چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ برای افرادی که علاقمند به مهاجرت به کشور کانادا هستند، سرمایه‌ گذاری یکی از بهترین روش‌ ها است که می‌ تواند منجر به اخذ اقامت دائم شخص به‌ همراه خانواده شود. شاید برای شما هم پاسخ به این سوال که چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم جالب باشد، پس با ما در این مبحث همراه باشید تا با بیان روشن این مسئله پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری دارای پیچیدگی‌ های زیادی است و حتما پیش‌ از هر کاری با یک وکیل زبده درخواست مهاجرت به کانادا مشورت نمایید. اخذ مدرک زبان یکی از شروط لازم برای این کار است، چرا که بیشتر برنامه‌ های اقامتی کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری به نمره آیلتس جنرال ۵ نیازمند می‌ باشد. البته بعضی از برنامه‌ ها هم به مدرک کارشناسی نیاز دارد.

همچنین شما به‌ عنوان یک سرمایه‌ گذار باید ثابت کنید سابقه مدیریت یا اداره یک بیزینس یا شغل در کشور محل سکونت خود به مدت چندین سال را داشته‌ اید.

ارائه ی سوابق شغلی، جواز کسب و غیره برای کامل شدن پرونده‌ الزامی است.
تمکن مالی شما نیز شرط لازم دیگری است که باید با ارائه مدارک بانکی و اسناد ملکی به اثبات رسد. این تمکن مالی در حدود ۳۵۰ هزار دلار کانادا است.

لازم به ذکر است که در حال‌ حاضر هیچ برنامه سرمایه‌ گذاری منجر به اخذ اقامت کانادا نمی‌ شود و فرد سرمایه‌ گذار در وهله اول باید ویزای سرمایه‌ گذاری را کسب کند و بعد از گذشت ۲ سال از حضورش در ایالت موردنظر می‌ تواند اقامت دائم را دریافت نماید.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ اخذ استارت آپ کانادا مناسب برای کسانی است که می‌ خواهند ایده‌ های خلاقانه و نوآورانه خود را در کشور کانادا شکوفا کنند و بعد از اینکه از سازمان‌ های مجاز نامه ی حمایتی را دریافت کردند، برای خودشان و دیگر اعضای خانواده هم تقاضای مهاجرت به کشور کانادا را بدهند، به‌ عبارت‌ دیگر کارآفرینان با مشارکت در بخش خصوصی کشور کانادا و راه‌ اندازی کسب‌ و کارهایی در مقیاس جهانی فعالیت خود را آغاز می‌ کنند.

کانادا به‌ دنبال جذب نمودن کارآفرینانی است که پتانسیل لازم جهت ایجاد شغل‌ های مورد نیاز در این کشور و تاسیس شرکت‌ های نوآور را داشته باشند، حال اگر شما صاحب فکری خلاق، نو و ایده‌ های عالی در ذهن می‌ باشید، وقت آن رسیده‌ است که از تمام توانایی‌ های خود برای رشد و بارور کردن آنها استفاده نمایید تا بتوانید تأییدیه دولت کانادا را بگیرید و موافقت سازمان‌ های حمایتی جهت سرمایه‌ گذاری برای ایده‌ هایتان را کسب کنید.

برای دریافت ویزای استارت‌ آپ کانادا چندین شرط لازم است:
-موفق به دریافت آیلتس ۵ شوید.
-کسب نامه ی ساپورت مالی از سازمان‌ های حمایتی کانادا.
– برخورداری از حداقل یک‌ سال تحصیلات دانشگاهی.
– عدم سوء پیشینه و یا مشکلات و بیماری‌ های پزشکی که مانع از ورود شما به کانادا می‌ شود.
– توانایی حمایت مالی خود و اعضای خانواده‌ تان را داشته باشید.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌ خواهید برای سال‌ های طولانی در کشور کانادا زندگی کنید، باید بدانید که خرید ملک برای شما بسیار ضروری است و قیمت خانه‌ ها در بازار مسکن کانادا نسبت‌ به دیگر کشور ها مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب می‌ باشد.

نگران حقوق شهروندی و مالکیت خود در کانادا هم نباشید، چون که با خرید ملک در این کشور شما هم مثل دیگر شهروندان و ساکنان کانادایی از کلیه حقوق فردی و اجتماعی برخوردار خواهید شد.

در واقع مسئله مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک بهترین نوع سرمایه‌ گذاری در این کشور است و افرادی که به‌ لحاظ شرایط مالی در رفاه نسبی به سر می‌ برند، می‌ توانند با خرید خانه در کانادا به این مهم دست پیدا کنند. در حال‌ حاضر شما نمی‌ توانید با خرید ملک اقامت این کشور را کسب کنید، بلکه پس‌ از خرید ملک می‌ توانید ویزای کانادا را دریافت کنید و بعد از گذشت مدتی با استفاده از ویزای توریستی یا تحصیلی موفق به دریافت اقامت دائم کانادا خواهید شد و می‌ توانید به آنجا مهاجرت کنید.

افرادی که مقیم کشور کانادا نیستند، در ابتدای کار باید چیزی در حدود ۳۵ درصد از مبلغ کل ملک موردنظر خود را به‌ صورت پیش‌ پرداخت تقبل نمایند و هزینه‌ هایی همچون بیمه، ارزیابی بانک، بازرسی، مالیات و هزینه عقد قرارداد و ملک را پرداخت نمایند. همچنین شما می‌ توانید با دریافت وام مسکن، خرید ملک در کانادا را راحت‌ تر انجام دهید.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ وقتی شما در حوزه کاری‌تان یک بیزینس را مدیریت می‌ کنید، یعنی صاحب یک واحد تجاری یا شرکت هستید، به‌ طور مثال شخصی که برنامه‌ نویسی وب‌سایت های مختلف را انجام می‌ دهد و خودش نیز آن را مدیریت می‌ کند، یعنی فردی است دارای یک واحد تجاری یا شرکت که معمولاً با میزان کمتر از ۱۰ کارمند مسئولیت آن را بر عهده دارد. حال اگر می‌ خواهید مهاجرت کاری به کانادا داشته باشید و از طریق ثبت شرکت این کار را انجام دهید، باید پیش‌ از هر چیز یک شرکت یا واحد تجاری را در کانادا خریداری یا تأسیس نمایید و بعد به اداره کار کانادا اعلام کنید که حضور شما برای مدیریت این شرکت ضروری است.

با رضایت و جلب نظر اداره ی کار نامه LIMIA برایتان صادر می‌ شود که می‌ توانید به اداره ی مهاجرت کانادا درخواست ویزای کار دهید. چنانچه اداره مهاجرت هم با درخواست شما موافقت کرد، ویزای کار کانادا از طریق ثبت شرکت صادر می‌ شود.

به یاد داشته باشید که اگر متأهل باشید همسر شما نیز می‌ تواند ویزای کاری کانادا را دریافت کند، علاوه‌ بر آن فرزندتان اگر به سن هجده‌ سالگی نرسیده باشد به مدت یک‌ سال می‌ تواند از تحصیلات رایگان در کشور کانادا بهره‌ مند شود، ولی ویزای شما به‌ عنوان متقاضی اصلی یعنی ویزای owner operator تنها مجوز کار برای واحد تجاری شما را دارد، اما همسرتان مجوز کار کردن برای هر کارفرمایی را خواهد داشت.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزنس

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ همان‌ طور که پیش‌ تر توضیح دادیم سرمایه‌ گذاری در کانادا یکی از شیوه‌ های رایج برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌ شود. درست است که انجام هر نوع سرمایه‌ گذاری و یا خرید بیزینس در کانادا به توان مالی زیادی نیاز دارد، ولی با این‌ حال افراد زیادی علاقمند به شرکت در تمرینات کتبی کشور کانادا هستند.

باید بدانید که شما از طریق خرید بیزینس در کانادا به اقامت دائم دست پیدا نمی‌ کنید و تنها مجوز کار در این کشور را خواهید داشت. با توجه به نوع بیزینسی که انتخاب می‌ کنید برای خرید آن حداقل ۸۰ هزار دلار و حداکثر ۸۰۰ هزار دلار کانادا نیاز دارید.

در واقع خرید بیزینس بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا است و امتیاز ویژه‌ ای که شامل حالتان خواهد شد این است که شما نیازی به قدم به قدم جلو رفتن و از صفر شروع کردن ندارید و مراحل پر هزینه و پر ریسک راه‌ اندازی یک بیزینس را اصلاً نخواهید گذراند و یک بیزینس آماده به شما تحویل داده می‌ شود.

درباره ی خرید بیزینس در کانادا ذکر این نکته الزامی است که هیچ حداقل مبلغی برای آن تعیین نشده‌ است و سرمایه‌ گذاران باید کسب‌ و کاری را راه‌ اندازی نمایند که از درآمد کافی برخوردار باشد تا بتوانند دستمزد کارکنان، اجاره ملک و حقوق مالک را از محل آن پرداخت نمایند.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ برای اینکه بتوانید از طریق ویزای کار آفرینی به کانادا مهاجرت کنید، باید دارای تجارب خوبی در زمینه ی کارآفرینی باشید و سرمایه ی شما ارزش خالص متوسط را داشته باشد تا بدین شکل واجد یکی از شرایط برنامه‌ های متنوع کارآفرینی در کانادا شوید.

هر استان در کشور کانادا برنامه‌ های خاصی دارد که مربوط به کارآفرینی است و آنها را مدیریت می‌ کند. بیشترین برنامه‌ های استانی به صورت شراکت فعال است که شما به‌ عنوان کارآفرین بر اساس سرمایه‌ گذاری که قصد انجامش را دارید و مدیریت کردن کسب‌ و کار ویژه ی خودتان و فراهم نمودن اشتغال مثبت است.

برای اخذ ویزا کانادا از نوع کارآفرینی باید چند مرحله را طی کنید که شامل این موارد می‌ شود:
– در ابتدای کار درخواست خود را برای استان مدنظر ارسال و سپس منتظر دریافت دعوت‌ نامه شوید.

– برای آنهایی که با تقاضای ویزای کارآفرینی آنها موافقت می‌ شود، تقاضا باید به شکل کامل ارسال شود تا به وسیله ی مقامات استانی مورد بررسی قرار گیرد.

– اگر در انتهای یک دوره شروط توافق‌ نامه برآورده گردد، افراد متقاضی نامزدی استانی را دریافت خواهند کرد.
– پس‌ از این مرحله نامزدها جهت دریافت اقامت دائم باید به اداره شهروندی، پناهندگی و مهاجرت کانادا مراجعه نمایند.

برنامه‌ های مهاجرتی کارآفرینی کانادا از تنوع خوبی برخوردار هستند، مثل مانیتوبا، آلبرتا، آنتاریو، بریتیش کلمبیا و غیره که واجد هر کدام از آنها که باشید می‌ توانید آن را دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

کمترین هزینه سرمایه گذاری در کانادا

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ بسیاری از درخواست‌ کنندگان ویزای اقامت در کانادا که می‌ خواهند از طریق سرمایه گذاری در این کشور مهاجرت خود را دائمی کنند، با سوالاتی از قبیل میزان هزینه‌ ای که باید بابت سرمایه‌ گذاری در کانادا پرداخت نمود و یا کمترین هزینه سرمایه گذاری در کانادا روبرو هستند که پاسخ قاطعی راجع‌ به طرح این پرسش نمی‌ توان داد تا هزینه‌ ای ثابت را برای همه ی مسیرها در نظر گرفت، ولی امکان بیان برخی از هزینه‌ ها وجود دارد به‌ طور مثال باید با در نظر گرفتن برنامه‌ هایی که دارید، میزان سرمایه‌ گذاری در این کشور را تعیین نمود که چیزی در حدود ۱۵۰ هزار دلار تا ۸۰۰ هزار دلار می‌ باشد.

نگران نباشید، زیرا دولت کانادا به شما تضمین می‌ دهد که با گذشت مدت‌ زمان مشخصی این هزینه را کاملاً به شما باز خواهد گرداند.

برای راه‌ اندازی یک تجارت خاص و یا دریافت ویزای سرمایه‌ گذاری در این کشور باید شرایطی را دارا باشید و مدرکی را دال بر ۳۵۰ هزار دلار تا ۸۰۰ هزار دلار دارایی به کانادا ارائه نمایید. میزان این هزینه با توجه به درخواست استان مورد نظر شما تفاوت خواهد کرد، یعنی از ۳۵۰ هزار دلار تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار متغیر می‌ شود.

البته برای سرمایه‌ گذاری باید درآمد و میزان دارایی خالص شما با ارائه مدارک ثبت شده و به شکل کاملاً قانونی به‌ دست‌ آمده باشد.

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ بسیاری از درخواست‌ کنندگان ویزای اقامت در کانادا که می‌ خواهند از طریق سرمایه گذاری در این کشور مهاجرت خود را دائمی کنند، با سوالاتی از قبیل میزان هزینه‌ ای که باید بابت سرمایه‌ گذاری در کانادا پرداخت نمود و یا کمترین هزینه سرمایه گذاری در کانادا روبرو هستند که پاسخ قاطعی راجع‌ به طرح این پرسش نمی‌ توان داد تا هزینه‌ ای ثابت را برای همه ی مسیرها در نظر گرفت، ولی امکان بیان برخی از هزینه‌ ها وجود دارد به‌ طور مثال باید با در نظر گرفتن برنامه‌ هایی که دارید، میزان سرمایه‌ گذاری در این کشور را تعیین نمود که چیزی در حدود ۱۵۰ هزار دلار تا ۸۰۰ هزار دلار می‌ باشد.

نگران نباشید، زیرا دولت کانادا به شما تضمین می‌ دهد که با گذشت مدت‌ زمان مشخصی این هزینه را کاملاً به شما باز خواهد گرداند.

برای راه‌ اندازی یک تجارت خاص و یا دریافت ویزای سرمایه‌ گذاری در این کشور باید شرایطی را دارا باشید و مدرکی را دال بر ۳۵۰ هزار دلار تا ۸۰۰ هزار دلار دارایی به کانادا ارائه نمایید. میزان این هزینه با توجه به درخواست استان مورد نظر شما تفاوت خواهد کرد، یعنی از ۳۵۰ هزار دلار تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار متغیر می‌ شود.

البته برای سرمایه‌ گذاری باید درآمد و میزان دارایی خالص شما با ارائه مدارک ثبت شده و به شکل کاملاً قانونی به‌ دست‌ آمده باشد.

مزایا سرمایه گذاری در کانادا

چطوری از طریق سرمایه گذاری ویزا کانادا بگیرم؟ ازآنجایی‌ که کشور کانادا یکی از بهترین قطب‌های اقتصادی در جهان محسوب می‌شود، اگر قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را داشته باشید بدون‌شک سودآوری خوبی را برایتان خواهد داشت. دولت کانادا برای این‌که بتواند اقتصاد خود را در حالت فعال حفظ کند از سیاست جذب نمودن سرمایه‌گذاران خارجی به‌خوبی استقبال می‌کند تا نتیجه‌ای که مدنظر می‌باشد حاصل گردد، برای همین است که همه افرادی که در این کشور اقدامات خاص سرمایه‌گذاری را انجام دهند وارد معامله برد برد شده‌اند.

در واقع کانادا با استفاده از این فرصت برای پیشرفت اقتصاد خود نهایت بهره‌ وری را انجام می‌ دهد و کمک سرمایه‌ گذاران خارجی را برای بهبود هرچه بهتر اقتصادش به کار می بندد و در مقابل به علاقمندان اقامت در کانادا را هدیه می‌ کند. مزایای سرمایه گذاری در کانادا عبارت هستند از:

کشور کانادا موقعیتی عالی جهت دسترسی شما به تمام بازار آمریکای شمالی و انجام تجارت دارد.
استاندارد های زندگی در این کشور در بالا ترین سطح خود قرار گرفته‌ و می‌ توانید زندگی رویایی را برای خانواده‌ تان فراهم سازید.

کانادا دارای شهر هایی با فرهنگ‌ های مختلف و مردمانی بسیار مهربان، خونگرم و صمیمی است که از در کنار آنها بودن احساس راحتی و خوبی به شما دست خواهد داد.

کیفیت آموزش در کشور کانادا به‌ قدری بالا است که به‌ هیچ‌ وجه نگران سطح آموزشی مدارس و دانشگاه های آن نخواهید بود، همچنین از قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه‌ای برخوردار است.

امکان مهاجرت شما به‌ همراه دیگر اعضای خانواده‌ تان به کانادا وجود خواهد داشت.

هنگامی‌ که سه سال از مدت‌ زمان اقامت پنج‌ ساله شما گذشت می‌ توانید تقاضای شهروندی کانادا دهید، چون این کشور تابعیت مضاعف را به رسمیت می‌ شناسد و نیازی به انصراف دادن از تابعیت قبلی خود ندارید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید