سواحل معروف دبی

سواحل معروف دبی

سواحل معروف دبی دبی یکی از بزرگترین شهر های امارات متحده عربی می باشد که برای ایرانیان بسیار محبوب می باشد، چون مکان های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی دارد و به عنوان پربازدیدترین شهر شناخته شده است. در دبی انواع مختلفی از امکانات و تفریحات وجود دارد ولی چیزی که توانسته بیش از اندازه شهر دبی را شناخته تر کند، سواحل معروف دبی می باشد.

ساحل های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که تمامی آن ها بسیار زیبا هستند و امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای را برای گردشگران خود در نظر گرفته اند.

ساحل کایت از سواحل معروف دبی است و به دلیل داشتن امکاناتی مانند فوتبال و والیبال بیشتر برای مردان جذابیت دارد ولی بانوان می توانند از بالن سواری و آفتاب گرفتن استفاده کنند. در این ساحل جزر و مد بسیار اتفاق می‌افتد و هنگامی که این اتفاق کم شود، شما می توانید در ساحل های طولانی آن پیاده‌روی کنید.

ساحل های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که شما به کمک سایت ها و فضای مجازی می‌توانید عکس‌های این سواحل را مشاهده و بنا بر سلیقه و بودجه خود ساحل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یکی از بهترین سواحل معروف دبی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این ساحل مقصد بسیاری از گردشگران خارجی می باشد ویکی از شلوغ ترین سواحل در دبی می باشد، به دلیل اینکه امکانات و تفریحات بسیار زیادی در این ساحل وجود دارد.

در این ساحل جزیره های مصنوعی بسیار زیبایی ساخته شده که قابل توصیف نمی باشد، چون در این جزیره ها شما می توانید از تمام امکانات و خدمات یک جا بهره مند شوید. جالب است بدانید شن های این سواحل بسیار زیبا و به رنگ طلایی هستند و یک صحنه زیبایی را ایجاد کرده است.

امروزه این ساحل به عنوان یک منطقه مسکونی مورد توجه افراد قرار گرفته است، چون بیشتر مردم خانه های بزرگ و زیبایی را در کنار این ساحل ساخته‌اند. این ساحل بسیار بزرگ است و به سه بخش شرقی و غربی و بخش مرکزی تقسیم شده که در هر سه بخش تفریحات و امکانات فراوانی بر اساس سبک و سلیقه گردشگران در نظر گرفته شده است.

یکی از امکاناتی که بیشتر گردشگران دوست دارند آن را امتحان کنند، غواصی در زیر آب و مشاهده‌ی ماهی و صدف ها می باشد.
یکی از پربازدیدترین تفریحاتی که در ساحل جمیرا وجود دارد شتر سواری می باشد، چون این ساحل در منطقه کویری وجود دارد.
در بین سواحل معروف دبی ، جمیرا جایگاه مناسبی دارد، چون بسیار قدیمی باشد و تقریباً به عنوان اولین سواحل در دبی می باشد.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

ساحل الممزار

سواحل معروف دبی این ساحل بسیار زیبا می باشد و در وسعت ده ها هکتار است که به عنوان بزرگت رین ساحل شناخته شده است. فضایی که در کنار این ساحل وجود دارد، بیشتر از درخت های نخل و نارگیل می باشد و در کنار ساحل، چمن های بسیار زیادی وجود دارد. پارک ساحلی الممزار در سال ۱۹۹۴ میلادی با هزینه بسیار زیادی تاسیس شد و کم کم به عنوان بزرگترین پارک ساحلی دبی شناخته شد و با مقایسه با سال های دیگر به عنوان زیباترین ساحل دبی شناخته شد، به گونه‌ای که شما نمی توانید جزئی از زیبایی این ساحل را با سواحل دیگر مقایسه کنید.

شما می توانید کلبه هایی که در کنار این ساحل ها وجود دارد را برای یک روز و یا چند روز اجاره کنید. در این ساحل انواع مختلفی از وسایل بازی برای کودکان وجود دارد که می‌توان به اسکیت اشاره کرد و کسانی که دوچرخه سواری دوست دارند می توانند در فضای سبز از دوچرخه سواری لذت ببرند.

این ساحل در جشنواره‌های دبی مکان مناسبی برای اجرا کردن نمایش می باشد.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

ساحل الممزار

ساحل لامر

یکی از بزرگترین و از سواحل معروف دبی، لامر می باشد، چون به سه بخش جنوبی و شمالی و لاگونا تقسیم شده است. در این ساحل بیش از ۸۵ مغازه و رستوران وجود دارد که تمامی مکان ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و به عنوان شیک ترین سواحل دبی شناخته شده است، چون امکانات تفریحی بسیار خاصی در این ساحل وجود دارد که شما در هیچ جای دبی نمی توانید آنها را مشاهده کنید.

در مسیر این ساحل انواع مختلفی از درختان نخل وجود دارد که در کنار هم توانسته اند زیبایی جذابی را ایجاد کنند و شما در این فضا می توانید عکس های دوست داشتنی با رنگ های جذاب داشته باشید.

بیشتر گردشگران این ساحل را برای انجام تفریحات انتخاب می‌کنند، چون تنوع تفریحات بسی

ار زیاد است و شما می توانید از پارک آبی ساحل لامر که بسیار جالب و جذاب است بهره مند شوید. یک زمین بازی معروف در این ساحل وجود دارد که به نام هاوا هاوا است و شما می توانید با معلق ماندن در هوا هیجان را در خود ایجاد کنید.

شما می توانید با وسایل نقلیه از جمله اتوبوس به این ساحل سر بزنید و شبانه روز از امکانات و تفریحات آن بهره مند شوید.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

ساحل لامر

ساحل مارینا دبی

سواحل معروف دبی بسیار زیاد می باشد، ولی ساحلی که توانسته در بین تمام این سواحل متمایز باشد، ساحل مارینا است. این ساحل امکانات و تفریحات منحصر به فردی دارد و به دلیل آپشن های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. این ساحل به عنوان عریض ترین و زیباترین ساحل شناخته شده و زیبایی آن به دلیل این است که دارای شن و ماسه های سفیدی است که یک صحنه رمانتیک و زیبایی را ایجاد کرده اند.

شما می توانید در کنار این ساحل از آلاچیق های چوبی بهره مند شوید و در هنگام آفتاب مستقیم در زیر آلاچیق نوشیدنی های خنک بنوشید. این ساحل ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار زیادی دارد که اولین آن این است که بسیار آرامش‌بخش می باشد و شما برای دور بودن از هر مشکلی می توانید این ساحل را انتخاب کنید و همچنین دارای آب و هوای بسیار گرم و مطلوب می باشد و به عنوان یک ساحل بسیار تمیز و لوکس شناخته شده و شما با کمترین هزینه می توانید از امکانات آن بهره مند شوید.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

ساحل مارینا دبی

ساحل الصفوح

سواحل معروف دبی یکی از ساحل هایی که بسیار خلوت است و شما می توانید ساعت های بسیار طولانی از چشم انداز آن بهره مند شوید، ساحل الصفوح می باشد که به عنوان ساحل مخفی دبی شناخته شده است، چون زیبایی ها و جذابیت در این ساحل بسیار زیاد است.

در کنار این ساحل انواع مختلفی از هتل‌های مجلل و شکیل وجود دارد و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری شناخته شده بسیار زیادی در این ساحل ساخته شده است که هر سال حجم زیادی از توریست ها را جذب می کند. در این ساحل انواع مختلفی از صدف های دریایی وجود دارد که بسیار زیبا و متفاوت هستند و شما می توانید آنها را جمع آوری کنید و یا در کنار ساحل به انجام دادن انواع مختلفی از ورزش ها مانند والیبال و فوتبال ساحلی بپردازید.

این ساحل بسیار کم عمق می باشد و به همین دلیل برای شنا کردن بسیار مناسب است، چون ایمنی را برای افراد تضمین کرده است.

ساحل برج دبی

اگر شما می‌خواهید از قشنگ ترین سواحل معروف دبی بهره مند شوید به شما توصیه می‌کنیم که ساحل برج دبی را انتخاب کنید، چون به عنوان یک مکان مانند بهشت در بین گردشگران شناخته شده است. اگر شما می خواهید از رستوران های شیک و لوکس بهره‌مند شوید می‌توانید در ساحل برج از این رستوران ها بهره مند شوید. در این رستوران ها انواع مختلفی از غذاهای سنتی دبی پخت می‌شود و شما می‌توانید خوشمزه ترین غذاها را در این رستوران ها میل کنید.

تفریحات بسیار زیادی در این ساحل وجود دارد و گردشگران با انجام دادن این تفریحات کاملا سرگرم می شوند و یک روز به یاد ماندنی برای خود به وجود می‌آورند به عنوان مثال آنها می توانند از انواع مختلفی از زمین های بازی مانند والیبال و فوتبال بهره‌مند شوند و همچنین در کنار این سواحل می‌توانند اسب سواری را امتحان کنند.

آب و هوای این ساحل بسیار مناسب است و مسافران با آب و هوای ساحل بسیار سازگار هستند و هیچ گونه مسمومیت و حساسیتی برای آنها ایجاد نمی شود.

غروب های این ساحل بسیار به یاد ماندنی می باشد و شما می توانید عکس های بسیار زیبا و رمانتیکی داشته باشید. روبروی این ساحل پارک های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از امکانات بی نظیر این پارک بهره مند شوید و یکی از امکاناتی که بیشتر کودکان را به خود جذب کرده، شهربازی می باشد.

ساحل برج دبی

ساحل امم سقیم

ساحل امم سقیم به عنوان یک ساحل عمومی می باشد و از سواحل معروف دبی است و گردشگران می‌توانند ۲۴ ساعت از شبانه روز از این ساحل بازدید کنند. این ساحل بسیار تمیز، دارای آب زلالی است و شما می توانید در این ساحل آب‌تنی کنید و جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما می توانید در ساحل پیاده روی کنید و از هوای خنک این ساحل بهره مند شوید.

شب های این ساحل بسیار زیبا می باشد و بسیار دلچسب و آرامش بخش می باشد. بهترین ساحل برای شب، امم سقیم‌ است که شما می توانید در شب به رستوران هایی که در کنار این ساحل تاسیس شده‌اند بروید و انواع مختلفی از غذاها و نوشیدنی را میل کنید.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید افرادی که به این ساحل می روند باید به قوانین و مقررات آن احترام بگذارند، برای مثال هیچ کس حق عکس گرفتن ندارد و بازدیدکنندگان پس از غروب نمی توانند در دریا شنا کنند.

امکانات بسیار زیادی در این ساحل وجود دارد به عنوان مثال شما پس از شنا کردن می توانید دوش بگیرید و از امکانات ماساژ استفاده کنید و همچنین انواع مختلفی از امکانات تفریحی مانند کابین سواری به شما ارائه می شود. افرادی که علاقه خاصی به کتاب خواندن دارند می توانند از کتابخانه هایی که در ساحل وجود دارد بهره‌مند شوند. در این کتابخانه انواع مختلفی از کتاب ها وجود دارد و شما بنا بر سبک خود می توانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید و روبروی پنجره ای که رو به ساحل است، یک روز به یاد ماندنی داشته باشید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید