مراکز خرید تایلند

مراکز خرید تایلند

مراکز خرید تایلند بانکوک پایتخت کشور تایلند است که از زیباترین شهر های آن به شمار می آید که معنی آن شهر فرشته ها است و به دلیل زیبا بودن، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در این شهر شما سبک های متفاوتی از زندگی را مشاهده خواهید نمود و این شهر لقب پایتخت چهارمین شهر تاریخ را به خود اختصاص داده است و شما معماری های زیبایی را نیز در جای جای این کشور مشاهده می کنید.

فرهنگ و آداب و رسوم در بانکوک تایلند با آیین بودایی و فرهنگ شرقی ادغام شده اما با این وجود عموم افراد در انتخاب دین خود آزاد هستند و دین امری جدا از بحث سیاست و اقتصادی در این کشور دارد. با وجود تفاوت فرهنگی در این کشور احترام به خانواده بسیار مهم بوده و خانواده نه تنها در بانکوک بلکه در کشور تایلند همواره حرف اول را می‌زند.

اهالی ایتالیا به شدت به روح اعتقاد دارند و تنوع غذایی در این کشور بسیار بالا بوده و افراد می توانند وابسته به سلیقه خود غذا را با قاشق یا چنگال فلزی، چوبی و یا حتی با دست بخورند اما لیسیدن دست و انگشت در هنگام غذا خوردن یک عمل بی ادبانه به شمار می آید. همچنین برنج عضو ثابت غذاهای منحصر به فرد مردمان بانکوک می باشد.

مراکز خرید تایلند بسیار متنوع می باشند که از جمله آنها می‌توان به بازارهای شبانه اشاره کرد که یکی از قدیمی ترین بازارهای تایلند به شمار می آیند.

یکی از مکان هایی که در این بازار وجود دارد، به صورت اختصاصی به فروش فرش می پردازد و انواع فرش های دستباف نفیس در آنجا دیده می شود، در نتیجه در اکثر خانه های مردمان این منطقه فرش های زیبا وجود دارد. به دلیل کیفیت عالی فرش در این مکان از سراسر جهان برای خرید فرش به این بازار مراجعه می کنند، بنابراین بهترین بازار فرش به شمار می آید.

مرکز خرید محله چینی ها هم یکی از بهترین مراکز خرید تایلند است که وقتی شما به این کشور سفر می کنید، حتما از این مرکز خرید بازدید نمایید. در این مرکز شما شاهد فروش سبزیجات، ابریشم های رنگی و پارچه هستید اما امروزه با توجه به بازسازی هایی که بر روی این مرکز خرید صورت گرفته، بیشتر تبدیل به مرکز تجاری شده است.

کارگاه های هنری نیز در این مرکز خرید وجود دارد که تمام صنایع دستی آن مدرنیزه بوده که این امر نشان دهنده قدمت بالای این مرکز خرید می باشد. شما در این مرکز خرید می توانید برندهای زیادی را مشاهده کنید و اگر شما علاقمند به خرید اجناس تایلندی هستید، این مرکز بهترین مکان برای شما خواهد بود.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

مراکز خرید تایلند

مرکز خرید آزیاتیک

مراکز خرید تایلند شهر بانکوک یکی از قدیمی‌ترین شهرهای تایلند می باشد و شما در این شهر به راحتی می‌توانید به خرید بپردازید، زیرا خرید کردن یکی از تفریحاتی می باشد که باعث شده تورهای تایلند یک گزینه پرطرفدار در میان گردشگران باشند و بسیاری از افراد به دنبال یافتن پکیج مناسب برای سفر به این کشور و بازدید از جاذبه ها و مکان های خرید ارزان آن می باشند.

یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک، مرکز خرید آزیاتیک است که جزو یکی از زیباترین و بهترین مراکز خرید تایلند می باشد و از ترکیب دو مرکز خرید بزرگ شبانه تشکیل شده است که با رودخانه تنها ۱۰ دقیقه فاصله داشته و در این مکان بیش از ۱۵۰۰ غرفه و مغازه و همچنین رستوران وجود دارد.

در این کشور مراکز خرید هر سلیقه ای را پوشش می دهند. در بیرون از این مرکز خرید هتل هایی نیز وجود دارد که شما می توانید در آنجا اقامت داشته باشید و از این نظر هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. اگر خریدتان زیاد باشد می توانید از فروشنده ها کمک بگیرید تا خریدهای شما را به هتل مورد نظر برسانند، زیرا این امر کاملا در این مرکز خرید عادی می باشد.

از آنجایی که داشتن روابط عمومی بسیار مناسب در تایلند دارای اهمیت می باشد، در نتیجه سعی کنید که با مراجعه به تمام مرکز خرید ها همیشه لبخند بر لب داشته باشید.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

مرکز خرید آزیاتیک

میدان سیام

مراکز خرید تایلند میدان سیام دارای منظره بسیار خیره‌کننده‌ای است که یکی از جذاب ترین نقاط تایلند می باشد که مکان مناسبی برای خرید است و در نزدیکی آن فروشگاه های زیادی وجود دارند که برندهای بین المللی و بومی را به فروش می رسانند.

در میدان سیام کافه های کوچک و همچنین رستوران های مختلف برای استراحت وجود دارد که شما می توانید غذاهای اصیل مربوط به آن را در آنجا نوش جان کنید و همچنین می توانید ورزش های آبی را نیز در آنجا امتحان کنید.

شما در میدان سیام می توانید البسه های مختلف و گوناگون را تهیه کنید که از خصوصیات بسیار خوب این محله به شمار می آید.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

میدان سیام

مرکز خرید ام بی کی

ام بی کی یکی از بزرگ ترین مراکز خرید تایلند می باشد که دارای ویژگی های بسیار خاصی بوده که توجه بیشتر مسافران را به خود جلب می نماید که بسیار شگفت آور خواهد بود. این مرکز خرید یکی از بزرگترین پاساژ های موجود در این شهر بوده که دارای چند طبقه فروشگاه و پارکینگ می باشد.

داشتن سینما و شهربازی از امکانات مهم آن است که این شهربازی توسط افراد خبره که تحصیلات مرتبط با کودکان را دارند، ساخته شده است.

این مرکز خرید یکی از بهترین مناطق تایلند برای خرید پارچه می باشد. همچنین در مرکز خرید ام بی کی انواع برندهای معروف داخلی و خارجی به فروش می‌رسد و مرکز خرید مناسبی برای خرید بدلیجات، ساعت و کفش می باشد. تمامی اجناس که در این مرکز خرید فروش می رسند، دارای قیمت مناسب هستند، در نتیجه شما می توانید خرید خود را به خوبی در این مکان انجام دهید.

این مرکز خرید از زیرساخت‌های بسیار خوبی تشکیل شده است که امکانات بسیار خوبی را برای بازدید کنندگان نیز به وجود آورده است و تمام استانداردهای مربوط به ساخت و ساز نیز در آنجا به خوبی رعایت شده است و بسیار امن است.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

مرکز خرید ام بی کی

مرکز خرید ترمینال 21

یکی از مراکز خرید تایلند، مرکز ترمینال 21 است که بسیار بزرگ می باشد و دارای ۷۱ هزار متر مربع و ۲۳۴ مغازه بوده که به عنوان بهترین مرکز خرید پاتایا شناخته شده و همچنین این مرکز، کالاهای مختلفی را نیز به فروش می رساند و مکان خوبی برای دسترسی به انواع نیازهای افراد می باشد.

این مرکز خرید در فضای باز قرار دارد و دارای امکانات تفریحی و رفاهی خوبی است که صاحب بزرگترین زمین بازی برای کودکان می باشد که سرپوشیده است و همچنین بخش خاصی وجود دارد که مخصوص غذاهای مختلف می باشد. این مکان دارای پارکینگ های مختلفی نیز می باشد که در نتیجه شما به راحتی می توانید وسایل نقلیه خود را در آنجا به مدت طولانی پارک کنید و به خرید خود بپردازید.

از ویژگی های این مکان داشتن بخش های مختلف می باشد که شامل فروشگاه های جواهرات، کفش، کیف، لوازم الکترونیکی، پوشاک کودکان و نوجوانان و همچنین سرگرمی و خیلی از موارد دیگر می باشد. از دیگر امکانات آن می‌توان به سالن های سینما اشاره کرد .

یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های این مرکز خرید طبقات چهارم و پنجم آن می باشد که دارای بیش از ۵۰ رستوران و کافه است که در این طبقات انواع رستوران‌های زنجیره‌ای مشهور دنیا قرار دارند.

همچنین می توانید به طبقه آخر بروید و از خدمات فودکورت و رووف گاردن این مرکز لذت ببرید.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

مرکز خرید ترمینال 21

مرکز خرید رویال گاردن پلازا

مراکز خرید تایلند تایلند توانسته است مسافران زیادی را به خود اختصاص دهد و یکی از دلایل عمده جذابیت آن، داشتن مراکز خرید می باشد. با وجود اینکه این کشور به عنوان کشور ساحلی شناخته شده می باشد اما دارای مراکز خرید بسیار عالی می باشد که تمام اجناس آن از برندهای معروف می باشند، در نتیجه بسیار باکیفیت هستند.

مجموعه ای از بهترین مراکز خرید لوکس پاتایا در محله قدیمی و تاریخی تایلند قرار دارد که در سمت دیگر آن نیز شهرهای ساحلی هستند که شما می توانید برای بازدید به آنجا نیز بروید. اگر شما اهل خرید برندهای برتر می باشید بهتر است به مرکز خرید رویال گاردن پلازا مراجعه کنید که این مرکز خرید در یکی از گران قیمت ترین محله های تایلند قرار دارد.

این مرکز خرید شامل ۱۸۰ فروشگاه و رستوران می باشد که امکان یک خرید مناسب را برای گردشگران به وجود می آورد و همچنین دارای رستوران های خاصی می باشد که شما می توانید حتی نفرات بیشتری را برای مهمانی به آنجا دعوت کنید.

شما بعد از خرید می توانید از جاذبه های دیدنی دیگر تایلند که نزدیک به این مرکز خرید هستند دیدن کنید. این مرکز خرید که برندهای برتر دنیا را به فروش می رساند، گزینه مناسبی برای تفریح و قرارهای دوستانه نیز است، زیرا در آنجا رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی وجود دارد که بر جذابیت آن افزوده شده است.

مرکز خرید رویال گاردن پلازا جزو پررفت ‌وآمد ترین مراکز خرید تایلند است و محبوبیت زیادی در میان بومیان و مسافران دارد.

مرکز خرید رویال گاردن پلازا

مرکز خرید مایک

مرکز خرید مایک یکی از مراکز خرید تایلند می باشد و به دلیل اینکه یک کشور توریستی می باشد، از بازارهای مختلفی برخوردار می باشد که این بازارها به فروش اجناس با قیمت های مختلف می پردازند.

مرکز خرید میموزا

مراکز خرید تایلند مرکز خرید میموزا یکی از بزرگ ترین مراکز خرید پاتایا به شمار می‌آید که یک بازار محلی بوده که این بازار قدیمی گزینه مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت در این کشور می باشد و شما می توانید با داشتن برنامه ریزی خاص و با استفاده از امکانات تور به این مرکز خرید بروید و شروع به خرید و وسایل مورد نیاز خود نمایید.

این بازار به صورت روزانه میزبان مراجعه‌کنندگان و گردشگران بسیار زیادی می باشد که در قسمت مرکز شهر قرار دارد. این بازار دارای سقف سرپوشیده می باشد و از ویژگی بارز این بازار می توان به فروش انواع مختلف کالا و محصولات غذایی اشاره نمود. همچنین در این بازار اجناس تازه و جدید نیز به فروش می رسد.

این مرکز فروش تمام کالاها را در معرض دید خریداران قرار می دهند تا از این طریق بتوانند محصولات خود را برای فروش بهتر به گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه دهند، درنتیجه توانسته است توجه بیشتر گردشگران را به خود جلب نماید.

در مرکز خرید میموزا تنوع کالا و محصولات بسیار زیاد می باشد و دلیل آن ایجاد فضای باز برای انتخاب محصولات مختلف برای خریداران بوده و در بخشی از این بازار شما شاهد فروش میوه و سبزیجات می باشید که چیدمان آن به قدری زیبا و جذاب هستند که افراد زیادی برای خرید به آنجا مراجعه می کنند.

محصولات دیگری که در این بازار به فروش می رسد چای، قهوه و نوشیدنی های مختلف است که بسیار خوش عطر و خوشمزه هستند و در کنار این نوشیدنی ها ادویه های مخصوصی نیز به فروش می رسند که به نوبه خود بسیار نادر و بی نظیر هستند و به قطع می توان گفت که در هیچ جای دنیا یافت نمی شوند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید