شهر های توریستی کانادا

ویزای کانادا

شهرهای توریستی کانادا : کانادا کشوری بسیار زیبا و وسیع می‌باشد که به جهت داشتن شهرهای زیبا و توریستی، بسیار شهرت دارد و این کشور بسیار زیبا و دیدنی، دومین کشور بزرگ جهان نیز به حساب می آیند. در این قسمت می خواهیم در رابطه با شهر های توریستی کانادا مختصری را خدمت شما توضیح دهیم تا شما بیشتر و بهتر از جاذبه های گردشگری بسیاری که در این شهرها وجود دارند، آشنایی کاملی پیدا کنید.

اولین شهر بسیار زیبایی که در این قسمت می خواهیم آن را برای شما توضیح دهیم، مربوط به شهرتماشایی و جذاب کبک می باشد که قدمت این شهر به سال 1608 میلادی باز می‌گردد و از لحاظ داشتن جاذبه‌های تاریخی بسیار زیادی که در درون خود دارد، سالانه توریست های بسیار زیادی را می تواند پذیرا باشد. خیابان‌های سنگ‌فرش بسیار زیبایی که در این شهر وجود دارد یک مکان آرام و دنجی برای قدم زدن می باشد که شما می توانید با قدم زدن در این خیابان ها، قدمت ساختمان های قدیمی که به قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی برمی‌گردد را تماشا کنید.

شهر بسیار زیبای دیگری که در کشور کانادا و وجود دارد و جزو شهرهای توریستی به حساب می‌آید، مربوط به شهر وینی پگ می باشد که این شهر پایتخت استان مانی توبا است و یک شهر چند فرهنگی به شمار می رود که ساکنین این شهر به بیش از ۱۰۰ زبان مختلف دنیا صحبت می‌کنند. این شهر بسیار زیبا به مهد فرهنگی کشور کانادا شهرت یافته است و فستیوال های بسیار زیادی سالانه در این شهر برگزار می‌شود که از این فستیوال ها میتوانیم به فلکوراما اشاره داشته باشیم که جشن فرهنگ های مختلف و به مدت دو هفته ادامه دارد و اگر شما به این شهر بسیار زیبا سفر کردید، بازدید از ناحیه مشهور خرید و سرگرمی فورکس را فراموش نکنید.

تور اروپا

اگر قصد سفر دارید حتما سری به تور اروپا زده و با تخفیفات شگفت انگیز ما بیشتر آشنا شوید

شهر وایت هورس از شهرهای توریستی کانادا

شهر وایت هورس

شهر وایت هورس یکی از شهرهای توریستی کانادا بسیار زیبایی است که در این قسمت می خواهیم درباره آن صحبت کنیم، مربوط به شهر وایت هورس می باشد که این شهر مرکز و پایتخت سرزمین یوکان است و تنها شهر توریستی این منطقه می باشد.

این شهر در کناره های رودخانه بسیار زیبای یوکان واقع شده است. افرادی که مایل هستند در یک طبیعت بسیار زیبا و دنج استراحت کنند، می‌توانیم بگوییم که این شهر یک گزینه بسیار خوب برای این گردشگران می باشد و همچنین می‌توانند در حیات وحش پهناور این شهر از انواع حیواناتی که در این منطقه وجود دارد دیدن نمایید.

زمانی که به این شهر زیبا و کوچک سفر کردید حتماً بازدید از منطقه محافظت شده حیات وحش یوکان را فراموش نکنید، به دلیل اینکه این منطقه زیستگاه حیوانات زیادی است که تنها بومی این ناحیه می باشند و می توانند نظر شما را جلب کنند.

تورنتو از شهرهای توریستی کانادا

تورنتو

اگر بخواهیم در رابطه با شهر زیبای تورنتو توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم می توانیم بگوییم که یکی از بزرگترین شهرهای توریستی کانادا می باشد و این شهر مرکز استان انتاریا محسوب می شود.

با سفر به شهر زیبای تورنتو و با دیدن جاذبه‌های گردشگری این شهر، شما می توانید در شادی و نشاط غرق شوید. مردم با اقلیت‌ها و نژادهای مختلفی در این شهر بزرگ بین المللی زندگی می کنند و می توانیم بگوییم که مردم این شهر به بیش از ۱۴۰ زبان دنیا صحبت می‌کنند و بیشترین تنوع فرهنگی جهان در شهر تورنتو جمع شده است.

ظاهر شهر تورنتو در حال تغییر بسیار زیادی می باشد و محله های جدید و صنعتی شهر رو به افزایش می باشد. فستیوال بین المللی فیلم تورنتو که بسیار معروف می باشد، در این شهر برگزار می‌شود و به همین دلیل است که سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف برای دیدن این فستیوال به شهر تورنتو می روند.

زمانی که شما به شهر تورنتو سفر کردید بازدید از جاذبه‌های محبوب و نمادین کشور کانادا را فراموش نکنید و یکی از مهم ترین آثار بسیار زیبایی که در این شهر وجود دارد، مربوط به برج بلند سی ان می باشد که این برج در کرانه سواحل دریاچه انتاریو وجود دارد و به دلیل اینکه این برج از زیبایی خاصی برخوردار است، سومین برج جهان به شمار می رود.

اخذ ویزای شینگن 1402

اگر قصد سفر به اروپا را دارید حتما با شرایط اخذ ویزای شینگن آشنا شوید

ویکتوریا از شهرهای تویستی کانادا

ویکتوریا

شهر ویکتوریا مرکز ایالت بریتیش کلمبیا یکی از شهرهای توریستی کانادا  می باشد. این شهر به خاطر وجود چشم‌اندازهای کوهستانی و اقیانوسی بسیار زیادی که دارد، بخش زیادی از شهر را در برگرفته است و یکی از زیباترین و تماشایی ترین شهرهای کشور کانادا به حساب می آید.

در رابطه با موقعیت جغرافیایی این شهر می توانیم بگوییم که شهر ویکتوریا در قسمت جنوبی جزیره ونکوور واقع شده است و دارای حیات وحش و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی می باشد که شما می توانید از آن ها دیدن کنید.

یکی از جاذبه های دیدنی شهر ویکتوریا مربوط به لنگرگاه داخلی م یباشد که در آن تعداد زیادی از رستوران ها و غذاخوری های شیک ، مراکز تفریحی جذاب، ساختمان پارلمان و هتل تاریخی ملکه قرار دارد که شما می توانید از آن ها دیدن کنید.

شما می توانید از اتوبوس های دو طبقه و یا درشکه های اسبی که در این شهر وجود دارد استفاده کرده و از جاهای زیبای شهر جذاب ویکتوریا دیدن کنید.

شهر کلگری

شهر کلگری

از دیگر شهرهای توریستی کانادا که سالانه گردشگران بسیار زیادی برای دیدن این شهر به کشور کانادا سفر می کنند، مربوط به شهر کلگری می باشد. این شهر در استان آلبرتا واقع شده است و بزرگترین شهر این استان نیز به حساب می آید.

بازدید کنندگان بسیار زیادی از سراسر جهان برای شرکت در جشنواره کلگری استمپید و جشن ده روزه کابوی ها که بزرگترین نمایش جهانی می باشد و در فضای باز این شهر برگزار می‌شود، به این شهر سفر می کنند تا از نزدیک این نمایش بسیار زیبا را تماشا کنند.

شهر کلگری دروازه ای به سوی کوهستان راکی می باشد و گردشگران ماجراجو می توانند پارک ملی بنف و پارک ملی معروف جاسپر که در این منطقه قرار دارد را برای گردش چند روزه خود انتخاب کنند.

بزرگترین موزه تاریخ در کانادا در شهر ویکتوریا واقع است که امروزه توصیه بسیار زیادی به گردشگران می شود که از این موزه بسیار زیبا دیدن کنند. در این موزه می توانید زندگی در بین دهه ۱۸۶۰ و ۱۹۵۰ را تجربه کنید.

یکی دیگر از جاذبه های توریستی و گردشگری شهر کلگری مربوط به مکان باستان شناسی به نام صخره‌های بوفالو جامپ می باشد که در گذشته قبیله های سرخپوستان در این منطقه، بوفالو شکار می کردند و این ناحیه تقریباً فاصله ۹۰ دقیقه ای از جنوب شهر کلگری دارد و این صخره های بسیار زیبا به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارند، در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

دلایل ریجکتی ویزای کانادا

جهت اخذ ویزای مولتی کانادا این لینک را دنبال نمایید

شهر اتاوا

از شهرهای توریستی کانادا  اتاوا می باشد که این شهر در استان انتاریو واقع شده است و پایتخت کشور کانادا به حساب می آید. جاذبه های گردشگری بسیار زیادی که در این شهر وجود دارد باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران شده است که از این جاذبه های گردشگری می توانیم به ساختمان پارلمان و تعداد زیادی از موزه های مطرح جهانی اشاره داشته باشیم.

یکی از محبوب ترین مناطق شهر مربوط به کانال های ریدو می باشد که گردشگران می توانند تابستان در این کانال ها قایق سواری کنند و در طول زمستان این کانال به بزرگترین پیست اسکی در جهان تبدیل می‌شود و گردشگران می‌توانند با بازی اسکی در این کانال ها یک سرگرمی خوبی داشته باشند.

پیاده روی و قایقرانی در رودخانه‌های خروشانی که در شهر اتاوا وجود دارد، از فعالیت های تفریحی محبوبی است که در فضای باز وجود دارد.

نیاگارا

از دیگر شهرهای مطرح کشور کانادا شهر نیاگارا فالز می باشد که این شهر نه تنها مکان مناسبی برای اقامت و تفریح توریست ها به شمار می‌رود، بلکه زیباترین آبشارهای آمریکای شمالی در این شهر وجود دارند و این شهر به دلیل داشتن این آبشارها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

جاذبه زیبای گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برای گردشگران در این منطقه وجود دارد و افراد بزرگسال می توانند در کازینو ها و کافه های زیبایی که در این شهر وجود دارد لحظات خوشی را سپری کنند و از کافه های خوش طعم این شهر نیز نهایت لذت را ببرند. از جمله سرگرمی های بسیار زیادی که برای کودکان در این شهر وجود دارد ، می توانیم به پارک آبی سرپوشیده موزه رکورد جهانی گینس و چندین برنامه بازی گلف اشاره مستقیم داشته باشیم.

آبشار های بسیار زیبا و باشکوهی که در این شهر وجود دارد، زیبایی های خاصی دارند و توانسته اند نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب نمایند که امروزه شما برای دیدن این آبشار ها می‌توانید با قایق سواری یا با کشتی یا پرواز با هلیکوپتر به تماشای آن بپردازید.

مونترال

مونترال

مونترال از شهرهای توریستی کانادا می باشد که در استان کبک واقع شده است. این شهر دارای سبکی مدرن و سبکی قدیمی در کنار هم می باشد و افرادی که در این شهر زندگی می کنند هم به زبان فرانسه و هم زبان انگلیسی می توانند صحبت کنند.

اگر بخواهیم بافت شهری مونترال را توضیح دهیم می توانیم بگوییم که در بخش قدیمی شهر مونترال خیابان‌های سنگ‌فرش و ساختمان های قدیمی وجود دارد که قدمت این ساختمان‌ها به قرن ۱۷ میلادی باز می‌گردد و در حقیقت شهر مونترال یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آمریکای شمالی به حساب می‌آید .

این شهر علاوه بر داشتن جاذبه‌های باستانی بسیار زیاد، دارای آسمان خراش های مدرن می باشد که زندگی شبانه پر هیجان را برای شهروندان می تواند ایجاد نماید.

در داخل شهر مونترال یک شهر زیرزمینی وجود دارد که رزرو نامیده می شود و در حال حاضر می توانیم بگوییم یکی از جاذبه های گردشگری بسیار محبوب کانادا نیز به شمار می رود. در شهر مونترال ساختمان های اداری، هتل ها، مناطق مسکونی، ساختمان های تجاری، مراکز خرید و.. توسط تونل هایی به دیگر وصل شده اند.

ونکوور از شهرهای توریستی کانادا

ونکوور

یکی از شهرهای توریستی کانادا مربوط به شهر ونکوور می باشد که در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد. شهر ونکوور یکی از شهرهای بزرگ و گسترده کانادا می باشد که تنوع بسیار زیاد فرهنگی در این شهر وجود دارد. ترکیب فرهنگ های مختلف جهانی شهر ونکوور را به یکی از سرزمین های عجایب خوراک و غذا تبدیل کرده است.

اگر بخواهیم در رابطه با مناطق توریستی این شهر توضیح مختصری خدمت شما بیان کنیم می توانیم بگوییم که به صحنه های خرید و نمایشگاه نوشیدنی های الکلی در این شهر بسیار زیاد می باشد که می تواند نظر شما را جلب کند و همچنین از دیگر جاذبه های دیدنی این شهر می توانیم به آکواریوم های بسیار زیبا و تعدادی پارک های دوست داشتنی مانند پارک ملکه الیزابت و پارک استنلی اشاره داشته باشیم که هر کدام از این پارک ها تفریحات بسیار زیبایی را در درون خود دارند که می توانند تعداد بسیار زیادی از توریست ها را در داخل خود جای دهند.

از آنجایی که شهر ونکوور یک شهر بندری می باشد، دارای هشت ساحل عمومی در کنار اقیانوس و دریاچه می باشد که شما در شهر زیبای ونکوور علاوه بر دیدن این سواحل بسیار زیبا می توانید از دیگر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر نیز بازدید کنید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید