غذاهای خوشمزه استانبول

غذاهای خوشمزه استانبول

غذاهای خوشمزه استانبول استانبول جزو کشور های توریستی در منطقه است و یکی از کشور های همسایه ایران می باشد که به خاطر غذا های خاص و منحصر به فرد و خوشمزه که دارد در بین مردم بسیار پر طرفدار است و سالانه میلیون ها نفر گردشگر از سراسر دنیا به این کشور سفر می کنند و از غذا های لذیذ و خوشمزه آن بهره‌مند می شوند استانبول یکی از شهر های ترکیه می باشد که بسیار شهری توریستی و مهمانپذیر است.

به شما توصیه می کنم که اگر به این شهر سفر می کنید حتما از غذاهای ناب و خوشمزه آن نیز امتحان کنید قطعاً خاطره خوبی از این غذا به یاد شما ماند و آن را دوست خواهید داشت غذا های خوشمزه استانبول بسیار متنوع هستند و شما با هر سلیقه ای می توانید غذای با ذائقه خود در این شهر پیدا کنید. استانبول را می توا به عنوان شهری با تنوع غذایی بالا معرفی کرد

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

غذاهای خوشمزه استانبول

لهمجون پیتزای ترک

غذاهای خوشمزه استانبول بهترین غذای ترکیه در بین سایر غذا های آن لهمجون پیتزای ترکیه است این غذا بسیار خوشمزه است این پیتزا از پیتزا های دیگر متفاوت است. و از سایر پیتزایی که تا به امروز خریداری می کردیم متفاوت می باشد.

این پیتزا بر روی یک تکه نان گرد بزرگ پخت می شود و در بین کشور های عربی و به طور کلی در خاورمیانه بسیار پر طرفدار است و امکان ندارد کسی به ترکیه سفر کند و از این پیتزا های خوشمزه خریداری کند و آن را نخورد در بسیاری از استان های ترکیه و همچنین در کشور ما ایران وجود دارد این پیتزای خوشمزه نیز سرو می شود و شما می توانید آن را تهیه کنید و از آن استفاده کنید طرز تهیه پیتزا بسیار راحت است و ما می توانیم با چند قلم مواد ساده آن را درست کنیم.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

لهمجون پیتزای ترک

بالیک اکمک

غذاهای خوشمزه استانبول در بین غذا های ترکی خوشمزه ترین غذای ترکیه بالیک اکمک می باشد این غذا بسیار خوشمزه و پر طرفدار است و با ماهی و گوشت سرو می شود و جزو غذا هایی است که در بسیاری از شهر های ترکیه از آن استفاده می شود و در شهر های توریستی این کشور نیز به عنوان یک غذای فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرد.

این غذا در دسته بندی غذاهای دریایی قرار می گیرد و قیمت بسیار ارزانی دارد و تمامی افراد قادر خواهند بود این غذا را خریداری نمایند و کمتر کسی است که به استانبول سفر کرده باشد و از این غذای خوشمزه را نخورده باشد همان طور که می دانید یکی از غذا های محبوب می باشد بالیک اکمک معمولا با ماهی درست می شود و درون آن ساندویچی و کمی سبزیجات سرو می شود و طعم این غذا بسیار عالی و فوق العاده است.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

بالیک اکمک

سیمیت

غذاهای خوشمزه استانبول سیمیت نیز در بین بهترین غذای ترکیه قرار می گیرد و یکی از نان های قدیمی ترکیه است و قدمت آن به قرن ۱۵ میلادی می رسد و از غذا های قدیمی کشور ترکیه می باشد که کمتر کسی است که به این کشور سفر کرده باشد و از این نان خوشمزه نخورده باشد این نان ظاهر حلقوی و گردی دارد و در بین سایر نان ها تنوع بیشتری دارد .

شما شاید با دیدن آن با خود بگویید این چه نانی است در واقع نان سیمیت همه مردم آن را در خانه و هم در بیرون می توانند تهیه کنند و طعم بسیار خوبی دارد و ارزش غذایی بالایی نیز دارد از آنجایی که کشور ترکیه کشور مسلمانی است و معمولاً این نان را در ماه های رمضان نیز استفاده می کنند و از آن بسیار لذت می برند.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

سیمیت

کباب ترکی

غذاهای خوشمزه استانبول اما می خواهیم در این بخش از معروف ترین غذای ترکیه صحبت کنیم که در خیابان‌ های کشور خودمان نیز این غذا بسیار سرو می شود. کباب ترکی یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین کباب های چه کشور ترکیه است که معمولاً در فست فودی های کشور ما نیز دیده می‌ شود و به دست مردم داده می شود کباب ترکی های تولید شده در ترکیه بسیار بی نظیر است و از گوشت خالص تهیه شده است.

این غذا جزو غذا های پر طرفدار و پر کالری در بین سایر غذا ها است و معمولاً این کباب را به صورت ساندویچ استفاده می کنند و از آن لذت می برند و در تمامی رستوران ها و غذا پزی های کنار خیابان ترکیه شما به راحتی می توانید این غذا را پیدا کنید. کباب ترکی در داخل ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و هم با مرغ و هم با گوشت درست می شود.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

کباب ترکی

تانتونی

غذاهای خوشمزه استانبول محبوب ترین غذای ترکیه تانتونی نام دارد تانتونی هم با مرغ و هم با گوشت درست می شود و بسیار محبوب در بین مردم ترکیه است. این غذا ساندویچ بسیار خوشمزه و دلپذیر است که قدمت آن به کشور ترکیه باز می گردد و در یکی از شهر های مرزی ترکیه این غذا سرو می شود که شما به راحتی می توانید هم با مرغ و هم با گوشت هر چیزی که در دسترس دارید آن را تهیه کنید و خواهید دید که چقدر این غذا ساده و خوشمزه است.

معمولا با نان لواش چرب و روغنی سرو می شود و به راحتی می توانید آن را به عنوان یک وعده اصلی استفاده کنیم این غذا در کشور مقصد خود یعنی ترکیه جزو غذا های محبوب و خوشمزه است که معمولاً آن را با گوشت گاو و بره درست میکنند و ادویه های مختلف آن را مزه دار می کنند. طرز تهیه این محصول معمولا در اینترنت وجود دارد و با یک سرچ ساده می توانید طرز تهیه آن را پیدا کنیم.

تانتونی

بورک

غذاهای خوشمزه ترکیه در بین مردم این کشور و بسیاری از مردم دنیا معروف است حتی بسیاری از آشپز های ترکیه هستند که شهرت جهانی دارند و در تمام جهان این آشپز ها را می شناسند و غذا های بی نظیر آنها استقبال زیادی شده است.

شاید برای شما سوال باشد که بورک چیست و این غذا چطور تهیه می شود که در گذشته جزو غذا های دریایی بوده است اما بعد از گذشت مدتی با استقبال بی نظیر مردم مواجه می‌ شود و در آشپزخانه های ترکیه این غذا سرو می شده است و مردم عادی ترکی از این غذا به خوبی استقبال کرده اند و آن را استفاده می کنند این غذا نه تنها در ترکیه بلکه در کشور های اروپایی و همچنین کشور های عربی و خاورمیانه نیز این غذا به فراوانی استفاده می شود .

بسیار محبوب است و به راحتی آماده می‌ شود و با چند کار ساده قابل استفاده است ما در این قسمت می خواهیم که در مورد این غذای خوشمزه توضیحات را به شما ارائه دهیم این غذا به صورت سرخ کردنی مصرف می شود و در دسته غذاهای فست فودی به حساب می آید. چرا که باید در روغن زیاد سرخ شود تا کاملا مغز پخت و عالی شود. امروزه بسیاری از کشور ها هستند که این غذا را با فر و بدون روغن درست می کنند.

ولی اصلی ترین نوع آن بخ صورت سرخ شده می باشد. ترکیه تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و این به خاطر تنوع فرهنگی و مردم آن اقلیم می باشد که به غذای خود اهمیت می دهند. آشپز های ترکیه ای چندین شعبه در سراسر دنیا دارند و این شعبه ها را به فراوانی گسترش داده اند و با استقبال بالای مردم روبه رو شده اند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید