تفریحات جذاب بدروم

تفریحات جذاب بدروم

تفریحات جذاب بدروم شهر بدروم قطعا یکی از خاص‌ ترین و زیبا ترین مقاصد گردشگری ترکیه می‌ باشد که هر ساله توانسته‌ است توریست‌ های زیادی را به سمت خود جذب نماید. اگر شما هم به‌ دنبال مسافرتی خاطره‌ انگیز و جذاب برای خود هستید حتما سفر به شهر ساحلی بدروم را در برنامه ی سفری خود بگنجانید.

اطمینان داشته باشید که نه‌ تنها از این سفر پشیمان نخواهید شد بلکه به‌ قدری در مدت‌ زمانی که در بدروم به سر می‌ برید به شما خوش خواهد گذشت که اگر باز هم بتوانید به کشور ترکیه سفر کنید بدون‌ شک بدروم از ذهن تان پاک نخواهد شد و مجدداً برای رفتن به این منطقه ی بی‌ نظیر برنامه‌ ریزی خواهید کرد.

علاوه‌ بر وجود طبیعت بکر این شهر تفریحات جذاب بدروم فاکتور مهم دیگری است که شما را به این شهر می‌ کشاند. برخورداری این منطقه از جذابیت‌ های باستانی و تاریخی، طبیعی و فرهنگی همگی جزء فاکتور های مهم مسافران برای رفتن به بدروم است. سواحل زیاد بدروم این شهر را مناسب ورزش‌ ها و بازی‌ هایی همچون قایق‌ سواری، کشتی‌ های تفریحی، قایق‌ های تفریحی تندرو، غواصی و اسکوبا دایوینگ کرده‌ است که هر کدام از اینها را که بخواهید می‌ توانید انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

شما امکان انتخاب هر فصلی از سال برای رفتن به بدروم را دارید ولی اگر طرفدار بازی‌ های آبی هستید و می‌ خواهید سرسبزی و طبیعت دلنواز بدروم را ببینید باید فصل بهار را برای رفتن به این شهر انتخاب کنید، در غیر این صورت فصل پاییز و زمستان بدروم هم از زیبایی خاص خود برخوردار است، همچنین در این فصل‌ ها شهر بدروم در اوج خلوتی و سکوت خود قراردارد.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

تفریحات جذاب بدروم

اسکوبا دایوینگ بدروم

تفریحات جذاب بدروم از گذشته تا به کنون غواصی در شهر بدروم بسیار مورد توجه همه بوده‌ است، چرا که قسمت دیدنی و جذاب طبیعت زیر آب این منطقه از کشور ترکیه خیلی منحصر به فرد و دلنواز است. شما زمانی‌ که به غواصی زیر آب بروید می‌ توانید از وجود صخره‌ های مرجانی بی‌ نظیر و غار های آبی خارق‌ العاده‌ ای که در زیر آب هستند بهره‌ مند شوید. بدون‌ شک پس از دیدن اینهمه زیبایی‌ های طبیعی دنیای زیر آب دچار هیجان زیادی خواهید شد و آدرنالین خون تان به‌ شدت بالا خواهد رفت.

همچنین می‌ توانید انواع زیستگاه‌ های طبیعی در دریا را مشاهده نمایید که در اعماق دریا چشم هر بیننده‌ ای را به خود معطوف ساخته‌ است. در واقع اسکوبا دایوینگ به شما کمک می‌ کند تا اگر به دنیای زیر آب علاقه‌ مند هستید به‌ راحتی بتوانید خود را سرگرم کنید. همه ی گردشگران در این شهر می‌ دانند که یکی از تفریحات بدروم اسکوبا دایوینگ و نیز غواصی است که انجام این تفریحات در منطقه ی بدروم بسیار مناسب است.

اگر هم به‌ دنبال آرامش یافتن و استراحت کردن در محیطی بدون کوچکترین سر و صدا هستید سواحل شنی بدروم مثلاً منطقیه ی کار نچیر و گومبات گزینه‌ ای عالی برای شما هستند. این سواحل دارای آب‌ های کریستالی فوق‌ العاده زیبایی هستند که به دلیل این ویژگی در میان گردشگران از شهرت زیادی برخوردار گشته اند.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

اسکوبا دایوینگ بدروم

تور سواری با اسکوتر

تفریحات جذاب بدروم همان‌ طور که می‌ دانید بدروم یکی از شهر های ساحلی کشور ترکیه می‌ باشد که هر گردشگری را عاشق زیبایی‌ های خود خواهد کرد. سواحل نیلگون دریای اژه در کنار طبیعت بکر و دیدنی آن چشم‌ اندازی دلنواز را در جلوی دیدگانتان باز می‌ کند تا بتوانید سفری به‌ یاد ماندنی و فوق‌ العاده را برای خود و دیگر اعضای خانواده‌ تان فراهم سازید.

شاید با خود فکر کنید که بدروم به دلیل قرار گیری در کنار دریا تنها تفریحات آبی مثل پارک‌ های آبی و هر چیزی که مربوط به آب و دریا می شود را دارد ولی باید بدانید که اینگونه نیست و در سفر تفریحی به این شهر خصوصا اگر فصل زیبای بهار را برای گشت‌ و گذار در بدروم انتخاب کرده باشید می‌ توانید از انواع بازی‌ ها و سرگرمی‌ های مختلف برخوردار شوید.

یکی از این سرگرمی‌ ها تور سواری با اسکوتر است که از آن به‌ عنوان بهترین تفریح بدروم یاد می‌ کنند. این بازی یکی از عجیب‌ ترین و جدید ترین روش‌ های گردش در شهر ساحلی بدروم است که برای اسکوتر سوار ها نوعی بازی مهیج به حساب می‌ آید. پس‌ از گرفتن اسکوتر و یاد گرفتن آموزش‌ های ابتدایی و رعایت نکات ایمنی توسط مربی می‌ توانید سوار اسکوتر شوید و در طول مسیر راه از شخصی که راهنمای شما است و کل مسیر را می‌ شناسد راهنمایی بگیرید.

راهنما کسی است که بومی محل است و با منطقه‌ ای که در آن قرار دهید به‌ خوبی آشنایی دارد و آماده ی کمک‌ رسانی به گردشگران می‌ باشد.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

تور سواری با اسکوتر

پارک های آبی بدروم

تفریحات جذاب بدروم پارک‌ های آبی همیشه یکی از گزینه‌ های جذاب در سفر به ترکیه محسوب می‌ شوند. در شهر بدروم دو پارک آبی وجود دارد که یکی از آنها دارای مساحت بیشتر و دیگری کوچکتر است که در ادامه به‌ شرح آنها خواهیم پرداخت:
۱- پارک آبی ددمان: در سال ۱۹۹۹ میلادی این پارک آبی بدروم ساخته‌ شد و از همان روز های اول با استقبال زیادی از سوی گردشگران مواجه شد.

این پارک آبی بزرگ در محل گنبد بدروم و در منطقه ی موقلا قرار دارد.

از تفریحات بسیار هیجان‌ انگیز آن وجود رودخانه ی ۳۵۰ متری با انواع استخر و موج‌ های مصنوعی است و دارای ۲۳ سرسره‌ ی آبی متفاوت می‌ باشد که در اشکال و اندازه‌ های مختلف برای سرگرمی بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده‌ است.

برخی از سرسره‌ های پارک آبی بزرگ ددمان عبارتند از: سرسره ی چند گانه، سرسره‌ ی غول‌ پیکر، سرسره‌ ی دوقلوی چرخان، تیوپ آبی، گودال بزرگ، رودخانه ی وحشی و غیره.

۲- پارک آبی پایرتس: این پارک آبی به‌ لحاظ مساحت و سال ساخت از پارک آبی ددمان کوچکتر و قدیمی‌ تر است و در مرکز شهر بدروم واقع‌ شده است. وسعت پارک آبی پایرتس ۴۵۰۰ متر مربع است و دارای امکاناتی همچون استخر شنا، استخر بازی کودکان، حمام آفتاب، سرسره ی آبی و ایروبیک است. تجربه ی سقوط آزاد در این پارک آبی برای رده ی سنی بزرگسال به خاطره‌ ای فراموش‌ نشدنی تبدیل خواهد شد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

پارک های آبی بدروم

مراکز خرید بدروم

تفریحات جذاب بدروم شهر بدروم از جمله شهر هایی است که به دلیل جذابیت‌ های طبیعی و دیدنی زیادی که دارد کمتر کسی به فکر خرید کردن است ولی باز هم افرادی هستند که یکی از علت‌ های اصلی سفر شان به شهر بدروم خرید کردن است. به‌ همین خاطر ما در این مبحث قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز خرید در بدروم آشنا کنیم:

۱- مرکز خرید اوسیس: اولین مرکز خرید بدروم که در ساخت آن از بازار های محلی الهام‌ گرفته شده‌ است و در کنار کاکتوس‌ های معروف ۴۵ ساله و تالاب نیلوفر آبی تلفیقی از معماری غربی و شرقی را خاطر نشان می‌ سازد و نه‌ تنها مرکز خریدی فوق‌ العاده منحصر به‌ فرد محسوب می‌ شود بلکه تا ساعت‌ ها شما را مشغول تماشای زیبایی‌ هایش خواهد ساخت.

۲- مرکز خرید میدتون: تنها مرکز خرید سر پوشیده که در محله ی ارتا کنت واقع‌ شده است و امکانات زیادی همچون پارکینگ، سینما، سوپر مارکت و ۱۱۰ فروشگاه مختلف را دارد. علاوه‌ بر آن وجود مراکز فرهنگی مانند تئاتر و گالری‌ های هنری باعث شده‌ است تا مرکز خرید میدتون تنها مکانی جهت خرید نباشد بلکه بتوانید از سرگرمی‌ های جذاب این مکان هم استفاده نمایید.

۳- مرکز خرید پالمارینا: اگر به‌ دنبال یک مرکز خرید لاکچری و لوکس می‌ گردید پالمارینا به اندازه‌ ای خوب است که بدون‌ شک تجربه ی شما را از خرید کردن تغییر خواهد داد. این مجموعه دارای ۵۳ فروشگاه گوناگون است مثل لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، تکنولوژی، وسایل دکوری منزل و غیره که هر چه بخواهید برایتان در آن فراهم است.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

مراکز خرید بدروم

جاهای دیدنی در نزدیکی بدروم

تفریحات جذاب بدروم اگر می‌ خواهید جاهای دیدنی بدروم را ببینید با ما همراه شوید تا به معرفی بهترین مکان‌ های این شهر بپردازیم:

۱- قلعه سنت پیتر: این قلعه به وسیله ی شوالیه‌ های سنت جان ساخته‌ شد و درونش برج فرانسوی، برج انگلیسی و برج گاتینو قرار دارد و هم‌ اکنون به محلی جهت برپایی نمایشگاه‌ های باستان‌ شناسی و موزه ی زیر آب در ترکیه تبدیل‌ شده است.

۲- جزیره خرگوش: وجود خرگوش های وحشی زیاد در این جزیره باعث شد تا این نام برایش انتخاب شود. جزیره ی خرگوش بسیار مورد علاقه ی شاه ماسول بوده‌ است و دارای جاذبه‌ های باستانی و تاریخی زیادی است.

۳- دروازه میندوس: آخرین تکه‌ ی بازمانده از پادشاهی ماسول دروازه ی میندوس است که برای مستحکم ماندن دیوار قلعه ساخته شد. در این منطقه ی باستانی می‌ توانید طرح‌ های موزاییک باستانی و مقبره‌ های قدیمی که مربوط به قرن چهارم قبل‌ از میلاد است را مشاهده کنید.

۴- موزه هنر زکی مون: این موزه برای زنده نگهداشتن یاد خواننده، بازیگر و آهنگساز ترکی زکی مون تاسیس شد. شهرت زکی‌ مون به‌ خاطر تحولی بود که در موسیقی ترکی ایجاد نمود. در این موزه یادبود، اطلاعات، آثار شخصی و کار های مهم این خواننده قرار دارد.

۵- آمفی‌ تئاتر بدروم: این آمفی‌تئاتر در قرن چهارم میلادی و دارای گنجایش ۱۳ هزار نفری بوده‌ است و چشم‌ اندازی فوق‌ العاده به سمت شهر بدروم و کوه‌ ها دارد و در حال‌ حاضر با ظرافت و دقت تمام مرمت شده‌ است.

جاهای دیدنی در نزدیکی بدروم

سواحل معروف بدروم

تفریحات جذاب بدروم برای گشت‌ و گذار در بدروم حتما از این سواحل دیدن کنید:

۱- ساحل گونشکیک بدروم: از مناطق کم‌ ارتفاع با مردمان محلی و مهربان که می‌ توانید در کنار شان احساس راحتی و صمیمیت کنید و از همه ی غذا های ترکی در مهمانخانه‌ های کوچک و زیبایش لذت ببرید.

۲- ساحل ایگین کاو: برای تماشای بهترین ساحل بدروم باید به روستای مازی بروید. این ساحل زیبا از محبوبیت زیادی هم در نزد مردم محلی ترکیه و هم در نزد توریست‌ های بدروم برخوردار است. برای رفتن به این ساحل بکر و زیبا حتما باید از ماشین استفاده کنید، چرا که هیچ خدماتی در این ساحل به مسافران ارائه نمی‌ شود و مسیر زیادی را باید به سمت پایین تپه‌ های روستای مازی بروید. ساحل ایگین کاو مناسب کسانی است که به آرامش و سکون نیازمند هستند و دلشان می‌ خواهد ساعت‌ ها بدون حضور هیچ مزاحمی خلوت کنند.

۳- ساحل کرجی: یکی از آرام‌ ترین سواحل بدروم ساحل کرجی است که گردشگران به دلیل ساحل شنی زیبایی که دارد و نیز وجود رستوران ماهی و ویلا های سفید در نزدیکی ساحل به آن علاقه ی زیادی دارند.

۴- ساحل آکار لار: این منطقه ی ساحلی به‌ علت چشم‌ انداز زیبایی که دارد در فهرست سواحل بکر و زیبای بدروم قرار دارد و مکانی عالی جهت فرار از مرکز شهر و شلوغی جمعیت است. ۵- ساحل کیستبوکو: از دیگر سواحل روستای مازی در بدروم ساحل کیستبوکو است. وجود حمام‌ های پراکنده و بقایای تاریخی و قدیمی یک کلیسا در این ساحل باعث شده‌ است تا گردشگران زیادی به این منطقه جذب شوند.

سواحل معروف بدروم

تفریحات شبانه ی بدروم

تفریحات جذاب بدروم مراکز تفریحی زیادی در بدروم وجود دارد که در شب دایر هستند و گردشگران در صورت علاقه به تفریحات شبانه می‌ توانند به آنجا بروند مثلاً خیابان بار استریت مکانی است برای تفریح در بدروم که بزرگترین کلاب ها در آن قرار دارند و با پخش موسیقی‌ های متفاوت، دکور و تم منحصر به‌ فرد در جذب مشتریان بسیار موفق عمل کرده‌ اند که در ادامه به ذکر نام و مختصر توضیحی درباره ی این کلاب‌ ها خواهیم پرداخت:

۱- کلاب مارینا: در نزدیکی قلعه ی بدروم و در کنار اسکله این کلاب برپا می‌ شود و محیط باز و پخش موسیقی زنده از ویژگی‌ های آن است. ۴ بار و ۳ رستوران در کلاب مارینا قرار دارد و مسافران می‌ توانند تا ساعت ۵ صبح در این مکان به جشن و پایکوبی بپردازند.

۲- کلاب فینک: در سال ۲۰۰۲ کلابی در یکی از ساختمان‌ های قدیمی بدروم تأسیس شد که توانست به‌ سرعت محبوبیت زیادی را کسب نماید. در فصل تابستان هر شب شاهد برنامه‌ های مهیج این کلاب تا ساعت ۴ صبح هستید و می‌ توانید از آن لذت ببرید. ظرفیت کلاب فینک ۸۰۰ نفر است.

۳- کلاب هالی کارناس: این کلاب هم در نزدیکی ساحل و در فضای باز به‌ همراه موسیقی زنده برگزار می‌ شود و همچنین عنوان بزرگ‌ ترین کلاب شهر بدروم را از آن خود کرده‌ است و دی‌ جی های بین‌ المللی برای اجرای برنامه به این کلاب می‌ آیند.

۴- کلاب وایت هاوس: خانه ی سفید مکانی جهت دوستداران موسیقی با کیفیت است، پس اگر می‌ خواهید بهترین دی جی های ترک را ببینید حتما سری به این کلاب بزنید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید