بهترین قیمت تور ترکیه آفر لحظه آخری از تهران و سایرشهرها

بهترین قیمت تور ترکیه: ترکیه کشوری با وسعتی بالغ بر ۷۸۳٬۳۵۶ کیلومتر مربع و همچنین با جمعیتی حدود ۸۴ میلیون نفر که به زبان رسمی ترکی صحبت می کند و می نویسند می باشد . ترکیه یکی از کشور های همسایه کشورمان می باشد که به دلایل مختلف در دنیا مطرح است از جمله این دلایل موقعیت خاص این کشور می باشد، زیرا این کشور به گونه است که نیمی ازآن در قاره اروپا و نیم دیگر آن در اسیا می باشد .

 همچنین داشتن مناطق تفریحی و گردشگری مدرن فراوان با معماری های خاص که بسیاری از افراد را به خود جذب کرد است.

 علاوه بر آن داشتن قدمت طولانی و مناطق تاریخی فراوان ، مردم خونگرم و مهمان نواز ، غذاهای جذاب و خوش طمع ‌ و … از مهم ترین دلایلی است که شما را مشتاق به سفر به این کشور می کند .

ترکیه کشوری است که می تواند بسیار سازگار با فرهنگ ما ایرانی ها باشد به همین دلیل است که تور ترکیه در ایران از پر طرفدار ترین تور ها می باشد که هرساله بسیاری از ایرانی ها به این کشور سفر می کنند.

 نه تنها از ایران بلکه ترکیه سالانه از تمام کشور های جهان مسافران زیادی را به خود می بیند . شهر استانبول که مهم ترین شهر این کشور به حساب می اید بیشترین مسافر را به خود می بیند زیرا که این شهر مرکز اقتصاد ،‌فرهنگ و … ترکیه می باشد.

 البته شهر های دیگر همچون انتالیا ،‌ازمیرر ،‌ادانا و … نیز هستند که برخی از افراد بنا بر دلایل مختلف این شهر ها را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند .

اگر قصد سفر به ترکیه و شهر های مختلف این کشور را دارید علاوه بر اینکه می توانید به صورت تنها و یا خانوادگی با هزینه های شخصی سفر کنید می توانید از تور های مختلفی که توسط آژانس های مسافرتی مختلف ارائه می شود نیز به این کشور سفر کنید.

  در رابطه با تور های ترکیه هزینه ها ، شرایط ، مناسب ترین زمان و … در ادامه این مقاله بیشتر صحبت خواهیم کرد .

اگر اهل گشت و گذار هستید حتما سری به صفحه تور اروپا بزنید

قیمت تور ترکیه به چه عواملی بستگی دارد؟

بهترین قیمت تور ترکیه به چه عواملی بستگی دارد ؟ در این قسمت به بررسی هزینه های سفر با تور به ترکیه می پردازیم .

‌همان طور که می دانید سفر کردن به هر کشور خارجی دارای هزینه های مختلفی می باشد، زیرا بسته به عوامل مختلفی ممکن است که هزینه ها متفاوت باشد.

اگر بخواهیم به طور کلی عواملی را که بر روی هزینه های سفر شما تاثیر دارد را بیان کنیم مهم ترین انها عبارت است از :

۱ ) واحد پول کشور مورد نظر : واحد پول کشور ها با هم متفاوت اند و هر کدام دارای ارزشی مختلف نسبت به پول ایرانی می باشند.

اگر بخواهیم واحد پول ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم ، واحد پول این کشور لیر می باشد که در مقایسه به تومان ایران قیمتی بین 2080 تا 2150 دارد که میتوان به طور میانگین این مقدر را 2000 توان فرض کرد.

این یعنی شما به ازای هر لیر خرجی که در ترکی دارید باید 2000 تومان هزینه کنید ، همان طورکه گفتیم با تغییر هر کشور و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ممکن است که این مقدار را کاهش و یا افزایش دهد .

۲ ) هزینه های صدور پاسپورت : برای سفر به هرکشوری نیاز به پاسپورت دارید که باید از کشور خودتان اقدام کنید که این کار هزینه هایی به همراه دارد .

۳ ) هزینه بلیط هواپیما به کشور مقصد : هزینه سفر نیز با هواپیما برای هر کشور متفاوت می باشد.

یکی از راه های خرید بلیط ارزان خرید بلیط لحظه آخری می باشد که ان را در قسمت های بعدی بررسی خواهیم کرد. همراه با تور لحظه آخری .

۴ ) هزینه رزرو هتل و هزینه دیگر تفریحات شما : علاوه بر اینکه شما باید هزینه هتل محل اقامت خود را بپردازید که بسته به هتل و میزان امکانات ان متفاوت است ، هزینه های گشت و گذار در کشور ، خورد و خوراک ، خرید و … نیز وجود دارد که بر روی هزینه های سفر شما تاثیر مستقیم دارند .

اینها همه عواملی هستند که هزینه های سفر وابسته به انها است و به همین دلایل است که ممکن است قیمت های تور ها در هر اژانس متفاوت باشد، زیرا هر اژانس بسته به خدمات خود که قرار است برای شما اماده کند ممکن است هزینه های مختلفی را دریافت کند .

برای اطلاع از هزینه های دقیق بهتر است که شرایط دقیق را از اژانس مورد نظر خود جویا شوید .

روش هایی برای کاهش قیمت تور ترکیه

چگونه بهترین قیمت تور ترکیه را کاهش دهیم ؟

برای هر سفری می توان اقداماتی انجام داد که منجر ب کاهش هزینه ها شود .در این قسمت به برخی از هوشمندانه ترین روشها برای کاهش هزینه ها اشاره خواهیم کرد :

۱ ) استفاده از بلیط ها و تور های لحظه اخری در صورتی که شرایط را داشته باشید . می توانید تورو یا بلیط خود را حتی با نصف قیمت خریداری کنید .

۲ ) بار خود را کم کنید تا هزینه اضافی ندهید .

۳ ) از اژانس های معتبری که کمتر شناخته شده اند بلیط و یا تور تهیه کنید .

۴ ) از فرودگاه ارز مسافرتی دریافت نکنید .

۵ ) بعدازظهرها اقدام به تهیه بلیط هواپیما کنید چرا که معمولا صبح ها بلیط ها گران تر هستند .

قیمت تور ترکیه به صورت هوایی و زمینی

تور ترکیه هوایی و زمینی هر دو در ایران امکان پذیر است، یعنی شما بسته به شرایط و هزینه و همچنین علاقه خود می توانید که مناسب ترین تور را برای خود انتخاب کنید .

 پرواز که همانند دیگر پرواز هایخارجی نیاز به ویزا و پاسپورت و … دارد اما امروزه ترکیه با قرار دادن شرط هایی مرز های خود را به روی ایرانی ها برای سفر های زمینی نیز باز کرده است که اگر شما دارای شرایط بودید می توانید که از این تور های زمینی استفاده کنید . برخی از شرایط عبارت است از :

 ۱ ) افراد باید دارای گذرنامه سیاسی و بستگان درجه 1 انها دارای اقامت در ترکیه باشند مثل همسران و فرزندان و … ۲

2 ) افراد قصد شرکت در یکی از ازمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد محدود به ثبت نام و آزمون در دانشگاه های ترکیه باشد. توجه کنید که ازمون هایی مثل تافل و جی . آر . ای (GRE ) و … شامل این موارد نمی شود .

3) افرادی که قصد ارتباطات تجاری در ترکیه را دارند  باید حتما مدارک مبنی بر فعالیت های تجاری را ارائه دهند .

4 ) ازدواج با اتباع جمهوری ترکیه  از مواردی است که شما میتوانید از مرز به صورت زمینی و رسمی وارد ترکیه شوید .

قیمت تور ترکیه می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد ، مثلا هزینه های سفر به استانبول که شهر اصلی می باشد می تواند بیشتر باشد اما عوامل دیگری علاوه بر شهر اصلی نیز روی هزینه سفر به شهر های مختلف تاثیر می گذارد ،
مثلا اینکه چه زمانی به شهر سفر کنید در تابستان ها که هوا گرم است شهر های تابستانی که دارای ساحل می باشند و خنک هستند محبوب تر هستند و به دلیل این استقبال ها ممکن است که هزینه ها بالا برود.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید مقاله تور ارزان بدروم را از دست ندهید

شرایط یک تور بسیار مناسب و عالی چیست؟

شرایط یک تور عالی چیست ؟ معیار ها برای اینکه بگوییم کدام تور خوب است متفاوت است و حتی می توان ان را شخصی نیز دانست اما در این قسمت ما به برخی از ویژگی های مشترکی که تمام تور های خوب انها را دارا هستند اشاره کنیم .

 برخی از مهم ترین انها عبارت اند از :

 ۱ ) داشتن تور لیدر مناسب : یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت تور ها این است که یک لیدر و راهنمای کار بلد و مناسب داشته باشد.

 این افراد شما را در کشور های غریب راهنمایی میکنند و باعث راحتی سفر شما می شوند .

 ۲ ) تعیین محل اسکان و اقامت مسافران : این که اژانس بتواند یک مکان راحت و با امنیت بالا را برای مشتری ها خود فراهم کند و همچنین هزینه مناسب نیز دریافت کند از جمله مواردی است که می تواند بر روی کیفیت تور شما تاثیر گذار باشد.

 ۳ ) داشتن برنامه دقیق برای سفر و همچنین تعیین زمان رفت و برگشت به طور دقیق از دیگر عوامل مهمی است که همه اژانس ها باید ان را به خوبی رعایت کنند، زیرا این کار باعث می شود برخی از افراد سفر خود را لغو کنند و خود اژانس اسیب ببیند و ضرر کند .

 ۴ ) حتما در زمان انتخاب ازانس مسافرتی برای خرید تور به سابقه کاری آژانس توجه داشته باشید چرا که امروزه بسیاری از کلاه برداران با سخنان دروغ اقدام به کلاه برداری می کنند .

به همین دلیل بهتر است که تحقیقات لازم را انجام دهید مثلا می توانید از مشتری های قبلی سوال بپرسید .

 ۵ ) معولا تور هایی که خدمات جانبی را ارائه میدهند بهتر از گزینه هایی می باشند که این خدمات را ندارند .

 البته باید توجه داشته باشید که تور ها با توجه به هزینه دریافتی به شما خدمت می کنند .

اینها همه از ویژگی های مهم تور های خوب و مناسب بودند .

تور لحظه آخری ترکیه به چه صورت است

تور لحظه آخری ترکیه چیست ؟ در حالت کلی تور های لحظه اخری به چه معنی می باشند ؟ و … سوالاتی می باشد که در این قسمت از مقاله به بررسی انها خواهیم پرداخت .

می توانیم تور های لحظه اخری را تور هایی تعریف کنیم که در فاصله زمانی کم مثلا یک تا ۲ روز مانده به شروع تور به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها ، اقدام به این می کنند که تور های خود را با قیمت نصف تا 50 درصد زیر قیمت اصلی به فروش برسانند.

‌برای تور های ترکیه نیز ممکن است این اتفاق پیش بیاید و آژانسی دارای جای خالی باشد و شما بتوانید قیمت تور ترکیه را خیلی پایین تر از زمان عادی تهیه کنید.

‌این نوع از تورها شباهت زیادی به بلیط های لحظه اخری دارند ،‌ معمولا این گونه تور ها برای کسانی که می خواهند با یک برنامه از پیش تعیین شده سفر کنند مناسب نیست چرا که در صورت گیر اوردن تور های لحظه اخری باید حداکثر در دو روز برنامه سفرخود را بچینید .

همچنین معمولا این نوع از تور ها بیشتر برای کشور هایی ایجاد می شود که کشور ها از ایرانی ها ویزا نخواهند ، کشور هایی همانند ترکیه ،گرجستان ، بلاروس ، سریلانکا ، مالزی و . . . در راس همه این کشور ها همین ترکیه قرار دارند که تور های لحظه های اخری زیادی دارد .

به طوری که اژانس های زیادی تا 48 ساعت قبل از پرواز این تور های لحظه اخری را برای فروش قرار می دهند و شما می توانید با قیمت خیلی کم تر حتی تا حدود 60 ٪ زیر قیمت اصلی این تور ها را تهیه کنید .

همچنین معمولا زمانی که سفر ها زیاد است و ظرفیت تور ها به زودی پر میشود شاید تور های لحظه اخری به فروش نرسد زیرا که درخواست در این مواقع زیاد است و امکان دارد که جای خالی باقی نماند .

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید