جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند کشور تایلند یکی از کشورهایی می باشد که پر از جاذبه های گردشگری است و اگر بخواهیم درباره جاهای دیدنی تایلند توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم، می توانیم به این مورد اشاره کنیم که کشور تایلند دارای موزه های بسیار زیادی می باشد. از این موزه ها می توانیم به موزه ی سیام و موزه هنر اشاره داشته باشیم که در داخل این موزه‌ها چیزهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که توانسته است نظر بسیاری از توریست‌ها و گردشگران را به سمت خود جذب نماید و سالانه از سراسر جهان برای دیدن این موزه ها به کشور تایلند سفر می کنند.

اگر شما به دنبال کشوری هستید که بتوانید در آن کشور از سواحل بسیار زیبایی که دارد نهایت لذت را ببرید، می توانید کشور تایلند را که یکی از کشورهای بسیار زیبایی است که در جنوب شرقی آسیا واقع است و دارای سواحل بسیار زیبایی است را انتخاب کنید.

از دیگر جاهای دیدنی کشور تایلند مربوط به شهرهای آن می باشد که می توانیم از این شهرها به شهر بانکوک و شهر چیانگ‌مای اشاره داشته باشیم که در داخل این شهرها، مکان های زیبای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

کاخ The Grand Palace

یکی از مهم ترین جاهای دیدنی تایلند که توانسته نظر بسیاری از توریست ها را به سمت خود جلب نماید مربوط به کاخ The Grand place است. این کاخ در شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند واقع است و به عنوان نماد این شهر به حساب می آید.

اگر بخواهیم درباره تاریخچه این کاخ توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم می توانیم بگوییم که این کاخ در سال ۱۷۸۲ ساخته شده است و این کاخ به مدت ۱۵۰ سال به عنوان قصر تاکینگ بوده است.

یکی از دلایل زیبایی کاخ این است که در کنار رودخانه چائو پرایا قرار گرفته است. بسیاری از مراسمات سلطنتی کشور تایلند در این کاخ برگزار می شود.

بنای این کاخ به دستور شاه رامای اول ساخته شده است و از آن به بعد شاهان بسیار زیادی در این کاخ سکونت داشته اند.

یکی از چیزهای بسیار ارزشمندی که در درون این کاخ وجود دارد مربوط به مجسمه بودا می باشد. این مجسمه یکی از قدیمی ترین و با ارزش ترین مجسمه ها می باشد که در کشور تایلند و در درون این کاخ وجود دارد. این کاخ بسیار زیبا دارای نمای بسیار خیره کننده است و معماری آن توسط بهترین معماران آن زمان طراحی شده است و معماری پر رمز و رازی را دارد.

این کاخ تشکیل شده از مجموعه تالارها و چند عمارت کلاه فرنگی و باغ ها و حیاط های بسیار زیبا است که هر کدام از حیاط ها دارای مجسمه های بزرگ و کوچکی هستند که می‌توانند برای توریست ها بسیار جذاب به نظر برسند.

زمانی که شما به کشور تایلند سفر کردید می توانید برای بازدید از کاخ بسیار زیبا از ساعت ۸ و نیم صبح تا سه و نیم بعد از ظهر مراجعه کرده و با خرید بلیط برای دیدن این کاخ بسیار زیبا اقدام نمایید و بتوانید راس ساعت مقرر و تعیین شده ای به این مکان مراجعه کنید.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

معبد Wat Pho

اگر ما بخواهیم درباره یکی از جاهای دیدنی تایلند با شما خوانندگان عزیز سخن بگوییم، می‌توانیم معبد wat pho را به شما معرفی نماییم. این معبد در شهر بانکوک کشور تایلند واقع می باشد که در میان شش معبد برتر سلطنتی کشور تایلند قرار دارد، در واقع معبد وات فو یکی از قدیمی ترین معبدهای کشور تایلند به شمار می‌رود و این معبد شامل مجموعه‌ای از سالن‌های دعا و نیایش و هنر و آموزش می باشد.

این معبد از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد و اصلی ترین علت شهرت این معبد وجود مجسمه بودا است که به صورت خوابیده در کنار این مکان قرار دارد که طول این مجسمه حدود ۴۶ متر و ارتفاع آن ۱۵ متر می باشد و همچنین ۱۰۸ عدد مروارید در تزیین پای این مجسمه به کار رفته است، به همین علت است که عدد ۱۰۸ نماد سلوک بودایی برای زیبایی است و همچنین این مجسمه با روکش طلا پوشانده شده است.

دلیل دیگری که این معبد از شهرت بسیار بالایی برخوردار است، مربوط به اتاق های مخصوص ماساژ تایلندی می‌باشد که در این معبد وجود دارد. در این معبد می توانید بهترین ماساژ های به روز دنیا را تجربه کنید که علاوه بر رفع خستگی و استرس، می تواند یک حالت نشاط آوری را برای شما به ارمغان آورد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

معبد پارک لومپینیPho

اگر بخواهیم مهم ترین و زیباترین جاهای دیدنی تایلند را به شما معرفی نماییم، می توانیم به پارک لومپینی اشاره مستقیمی داشته باشیم. این پارک بهترین و محبوب ترین مکان دیدنی است که مناسب برای همه رده سنی می باشد و یک محلی برای آرامش و تنفس هوای تازه و حس خنکی درختان در این پارک وجود دارد و این پارک زیستگاه گیاهان و جانوران مختلفی است.

اگر بخواهیم درباره تاریخچه آن توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم که از نظر تاریخی قدمت این پارک به حدود ۱۰۰ سال برمی گردد. پارک لومپینی یکی از پارک های دوست داشتنی و سرسبز کشور تایلند به شمار می‌رود که می‌توانیم بگوییم بهترین مکان برای پیاده روی می باشد. افراد مسن برای تمرین تایچی و کودکان برای بازی در کنار دریاچه و بزرگسالان هم برای تنفس هوای تازه و آرامش یافتن به این پارک مراجعه می‌کنند.

شما اگر به این پارک بروید می توانید کمیاب ترین گیاهان بومی را در این پارک مشاهده نمایید. پارک لومپینی تفریحات و سرگرمی های بسیار زیادی دارد که شما می توانید ساعت های بسیار زیادی را در این مکان بگذرانید و در داخل این پارک کلاس های ورزشی بسیار زیادی برگزار می‌شود که یکی از آن ها کلاس های ایروبیک م یباشد و در روزهای خاصی موسیقی محلی یا ارکستر کلاسیک به صورت رایگان در قسمت‌های مختلف این پارک اجرا می‌شود.

علاوه بر این در داخل این پارک، آلاچیق هایی نیز برای خواندن کتاب و پیک نیک وجود دارد.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

پارک لومپینی

ساحل رایلی

جاهای دیدنی تایلند کشور تایلند دارای مکان های تفریحی بسیار زیادی می باشد، اما یکی از مکان های تفریحی تایلند که توانسته نظر بسیاری از توریست ها را به سمت خود جلب نماید ،مربوط به ساحل رایلی می باشد که یکی از پر بازدید ترین مکان ها در تایلند محسوب می شود. این ساحل درست در جنوب ساحل آئونانگ قرار دارد که شما برای بازدید تنها با قایق می توانید به آنجا بروید.

ساحل رایلی با شن های سفید و صخره های سنگ آهکی که بهتر است بگوییم شبه جزیره ای می باشد که از مجموعه چهار ساحل کوچک تشکیل شده است. به دلیل قرارگیری این ساحل سنگی می بایست فقط با قایق به قسمت های مختلف این ساحل برویم.

در اطراف این ساحل یک سری رستوران ها و مراکز خرید ساحلی وجود دارد و همچنین چهار هتل در اطراف این ساحل وجود دارد که اگر شما مایل باشید شب را در کنار ساحل رایلی می توانید از این هتل های بسیار زیبا استفاده کنید و نهایت لذت را از این ساحل زیبا ببرید و از مراکز خرید آن دیدن کنید و هر چیزی را که مورد پسند شما بود، از این مراکز خریداری نمایید.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

ساحل رایلی

شهر قدیمی آیوتایا

یکی از مهم ترین دیدنی های تایلند، مربوط به شهر قدیمی آیوتایا می باشد. این شهر در ۸۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار گرفته است و معماری بسیار زیبایی دارد که معماری آن ترکیبی از هنر معماری کامبوج و هنر دوره سوخوتای می باشد.

این شهر که بسیاری در قرن ۱۷ آن را از زیباترین شهرهای جهان می‌دانستند، بعد از سال ۱۹۹۱ در فهرست آثار جهانی یونسکو قرار گرفته است. این شهر در سال ۱۳۵۰ میلادی تبدیل به دومین پایتخت پادشاهی سیام شده است.

تفریحات بسیار زیادی در این شهر قرار دارد، به عنوان مثال شما می توانید با رسیدن به این شهر زیبا و تاریخی در تور دوچرخه سواری شرکت کنید و یک دوچرخه کرایه کنید. این راه بهترین راه برای بازدید از بخش های متنوع این شهر تاریخی و زیبا می باشد.

با توجه به اینکه در شهر آیوتایا چندین معبد و ساختمان های مهم متعددی وجود دارد، شما باید زمان بسیار زیادی را بگذرانید تا بتوانید به طور کامل از قسمت‌های مختلف این شهر زیبا دیدن نمایید.

پارک های عمومی بسیار زیبایی در شهر آیوتایا وجود دارد که ساعت ها می توانید در داخل پارک قدم بزنید و لذت ببرید. فضای این پارک‌ها تلفیقی از گذشته و حال می باشد، مثل جایی همچون پارک عمومی که فضای سبز بزرگی دارد و یک معبد دیدنی در داخل آن وجود دارد.

جزایر سیمیلان در تایلند

جاهای دیدنی تایلند اگر شما به وسیله تور تایلندگردی می خواهید از قسمت های مختلف این کشور دیدن نمایید، از دیدن جزایر سیمیلان در تایلند غافل نشوید. این جزیره زیبا و شگفت انگیز در ۱۰۰ کیلومتری شمال غربی شهر پوکت واقع می باشد و به دلیل داشتن آبزیان زیبا و مرجان های رنگارنگ و همچنین جلبک ها، این جزیره یکی از بهترین مکان های جهان برای غواصی گردشگران عزیز به شمار می رود.

در جزایر سیمیلان نه جزیره کوچک وجود دارد که هر کدام زیبایی های خیره کننده و خاص خود را دارند، اما جزیره سیمیلان بزرگترین آنها به شمار می رود. تفریحات بسیار زیادی در این جزیره برای توریست‌ها و گردشگران در نظر گرفته شده است که از تفریحات جذاب این جزیره می توانیم به غواصی، اسنوکر، جت استکی و موج سواری اشاره نماییم.

در داخل این جزیره علاوه بر تفریحات جذابی که وجود دارد امکانات رفاهی متنوعی نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است که از این امکانات رفاهی می توانیم انواع کافه ها و رستوران های شیک اشاره داشته باشیم که شما می توانید خوشمزه ترین و خوش طعم ترین غذا ها را در این رستوران ها تجربه نمایید.

بازارهای شناور بانکوک

از مهم ترین جاهای دیدنی تایلند که طرفداران خاص و ویژه خود را دارد، مربوط به بازارهای شناور بانکوک می باشد. این بازار از جایگاه ویژه ای در جاذبه های گردشگری این کشور برخوردار می باشد، در اصل این بازارها به جهت خرید و فروش اجناس مورد نیاز مردم ساخته شده است، اما در حال حاضر به یکی از جاذبه های گردشگری مهم کشور تایلند تبدیل شده است و به همین علت است که بازارهای شناور بانکوک بسیار شلوغ و پرازدحام می باشد.

می‌توانیم بگوییم این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کشور تایلند به حساب می آید که از محبوبیت بسیاری در میان تایلندی‌ها برخوردار می باشد و در داخل این بازار محصولات متنوعی از جمله میوه های درجه یک، کیف های دست ساز و همچنین عروسک های دستی و سنتی به چشم می خورد.

در اطراف بازار های شناور می توانید غذاهای لذیذ تایلندی را نیز تجربه نمایید و یکی از غذاهای معروف کشور تایلند سوپ نودل می باشد که در اطراف این بازار به راحتی شما می توانید تهیه نمایید.

یکی از دلایلی که باعث شده است مردم بیشتر از این بازار خرید نمایند، مربوط به قیمت اجناس می باشد که تقریباً قیمت اقلام موجود در آن ها مناسب می باشد. برای دسترسی به این بازارهای شناور می توانید از قایق و تاکسی استفاده کنید، اما پیشنهاد می شود که برای رفتن به این بازار از قایق استفاده کنید، چرا که در این صورت می توانید از مسیر آبی نهایت لذت را ببرید و همچنین می توانید برای خرید سوغاتی های درجه یک کشور تایلند به این بازار ها مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید