جاذبه های دیدنی فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه شهر زیبای فرانسه در شمار یکی از محبوب ترین کشورها برای مسافرت قرار می گیرد و مردم زیادی از یراسر جهان به سفر کردن به این کشور علاقه مند هستند و این کشور جاذبه های بی شماری نیز دارد و در این بخشاز مطلب قصد داریم که به بررسی جاذبه های دیدنی فرانسه و معرفی این مکان های دیدنی بپردازیم.

اکثر مکان های دیدنی فرانسه اعم از باغ های گل و کلیساها و همچنین کاخ و صومعه هاو… در شهر پاریس واقع شده اند و به همین دلیل به شهر پاریس عروس فرانسه نیز گفته می شود.

یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی فرانسه طاق پیروزی نام دارد و این طاق توسط ناپلئون بناپارت بنا شده است و در طول سال توریستان زیادی را به خود جلب می کند.

از دیگر جاذبه های گردشگری فرانسه می توان به موزه لوور اشاره کرد و همانطور که می دانید این موزه در شمار معروف ترین موزه های پاریس قرار می گیرد و آثار هنری بی شماری در این موزه از سراسر جهان نگهداری می شوند و سالانه علاقه مندان و هنرمندان زیادی برای بازدید کردن از آثار هنری از موزه لوور بازدید می کنند.

از سایر مراکز دیدنی فرانسه می توان به کاخ اپرای گارنیه اشاره کرد و این کاخ توسط یک مجسمه ساز معروف فرانسوی ساخته شده است و به همین دلیل آثار هنری بی شمار و مجسمه های زیادی در این کاخ قرار داده شده اند و فیلم هایی مانند شبح اپرا و… در این کاخ فیلمبرداری شده اند.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

جاذبه های دیدنی فرانسه

برج ایفل در پاریس

جاذبه های دیدنی فرانسه برج ایفل یکی از جاذبه های بسیار معروف و زیبای پاریس می باشد و به طور کلی می توان گفت که کمتر کسی هست که تا کنون نام این برج زیبا را نشنیده باشد و به جرئت می توان گفت که بسیاری از گردشگران فقط برای بازدید از برج ایفل به فرانسه سفر می کنند.

برج ایفل به عنوان نماد شهر پاریس شناخته شده است و سازنده این برج «گوستاو ایفل» نام دارد که در سالروز صد سالگی انقلاب فرانسه اقدام به طراحی و ساخت این برج کرده است.ارتفاع برج ایفل حدود ۳۳۰ متر است و در آن زمان نزدیک به ۴۰ سال طول کشید تا این برج به طور کامل طراحی و ساخته شود.

این برج با استفاده از فولاد ساخته شده است و بازدیدکنندگانی که قصد بازدید کردن از تمام طبقات این برج را دارند باید از آسانسور برای بالا رفتن از طبقات این برج استفاده نمایند.

برج ایفل طبقات متعددی دارد و در هر طبقه امکانات و سرگرمی های ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است و لازم به ذکر است که بدانید برج ایفل دارای امکانات تفریحی و اسباب بازی برای کودکان نیز می باشد.

علاوه بر امکانات تفریحی گفته شده در این برج می توان به وجود رستوران های نامبروان در برج ایفل نیز اشاره کرد و اگر قصد بازدید از برج ایفل را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به رستوران ژول ورن سر بزنید و غذاهای این رستوران را تست کنید.

در اطراف برج ایفل باغ گل ایفل واقع شده است و به همین دلیل برج ایفل دارای یک منظره زیبا و دلچسب نیز می باشد و افرادی که برای بازدید از برج ایفل از پله های این برج بالا می روند می توانند حین بالا رفتن از ژبقات برج از منظره اطراف که شامل باغ می شود نیز لذت ببرند.

تر ارزان اروپا

اگر قصد سفر به اروپا را دارید حتما سری به این صفحه بزنید

جاذبه های دیدنی فرانسه

کاخ های معروف فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه فرانسه یکی از محدود کشورهایی است که دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد و می توان گفت که این کشور درتمام زمینه ها دارای جاذبه گردشگری می باشد و در این بخش از مطلب قصد داریم که به بررسی جاذبه های گردشگری فرانسه و کاخ های معروف این کشور بپردازیم.

از جذابترین کاخ های فرانسه که محبوبیت زیادی در بین توریستان و گردشگران پیدا کرده است می توان به کاخ شنونسو اشاره کرد و این کاخ زیبا در کنار رودخانه شِر قرار گرفته است و به همین دلیل این کاخ دارای ویو بسیار خاص و آرامش بخشی نیز می باشد و گردشگران در هنگام بازدید از این کاخ می توانند از چشم اندازهای طبیعی و جذاب اطراف کاخ نیز لذت ببرند.

از دیگر کاخ های محبوب فرانسه می توان به کاخ افسانه ای ورسای اشاره کرد و لازم است که بدانید کاخ ورسای نسبت به سایر کاخ های فرانسه مشهورتر است و به همین دلیل اغلب توریستان فرانسه بازدید کردن از این کاخ را در برنامه خود قرار می دهند و این کاخ در سازمان یونسکو نیز ثبت جهانی شده است و در چند کیلومتری شهر پاریس می باشد.

یکی دیگر از کاخ های معروف و زیبای فرانسه به نام کاخ پیرفوند شناخته می شود و این کاخ از زمان های گذشته تا کنون چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است و به همین دلیل نسبت به سایر کاخ های فرانسه ظاهر نوسازتری دارد.

قصر دوسه نیز یکی از کاخ های دیدنی و جذاب فرانسه است و در نزدیکی جنگل سرسبز شینون قرار گرفته شده است و یک قصر بسیار جذاب و زیبا است و وسعت بی شماری دارد و به همین دلیل بسیاری از فیلم های باستانی و اصیل فرانسوی در این قصر فیلم برداری شده اند

علاوه بر کاخ های نام برده شده کاخ های بی شمار دیگری نیز در شهرهای مختلف فرانسه تاسیس و بنا شده اند و هر کدام از این کاخ ها دارای آثار هنری و باستانی زیادی هستند و معماری قدیمی دارند و از این رو کاخ های فرانسه دارای ارزش زیادی از نظر فرهنگی برای یازمان یونسکو و سازمان میراث فرهنگی هستند.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

جاذبه های دیدنی فرانسه

کلیسا های معروف فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه کلیسای جامع ریمز یکی از کلیساهای معروف فرانسه است و این کلیسا معماری کاملا باستانی دارد و وسعت زیادی را به خود اختصاص داده است و به دلیل معماری زیبا و ساختمان بزرگی که دارد سالانه تعداد زیادی توریست و گردشگر از این مکان دیدن میکنند.

از سایر کلیساهای معروف واقع شده در فرانسه می توان به کلیسای نوتردام اشاره کرد و همانطور که می دانید از این کلیسا در داستان های قدیمی فرانسوی و فیلم ها بسیار یاد شده است و بهتر است که بدانید در بنا و معماری کلیسای نوتردام از سنگ های بسیار قدیمی و گران قیمت استفاده شده است و اکنون برخی از قسمت های این کلیسا به دلیل تخریب شدن مورد بازسازی قرار گرفته اند.

کلیسای نوتردام به در رمان ها و فیلم های فرانسوی به کلیسای سوخته نیز معروف می باشد زیرا در یک دوره طی واقعه ای بخش هایی از این کلیسا مورد آتش سوزی قرار گرفته اند و سپس ترمیم و مرمت شده اند.

کلیسای بورژ نیز در شمار کلیساهای محبوب و دیدنی فرانسه قرار می گیرد و این کلیسا در شهر بورژ فرانسه واقع شده است و علاوه بر داشتن معماری زیبا و باستانی دارای چشم انداز بسیار زیبایی نیز می باشد و اطراف این کلیسا یک باغ گل قرار داده شده است.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

کلیسا های معروف فرانسه

پل میلائو فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه همانطور که می دانید کشور فرانسه دارای جاذبه های توریستی بی شماری می باشد و پل های زیادی در این کشور بنا شده اند و جزو جاذبه های گردشگری فرانسه قرار می گیرند و یکی از این پل های دیدنی پل میلائو نام دارد و این پل در شمار مرتفع ترین و بلندترین پل های کابلی جهان قرار می گیرد و از این رو رانندگی کردن بر روی آن بسیار لذت بخش است و این پل ابتدا توسط نوذمن فاستر طراح مشهور ایتالیایی طراحی شده است و برای ساختن آن از سازه های محکم فولادی و بتنی استفاده شده است.

اگر قصد بازدید از پل میلائو و رانندگی کردن بر روی آن را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که در طول شب بر روی این پل زیبا رانندگی کنید زیرا در شب از چراغ های زیادی و زیبایی برای آراستن پل استفاده می شود و این چراغ ها جذابیت زیادی به پل می دهند.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

پل میلائو فرانسه

جزیره ی مونت سنت میشل در فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه جزیره ی مونت سنت میشل در فرانسه یکی از جزایر دیدنی و زیبا می باشد و این جزیره در بین مردم فرانسه به نام (مون سن میشل) شناخته می شود و در گویش محلی خود نام این جزیره را له این صورت تلفظ می کنند..

این جزیره ی زیبا در شمار توریست پذیرترین و پربازدیدترین جزایر فرانسه نیز قرار دارد و این جزیره اولین بار در قرون وسطایی کشف شده است و پس از کشف کلیساها و صومعه های باستانی زیادی بر فراز این جزیره ساخته شده اند .

این کلیساها به علت وجود رودخانه دارای منظره و ویو بسیار زیبایی هستند.در صورتی که قصد بازدید کردن از این جزیره را دارید بهتر است که بدانید جزیره مونت سنت میشل در منطقه نرماندی قرار گرفته است و این جزیره امروز توسط یونسکو ثبت جهانی شده است.

جزیره ی مونت سنت میشل در فرانسه

جزایر پولی نزی فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه اگر قصد سفر کردن به فرانسه را دارید در این بخش از مطلب شما را با جزایر معروف فرانسه آشنا میکنیم تا بازدید کردن از این مکان های زیبا را در برنامه خود قرار دهید

.جزایر پولی در شمار جزایر گروهی و دیدنی فرانسه قرار می گیرند و از جزایر تفریحی هستند و در این جزایر رستوران ها و کافه های متعددی واقع شده اند و شما می توانید به راحتی در جزایر گفته شده کمپ کنید و لازم به ذکر است که بدانید منوی رستوران های جزایر پولی کاملو متنوع می باشد و این رستوران ها دارای غذاهای دریای خوشمزه نیز می باشند

لیل دو قیو نیز یکی دیگر از جزایر زیبا و معروف فرانسه می باشد و این جزیره در شمار جزایر بکر و طبیعی قرار می گیرد و به همین دلیل به عنوان زیستگاه جانوران دریایی نیز شناخته می شود و این جزیره نیز دارای امکانات تفریحی می باشد و بازدید کردن از آن بیشتر به افرادی که علاقه مند به شنا کردن و قایقرانی و… هستند توصیه می شود و این جزیره در اطراف شهر مارسی واقع شده است.

یکی دیگر از جزایر فرانسه به نام جزیره اندای شناخته شده است و این جزیره به جزیره موج های هروشان نیز معروف می باشد و به همین دلیل بسیاری از گردشگران و توریستان برای تفریحاتی مانند موج سواری از این جزیره بازدید می کنند.

جزیره پالومباجا نیز یکی از جزایر فوق العاده دیدنی و زیبای فرانسه است و این جزیره دارای یک ساحل بسیار جذاب و زیبا می باشد و ساحل آن دارای ماسه های طلایی می باشد و این جزیره بر روی آب های لاجوردی رنگ شفاف واقع شده است و مکان بسیار جذاب و لذت بخشی برای بهره بردن از تعطیلات تابستانه و شنا کردن می باشد و به علت داشتن طبیعت بکر و زیبا آرامش خاصی به بازدیدکنندگان می بخشد.

با گذشت زمان جزایر معروف فرانسه پیشرفت شگرفی داشته اند و دارای امکانات تفریحی و گردشگری و همچنین امکانات اقامتی هستند و توریستان پس از سفر کردن به این جزایر علاوه بر تفریح و استفاده از امکانات تفریحی و امکاناتی مانند رستوران و… می توانند از امکانات اقامتی نیز استفاده کنند و برای اقامت مسافران هتل های مجللی در این جزایر بنا شده اند.تمام جزایر گفته شده مکان هایی آفتابگیر هستند و توریستانی که به آفتاب گرفتن علاقه مند هستند می توانند پس از بازدید کردن از این جزیره ها و استفاده کردن از امکانات تفریحی مدت زمان خاصی را نیز به آفتاب گرفتن و لذت بردن از طبیعت بکر جزایر نام برده شده اختصاص دهند.

جزایر پولی نزی فرانسه

غارهای لاسکو فرانسه

جاذبه های دیدنی فرانسه غارهای لاسکو از جمله عجیب ترین قطب های گردشگری فرانسه هستند و قدمتی حدود ۶۰۰ سال دارند و زیبایی این غارها نظر توریستان و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و اگر از افرادی هستید که به ماجراجویی علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام سفر کردن به فرانسه حتما بازدید از غارهای لاسکو را در برنامه خود قرار دهید.

نام دیگر غارهای لاسکو غارهای مرموز می باشد زیرا این غارها ظاهر بسیار مرموزی دارند و بر روی دیوار آن ها نقاشی هایی از حیوانات مختلف دیده می شود و اکثر این نقاشی ها توسط هنرمندان و نقاشان فرانسوی رسم شده اند.

نقاشی های موجود بر روی دیوارهای غار لاسکو امروزه به عنوان نقاشی های نمادین شناخته می شوند و بیشتر این نقاشی ها شامل حیواناتی مانند اسب و گاو می شوند و لازم به ذکر است که بدانید امروزه به این نقاشی ها سنگواره نیز گفته می شود.نویسنده های قدیمی و قرون وسطایی فرانسوی در کتاب های خود به بررسی کردن و تحلیل نقاشی های موجود بر روی دیوار این غارها پرداخته اند و این نقاشی ها را نماد گذاری کرده اند و به همین دلیل امروزه نویسندگان زیادی علاقه مند به بازدید کردن از این غارها هستند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید