بهترین مقاصد اروپا نکاتی که باید بدانید

بهترین مقاصد اروپایی

بهترین مقاصد اروپا : این قاره سرسبز دارای شرایط استثنایی برای پذیرش مهاجر بوده که به همین دلیل جوانان مشتاق سفر یا اخذ اقامت این قاره هستند. داشتن کوه های جذاب ، بارش باران فراوان و امکانات مناسب گردشگری و پذیرش مهاجر از جمله مواردی است که موجب گرایش جوانان به این مناطق شده است. امکانات تحصیلی ، دانشگاه های معتبر، تاریخ قرون معروف وسطی، داشتن کلیساهای متعدد و مراکز تفریحی قدیمی و جدید موجب جذب مردم شده است.

این منطقه سرسبز و رویایی دارای شرایط استثنایی برای درمان و تفریح و درآمد است که اگر چنانچه فردی بتواند خودش را ثابت نماید و ویزا یا اقامت بگیرد مدت های طولانی در این قاره منحصر به فرد به آسانی زندگی خواهد کرد. این قاره کوچک دارای شرایط خاصی برای پذیرش است که اگر جوانان بتوانند این شرایط را مهیا سازند به راحتی می توانند مقیم آنجا شده و کسب درآمد نمایند و به اروپا گردی بپردازند.

کاخ های رویایی، کوه های سر به فلک کشیده، جنگل های بکر و… همگی مردم جهان را به سوی خویش فرا می خواند.

قاره اروپا یا نگین سبز دنیا چنان سرسبز است که هوس اروپا گردی را به سر تمام جوانان گذاشته است. این قاره سرسبز دارای شرایط استثنایی برای پذیرش مهاجر بوده که به همین دلیل جوانان مشتاق سفر یا اخذ اقامت این قاره هستند. داشتن کوه های جذاب ، بارش باران فراوان و امکانات مناسب گردشگری و پذیرش مهاجر از جمله مواردی است که موجب گرایش جوانان به این مناطق شده است. امکانات تحصیلی ، دانشگاه های معتبر، تاریخ قرون معروف وسطی، داشتن کلیساهای متعدد و مراکز تفریحی قدیمی و جدید موجب جذب مردم شده است.

این منطقه سرسبز و رویایی دارای شرایط استثنایی برای درمان و تفریح و درآمد است که اگر چنانچه فردی بتواند خودش را ثابت نماید و ویزا یا اقامت بگیرد مدت های طولانی در این قاره منحصر به فرد به آسانی زندگی خواهد کرد. این قاره کوچک دارای شرایط خاصی برای پذیرش است که اگر جوانان بتوانند این شرایط را مهیا سازند به راحتی می توانند مقیم آنجا شده و کسب درآمد نمایند و به اروپا گردی بپردازند.

کاخ های رویایی، کوه های سر به فلک کشیده، جنگل های بکر و… همگی مردم جهان را به سوی خویش فرا می خواند.

شگفت‌انگیزترین مقاصد اروپایی را بشناسید

 مقاصد اروپایی برای گردشگری متفاوت و جذاب و سرشار از هیجان است که دل هر بیننده ای را آب می کند تا از نزدیک به این مراکز سر زده و لذت ببرد. هرکس با قصد و هدفی دل به دریا زده و تن به سفری کوتاه یا طولانی مدت می دهد که دیدگاه ها متفاوت بوده و ممکن است فردی برای تجارت رفته و فردی برای گردشگری و دیگری به قصد کسب تجربه علمی که هر یک حین بازگشت از سفر ممکن است کوله باری پر از اندوخته به همراه داشته باشند.

دیدن ساعتی که راز جادوی زمان را در خود دارد به بیننده ذوق و شوق زیستن با عشق می دهد. این ساعت جذاب و جادوگر در شهر پراگ جمهوری چک قرار دارد که مانند یک معجزه ای تاریخی در ذهن ها ماندگار است، دارای زنگ هایی خوش صداست که در ساعت مقرر بی اعتنا به هر آنچه در دورش می گذرد شروع به نواختن می کند. این ساعت توسط یک ریاضیدان ساخته شده است و تا الان هیچ نقصی به خود ندیده است. هرساله گردشگران برای شنیدن صدای جذاب آن می ایستند تا نظاره گر تلفیق عشق و ریاضی باشند.

شهر بردو یکی از بی نظیر ترین شهرهای فرانسه است که سفر به آن شهر در پاییز یک سفر استثنایی خواهد بود که منظره های بی نظیر پاییز را در قاب نگاه مسافران دو چندان خواهد نمود. در سفرهای شگفت انگیز خود خواهید توانست با یک متروی عجیب به دامنه آلپ سفید پوش رفته و از نزدیک این کوه سترگ را ببینید.

به دنبال سفر با قیمتی مناسب هستید؟ مقاله تور ارزان تایلند را دنبال نمایید

در کنار آبنمای تروی با فرشته سنگی آرزوها دیدار کنید

یکی از بهترین مقاصد اروپا نشستن در کنار یک آبنمای سنگی و دیدن فرشته های نقش بسته در حوالی این آبنما، اروپا گردی را برای مسافران و گردشگران دو چندان می نماید، زیرا اغلب مردم معتقدند که نشستن در کنار آبنما و آرزو کردن برابر با استجابت دعا است. چه بسا مردم معتقدند که مرغ آمین در آن حوالی منتظر دعای مسافران است تا بهترین روزهای به یاد ماندنی را برای گردشگران به تصویر بکشد.

در کنار این آبنما که بایستی احساس می‌کنی این مجسمه سنگی با تمام قدمت عظمت و تاریخ کهن با تو به آرامی سخن می‌گوید و در کنار این آبنما و مجسمه های سنگی کافیست آرزو کنی، زیرا مردم اعتقاد دارند که هر آرزویی داشته باشی برآورده می‌شود و این آرزوها توسط مرغ آمین به آسمان خواهد رفت. این مکان که برای مردم ایتالیا مقدس است جایی برای برآورده شدن دعا بوده

که مردم اکثر اوقات برای دعا کردن و آرزوی سلامتی به آنجا می روند. چه بسا نگاه بی دریغ خداوند به آنجا خیره شده و مردم خواسته هایشان بر آورده می شود. این آبنمای جالب و دوست داشتنی در انتهای یک قنات به نام اکوا ورجینه قرار دارد که این قنات به منظور آب رسانی به یک حمام توسط آگریپا داماد امپراطور آگوستوس نهاده شده است و دارای فواره ای است که بیست وشش متر ارتفاع داشته و حدود بیست متر عرض دارد، مجسمه ای درون فواره قرار دارد که به نام خدای دریا شناخته می شود.

در این مکان فرشته های سنگی دیگر هم وجود دارند که هر کدام نماد چیزی هستند. مردم معتقدند چنانچه شما سنگی داخل این آب بیندازید و آرزویی کنید حتما به رم باز خواهید گشت و آرزویتان هم برآورده خواهد شد.

پیشهاد میکنیم مفاله دبی و زیبایی های آن را دنبال کنید

لذت اقامت در قلعه قرون وسطایی را تجربه کنید

انسان ها اغلب تمایل دارند به اینکه از گذشته خود خبردار شوند و یا دست کم اطلاعاتی جذاب از آن به دست بیاورند تا بتوانند اجداد خود را بشناسند و این نشان علاقه انسان ها به تمدن و گذشته و تاریخ بی نظیر تکامل انسان است. در این سفر شبیه سازی شده فرد می تواند به راحتی از حال و هوای گذشتگان مطلع شده و با زندگی امروزی مقایسه کند و شاید بتواند توانمندی انسان در پیشرفت را ببیند.

در سال 1928 شاه آلفانسو این قلعه قدیمی را برای برگزاری جلسات و تعیین هدف های اقتصادی در نظر گرفته است. در این قلعه مکان های جذاب و دیدنی تعبیه شده که اغلب مردم تمایل به بازدید از آنجا دارند. امروزه هتل های لوکسی در مناطق باستانی و قدیمی ساخته می شوند تا علاوه بر شناسایی و شناخت تاریخ گذشته، مردم را به یک سفر جذاب و جالب راهنمایی کنند. این هتل های لوکس که به نام پارادوس شناخته می شوند اغلب در مراکز قدیمی مانند صومعه ها و قلعه ها ساخته می شوند تا علاوه بر سفر به گذشته، مسافران بتوانند بهترین روزهای اقامت خود را در یک سفر بی نظیر خاطره نمایند.

اروپا گردی در قلعه قرون وسطی بیانگر قدمت این قوم و فرهنگ بوده تا مسافران و گردشگران با علاقه تمام به مطالعه و رویت فرهنگ این کشور عجیب و رویایی بپردازند. قرون وسطی اگر چه تاریخ درخشانی برای مردم اروپا ندارد اما یادآوری آن موجب آگاهی شده تا همگان بدانند که این قاره از چه تاریخی به این رتبه و مقام دست یافته است.

چگونگی تعیین قیمت تور اروپا نوروز 1403

بر بلندای برج ایفل بایستید و زیبایی شهر را نظاره کنید

اروپا گردی را بر بلندای برج ایفل کامل کنید و اجازه دهید تا سفرتان دو چندان زیبا شود. این برج زمانی بلندترین و آسمان‌خراش ترین برج بود که به تازگی رقیبانی یافته است. هر مسافری که وارد فرانسه می شود، شاید بزرگ‌ترین آرزویش دیدار این الهه آهنین باشد. این برج آسمان خراش در سال ۱۸۸۷ در کنار یک رود پر آب پی ریزی شد که هنوز با گذشت سالها در میان گردشگران جذابیت داشته و به عنوان بهترین مرکز بازدید در پاریس محسوب می‌گردد. این الهه اهنین دارای عظمتی باور نکردنی است که ایستادن روی آن و نگریستن به پاریس در بلندای این شهر جذاب مسرت بخش خواهد بود. رنگ های جذاب و جالب برج چشم هر بیننده ای را مدهوش می کند. این رنگ های متنوع به صورت سه لایه زده شده اند تا از زنگ زدگی جلوگیری شود. این سازه قدیمی بیانگر میزان کارایی و توانمندی سازنده آن است که در آن دوران با تدبیر خویش علاوه بر ساخت برج، موجب راه اندازی کارخانه تولید فلز در حوالی پاریس شد تا این قطعات را برای ساخت برج بسازد.

این برج اهنین چنان جذاب است که اگر پا روی یک پله اش بگذارید حتما تا انتها خواهید رفت و بر بلندای شهر خواهید توانست پاریس جذاب را با چشم انداز هوایی مشاهده کنید.

مایل به سفر هستید؟ هتما مقاله تور ارزان اروپا را دنبال نمایید

قصرهای جلگه لویر (Loire)

از قصرهای جلگه لویر (Loire) دیدن کنید

مکان هایی هستند که نشان دهنده تنوع فرهنگ فرانسه هستند تا تنوع حرفه و تاریخ این کشور باستانی در قاب ذهن ها جای گیرد. اروپا گردی در میان این قصرها یک تجربه تاریخی متفاوت خواهد بود که مردم تمایل به بازدید این گونه مراکز دارند تا قدمت و تاریخ و فرهنگ اقوام متفاوت را مورد بررسی و موشکافی قرار دهند.  از بهترین مقاصد اروپا قصرهای جلگه لویز است این قصرهای تاریخی در دوره های میانی تاریخ اروپا ساخته شده اند. این قصرها در جنگ جهانی اول به عنوان مقر بیمارستان ها در نظر گرفته می شدند تا مردم و بیماران در امان باشند.

این قصر توانست از گزند هر دو جنگ جهانی به دور باشد و به عنوان مظهر و تجلی قدمت تاریخ اروپا خودنمایی کند. این قصر رویایی در قرن سیزده توسط فردی به نام بوهیر ساخته شد، او این قصر را به کمک همسرش بنا نهاد تا در داخل این قصر به امورات روزمره خویش بپردازد، در قرن شانزده میلادی این قصر از تملک فرزندان بوهیر خارج شده و به فرزند فرانسیس اول سپرده شد تا برای همیشه تاریخ به نام این قوم سلطنت طلب رقم بخورد.

این کاخ یکی از زیباترین قصرهای فرانسه است که دارای نمایی زیبا با دکوراسیونی عجیب است که در آن هنر و عشق را در هم آمیخته اند. این قصرها هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند، هر قصر در زیبایی خود بی نظیر بوده و هیچ یک مثل دیگری نیست. فرانسیس ساخت این قصر را به فرزندش هنری سپرد و او هم به هنری سوم داده و پس از هنری، همسرش سکاندار این قصر زیبا گردید.

این قصر فراز و نشیب های زیادی به خود دیده و امروزه با نمایی پر از تاریخ و فرهنگ و تاریخ گذشتگان به روی توریست های جهانی باز است و در هر بخش آن تاریخی دقیق و دوست داشتنی قابل رویت است.

لذیذترین غذاهای مجارستانی را در رستوران Gundel نوش جان کنید

لذیذترین غذاهای مجارستانی را در رستوران Gundel نوش جان کنید

یکی از بهترین مقاصد اروپا لذت اروپا گردی را در رستوران‌های مجارستان است، غذاهای تند و خوش طعم مجارستان آنقدر خوش بو و طعم است که هر مسافر دوست دارد یک بار به رستوران های معروف مجارستان برود و غذاهای خوش طعم را تجربه نماید. پس از یک روز گردش، قدم زدن در خیابان های کشور های اروپایی و خوردن یک غذای دلچسب در یک رستوران قدیمی بسیار خاطره انگیز خواهد بود. مجارستان محل برخورد دو فرهنگ شرق و غرب است که با هم تلفیق شده اند تا نشان دهنده نفوذ عظیم فرهنگ های مختلف در کنار هم باشد.

غذاهای مجارستان سرشار از پنیر و گوشت است که اغلب با انواع ادویه ها برشته شده اند تا مزه ای متفاوت داشته باشند. این غذا ها نتیجه سال ها زحمت و تلاش بی وقفه مردم و قوم مجار است که تلاش کرده اند تا فرهنگ غنی خوراک و دست پخت خود را در میان دو فرهنگ غرب و شرق معرفی نمایند.

گولاش یک غذای مجارستانی است که از گوشت گوساله، پیاز و فلفل پخته می شود. این غذا مخصوص چوپانان بوده که امروزه یک غذای محلی مجارستانی محسوب می شود. فوزلیک که به معنی سبزیجات است، نوعی غذا است که مخصوص روزهای سرد سال بوده و اغلب با سیب زمینی ، لوبیا، هویج و نخود فرنگی پخته می شود و بسیار مقوی بوده و سوپ بیماران نیز محسوب می شود. پرکولت نام دیگر یک غذای کاملا مجاری است که در آن از گوشت خورشتی به مقدار زیاد استفاده می گردد. گوشت را با پیاز و فلفل آغشته کرده و در پایان پخت نوعی رشته مخصوص مجاری را به ان اضافه می کنند که دارای طعمی بی نظیر است. 

خورشت سبزیجات هم نوعی غذای محلی است که در آن گوجه و فلفل و پیاز را با هم تفت داده و در پایان تخم مرغ و سوسیس ریز شده را به آن اضافه می کنند که به راحتی در منزل یا مسافرت قابل پخت می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید