پیکاپ ویزای کانادا

وقت سفارت کانادا

پیکاپ ویزای کانادا: به پروسه ارسال پاسپورت به یکی از مراکز پردازش ویزا و سفارت کانادا برای وارد کردن لیبل ویزای کانادا در آن، پیکاپ ویزای کانادا می گویند. بنابراین اگر به طور کلی بخواهیم در مورد پیکاپ کانادا صحبت کنیم، باید بگوییم که پیکاپ پاسپورت کانادا از سفارت یا دفتر وک، آخرین کار اداری شما پیش از ورود به کانادا است.

شما نامه ای گرفته اید که طبق این نامه باید پاسپورت خود را به سفارت کانادا بفرستید و از آنجایی که سفارت کشور کانادا در ایران نیست، به همین علت برای پیکاپ ویزا کانادا و درج لیبل ویزا باید پاسپورت خود را به سفارت کانادا در یکی از کشورهای همسایه ارسال کنید تا مراحل انجام بگیرد.

بنابراین به طور کلی اصطلاح پیکاپ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا هر دو به معنی درج لیبل ویزای کانادا در پاسپورت می باشد و هر دو یک معنی دارند و به جای هم به کار می روند.

پیکاپ ویزای کانادا منظم، سریع و مقرون به صرفه است و کانادا کشوری بزرگ است که امروزه افراد زیادی برای مهاجرت و تفریح به این کشور سفر می کنند و همان طور که می دانید سفر به کشورهای خارجی نیاز به ویزا و پاسپورت دارد.اگر به دنبال ویزای مولتی کانادا هستید این لینک را دنبال نمایید

پیکاپ ویزای کانادا چیست ؟

پیکاپ ویزای کانادا چیست ؟

 پیکاپ ویزای کانادا یعنی بدون صرف زمان و با هزینه بسیار کمتر، ویزای شما را از سفارت کانادا در ترکیه دریافت می کنید. همانطور که در مبحث بالا گفتیم کشور کانادا در ایران سفارت ندارد و اگر قصد اقامت دائم در کانادا را دارید باید به یکی از مراکز وک در کشور های همسایه مانند ترکیه، ارمنستان، امارات مراجعه کنید.

شما بعد از مصاحبه و انگشت نگاری که به صورت حضوری در سفارت انجام داده اید، به ایران برمی گردید و منتظر تایید ویزا می مانید. اگر ویزای مورد نظر شما توسط کنسولگری کانادا مورد تایید قرار گرفت، یک ایمیل تایید درخواست برایتان ارسال می شود. در این مدت برای ارسال پاسپورت به سفارت و برگرداندن آن با ویزا، به خاطر هزینه هایی که رفت و برگشت به این سفر برایتان صرف می شود، مدارک را به نماینده قانونی یا وکیل خود می دهید.

حضور شما به عنوان فرد متقاضی ویزا کانادا برای انگشت نگاری یا مصاحبه الزامی می‌باشد ولی بعد از صدور ویزا به شما نیازی نیست و نماینده یا وکیل شما می‌تواند این کار را به جای شما انجام دهد. این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیکاپ ویزای کانادا با ما در این سایت همراه باشید.همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله چگونگی اخذ ویزای کانادا را نیز دنبال نمایید

اخذ ویزای مولتی کانادا

مراحل پیکاپ ویزای کانادا

مراحل پیکاپ  شامل تحویل نامه یا ایمیل سفارت به همراه گذرنامه متقاضی به آژانس، بررسی پرونده و مدارک متقاضی توسط کارشناسان مجرب و تعیین زمان و هزینه پذیرش، فرم وکالت مختص کشور کانادا، تحویل گذرنامه و پرونده مسافر به سفارت، تحویل گذرنامه و ویزای الصاق شده به متقاضی در زمان تعیین شده است.

مراجعین محترم با در دست داشتن اصل پاسپورت، نامه و ایمیل سفارت بر موافقت درخواست ویزا به شرکتی معتبر و معروف مراجعه می کنند. کارشناسان و سوپروایزر پخش پیکاپ پاسپورت یا ویزا کانادا در این مرحله باید مدارک شخص را مورد بررسی قرار دهند و همچنین اخذ فرم وکالت نامه از متقاضی هم باید توسط سفارت پذیرفته شود.

مراحل بعدی درخواست بر عهده شرکت مربوطه خواهد بود. نماینده این شرکت با در دست داشتن مدارک و مجوز مربوط به پیکاپ، اقدامات لازم را انجام می دهد. در مرحله آخر ویزای ضمیمه شده به پاسپورت را از سفارت دریافت و در ایران به شما تحویل داده می شود.به دنبال دریاقت اقامت دائم کانادا هستید این لینک را دنبال نمایید

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

لازم به ذکر است بدانید که برای برای پیکاپ  نمی توان زمان دقیق تعیین کرد. از مهم ترین خدماتی که شرکت ما برای مسافران خود در نظر گرفته است، انجام کارهای مربوط به پاسپورت کانادا از ترکیه است. خدمات پیکاپ ویزا کانادا از ترکیه یکی از اصلی ترین خدمات ما در ۱۰ سال گذشته است که اهمیت بسیاری برای مدیران مجموعه چه از منظر تسریع حداکثری و چه از منظر کیفیت خدمات برخوردار است.اگر قصد سفر به ترکیه را دارید حتما سری به تور ارزان ترکیه بزنید

پیکاپ ویزای از ترکیه در دو شهر اصلی ترکیه یعنی آنکارا و استانبول است. شما دوستان عزیز برای گرفتن این ویزا با ما در وب سایت ما همراه باشید و با کارشناسان و مشاورین ما در این سایت مشورت کنید. این افراد با سابقه طولانی مدت در خدمت شما هستند و به انواع سوالات و مشکلات شما در رابطه با گرفتن ویزا کمک می کنند.

پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

همانطور که گفتیم فرایند ارسال ویزا به سفارت کانادا در کشورهای مختلف و بازگرداندن آن به شخص متقاضی را پیکاپ ویزا می گویند. برای دریافت پیکاپ از ارمنستان لازم است که یک بار مراجعه حضوری به این شهر را داشته باشید. سپس در مرحله اول با در دست داشتن مدارک لازم برای سفارت کانادا به ارمنستان سفر می کنید و امور اداری مربوط به انگشت نگاری را انجام می دهید.خالی از لطف نیست سری به تور اروپا زده و با شرایط سفر به این کشورهای دیدنی آشنا شوید

یک کد پیگیری به شما داده می‌ شود که این کد بسیار مهم است که با این کد می توانید وضعیت ویزای خود را در سایت سفارت مورد بررسی قرار دهید و همچنین نتیجه ویزا بر اساس همین کد از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. در این مدت شما با پرینت ایمیل ارسالی از سفارت و سایر مدارک لازم، یک شخص را به عنوان وکیل خودتان تعیین می کنید‌. به این ترتیب وقت و هزینه کمتری صرف انجام امور مربوط به ویزا انجام داده اید و وکیل شما بقیه کارهای شما را انجام می دهد.

لازم است بدانید پروسه پیکاپ ویزا  از ارمنستان از لحاظ قانونی هیچ مشکلی ندارد و وکیل شما مدارک و پاسپورت شما را دریافت و با حضور در سفارت کانادا در ارمنستان نسبت به دریافت و الصاق ویزای شما اقدام می کند. پیکاپ ویزای  از ارمنستان زمانی انجام می شود که متقاضی دریافت ویزای کانادا به هر دلیلی قصد انجام سفر مجدد به کشور ارمنستان برای دریافت ویزای خود را ندارد.

پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا از دوبی

اگر می خواهید از کانادا به دوبی سفر کنید، به پیکاپ ویزا از دوبی نیاز دارید و همچنین اگر می خواهید به کانادا از دوبی سفر کنید، برای ورود به این کشور موظف به داشتن ویزا هستید.

از آنجایی که سفارت کانادا در ایران وجود ندارد، شما برای امور انگشت نگاری و دریافت ویزا باید به یکی از دفاتر در کشورهای همسایه بروید. بی‌تردید رفت و آمد به خارج از کشور برای این امر بسیار طولانی و سخت است و همین امر سبب می‌شود تا پیکاپ ویزا بهترین انتخاب شما باشد.

ویزا کانادا از طریق سه کشور قابل انجام است. پیکاپ ویزا کانادا از ترکیه، ارمنستان و دوبی

قبل از اقدام برای این کار باید به سفارت برای انگشت نگاری رفته باشید و ایمیل تایید ویزا برایتان ارسال شده باشد. 

برای دریافت ویزای کانادا از طریق دوبی باید از دو طریق حضوری و اینترنتی اقدام کنید. اگر به صورت اینترنتی اقدام می کنید، باید در سایت VAC یک اکانت بسازید و فرم‌های مربوطه را پر کنید و هزینه‌ها را پرداخت کنید. شما دوستان عزیز دقت کنید کوچکترین نقص در این فرم ها می تواند منجر به رد درخواست ویزای شما شود. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم از تجربه و دانش مشاوران ما در این مجموعه بهره مند شوید.

مدارک لازم برای ویزا کانادا از دوبی اصل پاسپورت، پرینت ایمیل ارسال شده سفارت، اصل رسید پرداختی وجه سفارت، عکس و غیره می باشد که این مدارک باید کامل باشد تا کار شما بدون دردسر انجام شود.

پیکاپ ویزای کانادا چقدر طول میکشد؟

پیکاپ ویزای کانادا چقدر طول میکشد؟

پیکاپ ویزای کانادا چقدر طول میکشد؟  معمولاً بین ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان می برد. ولی به طور کلی به شرایط کاری سفارت ها بستگی دارد که چقدر زمان ببرد.

فرد متقاضی تا ۳۰ روز زمان دارد تا برای پیکاپ ویزای کشور کانادا اقدام کند. در صورتی که در این بازه زمانی برای پیکاپ اقدامی نکنید، ریجکت خواهید شد، یعنی درخواست شما رد خواهد شد. با توجه به هماهنگی‌ های لازم به کارگزاران و شرکت های پستی، پس از اقدام برای پیکاپ ویزا حدوداً بین ۷ الی ۱۰ روز کاری پاسپورت به دست شما می رسد.

زمان تقریبی سفارت کانادا زمان از پیش تعیین شده ای نیست و این زمان بعد از اقدامات لازم از طرف سفارت مربوطه تعیین خواهد شد. پیکاپ ویزای کانادا مزایای زیادی دارد از جمله صرفه جویی در هزینه ها و همچنین صرفه جویی در زمان که این دو مورد برای افراد زیادی حائز اهمیت است.

شما مسافران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب و با سابقه ی ما در ارتباط باشید و به صورت آنلاین با ما در وبسایت ما همراه باشید.

هزینه پیکاپ ویزای کانادا

هزینه پیکاپ ویزای کانادا

هزینه پیکاپ ویزا حدوداً ۳۰ الی ۱۳۰ دلار متغیر خواهد بود. شما دوستان عزیز برای اطلاعات دقیق‌ تر به بخش مربوط به پیکاپ کانادا در سایت ما مراجعه کنید و با مشاوران ما به صورت مستقیم صحبت کنید. بهتر است بدانیم که با توجه به انجام پیکاپ ویزا در کشورهای مختلف، هزینه پیکاپ ترکیه، ارمنستان، دوبی  متفاوت است.

تمامی ویزا ها قبل از ارسال توسط کارشناسان ما به پلیس گذرنامه تحویل داده می‌ شوند و مورد تایید قرار می‌ گیرند اما در حال حاضر خدمات پیکاپ را برای کشورهایی که لیست سفارت آنها در کشورمان به هر علت فعال نیست، پیگیری می‌کنیم.

ویزا کانادا توسط کارگزاران مجرب در کشورهای همسایه و با قیمت های متفاوت صورت می گیرد. موسسه مهاجرتی ما مفتخر است که تحولی بزرگ در حوزه مهاجرت ایجاد کند.. قیمت پیکاپ ویزا کانادا در بین موسسات متفاوت بوده و بستگی به منابع و استراتژی هر شرکت دارد. امروزه افراد زیادی که قصد مهاجرت و سفر به کشورهای کانادا دارند، از پیکاپ ویزای کانادا استفاده می کنند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید