر شما نیز در این باره کنجکاو هستید، پیشنهاد می شود که آکواریوم ریپلی کانادا را از دست ندهید.

آکواریوم ریپلی یکی دیگر از مراکز زیبای شهر تورنتو است که به دلیل خلاقیت و زیبایی که دارد، افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. ریپلی یک آکواریوم عمومی است که در قلب شهر تورنتو واقع است و افراد می توانند در آن لذت تماشای کوسه ها و دیگر موجودات دریایی را تجربه کنید.خالی از لطف نیست سری به مقاله مراکر دیدنی شهر رم ایتالیا نیز زده و با آن آشنا شوید

این آکواریوم متشکل از بخش های مختلفی همانند آب های کانادایی، Rainbow Reef ، تالاب خطرناک ، دیسکاوری سنتر، دِ گالری ، Planet Jellies ، رِی بِی (Ray Bay) و.. است که هر کدام دارای جاذبه های خاص خود هستند و شما می توانید از آنها دیدن کنید.

جالب است بدانید که حدود 5.7 میلیون لیتر آب برای ساخت این آکواریوم استفاده شده است و یکی از دستگاه های دریایی و آب شیرین در دنیا نیز می باشد .

منطقه تفریحی Entertainment District

Entertainment District بهترین مراکز زیبای شهر تورنتو  است که می توانید در طول سفر خود لحظات خوشی را تجربه کنید.

منطقه Entertainment District یکی از محل های مهم در شهر تورنتو است که بیشتر کنسرت ها و نمایش های مهم در آن برگزار می شود. در این محل انواع رستوران های متنوع و همچنین هتل های لوکس قرار دارد و به طور کلی از مهم ترین و مشهورترین بخش های شهر تورنتو می باشند .

شب های این منطقه تفریحی نیز بسیار لذت بخش است، به عبارتی منطقه تفریحی Entertainment District، برادوی (Broadway) کانادا است .خالی از لطف نیست با شرایط  و چگونگی اخذ ویزای شینگن نیز آشنا شوید

آبشارهای نیاگارا

کمتر کسی امروزه در دنیا وجود دارد که با آبشار نیاگارا آشنا نباشد. نیاگارا یکی از بلند ترین آبشار های موجود در زمین است که شهرت جهانی دارد.

در گوشه به گوشه این آبشار می توانید شگفتی های فوق العاده طبیعی را مشاهده کنید. آبشار نیاگارا متشکل از سه آبشار وسیع است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و منظره ای با شکوه و عظیم را تشکیل داده اند. در اطراف این آبشار تدابیری اندیشیده شده است که بازدید کنندگان بتوانند لذت حداکثری را از این آبشار زیبا ببرند.جهت آشنایی با جاذبه های مادرید این لینک را دنبال نمایید

این آبشار درست در مرز آمریکا و کانادا واقع شده است، از بین سه آبشار نیاگارا یکی از آنها متعلق به کشور کانادا و دو آبشار دیگر برای کشور آمریکا است .

نیاگارا از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه هر یک را به شما معرفی خواهیم کرد :

۱ ) آبشار نعل اسبی : این آبشار جزو خاک کشور کانادا محسوب می شود، به همین دلیل به آبشار کانادایی نیز مشهور است. طبق تحقیقات موجود و نظر کارشناسان بیش از 90 درصد از آب این آبشار از کشور کانادا سرچشمه می گیرد و فقط 10 درصد از آن برای کشور آمریکا است.

حجم عبور آب در این آبشار بسیار بالا است، پس در هنگام بازدید باید که نکات ایمنی به خوبی رعایت شود .

۲ )‌ آبشار آمریکایی : بخشی که جزو خاک کشور آمریکا است را اصطلاحا آبشار آمریکایی نیاگارا می گویند. با اینکه نمی توان یک ارتفاع مشخص را برای این آبشار در نظر گرفت اما طبق آماری که موجود است بیشترین ارتفاع این آبشار به 34 متر می رسد و در کوتاه ترین حالت 21 متر است .

۳ ) نقاب عروس : بخش دیگری از نیاگارا به نقاب عروس معروف است. این آبشار کوچک‌ترین بخش نیاگارا می باشد و ارتفاع آن در بیشترین حالت به مقدار 24 متر می رسد.

اگر به کانادا و یا آمریکا سفر کردید پیشنهاد می شود که حتما از این آبشار دیدن کنید و از تفریحاتی همانند قایق سواری ، پیاده‌روی در حاشیه ، پیاده‌روی زیر آبشار ، شنا ، عکاسی ، زیپ‌لاین ، رستوران و کافه و … بهره ببرید .

جزایر تورنتو

جزایر تورنتو

به توریست هایی که علاقمند به تورنتوگردی هستند، پیشنهاد می شود که حتما از جزایر زیبای تورنتو بازدید کنند.

جزیره ماگز(Muggs) ، جزیره جنگلی، جزیره مار(Snake) ، جزیره چیپوا جنوبی(south Chippewa) ، جزیره جنوبی تورنتو، جزیره باشگاه سلطنتی قایق رانی (RCYC: Royal Canadian Yacht Club) از مهم ترین جزایر این شهر هستند که همگی دارای آب های زلال و تفریحات آبی متنوع هستند و خاطره خوشی را برای شما به ارمغان می اورند.

برای دسترسی افراد به جزایر این شهر، راه های مختلفی وجود دارد و شما بسته به علاقه و بودجه ای که دارید میتوانید از هواپیما و اتوبوس های دریایی استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید