بدروم کجاست؟ راهنمای کامل سفر به بدروم ترکیه

بهترین زمان برای خرید تور بدروم

تور بدروم : بدروم شهری در جنوب غربی ترکیه است و در همسایگی دریای اژه می باشد. سواحل بدروم یکی از شلوغ ترین سواحل ترکیه است و توریست های بسیاری در این سواحل طی فصول مختلف سال دیده می شوند. شهر بدروم شهر قایق های بادبانی و باستانی است. در ماه های آگوست و جولای سفرهای توریستی در این منطقه زیاد می شود. در این ماه ها دمای هوا به سی و هشت درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

تور بدروم هتل ها و اقامتگاه های لوکس و مراکز تفریحی بی نظیری دارد. از این رو مورد استقبال بسیاری از توریست ها از تمامی نقاط دنیا قرار گرفته است. بدروم در قسمت قایقرانی و کشتیرانی شهرت بسیاری دارد و عده ای از افراد مشهور در آنجا به استراحت می پردازند.

بدروم جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی دارد و این مکان بهترین جزیره برای آرامش گرفتن افراد به حساب می آید. در ماه های سپتامبر و یا ژوئن زمان مناسبی برای سفر کردن به بدروم است. در این فصل ها به علت گرمای زیاد توریست های کمتری به بدروم سفر می کنند، بنابراین نگرانی از بابت شلوغ بودن در مکان های تفریحی و سواحل نخواهید داشت.

شهر بدروم امکانات تفریحی بسیاری دارد و در فصل های بهار و تابستان یک مقصد عالی محسوب می شود. این شهر به جز توریست ها ، گردشگران زیادی از سایر کشورها دارد و مردم کشور ترکیه در تعطیلات و فصول گرم به آنجا می روند. شهر بدروم دارای خدمات بالایی می باشد و از مهمان های خود به خوبی پذیرایی می کند.

بدروم در کنار هتل های لوکس، هتل های کوچکی نیز برای مسافرانی که قصد دارند از ساحل دور باشند دارد که به آن هتل ها، هتل بوتیک گفته می شود. روستاهای اطراف آن منطقه به همراه هتل های کوچکی که دارند، این مکان را زیباتر و جذاب تر کرده است.

به طور کلی شهر بدروم به چند منطقه تقسیم شده است که هر کدام از این مناطق ویژگی های خاص خود را دارند، به طور مثال می توان به مناطقی نظیر باغلا، اکتور و همچنین سایر مناطق مانند ارتا و بارداکچی اشاره کرد که از کرانه های شنی برخوردار هستند و در قسمت ساحل جنوبی منطقه قرار گرفته شده اند. در این مناطق ساحلی گل های زنبق زیادی وجود دارند و زیبایی چشم نوازی برای منطقه درست کرده اند و افراد با دیدن آن ها بسیار مجذوبشان خواهند شد.

عاشق سفر به ترکیه هستید حتما مقاله تور کوشی آداسی را دنبال نمایید

هزینه های سفر به بدروم

اگر عازم سفر با توربدروم هستید خالی از لطف نیست که بدانید واحد پول کشور ترکیه لیر است. به طور کلی قیمت ها در شهر بدروم همانند ایران است. تنها هزینه رفت و آمد ، اقامت و مکان تفریحی حدودا سی درصد از تهران بیشتر است. به صرفه ترین وسیله رفت و آمد در شهر بدروم اتوبوس و مینی بوس است. هزینه بلیت اتوبوس در این شهر برابر با 4 لیر است و مبلغ تاکسی نیز به میزان 4.5 لیر است و برای هر کیلومتر باید حدود 6 لیتر پرداخت شود. اگر تاکسی را دربست استفاده کنید، برای هر ساعت باید 18 لیر پرداخت شود. بلیت تک سفره تراموا 30 لیر می باشد. هزینه کرایه ماشین به صورت روزانه 20 لیر می باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان در شهر بدروم به آن اشاره نمود، وجود هتل های متنوع با هزینه مناسب در آن است. هزینه های سفر به بدروم از 90 لیر شروع می شود. هتل هایی که نزدیک به ساحل هستند، هزینه بالاتری دارند و می توانید با همین قیمت

از هتل با امکانات بالاتری استفاده کنید. شما می توانید با شبی 250 لیر در هتل های پنج ستاره به راحتی اقامت داشته باشید. قیمت هاستل ها نیز از شبی 7 لیر تا 25 لیر محاسبه می شود.

در شهر بدروم هزینه مکالمه با تلفن به اندازه هر دقیقه برابر با 0.62 لیر می باشد.

برای سفر کردن به شهر بدروم نگران هزینه خورد و خوراک نباشید، زیرا قیمت ها بسیار متعادل هستند. می توانید رستوران و فست فود های ارزان قیمت را در این شهر پیدا کنید. با 25 لیر می توانید یک وعده غذایی در رستوران معمولی میل کنید. قیمت متوسط فست فود 17 لیر است. بطری یک لیتری آب معدنی 7.50 لیر است. در صورتی که بخواهید یک کیلو گوشت در بدروم خریداری کنید، باید 20 لیر بپردازید. همچنین هزینه مورد نیاز برای خرید میوه هایی نظیر موز برابر 9 لیر، سیب 4 لیر و پرتقال برابر با 4 لیر می باشد. برای خرید یک نان سفید نیز باید 1.75 لیر و برای تهیه پنیر و برنج باید به ازای هرکدام 30 و 8 لیتر پرداخت نمایید که هزینه بالایی نمی باشد.

در این شهر می توانید بازارهای صنایع دستی ترکیه را پیدا کنید. برای سفر کردن به شهر بدروم هزینه سوغات را نیز باید کنار بگذارید. شهر بدروم دو سوغاتی معروف دارد به طور مثال صنایع دستی که از مرجان ها و صدف های دریایی درست می شوند و صندل های متنوع و زیبا که با دست هنرمند بومیان ساخته می شوند.

در صورتی که قصد خرید لباس برای خود را داشته باشید، باید از این موضوع اطلاع پیدا کنید که قیمت شلوار جین در این شهر برابر با 130 لیر بوده و برای خرید یک کفش مردانه نیاز به پرداخت 220 لیر خواهد بود. اگر به جز هتل ها در مکان های دیگر ساکن بودید، مراقب پول و مدارک خود باشید. اگر هتل های داخل شهر و دور از ساحل را انتخاب کرده اید ، هم در هزینه ها صرفه جویی شده و هم به دور از شلوغی هستید.

برای خریدهای روزانه نیز می توانید از فروشگاه های زنجیره ای استفاده کنید که قیمت های مناسبی دارند. برای اینکه بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید، سعی کنید از بازارهای هفتگی خرید کنید.

اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید پیشنهاد میکنیم حتما سری به صفحه تور اروپا نوروز 1403 نیز بزنید

آب و هوای شهر بدروم

اگر تورهای ترکیه را برای سفر انتخاب نموده اید بهتر است بدانید یکی از شهرهای ساحلی در غرب ترکیه که از شهرهای توریستی ترکیه نامیده می شود، شهر بدروم است که در میان گردشگران شناخته شده است. این روزها شهر بدروم تمامی ویژگی های مربوط به یک شهر توریستی و گردشگری را دارد. همچنین یکی از مناطق ساحلی در این شهر است که در فصل های زمستان و تابستان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد.

آب و هوای شهر بدروم گرم و معتدل است و دمای آن معمولا 19 درجه سانتی گراد است. آب و هوای بدروم در فصول بهار و پاییز بسیار دلپذیر و در فصل تابستان بسیار گرم و خشک است. بهترین زمان برای سفر کردن به شهر بدروم در ایران فصل تابستان و همزمان با تعطیلات تابستانی است و تور بدروم در این فصل علاقمندان زیادی دارد. البته این شهر در ماه های می، سپتامبر و اکتبر هم زیباست و هوا بسیار گرم است. به همین دلیل می توانید تعطیلات بسیار خوبی را بدون شلوغی سپری کنید و از هوای خوب و دریای فوق العاده این شهر لذت ببرید.

بهترین زمان برای خرید تور بدروم

تور بدروم یکی از بهترین سفرها به شهرهای ساحلی ترکیه است. خرید تور بدروم یکی از ارزان ترین نوع سفر به ترکیه است. با خرید تور بدروم و رزرو آن می توانید هزینه سفر خود را کاهش دهید.

به طور معمول رزرو، پرواز و هتل به صورت جدا هزینه زیادی نسبت به خرید پرواز به علاوه هتل دارد. با خرید تور بدروم ترکیه هزینه سفر کمتر بوده و می توانید با بهترین قیمت به این شهر ساحلی سفر کنید.

یکی از قوانین ترکیه در رابطه سفر به این کشور، این است که ایرانیان نیازی ندارند تا برای سفر به ترکیه به مدت کمتر از 90 روز ویزا تهیه کنند. از این رو می توانند تنها با دریافت پاسپورت به راحتی اقدام به خرید تور بدروم نموده و سفر نمایند. با توجه به شرایط آب و هوای این شهر، اواخر فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای خرید تور و سفر کردن به ترکیه است. در این موقع از سال شهر برای مسافران آماده است تا تابستان بسیار عالی برای آن ها رقم بزند.

تور بدروم می تواند یک تور بی کیفیت و یا یک تور خوب باشد. بستگی به انتظاری دارد که شما از تور خود دارید، زیرا هتل 3 یا 4 ستاره برای تور بدروم بسیار مهم است. معمولا افرادی که اقدام به سفر به شهر بدروم می نمایند، به دنبال این هستند تا بتوانند از بهترین امکانات و خدمات در این شهر استفاده نمایند. سفر مسافران به بدروم یک هفته است. پس کیفیت و امکاناتی که هتل در اختیار مسافران می گذارد، بسیار مهم است.

اگر اهل سفر هستید حتما تور ارزان  آلمان را نیز دنبال نمایید

جاذبه های گردشگری بدروم

در شهر بدروم مکان های تفریحی زیادی وجود دارند که توریست ها و گردشگران می توانند از جاذبه های گردشگری بدروم به راحتی بازدید نمایند.

تئاتر قدیمی بدروم از طریق بزرگراه تورگوت قابل دسترس است. بازسازی این تئاتر به عهده اریکسون و ترکسل می باشد. از این منطقه کل شهر بدروم قابل دیدن است. بعد از گذشت چندین سال این آمفی تئاتر به یک موزه تبدیل شده و توریست های بسیاری را محو خود کرده است.

گومبت در دو کیلومتری شهر بدروم است و محلی پر رفت و آمد برای توریست ها می باشد. همچنین این منطقه رستوران های زیادی دارد. بدروم سواحل کم عمقی دارد که برای شنا کردن در فصول گرم کاملا مناسب هستند.

کنار ساحل بدروم قلعه سنت پیتر وجود دارد و معمولا توریست ها برای بازدید به آنجا می روند. موزه باستان شناسی در آن قلعه وجود دارد و اگر تمایلی به باستان شناسی ندارید، برای یک بار از آنجا دیدن کنید. آثار هنری بسیاری در آن موزه وجود دارند. پس از اینکه وارد موزه شدید، می توانید به مشاهده انواع کارگاه های مخصوص برای ساخت لوازم شیشه ای و همچنین مجموعه آمفورا بپردازید. پس از آن وارد سالن کشتی های شکسته می شوید و دروازه میندوس یکی از بناهای تاریخی می باشد که از بدروم قدیم به جا مانده است. برای توریست هایی که علاقه مند به آثار باستانی هستند، می توانند از این دروازه دیدن کنند و پشت قلعه کوچه های تنگ و باریک با خانه های سنگی که دیوار سفید دارند و با انگور تزیین شده اند و همانند کارت پستال به نظر می رسند.

گامبت یکی از مکان های معروف برای گذراندن تعطیلات در بدروم می باشد.

یکی از مکان های دیدنی در تور بدروم شهر کوچک توربا است که بالاترین رتبه از نظر جذابیت به شمار می رود. گول ترک باکا یکی دیگر از مکان های دیدنی بدروم است که هتل های گرانی دارد. اورتاکنت و گاندوگان نیز دو مکان تفریحی دیگری در شهر بدروم هستند.

هتل های معروف بدروم

به طور کلی اگر برای اقامت و سفر شهرهای ساحلی ترکیه را انتخاب کرده اید، انتخاب هتل مهم ترین بخش تور بدروم به حساب می آید. بدروم یکی از شهرهای ساحلی و توریستی است و و دلیل انتخاب این شهر به دلیل وجود هتل های لوکس و ساحل زیبای آن است و کلی مکان های شگفت انگیزی به همراه دارد.

یکی از هتل های معروف بدروم هتل مرمرا می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است. ساختمان هتل مرمرا در فضاهای داخلی آن از آثار هنری مدرن و زیبا تزیین شده اند.

هتل کمپینسکی بارباروس بی بدروم یک هتل مجلل و لوکس درست در خلیج بارباروس است و دارای منظره بسیار جالبی است. اتاق های این هتل بسیار خاص دیزاین شده اند و هر کدام از اتاق ها دارای بالکن بزرگ رو به دریا و دو استخر می باشد. یک رستوران بزرگ، یک کتابخانه مجهز از امکانات  دارد.

یکی از هتل های قدیمی که بیش از 25 سال از احداث آن می گذرد، هتل گرین بیچ می باشد. این هتل در ناحیه خلیجی منطقه گوندوگان واقع گردیده است که دارای آرامش و سکوت بسیار زیادی می باشد. از این رو افرادی که به دنبال آرامش یافتن در سفر خود می باشند، می توانند در این هتل اقامت نمایند. این هتل فاصله زیادی با مرکز شهر ندارد و فروشگاه ها و مراکز خدماتی قابل دسترس می باشد. شما می توانید از بخش پذیرش هتل ماشین اجاره کرده و سپس به راحتی به به مراکز خرید و جاهای دیدنی سر بزنید.

هتل بزرگ یازیکی نیز در یک کیلومتری مرکز شهر بدروم قرار دارد. این هتل دارای پنج استخر شنای آماتور تا حرفه ای می باشد و مرکز آب گرم مصنوعی در بدروم متعلق به این هتل می باشد. همچنین دارای تلویزیون بزرگ در محوطه و مه پاش در فصل گرما متعلق به این هتل است.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید