مراکز خرید ارزان در استانبول و بهترین زمان خرید

مراکز خرید استانبول : نمی توان به استانبول سفر کرد و سراغ مراکز خرید نرفت. یکی از بزرگترین و متنوع ترین مراکز خرید در کل دنیا مرکزهای خرید استانبول می‌باشد که گردشگران بسیار زیادی برای خرید انواع و اقسام کالاهای مختلف به آن‌جا سفر می‌کنند. تمام اجناس موجود در مراکز خرید استانبول مارک و برندهای مشهور و معروف هستند که بسیار با کیفیت و درجه یک عرضه می شوند و با توجه به سلیقه و میزان بودجه، می توان آن‌ها را خریداری کرد و از کیفیت و زیبایی آن بهره‌مند شد.

در واقع مراکز خرید استانبول یک قطب اقتصادی بسیار مهم برای ترکیه محسوب می‌شود که افراد زیادی روزانه از آن‌ها خرید می‌کنند و همین امر سبب افزایش ارزآوری به این کشور شده و علاوه بر افراد عادی، بسیاری از تاجران و عمده فروشان برای خرید به این مراکز مراجعه می‌کنند و به صورت کلی و عمده اجناس مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند که این خرید برای آن ها مقرون به صرفه خواهد بود.
بیشترین مراکز خرید استانبول با طراحی بسیار مدرن و شیک طراحی شده اند که نظر همگان را به خود جلب می‌کنند که افراد تمایل دارند برای خرید از آن‌ها هزینه های زیادی پرداخت کنند، اما در کنار این مراکز، بازار های سنتی نیز وجود دارند که طرفداران و دوستداران خاص خود را دارند.

مراکز خرید استانبول در سطح شهر پراکنده هستند و گردشگران به راحتی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند. آن‌ها امکانات تفریحی و رفاهی زیادی ارائه می کنند که برای خریداران بسیار جذاب می باشد. برخی از این مراکز در چندین طبقه احداث شده اند و دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشند تا افراد بومی هم به سهولت بتوانند از آن‌ها خرید کنند، برای خرید و بازدید از این مراکز باید زمان زیادی صرف کرد، چون مغازه های بسیار زیاد و متنوعی دارند.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی یکی از مراکز خرید استانبول است که این مرکز تازه تاسیس بوده و در شمال استانبول واقع شده است. مرکز خرید وادی استانبول یک مرکز فوق العاده و بی نظیر می‌باشد که با طراحی و معماری خاص بنا شده است و گردشگران زیادی مجذوب آن شده و برای خرید و تماشا هزینه زیادی پرداخت می کنند. این مرکز شامل سه بخش می‌باشد که با آن‌ها آشنا می‌شویم:

تراس وادی استانبول، بخش اول این مرکز خرید می‌باشد. این تراس شامل چندین محل اقامت برای گردشگران و خریداران می باشد. محل اقامت، محلی بسیار مجلل با امکانات تفریحی بسیار زیاد برای رفاه حال توریست ها بنا شده است و گردشگران می توانند برای استراحت و اقامت، اتاقی را به صورت روزانه یا ساعتی اجاره کنند.

رستوران ها و فودکورت ها بخش دیگری از مرکز خرید وادی استانبول را تشکیل می‌دهند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و آسیایی با طعم بی نظیر و فوق العاده طبخ می‌شود که هرکسی با توجه به ذائقه خود می تواند از آن بهره‌مند شود، در این بخش برای آشپزی از مواد بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده می شود و غذاهای باب طبع ایرانیان نیز وجود دارد .

بخش دیگری از مرکز خرید وادی استانبول، بلوار وادی استانبول می‌باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت است و شامل بزرگترین مجتمع اداری ترکیه می‌شود. از این نظر هم برای افراد بومی و هم برای گردشگران خارجی اهمیت ویژه ای دارد. این بلوار شامل مرکز خرید، خیابان خرید روباز و هتل پنج ستاره است.

اغلب برند های معروف پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، طلا و جواهر و لوازم ورزشی در این خیابان مغازه دارند که خریداران زیادی روزانه برای خرید به این مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه می‌کنند، البته اجناس آن‌ها بسیار گران قیمت است.

این مرکز خرید سینماهای بزرگی وجود دارد که فیلم های به روز ترکیه را به صورت دو بعدی و سه بعدی می توانید در آنجا مشاهده کنید و این ویژگی ها سبب شده مرکز خرید وادی استانبول به یکی از مراکز بی رقیب و ممتاز در استانبول تبدیل شود.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید توریوم

مرکز خرید توریوم یکی دیگر از مراکز خرید استانبول می‌باشد که ویژگی و امکانات خاصی دارد و افراد زیادی چه از بومیان ترکیه و چه از گردشگران خارجی، برای خرید و تفریح به آنجا مراجعه می کنند. در مرکز خرید توریوم فروشگاه و مغازه های بسیار متنوع و زیادی وجود دارد که برند و مارک های آن‌ها بی‌شمار بوده و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند از آنجا خرید کند.

این مرکز یکی از گرانترین مراکز خرید در استانبول می باشد. در مرکز خرید توریوم یک پارک برفی وجود دارد، در این پارک یک مسیر طولانی اسنوبرد، اسکی و یک زمین بازی روی یخ وجود دارد که برای گردشگران بسیار جذاب و جالب می باشد و ساعت ها می‌توانند خود را در آنجا مشغول کنند و از آن لذت ببرند.

این پارک تنها پارک برفی در سرتاسر ترکیه است که زیبایی فوق العاده ای دارد. علاوه بر این پارک، یک شهربازی سرپوشیده و بسیار وسیع نیز در این مرکز خرید وجود دارد که سبب جذب بیشتر گردشگران می شود و انواع وسایل بازی مدرن و جدید در آن دیده می‌شود که برای سرگرمی بهترین گزینه هستند.

همچنین در این مرکز خرید، ۹ سالن سینما وجود دارد که فیلم های ترکیه اکران می‌شود. در واقع این مرکز از نظر رفاهی امکانات متعددی را ارائه می کند که خریداران علاوه بر خرید می توانند از آن بهره مند شوند. مرکز خرید توریوم یک شهرک تفریحی و رفاهی مدرن می‌باشد.

این مرکز خرید برای رفاه بیشتر گردشگران از صبح تا شب یکسره در تمام ایام هفته به فعالیت مشغول است و در هر ساعتی از روز می توانید از آن بازدید کنید، اما اگر شلوغی را دوست ندارید طوری برنامه‌ریزی کنید که ساعات شلوغی آنجا نباشید، چون در روز فقط چند ساعت اوج شلوغی است.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

مرکز خرید توریوم

مرکز خرید پالادیوم

از دیگر مراکز خرید استانبول می‌توان مرکز خرید پالادیوم را نام برد. این مرکز در منطقه آسیایی استانبول قرار دارد و ظاهر آن بسیار دیدنی و تماشایی می‌باشد و به شکل یک گوی شیشه ای است که مهندسان و معماران، با هنر، دقت و ظرافت بسیار بالا آن را طراحی و بنا کرده اند و از نظر معماری یک بنای بی نظیر و کاملاً مدرن می باشد.

مرکز خرید پالادیوم ۱۹۰ مغازه دارد که آن را به بزرگترین مرکز خرید استانبول تبدیل کرده است. این مرکز شیشه ای در فضای سرسبز و بسیار زیبای قرار گرفته است که زیبایی آن را چند برابر می‌کند و در وسط این فضای سبز می درخشد و با درخشش خود همگان را به سمت خود جلب می کند.

فضای داخلی این مرکز با توجه به هر جشن یا مراسمی تزیین می‌شود که برای خریداران بسیار جذاب بوده و می توانند در آن عکس‌های یادگاری بگیرند. یکی از این مراسم جشن کریسمس است که محوطه داخل بسیار زیبا تزیین می شود.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید آکسارای استانبول

مرکز خرید آکسارای استانبول یکی دیگر از مراکز خرید استانبول است. این مرکز یک بازار زیر زمینی بوده و جزء مراکز خرید ارزان قیمت محسوب می شود و افراد با هر توان مالی می توانند از این مرکز خرید کنند. در طی یک برهه از زمان، این مرکز دچار رکود شدید اقتصادی شد، از این رو برای معروفیت دوباره، نام آن به مرکز خرید آکسارای استانبول تغییر کرد.

این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در استانبول می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد، علاوه بر افراد بومی،گردشگران بسیار زیادی جذب این مرکز خرید می شوند.

این مرکز خرید ۱۲۰ فروشگاه دارد که همه آن‌ها متعلق به شهرداری استانبول هستند. مغازه ها و فروشگاه ها در این مرکز خرید، تغییر چندانی از گذشته تا به حال نکرده است، چون صاحب اصلی همه آن‌ها شهرداری می‌باشد و هر فروشنده ای که بخواهد در مغازه خود تغییر ایجاد کند باید به شهرداری مالیات پرداخت نماید و از آن اجازه بگیرد. تمامی توریست‌ها و گردشگران به خصوص توریست های ایرانی، خرید کردن از مرکز خرید آکسارای استانبول را تجربه می کنند.

در این مرکز می توان انواع لباس را با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار عالی خریداری نمود. اگر به دنبال لباس های لوکس با برندهای معروف هستید نباید به این مرکز مراجعه کنید، چون در این مرکز فقط لباس های ارزان عرضه می شود. در این مرکز انواع لباس با قیمت عمده به فروش می‌رسد، به همین جهت مقرون به صرفه است و برای بسیاری از گردشگران یک خرید ایده آل و مطلوب و محسوب می شود.

برای دسترسی به مرکز خرید آکسارای استانبول می توان از تمام وسایل نقیله مانند تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کرد و به راحتی برای خرید به این مرکز خرید قدیمی رفت و لباس در طرح و رنگ دلخواه را خریداری نمود و از کیفیت و زیبایی آن بهره‌مند شد.

بسیاری از فروشندگان از شهرهای دیگر به این مرکز می‌آیند و به صورت کلی و عمده کالاهای مد نظر خود را خریداری می‌کنند و با قیمت بیشتر در مغازه‌های خود به فروش می رسانند.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

مرکز خرید آکسارای استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید استانبول که بسیار پر زرق و برق بوده و مورد علاقه همه افراد مخصوصا خانم ها می باشد، مرکز خرید جواهر استانبول است. این مرکز خرید به جواهر ترکیه معروف است و بزرگترین مرکز خرید محسوب می‌شود. این مرکز خرید در یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین محله های استانبول واقع شده است و امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد و ۳۵۰ فروشگاه در ۶ طبقه وجود دارد که برای گردش از همه طبقات آن باید چند روزی وقت صرف کنید تا بتوانید آن‌ها را ببینید و خرید کنید.

اجناس در مرکز خرید جواهر استانبول، قیمت های متنوعی دارند که با توجه به بودجه خود می‌توان کالای مدنظر را خریداری نمود. در پایان هر فصل در این مرکز، اجناس به صورت حراجی به فروش می‌رسند که با قیمت عالی می‌توان آنها را خریداری کرد. در این مرکز انواع پوشاک، جواهر، عینک، ساعت و…. به فروش می رسد.

مرکز خرید جواهر استانبول ۱۱ سینما، سالن بولینگ، استیج تئاتر و ترن هوایی دارد که جزء بهترین امکانات تفریحی محسوب می‌شود و مورد علاقه و پسند گردشگران قرار می‌گیرد. علاوه بر امکانات تفریحی، رستوران های این مرکز نیز بسیار مشهور هستند و بهترین و خوش طعم ترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند که با یک بار چشیدن آن‌ها، مشتری دائمی می‌شوید.

در این مرکز اتاق مادر و کودک وجود دارد که می توان بچه ها را به پرستار سپرد. همچنین از امکانات دیگری که این مرکز دارد، سرویس بهداشتی مخصوص کودکان است که این سرویس در هیچ یک از مراکز خرید استانبول وجود ندارد.

یک طبقه در این مرکز فقط مخصوص طلا و جواهر می‌باشد که انواع طلا و جواهرات را می توان در آن جا یافت، خریداران اصلی آن‌ها معمولا خانم‌های مقیم استانبول هستند، این جواهرات بسیار هنرمندانه و با طرح های خاص و متنوع ارائه می شود که مورد پسند خانم های با سلیقه قرار می گیرد.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید کانیون مال یکی دیگر از مراکز خرید استانبول است که به دلیل معماری زیبا، زبانزد خاص و عام بوده و شهرت جهانی دارد و بخش عظیمی از آن را برج‌های اداری تشکیل می‌دهد. برج ها و ساختمان های موجود در آن، محوطه‌ای را پدید آورده اند که به صورت روباز به یک مرکز خرید تبدیل شده است. در همه جای مرکز خرید کانیون مال می توان آسمان را مشاهده کرد که این ویژگی در اکثر مراکز خرید استانبول وجود ندارد، در واقع زیر سقف آسمان می‌توان خرید کرد و از آن لذت برد.

در بخش های مختلفی از این مرکز گیاهان متنوعی کاشته شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است.
یکی از طبقات این مرکز فقط مخصوص اجناس ساخت کشور ترکیه است و هیچ برند یا مارک خارجی در آن وجود ندارد اما در سایر طبقات، اجناس مدنظر خود را با برندهای معتبر و مشهور می توانید خریداری کنید.

در مرکز خرید کانیون مال، اتاق بازی‌های کامپیوتری وجود دارد که افراد می توانند به آنجا مراجعه کنند و ساعت ها به بازی‌های کامپیوتری مشغول شوند و از آن لذت ببرند. این اتاق ها متناسب کودکان و بزرگسالان طراحی شده است و هر موقع که به استانبول سفر می‌کنید حتما بازدید از این مرکز خرید را در برنامه خود قرار دهید تا علاوه بر خرید، از امکانات تفریحی آن بهره‌مند شوید و یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنید.

در استانبول مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که هنگام سفر باید برای آن‌ها برنامه ریزی کرد تا بتوان از همه آن‌ها بازدید کرد و از امکانات آنها بهره مند شد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید