معروف ترین خیابان های آلانیا

معروف ترین خیابان های آلانیا

معروف ترین خیابان های آلانیا کشور ترکیه به عنوان یکی از کشورهای توریستی منطقه شناخته می شود و هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان برای تفریح و سرگرمی به این کشور مسافرت می کنند. ترکیه مقصد بسیاری از ایرانیان برای گردش و تفریح است. این کشور با دریای مدیترانه احاطه شده است و فقط یک بخش کوچکی از آن با آب های آزاد هم مرز نیست، بنابراین تفریحات و سرگرمی های ساحلی و ورزش های آبی در بسیاری از شهرهای توریستی ترکیه از مهم ترین دلایل مسافرت و جذب گردشگر است.

یکی از شهر های مهم که به تازگی در بین گردشگران ایرانی شناخته شده است، شهر آلانیا است که این شهر در واقع بع عنوان یک دژ نگهبانی و سدی در مقابل دزدان دریایی در زمان امپراطوری روم‌ساخته شده است که در طی گذشت زمان گسترده شده و امروزه به عنوان یک شهر توریستی بزرگ شناخته می شود.

شهر آلانیا در نزدیکی آنتالیا قرار دارد و از شمال به شته کوه های توروس منتهی می شود که شما می توانید یک گردش یک روزه در منطقه کوهستانی داشته باشید. شهر الانیا از جنوب به دریای مدیترانه می رسد که یکی از مهم ترین دلایل رشد گردشگری در این شهر است، علاوه بر این تسلط و موقعیت آلانیا در دریای مدیترانه باعث شده این شهر از لحاظ استراتژیکی و سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار شود.

در ادامه مطلب به معرفی معروف ترین خیابان های آلانیا می پردازیم تا در صورتی که این شهر مقصد گردشگری شما باشد، بتوانید با برنامه ریزی درست و شناخت کافی سفر خوب و هیجان انگیزی را داشته باشید اما اگر به دنبال سرمایه گذاری و خرید مسکن در ترکیه هستید شهر آلانیا با داشتن محله های مختلف و معروف و امکانات و شرایط متفاوت، گزینه های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.

هنگام خرید و سرمایه گذاری در این شهر، در کنار میزان سرمایه و پولی که دارید باید به نکات مختلفی نیز توجه داشته باشید تا یک خرید رضایت بخشی را تجربه کنید، با مطالعه این مقاله امیدواریم برای یک انتخاب خوب و مناسب به شما کمک کنیم تا بهترین و بیشترین سود را از معامله خود کسب کنید.

سرمایه گذاری در کشورهای دیگر به شما امکانات شغلی جدیدی می دهد و می توانید یک زندگی جدیدی را تجربه کنید، به طور کلی شهر آلانیا به دلیل موقعیت استراتژیکی و نزدیکی به دریا و داشتن اسکله و بندرگاه، شهر مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش املاک و تجارت است و همچنین موقعیت شغلی خوبی برای ساکنین خارجی این شهر فراهم است، به همین دلیل حدود سی هزار نفر از جمعیت این شهر را ساکنین خارجی تشکیل می دهند.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

مرکز شهر آلانیا

مرکز شهر آلانیا

معروف ترین خیابان های آلانیا آلانیا یک شهر زیبا است که هم مناسب گردشگری و هم زندگی است و دارای دو بخش شهر و قسمت مدرن است که بسیار پیشرفته است، اما قسمت سنتی و و روستایی ان در ارتفاع کوه آلانیا است. این شهر دارای هوای تمیز و ترافیک کم است و در اکثر روز های سال آفتابی است. اگر قصد خرید منزل در آلانیا را دارید، مرکز شهر به دلیل دسترسی به امکانات رفاهی مانند بیمارستان، مدرسه و فروشگاه های متفاوت و مراکز خرید انتخاب بسیار خوبی است، با این حال اگر به قصد گردش به آلانیا سفر کرده اید حتما به مرکز شهر که خیابان های معروف آلانیا در آن قرار دارد سر بزنید و از امکانات و مراکز خرید آن دیدن کنید‌، زیرا بسیاری از برندهای معرف در مراکز خرید ارائه می شود و همچنین برنامه های جشن بسیاری در شب های مهم در این منطقه برگزار می شود.

احتمال ان بسیار زیاد است که بتوانید در اسکله از یک کنسرت رایگان دیدن کنید.

برای خرید و سرمایه گذاری می توان مرکز شهر آلانیا را به شما پیشنهاد داد که دارای امکانات رفاهی پزشکی و خرید بسیاری است و شما به راحتی و بدون دغدغه می توانید در آنجا زندگی کنید، هرچند قیمت خرید خانه در این منطقه به نسبت سایر مناطق گران تر است و نیازمند سرمایه خوبی است.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

کلئوپاترا

یکی از معروف ترین خیابان های آلانیا، کئوپاترا است که اسم یکی از ملکه های باستانی مصر است. در واقع آلانیا به دلیل موقعیت جغرافیابی که داشته است، در طول تاریخ جزو قلمرو پادشاهان و امپراطوری های بسیاری بوده است و پادشاهان زیادی برای تصرف آن با یکدیگر جنگیده اند.

ساحل کلئوپاترا جزو بهترین سواحل و منطقه شهر آلانیا برای زندگی است، علاوه بر اینکه دارای چشم انداز زیبا و هوای تمیز است به دلیل داشتن امکانات حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و یا تاکسی و حتی ماشین های کرایه ای به راحتی می توانید به تمام شهر از جمله مرکز شهر دسترسی داشته باشید.

استفاده از دوچرخه به دلیل لذت بردن از منظره های زیبا در این منطقه متداول است. شما می توانید برای تفریح به پارک آبی در این خیابان بروید و یا در ساحل شنی آن، روز آرام و زیبایی را داشته باشید. ساختمان های این منطقه پنج طبقه است اما در کنار کوه پایه تا دوازده طبقه نیز ساخته می شود.

بنابراین اگر قصد مسافرت و یا خرید خانه را دارید یکی از مناطق پیشنهادی منطقه کلئوپاترا است، زیرا در این منطقه شما در کنار زندگی مدرن شهری، هم به طبیعت کوهستانی و جنگلی دسترسی دارید و هم پنجره ای به ساحل زیبا با آب های شفاف دارید که از محبوب ترین ساحل های ترکیه است.

این منطقه فاصله چندانی با مرکز شهر آلانیا ندارد و شما اگر به پیاده روی علاقه داشته باشید، می توانید بدون وسیله نقلیه به ساحل کلئوپاترا بروید، این اگر نمی توانید از امکانات شهری فاصله بگیرید و در کنار آن به طبیعت علاقمند هستید، برای خرید خانه و یا گردش و تفریح منطقه کلئوپاترا را انتخاب کنید.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

گلرپیناری

معروف ترین خیابان های آلانیا گلرپیناری را می توان از معروف ترین خیابان های آلانیا دانست که بسیار زیبا و تمیز است. این منطقه که در استان وان قرار دارد، یکی از بزرگ ترین مناطق کشور ترکیه محسوب می شود که ۴۷۰۰ کلیومتر مساحت دارد. این منطقه مهم و توریستی به چند قسمت تقسیم می شود، به گونه ای که ۷۹ دهکده و چندین مکان تاریخی و دیدنی دارد.

اکثر ساکنان آن به گویشی از زبان کردی به نام کورمانسی صحبت می کنند. ساحل پیلاژ در این منطقه قرار دارد که بسیار مجهز و زیبا است و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به انجا مسافرت می کنند، در چند سال اخیر بسیاری از سرمایه گذاران حوزه املاک به دلیل زیبایی و موقعیت مکانی این منطقه اقدام به ساخت ساختمان ها و مراکز خرید در این منطقه کرده اند و شما اگر قصد سرمایه گذاری دارید از این منطقه حتما دیدن کنید.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

اوبا

معروف ترین خیابان های آلانیا از مهم ترین دغدعه های افراد به هنگام مسافرت به یک کشور خارجی، یافتن مناطقی است که امنیت بالایی داشته باشد و منطقه اوبا شهر آلانیا در کشور ترکیه را امن ترین محله آلانیا می توان دانست که شما با خیالی آسوده می توانید در آن گردش کنید. این منطقه که در چهار کیلومتری شرق مرکز الانیا قرار دارد، علاوه بر امنیت دارای مراکز رفاهی بسیاری مانند بیمارستان ها و مراکز خرید، رستوران و فروشگاه های بسیاری است که شما می توانید به راحتی به این امکانات دسترسی پیدا کنید.

از ویژگی مهم اوبا می توان تنها بیمارستان دولتی آلانیا در این منطقه را نام برد و همچنین به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و داشتن وسایل حمل و نقل عمومی مناسب، شما در صورت نیاز می توانید به راحتی به مرکز شهر بروید. همچنین اوبا دارای ساحل زیبا و پارک آبی مجهزی است که می توانید اوقات خوبی را در انجا سپری کنید.

اگر در این منطقه ساکن باشید و یا برای گردش بروید، می توانید در بازارچه های سنتی و زیبای اوبا محصولات ارگانیک کشاورزی مانند سبزیجات خریداری کنید.

با سرمایه گذاری و خرید خانه در این منطقه شما یک معامله پر سود خواهید داشت، زیرا به دلیل شرایط بسیار خوبی که دارد ، در هر زمان که بخواهید می توانید ان را به فروش برسانید.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

اوبا

محموتلار

معروف ترین خیابان های آلانیا اگر به دنبال یک منطقه خوب برای سرمایه گذاری هستید، محموتلار به عنوان معروف ترین خیابان های آلانیا را به شما پیشنهاد می کنیم. این منطقه از مهم ترین مناطق شهر آلانیا است که مسئولان آن برای راحتی ساکنین به دنبال ساخت زیرساز جاده ای و رفاهی بسیاری هستند، در این منطقه شما تمام امکانات رفاهی مانند مراکز بهداشتی، فروشگاه های متنوع، مدارس و … در دسترس دارید و بدون انکه نیاز باشد به مرکز شهر بروید، تمام مایحتاج زندگی خود را تامین می کنید، اما در صورت نیاز به رفتن به مرکز شهر از وسایل نقلیه ی عمومی بسیاری که دارد می توانید استفاده کنید.

این محله از پرجمعیت ترین محله های آلانیا به حساب می آید، این منطقه که در هشت کیلومتری مرکز شهر قرار دارد به دلیل قیمت مناسب مسکن، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار می گیرد.

از مزیت دیگر منطقه محموتلار فاصله نزدیک و ۲۵ دقیقه ای آن به فرودگاه قاضی پاشا است. در کنار تمام این مزیت ها و رونق بازار مسکن، کاشت محصولاتی مانند موز و مرکبات در این منطقه بسیار رونق دارد و شما می توانید به محصولات کشاورزی سالم و تازه دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال منطقه ای برای سرمایه گذاری می گردید که تمام ویژگی های خوب مانند قیمت مسکن مناسب، دسترسی به امکانات رفاهی، بهداشتی و دسترسی به حمل و نقل جاده ای و هوایی و محصولات کشاوزی هستید، منطقه محموتلار بهترین انتخاب شما در بین مناطق آلانیا است.

کستل

معروف ترین خیابان های آلانیا آلانیا خیابان ها و مناطق زیادی دارد اما اگر به دنبال شناخت بهترین خیابان های آلانیا هستید، دیدن از کستل را در بین لیست خود قرار دهید، زیرا ساختمان های نوساز این منطقه از مدرن ترین و جدیدترین نوع آن در آلانیا است که بر اساس اصول شهرسازی ساخته شده است، به گونه ای که برای حفظ زیبایی منطقه تمام اپارتمان ها در پنج طبقه ساخته می شوند و نزدیک دریا هستند.

چنانچه اولویت شما در زندگی سکوت و ارامش و خلوتی محل زندگی است، منطقه کستل این نیاز شما را براورده می کند، این منطقه که در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، محله ای آرام است که دارای چشم انداز های زیبایی از کوهستان و خط ساحل زیبا و بسیار طولانی که با دریای مدیترانه دارد که در کنار باغ های مرکبات زیادی که در این منطقه قرار دارد مانند تابلو نقاشی چشم‌ نوازی است که خریداران و سرمایه گذاران زیادی را جذب کرده است.

در واقع در این منطقه سبک سنتی و مدرن زندگی را در کنار هم می توانید داشته باشید. این منطقه دارای مراکز رفاهی و تفریحی بسیاری است و همچنین فروشگاه های فراوانی دارد اما به اندازه منطقه ای مانند محموتلار داری فروشگاه های مجهز نیست و شما برای خرید اقلام غیر ضروری باید به مرکز شهر که فقط پانزده دقیقه با منطقه کستل فاصله دارد مراجعه کنید.

بنابراین نزدیکی به مرکز شهر آلانیا از مزیت دیگر این منطقه برای سکونت است.

کستل

دمیرتاش

معروف ترین خیابان های آلانیا در بین معروف ترین خیابان های آلانیا ، دمیرتاش را نیز می توان نام‌ برد. این منطقه در ۲۷ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و در واقع از دورترین منطقه به مرکز شهر در بین ساید مناطق الانیا قرار دارد، اما مزیت خوبی که دارد نزدیکی به فرودگاه قاضی پاشا است و شما به راحتی به فرودگاه دسترسی دارید.

از ویژگی های مهم این منطقه حفط بافت سنتی و حالت روستایی آن است که برای کسانی که به دنبال ارامش و زندگی بدون سر و صدا و ترافیک هستند، این منطقه انتخاب بسیار خوبی است که می توانید از سکوت و خلوتی آن لذت ببرید.

هر چند این منطقه حالت شهر نشینی و مدرن و پیشرفته ای را ندارد اما به دلیل قیمت مناسب بازار مسکن و کم جمعیت بودن علاقمندان و طرفداران خاص خود را برای گردش و سرمایه گذاری و خرید مسکن دارد.

بنابراین شما اگر دارای محدودیت مالی برای خرید مسکن در ترکیه هستید، منطقه دمیرتاش در آلانیا به دلیل شرایط مناسبی که گفته شد می تواند اولویت های شما را داشته باشد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید