اخذ ویزای مولتی کانادا 2024 از نحوه اخذ تا هزینه و ثبت درخواست

فهرست مطالب

اخذ ویزای مولتی کانادا : کانادا امروزه توانسته در هر زمینه ای پیشرفت چشمگیری را برای خود ایجاد کند، به عنوان مثال در زمینه اقتصاد پیشرفت بسیار زیادی کرده و توانسته توریست‌ها و گردشگران زیادی را وارد کشور کند، چون مراکز تفریحی و امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

ویزای مولتی کانادا امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اگر شما قصد مسافرت به این کشور زیبا را دارید، حتماً باید برای دریافت ویزای آن اقدام نمایید.

شما برای دریافت ویزا می توانید روش های مختلفی را انتخاب کنید که اولین روش این است که به تمام آژانس های مسافرتی سر بزنید و مکانی که مورد اعتماد است و سریع ترین زمان را برای راه اندازی کار شما در نظر می‌گیرد را انتخاب کنید و ویزای مورد نظر خود را دریافت کنید.

اعتبار ویزای کانادا یک مسئله بسیار مهم است که شما می توانید به سایت های معتبر سر بزنید و با میزان اعتبار این ویزا بیشتر آشنا شوید، چون هرچقدر اطلاعات شما درباره این ویزا بیشتر باشد قطعاً به خودتان کمک می کنید. از آنجا که انواع مختلفی از ویزا برای کانادا وجود دارد، قطعاً مراحل ویزا ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

ویزای مولتی کانادا مزایای بسیار زیادی دارد که مهم ترین این است که وقتی اعتبار ویزا تمام می شود دوباره سفارتخانه به راحتی می تواند ویزای شما را تمدید کند که نه تنها شما نباید مراحل قبلی را دوباره پشت سر بگذارید، بلکه از نظر هزینه ها نیز بسیار صرفه جویی می شود.

مراحل درخواست ویزای مولتی کانادا هر ساله در حال تغییر است، ولی اگر شما شرایط لازم را داشته باشید و تمام مدارک را اماده کنید، قطعا مراحل برای شما اسان تر می شود و شما سریع تر راه را پیش می برید. مراحل زیادی برای گرفتن این ویزا وجود دارد که شما می توانید با مشاوران در تماس باشید و هر کدام از انها که برای شما از نظر زمان و هزینه به صرفه می باشد، را انتخاب کنید.اگر به دنبال پاسخ به سوالات دلایل ریجکتی ویزای مولتی کانادا هستید این مقاله را نیز دنبال نمایید

شرایط دریافت سوپر ویزای کانادا

ویزای مولتی کانادا چیست ؟

برای بسیاری از افراد سوال می باشد که ویزای مولتی کانادا چیست که ما در اینجا می خواهیم درباره این ویزا بیشتر بدانیم.

نام دیگر ویزا ، ویزای ۵ ساله یا ویزای مولتیپل می باشد که به افراد اجازه ورود و اقامت موقت در کشور کانادا را می دهد. بزرگترین مزایای این ویزا این است که شما می‌توانید به شهرهای مختلف کانادا نیز سفر کنید و دولت کانادا به شما اجازه اقامت دائم و یا اجازه کار را نمی دهد، بلکه شما می توانید برای ملاقات از دوستان و اقوام از ان استفاده کنید.

این نوع ویزا، یک نوع مجوز می باشد که به شما اجازه ورود به کانادا را می دهد و شما می‌توانید این مجوز را روی پاسپورت خود مشاهده کنید. به این امر توجه داشته باشید که افرادی می‌توانند این ویزا را دریافت کنند که شرایط مورد نظر را داشته باشند و از آنجایی که این نوع ویزا مورد توجه متقاضیان بسیاری از افراد قرار گرفته، قطعا دولت کانادا در این زمینه بسیار سخت‌گیر شده است. قصد سفر به کانادا را دارید و به دنبال اخذ پیکاپ ویزای کانادا هستی حتما لینک را دنبال نمایید

چه کسانی می‌توانند ویزای مولتی کانادا بگیرند؟

چه کسانی می‌توانند ویزای مولتی کانادا بگیرند؟

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا بسیار سخت شده و تنها افراد خاصی با داشتن این شرایط به راحتی می توانند این ویزا را دریافت کنند و همین امر باعث شده که شرایط افراد در هنگام گرفتن این ویزا با یکدیگر ثابت نباشد و کسانی که در شرایط مناسبی قرار گرفته باشند، قطعا می توانند از امتیازات این ویزا و دولت کانادا بهره‌مند شوند.

ویزای مولتیپل یا ویزای چند وروده به نوعی ویزا اشاره دارد که به فرد اجازه ورود به کشور مبدأ برای چندین بار دارد، به جای یک بار ماندن. این نوع ویزا به افرادی که برای مدت طولانی‌تری نیاز به ورود و خروج مکرر از کشور دارند، اعطا می‌شود. این ویزا به عنوان یک امکان کاربردی برای افرادی که به عنوان توریست، تاجر، یا دیگر اهداف مسافرتی به کشورها سفر می‌کنند، مفید است.

مهمترین ویژگی ویزای مولتیپل این است که اجازه ورود به کشور مبدأ برای تعداد دفعات مشخصی از طریق یک دوره زمانی مشخص اعطا می‌شود. این ویژگی این امکان را به فرد می‌دهد که در طول اعتبار ویزا، به کشور ویزا‌دهنده وارد شده و خارج شده و این کار را تکرار کند

 اولین شرایطی که برای شما در نظر گرفته شده این است که شما باید تمکن مالی مناسب خود را ثابت کنید، یعنی باید گردش حساب مناسبی را در پرونده خود داشته باشید تا افسر سفارتخانه قانع شود که به شما ویزای مولتی بدهد.

از شرایط دیگر این است که شما باید هدف خود را از گرفتن این ویزا ثابت کنید و همچنین باید قبل از اتمام اعتبار ویزای خود از خاک کانادا خارج شوید.

از شرایط دیگر که بسیار الزامی و واجب است و اکثر دولت ها روی آن تمرکز دارند، این است که نباید هیچگونه سابقه کیفری و جنایی داشته باشید، چون ممکن است امنیت کشور مورد نظر به خطر بیفتد و شما نه تنها باید هدف اصلی از گرفتن این ویزا را ثابت کنید، بلکه باید هیچگونه سابقه ای نداشته باشید تا بتوانید امنیت کشور کانادا را همچنان حفظ کنید، چون این کشور تمام تلاش خود را می‌کند تا امنیت را برای شهروندان خود افزایش دهد.برای دریافت و اخذ ویزای مولتی کانادا به دنبال مدارک سفارت کانادا هستید؟ مقاله را دنبال نمایید

پیکاپ ویزای کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا

یکی از مدارک اخذ ویزای مولتی کانادا، فرم مخصوص آن می باشد که از سوی سفارتخانه به متقاضیان داده می‌شود که افراد باید این فرم را با دقت پر کنند و تمام مشخصات خود را به درستی وارد کنند.

 یکی دیگر از مدارک الزامی، داشتن شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی می باشد که بسیار واجب است و دقت داشته باشید که شما با داشتن شناسنامه و کارت ملی به راحتی می توانید این ویزا را دریافت کنید.

پاسپورت و گذرنامه نیز بسیار الزامی و واجب می باشد که شما باید اصل و کپی آن را به همراه داشته باشید و دقت داشته باشید که باید چند قطعه عکس ۳ در ۴ نیز در پرونده شما وجود داشته باشد و این عکس ها باید کاملاً به صورت استاندارد و با پس زمینه سفید باشند.

یکی از مدارک مهمی که امروزه بیشتر دولت ها روی آن توجه ویژه نشان می‌دهند، داشتن بیمه نامه مسافرتی است که شما علاوه بر این مدارک، باید بلیط رفت و برگشت را نیز در پرونده خود داشته باشید. مدارک مالی از جمله تمکن مالی به همراه گردش حساب برای دولت کانادا بسیار الزامی می باشد که شما باید حداقل مبلغی که در بانک دارید، حدود ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

مراحل تشکیل پرونده برای اخذ ویزای مولتی کانادا

مراحل تشکیل پرونده برای اخذ ویزای مولتی کانادا

در گذشته افراد برای گرفتن ویزای مولتی کانادا باید به صورت مستقیم و حضوری به ادارات مراجعه می‌کردند، ولی امروزه مراحل اخذ ویزای مولتی کانادا بسیار راحت شده است. روش آنلاین امروزه در بین مردم رواج بسیار زیادی پیدا کرده که بزرگترین مزیت این روش این است که نیاز نیست شما به صورت حضوری مراجعه کنید و سر فرصت می توانید تمام مدارک خود را برای آنها ارسال کنید .

پس از اینکه تمام این مراحل را به درستی و مرحله به مرحله پشت سر گذاشتید باید مدتی صبر کنید تا درخواست شما توسط کشور کانادا پذیرفته شود که این مدت سه هفته طول می کشد.

لازم به ذکر است که برای گرفتن این نوع ویزا افراد باید امضا و اثر انگشت و حتی عکس آنها مورد بررسی قرار بگیرد و داشتن یک ایمیل معتبر بسیار الزامی است. از آنجا که امروزه متقاضیان بسیار زیادی وجود دارند که تمایل بسیار زیادی برای کسب این ویزا از خود نشان می‌دهند و از سوی دیگر کشور کانادا تمایل زیادی به رشد اقتصاد خود دارد، قطعاً درخواست این نوع ویزا بسیار آسان شده است. اکنون که قصد سفر به کانادا را دارید بهتر است با شهرهای توریستی کانادا نیز آشنا شوید

دلایل ریجکتی ویزای مولتی کانادا

دلایل ریجکتی ویزای مولتی کانادا

دلایلی وجود دارد که شما با ریجکتی ویزای مولتی کانادا مواجه می‌شوید که در زیر ما فقط به چند مورد از آنها می‌پردازیم.

اولین مورد این است که ممکن است شما قبلاً به کشورهای خارجی سفر نکرده باشید و اگر درخواست ویزای مولتی را بدهید، ممکن است سفارتخانه با درخواست شما مخالفت کنند.

 گاهی اوقات شما هدف خود را از گرفتن این ویزا به صورت کامل و با جزئیات بیان نمی‌کنید و همین امر باعث می‌شود که سفارتخانه‌ها قانع نشوند و مدت طولانی زمان ببرد تا این ویزا برای شما صادر شود و برای اینکه شما با ریجکتی مواجه نشوید، بهتر است هدف خود را با جزئیات بیان کنید.

عامل دیگری که شما با ریجکتی ویزای مولتی کانادا مواجه می‌شوید، این است که تمکن مالی کافی ندارید و بهتر است تمکن مالی که دولت کانادا برای شما تعیین کرده را ثابت کنید تا با این مشکل مواجه نشوید، چون زندگی کردن در کشور کانادا نیاز به هزینه زیادی دارد که شما باید در تمکن مالی در سطح بالایی باشید.

ارائه مدارک به صورت کامل از الزامات می باشد و اگر شما با این قوانین و روند مخالفت کنید، قطعا مشکلات جبران ناپذیری بعد از این کار برای شما به وجود می آید که یکی از آنها، ریجکت شدن می باشد، پس بهتر است تمام مدارک و فرم ها را به صورت تمام و کامل به سفارتخانه‌ ارائه دهید.

یکی دیگر از دلایل سوء سابقه می باشد، به عنوان مثال فردی که درخواست این ویزا را کرده ممکن است از نظر کیفری و جزایی پرونده داشته باشد و یا به عنوان یک تروریسم شناخته شده است یا مدارکی را که به سفارتخانه ارائه داده، جعلی می باشد و گذرنامه فعلی و قبلی آن هیچ اعتباری ندارد و یا آسیب های جزئی در قسمتی از گذرنامه وارد شده است.

فردی که درخواست ویزا کرده ممکن است نتواند تمام هزینه های اقامت در منطقه مورد نظر را پرداخت کند که توسط ماموران سفارتخانه این امر شناخته شده و درخواست فرد رد می شود.

شما با دانستن تمام این دلایل می توانید جلوی ریجکتی را بگیرید و به خودتان کمک می کنید که در کوتاه ترین زمان ویزا صادر شود. اهل سفر و گشت و گذارید؟ پس حتما از تورهای اروپایی ما نیز دیدن نمایید

اقامت دائم کانادا

مدت زمان اخذ ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا به عنوان برچسب بر روی صفحات پاسپورت شما بوده که اجازه ورود شما به کشور کانادا است. مدت زمان اخذ ویزای مولتی کانادا بسته به نوع ویزای دائم و یا موقت دارد، به‌گونه‌ای که گرفتن ویزای دائم به زمان طولانی تری نیاز دارد.

انواع مختلفی ویزا برای کشور کانادا وجود دارد که هر کدام از آنها از نظر مدت زمان برای گرفتن با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور معمول زمان گرفتن ویزای تحصیلی ۱۵ تا ۳۰ روز طول می کشد و با توجه به اینکه این زمان طولانی می باشد، بهتر است هرچه سریع تر شما مراحل گرفتن این ویزا را آغاز کنید تا در ادامه با مشکلاتی مواجه نشوید.

امروزه افراد در شرایط و موقعیت های مختلف قرار می گیرد که هر کدام از این موارد باعث می شود که مدت زمان اخذ ویزای مولتی کانادا را مشخص کند، به عنوان مثال ممکن است فرد در شرایط اضطراری قرار گرفته باشد که قطعا سفارتخانه‌ها و آژانس های مسافرتی هر چه سریع تر ویزا را برای افراد صادر می کنند.

سوپر ویزای کانادا

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا

متقاضیان برای گرفتن ویزای مورد نظر خود باید هزینه ای را پرداخت کنند که این هزینه ها مربوط به بخش‌های دولتی و سفارتخانه ها می باشد و علاوه بر اینکه باید هزینه ویزای مولتی کانادا را پرداخت کنند، باید هزینه های دیگری را نیز بپردازند، به عنوان مثال باید هزینه‌ای را بابت بیمه مسافرتی و دریافت تمر و مهر  به سفارتخانه بدهند.

قیمت اخذ ویزا به نوع ویزای شما نیز بستگی دارد، به عنوان مثال اگر شما قصد گرفتن ویزای تحصیلی را داشته باشید باید هزینه ای را بابت تاییدیه تحصیلی پرداخت کنید و یا اگر بخواهید ویزای مولتی را دریافت کنید، برای احراز هویت باید به مرحله انگشت نگاری بروید که باید هزینه ثابتی را بپردازید.

شما برای اینکه مدارکی را به سفارتخانه ارائه دهید باید آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید و یا باید کپی از مدارک خود را دارا باشید که برای آماده کردن این مدارک باید هزینه پرداخت کنید و از آنجایی که سفارتخانه هر ساله تعرفه‌های هزینه را تغییر می‌دهد، نمی توانیم یک‌ هزینه ثابت را ارائه داهیم و شما به صورت مستقیم می توانید به سفارتخانه مراجعه کنید و تمام هزینه هایی را که باید پرداخت کنید را بپرسید.

آیا ویزای مولتیپل کانادا منجر به قمت میشود؟

آیا با داشتن ویزای مولتی، اجازه کار در کانادا وجود دارد؟

ویزای مولتیپ یا چند وروده به خودی خود مجوز کار در یک کشور را اعطا نمی‌کند. برای کار کردن در کانادا، شما نیاز به یک مجوز کار دارید، که باید جداگانه از ویزای ورود به کانادا درخواست دهید.

مراحل عمومی برای کار در کانادا به شرح زیر است:

  1. یافتن شغل: اولین گام برای کار در کانادا یافتن یک شغل است. شما باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در کانادا دریافت کنید.

  2. درخواست مجوز کار: با پیشنهاد شغلی، شما باید به منظور درخواست مجوز کار به دولت کانادا مراجعه کنید. این مجوز به عنوان مجوز کار (Work Permit) شناخته می‌شود.

  3. اخذ ویزای ورود به کانادا: بعد از دریافت مجوز کار، شما باید درخواست ویزای ورود به کانادا (Entry Visa) یا تراکم (eTA) نیز ارائه دهید، اگر از یک کشور مشمول این قوانین باشید.

توجه داشته باشید که تمام موارد فوق تحت تاثیر قوانین مهاجرت و کار کانادا قرار دارند و باید با دقت و طبق مقررات جاری اقدام کنید. برای اطلاعات دقیقتر و به‌روزتر، به سایت  سفارت کانادا  یا آژانس روشنی گشت تماس و یا مراجعه کنید در کشور محل اقامت خود مراجعه کنید

نکات اساسی در مسیر اخذ ویزای مولتی کانادا

اخذ ویزای مولتیپل برای کانادا نیاز به دنبال کردن مراحل و اطلاعات دقیق دارد. در ادامه، نکات اساسی در مسیر اخذ ویزای مولتیپ برای کانادا ذکر شده‌اند:

  1. پیشنهاد شغلی یا تحصیلی: اگر قصد کار در کانادا دارید، باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما دریافت کنید. اگر قصد تحصیل در کانادا دارید، باید به یک دانشگاه یا مؤسسه آموزشی واقع در کانادا پذیرفته شوید.

  2. درخواست مجوز کار: با داشتن پیشنهاد شغلی یا پذیرش تحصیلی، باید درخواست مجوز کار از دولت کانادا را انجام دهید. این مرحله ممکن است نیازمند ارائه اسناد مربوطه، تایید از سمت کارفرما یا دانشگاه، و دیگر اطلاعات باشد.

  3. استعلام و ورود به اطلاعات بیومتریک: بعضی از متقاضیان ویزا ممکن است برای ارائه اطلاعات بیومتریک نیز به سفارت یا کنسولگری کانادا مراجعه کنند. این معمولاً شامل ارائه اثر انگشت و عکس چهره است.

  4. اخذ ویزای ورود به کانادا: بعد از تصویب درخواست مجوز کار، باید درخواست ویزای ورود به کانادا (Entry Visa) یا تراکم (eTA) نیز انجام دهید. این مرحله نیازمند پرداخت هزینه‌های ویزا و ارائه اطلاعات اضافی است.

  5. احراز هویت در مرزهای کانادا: هنگام ورود به کانادا، ممکن است مقامات ارزیابی ویزا اطلاعات شما را بررسی کرده و سوالات اضافی بپرسند. لذا، بهتر است اسناد مرتبط را به همراه داشته باشید.

 

چرا برخی از افراد مدت اعتبار ویزای مولتی کانادا را کمتر از 5 سال اعلام میکنند؟

مدت اعتبار ویزای مولتیپ برای کانادا می‌تواند متغیر باشد و افراد ممکن است مدت اعتبار کمتر از 5 سال را اعلام کنند به دلایل مختلف. در زیر چند دلیل ممکن برای اعلام مدت اعتبار کوتاه‌تر آورده شده‌اند:

تصمیم مهاجر برخی از افراد ممکن است به دلیل نقل و انتقالات شغلی یا تغییرات در شرایط زندگی، تصمیم به مهاجرت دائمی یا موقت کنند. در این صورت، ممکن است نخواهند از امکانات ویزای مولتیپ برای چندین ورود به کانادا استفاده کنند.

نیازهای شغلی افرادی که به عنوان کارمندان شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که فعالیت‌های شغلی خاصی در کانادا دارند، ممکن است بخواهند به طور دوره‌ای به این کشور سفر کنند. در این صورت، مدت اعتبار کوتاه‌تر ممکن است با نیازهای شغلی آنها هماهنگ شده باشد.

نوع کاربری ویزا نوع ویزا نیز تأثیرگذار است. برخی از ویزاها از ابتدا مدت اعتبار معینی دارند و در صورتی که شخص از ویزای مولتیپ استفاده می‌کند، ممکن است مدت اعتبار هر بار ورود محدودتر باشد.

تصمیمات مهاجرتی تصمیمات مهاجرتی ممکن است بر اساس ترتیب‌ها و زمانبندی‌های مختلف اتخاذ شود. افراد ممکن است به دلیل تفضیلات شخصی یا محدودیت‌های زمانی، مدت اعتبار کمتری برای ویزای مولتیپ انتخاب کنند.

توجه داشته باشید که این فاکتورها به طور مستقیم با ویژگی‌ها و نیازهای هر فرد مرتبط است و ممکن است بر اساس شرایط فردی متغیر باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و مرتبط با موقعیت خود، به منابع رسمی مهاجرت کانادا مراجعه کنید.

تبدیل ویزای توریستی مولتی کانادا به ویزای تحصیلی و یا تبدیل آن به ویزای کار

تبدیل ویزای توریستی مولتیپ کانادا به ویزای تحصیلی یا کار معمولاً امکان‌پذیر است، اما نیاز به اقدامات و مراحل مشخصی دارد. در ادامه توضیحاتی درباره تبدیل این نوع ویزاها آورده شده است:

تبدیل به ویزای تحصیلی:

  1. درخواست پذیرش تحصیلی: شما باید ابتدا از یک دانشگاه یا مؤسسه آموزشی در کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کنید.

  2. درخواست مجوز تحصیلی: پس از دریافت پذیرش، باید از دولت کانادا مجوز تحصیلی (Study Permit) درخواست دهید. این مجوز به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان دانشجو در کانادا تحصیل کنید.

  3. پرداخت هزینه و ارائه اسناد: هزینه‌های مربوط به مجوز تحصیلی را پرداخت کرده و اسناد مورد نیاز را به مراجع مهاجرتی کانادا ارائه دهید.

تبدیل به ویزای کار:

  1. درخواست پیشنهاد شغلی: شما باید ابتدا یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در کانادا دریافت کنید.

  2. درخواست مجوز کار: بعد از دریافت پیشنهاد شغلی، باید از دولت کانادا مجوز کار (Work Permit) درخواست دهید.

  3. پرداخت هزینه و ارائه اسناد: هزینه‌های مربوط به مجوز کار را پرداخت کرده و اسناد مورد نیاز را به مراجع مهاجرتی کانادا ارائه دهید.

در هر دو مورد، اطمینان حاصل کنید که مهلت اعتبار ویزای توریستی شما هنوز به اتمام نرسیده باشد و شما به موقع اقدامات مربوطه را انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که تغییر نوع ویزاها ممکن است نیاز به تاییدات اضافی و مدارک داشته باشد و ممکن است هزینه‌های مربوط به این تغییرات نیز متغیر باشد

اشتراک گذاری مطلب

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقتتون بخیر میشه درباره ویزای توریستی کانادا توضیح بدید

    پاسخ
    • آژانس مسافرتی روشنی گشت
      تیر 28, 1402 11:34 ب.ظ

      سلام و عرض ادب چشم
      ویزای توریستی کانادا که به آن ویزای ویزیتوری (Visitor visa) هم می گویند به شما اجازه می دهد که وارد خاک کانادا شوید و برای مدتی معین که حداکثر 6 ماه است، در این کشور اقامت کنید. ایرانیانی که باهدف اقامت کوتاه‌مدت به کانادا سفر می‌کنند نیازمند ویزای توریستی هستند؛ مگراینکه دارای اجازهٔ اقامت دائم باشند یا شهروندی کانادا را دریافت کرده باشند. اگر هدف‌تان بازدید از جاذبه‌های این کشور است یا برای شرکت در کنفرانس‌ها یا همایش‌ها، دیدن دوستان، آشنایان و اعضای خانواده یا ملاقات‌های کاری به کانادا می‌روید، باید برای دریافت ویزای ویزیتوری کانادا اقدام کنید. خوب است بدانید کانادا هزینه‌های درمانی و بیمارستانی گردشگران را پرداخت نمی‌کند. بنابراین بهتر است پیش از سفر، برای خرید بیمهٔ سفر با پوشش‌های مناسب پزشکی اقدام کنید.

      انواع ویزای توریستی کانادا
      ویزا توریستی کانادا اغلب به دو نوع کلی تقسیم‌بندی می‌شود :
      ویزای ‌سینگل کانادا یا یک ‌بار ورود (Single Entry)
      ویزای مولتیپل کانادا یا چند بار ورود (Multiple Entry)
      ویزای سینگل کانادا:
      با ویزای سینگل کانادا اجازه دارید تنها یک بار در مدت مشخص شده وارد خاک کانادا شده و تا پایان اعتبار ویزای‌تان در این کشور اقامت کنید. با خروج از کانادا ویزای شما بی اعتبار می‌شود، حتی اگر تاریخ پایان اعتبار آن فرا نرسیده باشد. بنابراین برای ورود به خاک کانادا باید دوباره درخواست ویزا کنید، مگر اینکه مستقیما به ایالات متحده یا سنت پیر و میکلون سفر کرده باشید.

      ویزای مولتیپل کانادا :
      این ویزا که به ویزای مولتی کانادا نیز شناخته می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا پایان اعتبار ویزا‌، به صورت نامحدود به کانادا رفت‌و‌آمد و در هر بار ورود به کانادا تا ۶ ماه در این کشور اقامت کنید. پس از پایان مدت ۶ ماهه، کافی ا‌ست تنها چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید و در ورود دوباره به کانادا، اجازه ۶ ماه اقامت مجدد در کانادا را خواهید داشت. این تمدید ۶ ماهه در شرایطی قابل افزایش است. کافی است برای افزایش این مدت اقامت درخواست بدهید؛ درصورت قانع‌کننده بودن شرایط‌تان با درخواست شما موافقت خواهد شد.از آنجایی که مدت اعتبار پاسپورت یا گذرنامه ایرانی ۵ سال است این ویزا به عنوان ویزای ۵ ساله کانادا نیز شهرت یافته است البته مدت زمان اعتبار ویزای مولتیپل شما برابر با مدت زمان اعتبار گذرنامه‌تان خواهد بود.یکی از مراحل اخذ ویزای توریستی، انگشت‌نگاری است. اگر در ۱۰ سال گذشته برای اخذ ویزای کانادا انگشت‌نگاری کرده باشید (بیومتریکس)، برای درخواست مجدد نیازی به انگشت‌نگاری نخواهید داشت.

      پاسخ
  • آژانس مسافرتی روشنی گشت
    تیر 30, 1402 7:24 ب.ظ

    سلام و عرض ادب ٰشرایط اخذ ویزای دانشجویی کانادا به این صورت هستش که :
    از یکی از دانشگاه‌ها یا کالج‌های معتبر کانادا دارای شماره DLI پذیرش داشته باشید؛
    از لحاظ مالی در شرایط خوبی باشید و بتوانید شهریه تحصیلی و هزینه زندگی حداقل یک سال را پرداخت کنید و به صورت تمکن مالی آن را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید؛
    در کشور مبدأ تای کافی داشته باشید؛
    آفیسر اداره مهاجرت را قانع کنید که تحصیل در مقطع و رشته مورد نظر در کانادا مزایا و تاثیرات مثبت بسیاری در آینده شما دارد به طوری که در کشور خود نمی‌توانید به آن اهداف برسید؛
    آفیسر اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید که ماندن شما در کانادا موقت خواهد بود و پس از پایان تحصیل این کشور را ترک خواهید کرد.
    از لحاظ جسمی سالم باشید؛
    سوء پیشینه نداشته باشید
    در رابطه با محدودیت سنی خدمتتون عرض کنم برای پذیرش در دانشگاه های کانادا افراد برای دریافت ویزای تحصیل کارشناسی باید حداکثر 23 سال داشته باشند، برای تحصیل کارشناسی ارشد حداکثر 28 سال و برای تحصیل در مقطع دکتری حداکثر 35 سال لازم است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید