وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا : کشور اسپانیا کشوری مستقل و عضو اتحادیه اروپاست که به دلیل داشتن شرایط خاص زندگی و امکانات فوق العاده هرساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر را به خود می بیند و گروهی از مردم تمایل به تابعیت و سکونت در این کشور دارند.

این پادشاهی دارای مکان های بکر گردشگری، سواحل زیبا و جذاب و شهرهای توریستی می باشد که تمایل ایرانیان برای سفر به این کشور را دو چندان کرده است. برای گرفتن ‌وقت سفارت اسپانیا بهتر است به مکان های معتبر و یا آژانس های مسافرتی مجرب مراجعه نمایید تا بتوانند از طریق سایت و در زمانی مشخص و قانونی برایتان وقت بگیرند. این مراکز با توجه به شناخت دقیقی که از تمامی شرایط سفر دارند، می توانند به شما کمک کنند تا علاوه بر داشتن سفری راحت، هزینه کمتری بر شما تحمیل گردد.

اگر خودتان اقدام به چنین کاری نمایید ممکن است مقداری سخت باشد و یا اینکه نتوانید به سوالات مرسوم پاسخ دهید و زمان از دست شما خارج گردد و تا دست یافتن به چنین موقعیت مجددی، زمان و هزینه شما از دست برود.قصد سفربه اسپانیا این کشور زیبای اروپایی را دارید و میخواهید با تورهای شگفت انگیز آن آشنا شوید اینجا کلیک کنید

وقت سفارت اسپانیا

چگونه وقت سفارت اسپانیا بگیریم ؟

برای سفر به این کشور جذاب و دوست داشتنی و اخذ هر نوع ویزا در اولین مرحله مسافر و یا متقاضی باید بتواند وقت سفارت اسپانیا را بگیرد. پس از گرفتن وقت، فرد باید در زمان تعیین شده به مکانی که مشخص می گردد مراجعه کرده و تاخیری نداشته باشد.

اگر بدون تعیین وقت به سفارت این کشور مراجعه نمایید، هیچ وقت کارتان پیش نرفته و موفق به دریافت ویزا نخواهید شد. شما باید برای گرفتن وقت به سایت این کشور بروید و فرم هایی را که در دسترس شما قرار می گیرد را به صورت آنلاین و بدون نقص و با کمال صداقت پر کنید. بهتر است در این کار از افراد یا موسسه های معتبر کمک بگیرید.

اگر در نوشتن فرم دچار اشتباه شوید ممکن است توابع آن در سفارت مشخص گردد و شما جوابی قانع کننده نداشته باشید و زمان از دستتان برود. برای تعیین وقت سفارت اسپانیا بهتر است با افرادی که قبلا این کار را انجام داده اند مشورت نمایید و یا آن را به کمک یک موسسه حقوقی و یا آژانس های مسافرتی انجام دهید تا شانس موفقیت شما افزایش یابد.

در خصوص پر کردن فرم های داده شده نهایت دقت و صداقت را به کار برده و هیچ گونه ریسک و اشتباهی را بنا بر احتمال و شک ننویسید.پیشنهاد میکنیم سری به تورهای ترکیبی اسپانیا نیز زده و با آن آشنا شوید برای مشاهده اینجا کلیک نمایید

وقت فوری سفارت اسپانیا

وقت فوری سفارت اسپانیا

گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا بنا به این شرط مهم است که شما تمامی مدارک سجلی و مورد نیاز ویزا را به زبان اسپانیایی ترجمه کرده باشید. شما باید در ابتدا تمامی مدارک شناسنامه ای، فرم تقاضا، مدرک مربوط به نوع ویزا را مهیا کرده و به یک مرکز معتبر مراجعه کرده و کار ترجمه را تمام کنید.

اگر قصد سفر فوری به کشور اسپانیا دارید باید تمامی مدارک خود را جمع آوری کرده و پس از آنکه ترجمه به دستتان رسید، اقدام به گرفتن وقت فوری نمایید. از طرفی استفاده از خدمات VIP هم می تواند به شما کمک نماید تا سفر خوب و امنی داشته باشید که در زمانی که وقت فوری می گیرید، باید این درخواست را هم ارائه نمایید.

 VIP مخفف کلمات Very Important Person است این خدمات برای افراد خاص و دارای جایگاه اجتماعی و موقعیت بالا بوده و فرد از ابتدا تا انتها در تمامی مراحل مورد رصد و مراقبت قرار گرفته و همه امور توسط محافظان و افراد آگاه صورت گرفته و دارای هزینه بالایی می باشد.اگر میخواهید با بهترین شهر اسپانیا برای سفر آشنا شوید این جا کلیک نمایید

هزینه وقت سفارت اسپانیا

هزینه سفارت اسپانیا

اگر چه هزینه سفارت اسپانیا چندان زیاد نمی باشد، ولی کاری دشوار و پر از استرس است، چون ممکن است گاهی سایت برایتان باز نشود و یا فرصت نکنید که کارتان را انجام دهید. برای این که کارتان روند بهتری داشته باشد، بهتر است یک فرد آگاه، خبره و آشنا به امور وقت، ویزا و سفر های خارجی همراهتان باشد تا بتواند قدم به قدم شما را راهنمایی کند.

هزینه هر ویزا متفاوت بوده و شما برای هر یک ممکن است مبالغی متفاوت پرداخت نمایید. هزینه ویزای کوتاه مدت کمتر بوده و ویزای بلند مدت مقدار هزینه بیشتری برای متقاضی و مسافر به همراه دارد.

کمترین هزینه ای که افراد در هزینه سفارت پرداخت می کنند، حدود 80 یورو بوده که علاوه بر آن حدود 20 یورو هم هزینه مالیات بلیط خواهد بود. در مجموع این هزینه حدود صد یورو می باشد که برای وقت عادی بوده و در سفرهای خاص و زودتر شما باید حدود 200 دلار پرداخت نمایید تا ویزای فوری شما مورد تایید قرار گیرد.

این هزینه مخصوص وقت بوده و ممکن است شما در داخل سفارت هم هزینه های غیر قابل پیش بینی داشته باشید که باید خود متقاضی و با یورو پرداخت نماید.برای سفر به اسپانیا نیازمند به اخذ ویزای شینگن هستید برای کسب اطلاعات در این زمینه اینجا کلیک نمایید

مدارک برای اخذ وقت سفارت اسپانیا

مدارک وقت سفارت اسپانیا چیست ؟

مدارک وقت سفارت اسپانیا، مدارکی است که تمامی متقاضیان باید به سفارت تحویل دهند. در مرحله اول باید بدانید که ویزای شما باید دارای 6 ماه اعتبار باشد و دو صفحه هم برای این سفر شما در نظر گرفته شود تا مهر دریافت نمایید. اصل شناسنامه که تمامی صفحات آن به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد و تعداد 6 قطعه عکس که دارای زمینه سفید، واضح و بدون عینک گرفته شده باشد.

از طرفی برای سفر به اسپانیا فرد باید تمکن مالی خوبی داشته باشد و مدارک و گردش حساب خود را ارائه نماید و پس از گرفتن پرینت به سفارت تحویل دهد. اگر در ایران دارای ملک و یا سندی معتبر هستید باید اصل و ترجمه آن به سفارت داده شود.

اگر متقاضی خانم خانه دار باشد و شغلی نداشته باشد، باید تمامی مدارک همسرش را هم به سفارت ارائه دهد. در خصوص گردش مالی هم حدود 50.000.000 تومان باید در حساب فرد به صورت ثابت موجود باشد.

در زمان پر کردن فرم دقت لازم را داشته باشید که با مشخصات سجلی شما به طور کامل و دقیق مطابقت داشته باشد. امور مربوط به بلیط، هزینه رزرو هتل، رسیدهای پرداخت مربوط به ویزا و در صورت نیاز مدارک مربوط به اشتغال هم ارائه داده شود.

 فرم شما باید به زبان رسمی اسپانیا بوده و فاقد هرگونه خط خوردگی و یا نقص باشد. پاسپورت معتبر فعلی به همراه تمامی گذرنامه های قبلی و گذشته شما باید به خوبی و دقت توسط افسر پرونده بررسی گردد. زمان پرواز و نوع هواپیما و بلیط شما باید رزرو شده و مستندات آن ارائه گردد.

یکی از مهم ترین مدارکی که در هر سفر باید مد نظر قرار گرفته شود، بیمه مسافرتی معتبر است تا فرد بتواند علاوه بر داشتن سفر امن، در صورت بروز مشکلی احتمالی از امتیازات بیمه بهره مند گردد.

سفارت اسپانیا در تهران

وقت سفارت اسپانیا در تهران

اسپانیا یکی از کشورهای محبوب برای سفر ایرانیان است که هر ساله مسافران زیادی داشته و در ایران و تهران هم سفارتخانه دارد. فرد می تواند پس از گرفتن وقت سفارت اسپانیا در تهران، به این سفارت مراجعه کرده و تمامی مدارک خود را تحویل دهد.

سفارت این کشور در تهران در روزهای دوشنبه تا پنج شنبه از در ساعت های 9 – 12 فعالیت داشته و متقاضیان را می پذیرد. سفارت این کشور در خیابان پاسداران و در شمال تهران قرار گرفته است. شما می توانید پس از گرفتن وقت و یا کاملا حضوری تمامی مدارک مربوط به سفر خود را ارائه نموده و سپس در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش آن هم مراجعه کرده و کار خود را انجام دهید.

موضوع مهمی که وجود دارد این است که ابتدا وقت خود را از هر جهت تنظیم کرده و در زمان مراجعه در زمان مشخص و با مستندات کافی و درست اقدام به مراجعه نمایید تا مجبور به دوباره کاری نگردید. از طرفی نقص در هر فرم و یا مدرکی ممکن است موجب رد شدن تقاضای شما گردد. در این وقت هم باید پس از مشخص شدن زمان حضورتان به صورت آنلاین، مراجعه کنید و مطابق با برنامه زمان بندی دقیق و سر موعد در سفارت حاضر گردید.

اخذ وقت سفارت اسپانیا چقدر طول می‌کشد؟

اخذ وقت سفارت اسپانیا چندان سخت نبوده و هر مسافر می تواند با راهنمایی افراد مجرب چنین کاری را انجام دهد. اگر برای اولین بار است که چنین تقاضایی دارید، می توانید با کمک افرادی که در موسسات حقوقی کار می کنند و آگاهی کاملی دارند، این کار را انجام دهید. البته در هر امری بهتر است از راه درست وارد شوید که بهتر است ابتدا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سفارت این کشور اقدام نمایید.

در گذشته و قبل از راه افتادن شرکت خدمات رسانی BLS مدت ها زمان لازم بود تا امور مربوط به ویزا انجام شود، اما با راه افتادن این مرکز تقریبا همه امور طبق نظم و بدون اتلاف وقت انجام می گیرد که می تواند کمک خوبی به مسافران نماید. این شرکت با گرفتن مدارک و دادن وقت، کمک شایانی به متقاضیان کرده تا بتوانند فرم و مدارک خود را دقیق و واضح انجام دهند. معمولا زمانی که فرد برای اخذ وقت لازم دارد، حدود 24 ساعت است.

در مورد وقت عادی حدود یک هفته به طول می انجامد که بهتر است در این مدت از مراجعه به پشت درب سفارت و یا انجام هر کار دیگری خودداری کنید.

vfs سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا vfs

وقت سفارت اسپانیا vfs در دو نوع وقت تعریف می گردد که یکی وقت فوری بوده که فرد باید در مدت کوتاه 24 ساعت تمامی مدارک مورد نیاز و درخواست شده را به سفارت تحویل دهد و نوع دیگر وقت عادی است که در آن فوریتی نبوده و در زمان مشخص و با اطمینان خاطر مدارک را به سفارت تحویل می دهید.

بهترین وقت سفارت اسپانیا، vfs یا همان وقت فوری است که بهتر است از مدت ها قبل تمامی مدارک خود را به صورت کامل و بی نقص ترجمه و مهیا کرده باشید تا در زمان تحویل بتوانید آمادگی لازم را داشته باشید. شما باید برای تعیین وقت به سایت موسسه BLS وارد شده و طبق دستورالعمل یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از اینکه در مورد شما راستی آزمایی انجام شد، یک تقویم میلادی باز می گردد که زمان های مختلف را به نمایش می گذارد و شما می توانید طبق شرایط خود و با بررسی تمامی جوانب، وقت خود را تعیین کنید.

پس از آنکه وقت‌تان مشخص شد، یک شماره یا کد رهگیری دریافت می کنید که می توانید به کمک آن زمان سفارت خود را چاپ کرده و بدون نگرانی منتظر زمان سفارت خود باشید. این کد می تواند نشانه این باشد که مدارک اولیه شما پذیرفته شده و شما باید پس از تعیین وقت، جهت ارائه مستندات و فرم تقاضای خود مراجعه حضوری داشته باشید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید