بهترین هتل های کوش آداسی

بهترین هتل های کوش آداسی

بهترین هتل های کوش آداسی جزیره زیبا کوش آداسی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه است که در قسمت جنوبی این کشور واقع شده است. کوش آداسی به زبان ترکی به معنای «جزیره پرنده‌ها» است. سفر به این جزیره را به تمامی سلیقه‌ها، چه افراد ماجراجو و علاقمند به تفریحات هیجان‌انگیز و چه کسانی که به دنبال آرامش و ریلکس کردن هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در این مقاله یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافرانی که این جزیره را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند را مورد بررسی قرار می‌دهیم و لیستی از بهترین هتل های کوش آداسی ارائه می‌کنیم.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

هتل آکوا فانتزی

بهترین هتل های کوش آداسی هتل آکوا فانتزی آکوا پارک کوش آداسی را باید یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی این شهر دانست. هتل آکوا فانتزی کوش آداسی مجهز به یکی از جذاب‌ترین و بزرگترین پارک‌های آبی سرتاسر ترکیه است. این هتل به وسیله جنگل‌های کاج احاطه شده و به همین دلیل از نظر موقعیت جغرافیایی در وضعیتی کاملا ایده‌آل و خاص قرار دارد. همانطور که از روی نام این هتل پیداست دارای یک پارک آبی وسیع بوده و برای آن 6 رستوران در نظر گرفته شده است. پارک آبی هتل آکوا فانتزی کوش آداسی نه تنها در شهر کوش آداسی، بلکه در سرتاسر ترکیه یکی از بزرگترین پارک‌های آبی به شمار می‌رود! به طور واضح، اقامت در چنین مکانی طی تور کوش آداسی به یادماندنی خواهد بود.

همانطور که از یک پارک آبی مجهز انتظار داریم، در هتل آکوا فانتزی کوش آداسی نیز تعداد زیادی سرسره آبی با ابعاد و سرعت‌های مختلف و همچنین دریاچه موج وجود دارد. در یک هتل مجهز به یکی از بزرگترین پارک‌های آبی ترکیه، قطعا یک مرکز آب درمانی نیز در نظر گرفته شده است. در اینجا می‌توانید از خدمات ماساژ بهره ببرید. البته برای استفاده از این خدمات باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. با در نظر گرفتن امکانات فوق‌العاده مرکز آبی درمانی هتل آکوا فانتزی آکوا پارک کوش آداسی و از طرفی وجود افرادی مجرب و متخصص در آن می‌توان اطمینان داشت بهترین نتیجه ممکن حاصل خواهد شد. به همین دلیل در صورت داشتن درد‌های استخوانی و مفاصل، حتما از خدمات این مرکز بهره ببرید.

در این هتل دسته از افرادی که به صورت خانوادگی و همراه با کودک در این هتل اقامت کرده‌اند، نیز بخشی مجزا برای تفریح افراد کم سن و سال در نظر گرفته شده است. در این بخش، سرسره‌های آبی و دیگر امکانات، با در نظر گرفتن نکات امنیتی، مخصوص کودکان ساخته شده‌اند.

اتاق‌های این هتل، محیط لوکس و خاص آن، مجهز به مدرن‌ترین لوازم و دکوراسیون، طراحی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تمامی اتاق‌های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی وجود یک بالکن است. سایر امکانات پایه‌ای آن‌ها وجود تلویزیون، چای‌ساز، قهوه‌ساز و سایر لوازم ضروری و مورد نیاز است.

وجود این همه امکانات متنوع، قطعا سطح توقعات گردشگران را بالا می‌برد. این مجموعه بزرگ و لوکس دارای رستوران‌ها و بارهای اختصاصی خود است. در مجموع 4 بار و 6 رستوران برای این هتل در نظر گرفته شده است. گفتنی است از بین چند بار هتل، محبوبیت بار ساحلی از همه بیشتر است. با سر زدن به رستوران‌های مخصوص این هتل، انواع غذاهای ترکیه‌ای، ایتالیایی و آسیایی را پیدا خواهید کرد. خلاصه مسئولین این هتل، طوری برنامه‌ریزی نموده و امکاناتی را ارائه می‎‌دهند که از لحظه ورود تا خروج از این مجموعه، دوست نداشته باشید پایتان را از این هتل برای هیچ کاری بیرون بگذارید و در نهایت علاوه بر لذت بردن از این همه امکانات، غذاهای لذیذ و هیجان در کنار ریلکس شدن؛ بهترین تجربه خود از سفر به ترکیه را برای خود رقم بزنید!

بنابراین برای رفتن به هتل آکوا فانتزی که یکی از زیباترین و هتل های کوش اداسی است به دنبال انگیزه و علت خاصی نباشید، چرا که محض ورود به این مجموعه شگفت‌انگیز و مجلل غرق در خوش‌گذرونی و هیجان می‌شوید.

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی
شهر تاریخی افسوس: 11.6 کیلومتر
ساحل بانوان: 13 کیلومتر
جزیره کبوتر: 10 کیلومتر
مرکز خرید کوش آداسی: 16.2 کیلومتر
مرکز خرید ستور مارینا: 8.2 کیلومتر

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

هتل آکوا فانتزی

هتل لی بلو (Le Bleu Hotel)

بهترین هتل های کوش آداسی یکی از بهترین هتل های uall کوش آداسی محسوب می‌شود که مشرف به دریا بوده و گردشگران مقیم این هتل، حتی در زمان استراحت خود نیز از تماشای مناظر چشم‌نواز بی‌نصیب نمی‌شوند. این هتل ساحلی، دارای 263 اتاق است که به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق‌های رو به دریا
اتاق‌های رو به باغ
جونیور سوئیت
سوئیت
سوئیت دلوکس

تمامی اتاق‌ها دارای امکانات مناسب و کاملی است، صبحانه هتل رایگان بوده و گردشگران می‌توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران هتل که دارای محیطی دلچسب می‌باشد، بروند. رستوران لی بلو غذاهای ایتالیایی را به مسافران ارائه می دهد، رستوران لیپاری فیش Lipari Fish غذاهای دریایی را سرو می کند. صبحانه درزمان تعیین شده سرو غذای آماده، زمان صرف چای با کیک و شیرینی، سرویس بستنی و سوپ شب نیز ارائه می‌شود. انواع نوشیدنی‌ها را در طول روز در سالن هتل و در کنار استخر (2 کافه ساحلی) در اختیار مسافران قرار دارد که می توانند نوش جان کنند.

از دیگر مزایای این هتل به عنوان یکی از هتل های کوش اداسی، سرگرمی‌های مختلفی از جمله یوگا، ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال، بسکتبال، تنیس، بدنسازی،کلیه تفریحات و ورزش‌های آبی، بیلیارد و بولینگ است که برای دوست‌داران ورزش وجود دارد. همچنین تفریحات جذابی مانند پاراسل، جت اسکی و قایق سواری که حسابی هر انسانی را به وجد می‌آورد. تفر یحات شبانه این هتل مانند آواز، نمایش، جشن و دیسکو نیز هر روز سال پا برجاست.

در این مجموعه خیال‌تان از همه بابت راحت باشد، چرا که 24 ساعته خدمات پزشکی نیز ارائه می‌شود، پس راحت به تفریح و خوش‌گذرونی مشغول شوید. در این جزیره اکثر هتل‌ها تا ساعت 12شب سرویس‌دهی دارند و کمتر هتلی وجود دارد که 24 ساعته خدمات مختلفی به مهمانان خود ارائه دهد.

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی
باشگاه ساحلی جاده : ۲ کیلومتر
ترمینال اتوبوسی کوش اداسی : ۲٫۲ کیلومتر
خیابان بارز کوش اداسی : ۲٫۷ کیلومتر
قلعه کوش اداسی : ۲٫۷ کیلومتر
بازار گرند (بزرگ) کوش اداسی : ۲٫۸ کیلومتر
آکوا آدالند پارک : ۹ کیلومتر
آکوا فانتاسی آکواپارک : ۹٫۷ کیلومتر
خانه مادر مری : ۱۱٫۶ کیلومتر
بنای تاریخی آرتمیس : ۱۶٫۵ کیلومتر
فرودگاه ازمیر عدنان مندرس : ۷۹ کیلومتر

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

هتل کورومار دلوکس

بهترین هتل های کوش آداسی تفریحاتی که در این هتل فراهم شده بسیار متنوع هستند. استخر روباز و سرپوشیده که در تمام فصول قابل استفاده هستند. این هتل که جز محبوب‌ترین هتل های کوش اداسی است، با وجود پنج ستاره‌ای بودنش، انتظار می‌رود که دارای مرکز اسپا باشد. ماساژ درمانی را در اینجا زیر دست افرادی ماهر تجربه خواهید کرد. در دل مرکز اسپا به سونا، جکوزی، استخر آب گرم، حمام ترکی و اتاق بخار دسترسی دارید. در کنار این مرکز، یک باشگاه ورزشی مجهز به لوازم بدنسازی دیده می‌شود که شما همچنین می توانید در طول اقامتتان، از باشگاه بدنسازی آن نیز استفاده کنید. علاوه بر آن یک سالن زیبایی ایجاد شده تا بتوانید برای آرایش مو یا صورت به آن مراجعه کنید. این هتل برای مهمانان امکانات ورزش های آبی، غواصی و اسنورکلینگ فراهم کرده که استفاده از آن ها هزینه مجزایی برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر این موارد، امکانات ورزش هایی مانند پینگ پنگ و تنیس در هتل وجود دارد. کودکان نیز در اتاق بازی می توانند سرگرم شوند. تراس آفتابگیر، ساحل اختصاصی و فضای سبز از جمله امکانات آن است.

اتاق‌های این هتل، به شرح زیر تفکیک می‌شوند:
اتاق دبل با دید دریا
اتاق دبل یا تویین
اتاق سینگل
سوئیت اکسکیوتیو
اتاق تریپل با دید دریا
اتاق پریمیر

رستوران‌های هتل از دیگر عواملی هستند که سفر شما رو رنگین‌تر کرده و لذت میل کردن غذاهای لذیذ رو به شما عرضه می‌کنند. رستوران مانزارا (Manzara) که غذاهای متنوع خود را به صورت منویی در اختیار شما خواهد گذاشت. رستوران اورینت (Orient) که دارای ظرفیت ۴۵۰ نفره است. رستوران سدیر (Sedir) مختص غذاهای دریایی مغذی و متنوع می‌باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی
کوش آداسی مارینا: ۱.۷ کیلومتر
بازار بزرگ کوش آداسی: ۳ کیلومتر
قلعه کوش آداسی: ۳ کیلومتر
پارک آبی آکوا آدالند: ۳.۶ کیلومتر
باشگاه ساحلی جاده: ۷ کیلومتر
آکوا فانتزی آکواپارک: ۴ کیلومتر
ترمینال اتوبوس کوش آداسی: ۱ کیلومتر
ساحل بانوان: ۹ کیلومتر
خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۵ کیلومتر
کلیسای مری: ۹.۱ کیلومتر
بنای مذهبی آرتمیس: ۱۱ کیلومتر
مجموعه تاریخی افسوس: حدودا ۱۱.۵ کیلومتر
زمین بین المللی گلف کوش آداسی: ۳ کیلومتر
فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: ۴۶.۷ کیلومتر
فرودگاه میلاس: ۷۹.۷ کیلومتر

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

هتل پالم وینگز

بهترین هتل های کوش آداسی یکی از هتل‌ های کوش آداسی 5 ستاره uall ، هتل مدرن پالم وینگز است که در دل جنگل و مجاور ساحل دریای اژه واقع شده است. این هتل با امکانات تفریحی و خدماتی بی‌نظیر، مسافران مشتاقی را جذب خود کرده است. در این هتل بزرگ، علاوه بر ساحل اختصاصی، 11 استخر مختلف سرپوشیده و روباز وجود دارد تا گردشگران بتوانند در هر فصلی از سال، کنار خانواده خود آب تنی کنند و از سفر خود لذت ببرند. همچنین باید به بخش اسپا تخصصی شامل حمام بخار ترکی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی و همچنین زمین والیبال ساحلی و کلوپ مخصوص تفریحات هیجان انگیز آبی اشاره کرد.

البته شاید ورزش‌های صبحگاهی ایروبیک، دارت، پارک آبی، جت اسکی و کتابخانه، کودکان را سرگرم نکنند. به همین خاطر در این هتل امکانات خاصی همانند کلوپ مخصوص کودکان، زمین بازی مخصوص و همچنین استخر بچه‌ها تعبیه شده است تا کودکان نیز بتوانند از این سفر لذت ببرند. اگر اقامت در هتل های کوش اداسی یو ال را مد نظر دارید، انتخاب پالم وینگز برای شما کاملا مناسب است و می‌توانید در هر لحظه بین ساعت شش صبح تا 2 بامداد به رستوران آن سر بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌های مختلف آن لذت ببرید!

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی
پارک آبی آکوا آدالند: ۸ کیلومتر
آکوا فانتزی آکواپارک: ۶ کیلومتر
خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۹ کیلومتر
تئاتر بزرگ کوش آداسی: ۱۱٫۵ کیلومتر
کلیسا مری: ۱۱٫۷ کیلومتر
بنای مذهبی آرتمیس: ۱ کیلومتر
مجموعه تاریخی افسوس: حدودا ۸ کیلومتر
فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: ۸ کیلومتر
فرودگاه میلاس: ۱۲۹ کیلومتر

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

بهترین هتل های کوش آداسی یکی از مشهورترین هتل های کوش اداسی در محدوده مارینا کوش آداسی است. از امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به دو استخر، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی و بار اشاره کرد. در کنار استخر روباز صندلی و چترهای آفتاب گیری قرار داده شده است. سالن بدنسازی به صورت شبانه روزی دایر است و با دستگاه های مجهز و به روز دنیا در اختیارتان قرار می‌گیرد. امکاناتی نظیر ماساژ محلی برای ریلکس کردن در مرکز اسپای هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi فراهم گردیده است. خدمات دیگر این مرکز نیز اتاق بخار، حمام ترکی، سولاریوم، سونا و مرکز سلامت هستند.

قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. روم سرویس و خدماتی مانند تور و بلیط گردشگری با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. در صورت نیاز به ارز ترکیه می توانید به بخش تبدیل ارز این مجموعه مراجعه کنید. خدماتی مانند اتو، خشکشویی و لباسشویی شامل هزینه جداگانه هستند. مرکز بیزینس این هتل نیز محلی برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های مسافران است. امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگرانی که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند در این هتل در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب نیز به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

این مجموعه مانند هر هتل 5 ستاره دیگری، دارای رستوران‌های متنوعی است که با سبک مدرن طراحی شده‌اند و این رستوران‌ها دارای چشم اندازی زیبا از دریای اژه‌ای و شهر زیبای کوش آداسی هستند. دو رستوران این هتل به نام های GIO و Linnet برایتان غذاهای خوشمزه ایتالیایی، مدیترانه ای، سوشی، آسیایی، گریل و ترکی محلی سرو می کنند. صبحانه در هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi به صورت سلف سرویس و رایگان و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه ارائه می شود.

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی
جزیره کبوتر: ۳.۸ کیلومتر
قلعه کوش آداسی: ۳.۸ کیلومتر
پارک آبی آدالند: ۶.۱ کیلومتر
مجموعه تاریخی افسوس: ۱۷.۳ کیلومتر
خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۲۵ کیلومتر
شهر باستانی میلتوس: ۶۴ کیلومتر

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید