سوغاتی های معروف فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه فرانسه یکی از معروف ترین و زیبا ترین کشور های دنیا می باشد که در بخش جنوب غربی اروپا واقع شده است. این کشور با دارا بودن مساحتی در حدود 643 کیلومتر مربع، به عنوان بزرگ ترین کشور اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ کل قاره نیز شناخته می شود. زبان رسمی این کشور فرانسوی بوده و بیش از 69 میلیون نفر جمعیت دارد. کشور فرانسه از زیباترین کشور ها است که دارای آب و هوای بسیار مناسب و طبیعی بکر می باشد .

پاریس یکی از مهم ترین شهر های دنیا و اروپا می باشد که پایتخت این کشور است. سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا قصد سفر به این کشور را دارند و به طور کلی فرانسه یکی از پرتوریست ترین کشور های دنیا می باشد، به طوری که بارها در مقام نخست جهان قرار گرفته است .

یکی از اصلی ترین بخش های هر سفری، خرید سوغاتی های بومی مقصد است. اگر که شما هم قصد سفر به فرانسه را دارید حتما به این موضوع فکر کرده اید، اگر که اطلاعات کافی در زمینه سوغاتی های معروف فرانسه ندارید نگران نباشید، در ادامه این بخش برخی از سوغاتی های معروف فرانسه را به شما معرفی خواهیم کرد .

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

سوغاتی های معروف فرانسه

عطر فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه عطر فرانسه، یکی از بهترین سوغات فرانسه است که شما می توانید برای عزیزان خود آن را تهیه کنید. پاریس شهر زیبای فرانسوی، از همان قرون وسطی به عنوان قطب عطرسازی دنیا شناخته می شد. برندهای مطرحی همانند Fragonard ، Guerlain از دسته مارک های کلاسیک فرانسوی هستند که افراد زیادی با آنها آشنا هستند .

با اینکه فرانسه کشوری نبود که عطر را برای اولین بار ساخت، اما توانست به یکی از کشور هایی تبدیل شود که امروزه بهترین برند های عطر و ادکلن متعلق به آن است. در ابتدا که عطر کشف شده بود، بیشتر برای این ساخته می شد که افراد برای پنهان کردن بوی بدن خود از آن استفاده کنند، اما بعد ها به بخش اصلی زندگی افراد تبدیل شد و امروزه حتی مد و فشن برای عطرها نیز تعریف می شود .

اکنون قطب اصلی عطرسازی در فرانسه شهر گراس است این شهر کوچک در آلپ دریایی قرار دارد و به دلیل آب هوای خوب مدیترانه ای که دارد، بسیار مناسب برای پرورش انواع گیاهان خوشبو برای ساخت عطر است. در صورتی که می خواهید تاریخ صنعت عطر فرانسه را کشف کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از این شهر بازدید کنید .

لانکوم ، ایو سن لورن مون ، شنل کوکو مادمازل ، لالیک لامور ، نیناریچی پرمیرژور ، جیونچی آنجئو دمون ، دیور ساواج و … از معروف ترین برند های عطر هستند که همگی محصول کشور فرانسه می باشند .

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

عطر فرانسه

شکلات فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه یکی دیگر از معروف ترین سوغات فرانسه، شکلات فرانسه است. برای اولین بار در سال 1615 بود که شکلات از کشور اسپانیا وارد فرانسه شد، زمانی که فردی به نام آنه اتریشی یک نوشیدنی شکلاتی را به شوهرش یعنی لوئی سیزدهم فرانسه ارائه کرد و مورد علاقه لوئی سیزدهم فرانسه واقع شد، صنعت شکلات با سرعت بالایی در پاریس و دیگر شهر های این کشور گسترده شد .

از همین سال متقاضی برای انواع فرآورده های شکلاتی در این کشور به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرد و شکلات به عنوان یکی از محبوب ترین خوراکی های این کشور شناخته شد. مردم این کشور آنقدر از صنعت شکلات استقبال کردند که توانستند که آن را با هنر ترکیب کنند که آوازه آن در کل دنیا پیچید و امروزه فرانسه به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های شکلات سازی در دنیا شناخته می شود و برند های مطرحی همانند پاتریک راجر ، میشل کلویزل ، والرهونا ، کازنیو یا کازناوه ، هیرسینگر ، ریچارت و … را دارا می باشد که به احتمال زیاد نام آنها به گوش شما خورده است .

از آن زمان افرادی که به این کشور سفر می کردند همگی خواهان تست کردن شکلات های فرانسوی بودند.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

پوشاک فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه فرانسه یکی از کشور های پیشرو در زمینه مد و فشن است و سالانه در شهر های مختلف این کشور فشن شو های معروف با حضور افراد معروف برگزار می شود که نشانه ای از قدرت این صنعت در کشور فرانسه است. همچنین بسیاری از برند های بزرگ و مطرحی که در دنیا وجود دارند، برای کشور فرانسه هستند، به همین دلیل شما در زمان سفر خود به این کشور می توانید که از بازار ها و مراکز خرید مدرن این کشور دیدن کنید و شیک ترین سوغات فرانسه را برای عزیزان خود تهیه کنید.

برخی از معروف ترین برند هایی که در زمینه مد و فشن بسیار موفق هستند و متعلق به کشور فرانسه هستند، عبارت است از : کوکو شنل ، ارمس یا هرمس ، شاروت ، ای پی سی ، لویی ویتون ، دیور ، ایو سن لوران ، بالینسیاگا ، ژیوانشی ، لاکست ، بالمین ، کنزو ، کلوئه ، نینا ریچی ، سلین و … .

همچنین همان طور که اشاره کردیم مراکز خرید زیادی نیز در این کشور قرار دارد که بسیاری از این برند ها در آنجا دارای نمایندگی رسمی می باشند و شما می توانید که در این مراکز خرید خود را انجام دهید و معروف ترین آنها عبارت است از گالری لافایت ، بن مارشه ، بوگرنل ، پرنتام اُسمان ، بازار هتل شهر ، کاروسل دو لوور و ….

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

پوشاک فرانسه

کیف فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه اگر قصد خرید یکی از سوغاتی های معروف فرانسه را دارید به شما کیف فرانسوی را پیشنهاد می کنیم. همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم ، صنعت مد و فشن یکی از پرقدرت ترین صنعت های فرانسه است، برند هایی که در این کشور کیف نیز تولید می کنند، فراوان است که در ادامه برخی از معروف ترین آنها را به شما معرفی می کنیم :

۱ ) chanel : برند شنل نیازی به تعریف اضافه ندارد و به احتمال زیاد شما نیز نام آن را شنیده اید. این برند در سال 1910 در فرانسه تاسیس شد و یکی از پرقدرت ترین برند های پوشاک در دنیا است.شنل تولید کننده لوکس ترین کیف دستی در فرانسه و دنیا می باشد که محصولات آن گران هستند و بیشتر می توانید در دست افراد مشهور آنها را مشاهده کنید .

۲ ) Louis Vuitton : یکی دیگر از برند هایی که مبدا آنها کشور فرانسه است، Louis Vuitton است. این برند را بدون هیچ شکی می توان در بین سه برند برتر دنیا که کیف های لاکچری تولید می کنند، دانست .

۳ )‌ Hermès : هرمس در سال 1837 در فرانسه تاسیس شد. کیف های دستی تولیدی توسط این برند از برترین ها در دنیا می باشند ، قیمت میانگین محصولات این برند 12000 تا 200000 دلار است .

۴ ) Christian Dior : دیور از دیگر برند های مطرح فرانسوی است که علاوه بر پوشاک، کیف های بسیار با کیفیت و برند را تولید می کنند . این برند توسط کریستین دیور در سال 1947 تاسیس شده است .

۵ ) Céline : این برند در سال 1945 در پاریس کار خود را آغاز کرد و کیف های دستی لوکسی را امروزه به تولید می رساند .

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

صابون فرانسه

سوغاتی های معروف فرانسه اگر می خواهید که با هزینه به نسبت کم از سوغاتی های معروف فرانسه تهیه کنید، به شما صابون فرانسوی را پیشنهاد می کنیم. این محصول از سوغاتی ارزان فرانسه است. حدودا از زمان قرون وسطی صنعت صابون سازی در کشور فرانسه راه اندازی شد، با اینکه برای اولین بار صابون را فرانسه اختراع نکرد، اما با این حال بعد از اینکه صابون در بابل باستان در حدود ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد کشف شد، این کشور خیلی سریع خود را در این صنعت جا انداخت و امروزه صابون های متنوع و با کیفیتی را به تولید می رساند، به گونه ای که حتی امروزه در لیست سوغاتی های فرانسوی نیز از آن یاد می شود.

شما می توانید که صابون برند های معروفی همانند Provence ، Marseille و … را در زمان سفر خود به این کشور تهیه کنید .

مجسمه برج ایفل

سوغاتی های معروف فرانسه برج ایفل به عنوان نماد شهر پاریس و همچنین کشور فرانسه در سراسر دنیا شناخته می شود و کمتر کسی است که با این سازه با شکوه آشنا نباشد. برج ایفل تا سال ۱۹۳۰ بلند ترین برج در سراسر دنیا بود و افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کرد، به گونه ای که کمتر کسی وجود داشت که در زمان سفر خود به این کشور از ایفل بازدید نکند .

این برج در فهرست میراث جهانی نیز به ثبت رسیده است. این برج به حدی مشهور است که بسیاری از رستوران ها، هتل ها، مغازه ها و … که در نزدیکی این برج قرار دارند و یا اینکه حتی دید به این برج داشته باشند، به یک مکان دیدنی تبدیل می شده اند و قیمت آنها چندین برابر می شود .

به همین دلیل است که امروزه مجسمه برج ایفل تبدیل به یکی از سوغاتی های معروف فرانسه شده است، به گونه ای که افراد زیادی انواع مختلف از مجسمه های دست ساز و یا نوع های دیگر را در این کشور ساخته و به فروش می گذارند. شما به هر مجسمه فروشی در این کشور بروید، به احتمال زیادی مجسممه های این برج را مشاهده خواهید کرد .

روسری هرمس

سوغاتی های معروف فرانسه بارها در این مقاله اشاره کردیم که کشور فرانسه یکی از کشور های پیشرو در زمینه فشن و مد است، به گونه ای که حتی این کشور را به عنوان پایتخت مد در دنیا می شناسند. به همین دلیل خرید انواع پوشاک همانند لباس ، کیف ، کفش ، دستکش و … از سوغاتی لوکس فرانسه به شمار می آید .

برند های بزرگ و مطرح زیادی در این کشور وجود دارد که به احتمال زیاد شما نام آنها را زیاد شنیده اید، هرمس یکی از این برند ها است. این برند در سال 1873 در پاریس کار خود را شروع کرد، هرمس را فردی به نام تری هرمس تاسیس کرد که دارای پدر فرانسوی و مادر آلمانی بود.

امروزه هرمس به عنوان یکی از تولید کننده های کالاهای لوکس و مد فرانسوی به شمار می آید که نمایندگی های زیادی در سراسر جهان دارد. یکی از محصولاتی که این برند به تولید می رساند انواع روسری ها است.

درست صد سال بعد از تاسیس شدن این برند، طراحی و تولید انواع روسری ها آغاز شد و هرمس توانست روسری های زیادی را با طرح های مختلف که از نقاشی‌های رابرت دوما الهام گرفته شده بود را طراحی و تولید کند. در صورتی که به این کشور سفر کردید و مردد بودید که به عنوان سوغاتی چه چیزی بخرید، پشنهاد ما به شما خرید انواع روسری های خاص برند هرمس است.

روسری های تولید شده توسط این گروه همگی دارای تاریخچه‌ای قدیمی و سبکی کلاسیک می باشند که طرح های آن الهام گرفته شده از موضوعات مختلف می باشد .

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید