هتل های ۵ ستاره کوش آداسی

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی شهر کوشی آداسی یکی از شهر های بسیار زیبای ساحلی کشور ترکیه بوده که هر سال میزبان گردشگران و توریست های بسیار زیادی از سراسر جهان می باشد. تعداد بالای مسافران باعث شده است که امکانات کامل و متنوعی برای مسافران فراهم شود، از جمله این امکانات مربوط به هتل های ۵ ستاره کوش آداسی باشد که بسیار زیاد و متنوع بوده و هر کدام از انها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

این هتل ها خدمات بسیار زیادی را به مشتریان عزیز ارائه می دهند و از قیمت کاملا مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند و در برابر این قیمت کیفیت بسیار خوبی دارند.

شما می توانید در هر فصلی از سال که تمایل دارید در هر هتلی اقامت طولانی مدت و یا کوتاه مدت داشته باشید و همچنین شما می‌توانید این هتل ها را به صورت اینترنتی رزرو کرده و به آن ها مراجعه کنید.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی

هتل پاین بی کوش

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی یکی از زیباترین هتل های شهر کوشی آداسی که می توانیم بگوییم جزو هتل های ۵ ستاره کوش آداسی نیز می باشد، مربوط به هتل پایان بی کوش است که ما در این قسمت می خواهیم توضیح مختصری درباره این هتل خدمت شما خوانندگان عزیز بیان کنیم.

از اطلاعات مفید و مهمی که می توانیم درباره اتاق های هتل پاین بی کوش خدمت شما خوانندگان عزیز بیان کنیم این است که این هتل دارای ۶۴۱ اتاق می باشد که اتاق های آن از نظر اندازه و شکل با هم متفاوت هستند. اگر بخواهیم نوع اتاق ها را در این هتل نام ببریم می‌توانیم به اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی و اتاق کینگ اشاره داشته باشیم.

امکانات بسیار مهمی که این هتل ۵ ستاره برای مسافران خود در نظر گرفته است، این است که این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و همچنین افرادی که علاقه بسیار زیادی به شنا دارند، این هتل دارای استخر سرباز و همچنین استخر سرپوشیده می باشد و از جمله خدمات بسیار مهمی که در این هتل وجود دارد این است که دارای سالن ماساژ، سالن ورزش و بدنسازی نیز است که در آن ورزش های مختلفی انجام می شود.

یکی از خدمات بسیار خوب این هتل این است که دارای کافی شاپ های بسیار مجلل است که شما می‌توانید به این کافی شاپ ها مراجعه کرده و انواع دسر های مختلفی را که تمایل به خوردن آن ها دارید، میل کنید. همچنین این هتل به مشتریان خود اینترنت رایگان نیز ارائه می دهد.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

هتل پاین بی کوش

هتل سی لایت کوش آداسی

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی اگر بخواهیم یک هتل لوکس در کوش آداسی که دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافران عزیز می باشد و جزو هتل های ۵ ستاره کوش آداسی می باشد، معرفی کنیم، هتل سی لایت کوش آداسی است. اگر بخواهیم امکانات ویژه ی این هتل را برای شما برشماریم می توانیم به این مورد اشاره داشته باشیم که دارای پارکینگ رایگان می باشد.

اگر شما برای دیدن شهر کوش آداسی ماشین اجاره کرده اید می توانید از پارکینگ رایگان این هتل استفاده کنید.

بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان عزیز می باشد و شما می توانید از خدمات انبار استفاده کنید. این هتل دارای فضایی کاملاً تمیز می باشد، به دلیل اینکه نظافت این هتل هر روز انجام می شود.

اگر لباس شما در طی مدت زمان اقامت شما در این هتل نیاز به اتوکشی و خشک شویی داشته باشد شما می توانید از خدمات خشکشویی که در این هتل وجود دارد استفاده کنید و لباس های خود را به این خشک شویی ها تحویل داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

از دیگر خدمات مهم این هتل می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این هتل دارای سالن آرایشی مردانه و زنانه می باشد که آرایشگر های کاملا حرفه ای در این سالن ها مشغول به فعالیت هستند.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی که بسیار زیبا می باشند و نمای جذاب و خیره کننده ای دارد، مربوط به هتل دابل تری بای هیلتون می باشد. این هتل نیز جزو هتل های ۵ ستاره کوش آداسی محسوب می شود. این هتل با میدان تکسیم و خیابان استقلال که از مکان های معروف کشور ترکیه می باشد حدودا سه کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات ویژه ای که این هتل دارد این است که اتاق های این هتل مجهز به تهویه کننده هوا می باشد و همچنین اینترنت و وای فای رایگان در دسترس مهمانان هتل می باشد. اتاق های این هتل فضای بسیار بزرگی دارد و با دقت و سلیقه خاصی و طبق طراحی های مدرن طراحی شده اند، از جمله امکانات ویژه ای که این اتاق ها دارند این است که عایق صدا هستند و همچنین مجهز به تلویزیون ال سی دی بزرگ، صندوق امانات و حمام اختصاصی نیز می باشد.

برخی از اتاق های بسیار زیبا و مجلل این هتل تراس یا بالکن دارند که این تراس ها به طرف دریاچه، شهر و کوه ها قرار گرفته اند.

در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی پخته می شود که عطر خاصی دارد و مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید و مهمانی برای شما بیاید، مهمان شما نیز می تواند از خدمات بسیار زیاد این هتل استفاده نماید که این خدمات می‌تواند شامل استخر سرپوشیده و سرباز باشد.

سونا و سالن بدنسازی و همچنین حمام ترکی از خدمات بسیار زیاد این هتل می باشد که همه افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند از آنها استفاده کنند.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل کاریزما کوش آداسی

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی بهترین هتل کوش آداسی که امروزه کیفیت و خدمات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، هتل کاریزما کوش آداسی می باشد که در این قسمت می خواهیم درباره ی این هتل با شما خوانندگان سخن کوتاهی داشته باشیم.این هتل ۵ ستاره در کنار دریای اژه واقع

شده است و این هتل نیز دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل بسیار زیبا با مناطق خرید و تفریحی شهر کوشی آداسی تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد و می تواند اقامتی به یادماندنی برای شما داشته باشد که در این هتل همه نوع امکانات رفاهی و خدماتی وجود دارد.

یکی از خدمات ارزنده ای که این هتل به مسافران خود ارائه می دهد این است که ماشینی در اختیار مسافران قرار می دهد که شما به وسیله این ماشین می توانید از تمام جاذبه های شهری و دیدنی شهر کوشی آداسی دیدن نمایید.

از جمله خدمات کاربردی که در این هتل وجود دارد این است که خدمات نگهداری از کودکان و نوزادان وجود دارد که پرستارهای خبره ای به نگهداری کودکان و نوزادان می‌پردازند.

از دیگر خدمات مهمی که بتوانیم آن را در این قسمت برای شما بیان کنیم این است که امکانات رفاهی در این هتل برای مهمانان کم توان نیز به صورت رایگان فراهم شده است. همچنین این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد.

خدمات بسیار مهم دیگر این هتل این است که کارمندان هتل به چند زبان معروف دنیا مانند زبان ترکی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند و همین امر سبب شده است که افراد با اقلیت های مختلفی به این هتل مراجعه کنند در و بتوانند با کارمندان راحت تر ارتباط بگیرند و اقامت طولانی مدت و یا کوتاه مدتی در این هتل داشته باشند.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی اگر بخواهیم لوکس ترین هتل کوش آداسی را به شما معرفی کنیم تا اگر زمانی به ترکیه سفر کردید برای اقامت خود به این هتل مراجعه نمایید، هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی می باشد. این هتل مجلل و زیبا در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است و به بسیاری از مراکز تفریحی، بارها و کلاب های شبانه روزی کوش‌آداسی نزدیک می باشد.

این هتل دارای اتاق هایی می باشد که شما می توانید از پنجره این هتل‌ها منظره زیبای دریای اژه را مشاهده کنید و از آرامش بسیار زیادی که این دریا به شما می دهد نهایت استفاده را ببرید. این هتل دارای استخر های بزرگی می باشد که شما می توانید در آن استخرها شنا کنید و یا برای خود نوشیدنی سفارش دهید.

از امتیازات ویژه ای که این هتل مجلل و زیبا دارد این است که حدودا ۵۰ دقیقه از فرودگاه ازمیر که یکی از فرودگاه های مهم کشور ترکیه می باشد، فاصله دارد. این هتل امکاناتی دارد که هم برای سفرهای خانوادگی و هم برای سفرهای کاری استفاده می شود.

این هتل دارای اتاق های متفاوتی می باشد که یکی از این اتاق ها، اتاق های استاندارد می باشد که می توانیم بگوییم ارزان ترین اتاق های این هتل محسوب می‌شود. از اتاق های دیگر این هتل که طراحی آنها بسیار شیک تر می باشد و فضای بزرگ تری دارند مربوط به اتاق های دلوکس می باشد که در این اتاق‌ها نیز تلویزیون هایی وجود دارد که مجهز به سیستم های ماهواره ای بوده و از تمام امکانات اتاق های استاندارد نیز بهره‌مند می باشد.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی اگر بخواهیم درباره معروف ترین هتل کوش آداسی که ممکن است نام آن برای شما آشنا باشد صحبت کنیم، مربوط به هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی می باشد که سالانه پذیرای مهمانان بسیار زیادی از سراسر دنیا می باشد. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار عالی دارد و از این جهت است که بسیار مورد توجه گردشگران و توریست های عزیز قرار گرفته است.

اگر بخواهیم خدمات این هتل را در این قسمت برای شما بیان کنیم این است که لابی این هتل بسیار زیبا است و دارای میز و صندلی می باشد که شما می توانید در قسمت لابی این هتل استراحت کنید و همچنین در قسمت لابی هتل کافی شاپ های بسیار زیادی وجود دارد که در هر کدام از کافی شاپ ها دسر و نوشیدنی خاصی وجود دارد که شما می توانید هر کدام از آنها را که مطابق میل و سلیقه شخصی شما می باشد، میل نمایید.

از امکانات تفریحی که این هتل دارد می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که دارای سونا و استخر بسیار بزرگ و روباز می باشد که مسافران می‌توانند از این استخرها استفاده کنند و همچنین این هتل دارای سیستم های گرمایشی و سرمایشی بسیار مرغوبی می باشد.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی

هتل کرومار افسوس

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی اگر به دنبال یک هتل زیبا و مجلل و شیک می باشید که دارای خدمات بسیار زیادی است، می‌توانیم بگوییم که زیبا ترین هتل کوش آداسی هتل کرومار افسوس می باشد. اگر بخواهیم خدمات این هتل را برای شما برشماریم این است که این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن، بالکن ،حمام خصوصی، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد.

مسافران عزیزی که در این هتل بسیار زیبا اقامت دارند می توانند صبح های زود صبحانه را که به صورت منو باز وجود دارد میل نمایند و هر چیزی که در وعده صبحانه می خواهند می‌توانند در این هتل میل کنند.

این هتل دارای ۲۲۴ اتاق استاندارد و چهار اتاق متصل به هم و ۱۴ اتاق اجرایی و یک سوئیت پرزیدنت و یک سوئیت دیپلماتیک و یک سوئیت ماه عسل می باشد.

از امکانات عمومی هتل کرومار می توانیم به داشتن فروشگاه های بسیار مجلل، زمین تنیس، خدمات پزشکی، استخر و سونا، رستوران، آسانسور و کافی شاپ، آمفی‌تئاتر، زمین بازی و امکانات ویژه برای معلولین اشاره داشته باشیم که هر کدام از این امکانات می تواند برای مسافران بسیار حائز اهمیت باشد و باعث شود که این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

هتل های ۵ ستاره کوش آداسی بسیار زیاد هستند که نام بردن تمامی آنها از حوصله این مقاله خارج است و به ذکر چند مورد از مهم ترین آنها پرداختیم.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید