تور شیراز همه روزه + قیمت عالی + شیرازگردی | هوایی – زمینی

تور ارزان شیراز

تور ارزان شیراز :در مقاطع خاصی از سال آژانس‌ های مسافرتی تخفیفات ویژه‌ ای را برای مسافران در نظر می‌ گیرند که تحت عنوان تور های ارزان شناخته می‌ شوند. شهر شیراز یکی از زیبا ترین شهر ها در ایران است که بدون‌ شک برای یک‌ بار هم که شده باید از آن دیدن کنید. حال اگر خواستار رفتن به شیراز هستید و می‌ خواهید از آن بازدید نمایید می‌ توانید یکی از انواع تور های شیراز را انتخاب کنید، اما اگر دلتان می خواهد مسافرت به این شهر برایتان ارزان تمام شود و بودجه ی زیادی برای سفر در نظر نگرفته‌ اید می‌ توانید تور ارزان شیراز را خریداری نمایید.

به‌ طور حتم ارزان بودن تور شیراز به‌ معنای عدم کیفیت تور و خدمات عرضه شونده در آن نیست، بلکه این شما هستید که می‌ توانید با مدیریت ساعات و روز های خود مشمول مسافرت با تور ارزان به شیراز شوید و بهتر می‌ دانید شرایط کاری و زندگی‌ تان به چه نحوی می‌ گذرد و قطعا اگر در زمانی‌ که قرار است به سفر بروید تعیین موعد مقرر با خودتان باشد تور ارزان منتظر شما است.

تقویم را بردارید و نگاهی به آن بیندازید. سوای از ایام تعطیل و مناسبت‌ های مختلف مثل اعیاد و روز های خاص و آخر هفته‌ ها، مابقی روز ها را می‌ توانید انتخاب کنید و تور ارزان را تهیه نمایید.

در این ایام شهر شیراز به نسبت‌ مواقع دیگر شلوغ و پر ازدحام نیست و به خلوتی شهر بر خواهید خورد. به‌ این‌ ترتیب متوجه خواهید شد تا چه میزان در هزینه‌ های سفرتان صرفه‌ جویی شده‌ است و توانسته‌ اید با قیمتی ارزان به شهر دیدنی شیراز سفر کنید.

دقت کنید که فریب تبلیغ های آنچنانی بعضی از شرکت‌ های مسافرتی را نخورید و هر ارزانی را آسان قبول نکنید. ایامی که می‌ توانید تور ارزان شیراز را خرید کنید شامل این موارد می‌ شوند:

 ۱_ روز های آغازین هفته.

 ۲_ پس‌ از پایان تعطیلات نوروز.

 ۳_ آغاز سال تحصیلی در مهر ماه.

 ۴_ فصل امتحانات دی‌ ماه و خرداد ماه.

مواردی که در قیمت تور ارزان شیراز تاثیر گذار است

وضعیت آب و هوای تور شیراز

آب و هوای تورارزان شیراز به‌ تناوب فصل‌ ها متفاوت است.

۱_ در فصل بهار شهر شیراز آب‌ و هوایی خنک و دلچسب دارد که در کنار نسیم بهاری هوایی بسیار مطبوع را می‌ سازد. دمای هوا به‌ صورت میانگین ۱۷ درجه ی سانتی‌ گراد می‌ باشد و شاهد بارندگی‌ های نامنظم در کنار عطر دل‌ انگیز شکوفه‌ های بهار نارنج شیراز هستیم.

 ۲_ در فصل تابستان شیراز دارای آب‌ و هوای گرم و خشکی می‌ باشد و دمای هوا در این فصل به‌ صورت میانگین ۳۰ درجه ی سانتی‌ گراد است و به دلیل گرمای زیاد ممکن است شما طاقت ماندن در این هوا را نداشته باشید، ولی باید بدانید که تور شیراز در تابستان یکی از زمان‌ های بسیار خلوت و به‌ دور از ازدحام‌ شیراز است.

 ۳_ دمای هوای شیراز در فصل پاییز به‌ طور متوسط ۲۰ درجه ی سانتی‌ گراد می‌ باشد و فصلی است که از هر جهت برای مسافرت به شیراز بسیار مناسب است و قطعا از تور خود لذت خواهید برد، البته در اواخر پاییز هوا کمی سردتر می‌ شود و نمی‌ توانید به مناطق کوهستانی و جنگلی آن بروید، ولی با این‌ حال تقاضای مسافران برای رفتن به شیراز در فصل پاییز بسیار زیاد است.

 ۴_ زمستان‌ های شیراز بسیار سرد است و دمای هوا به طور متوسط به ۵ درجه ی سانتی‌ گراد خواهد رسید و در این فصل بارندگی‌ های زیاد باران و برف را نظاره‌ گر خواهیم بود. بوی گل‌ های نرگس در زمستان شامه تان را نوازش می‌ کند.

نکات مهم در رابطه با تور شیراز

مواردی که در قیمت تور ارزان شیراز تاثیر گذار است

مواردی وجود دارند که بر قیمت تور ارزان شیراز اثر گذار خواهند بود که در این مطلب آنها را بیان خواهیم کرد:

۱_ تعداد روز هایی که سفر با تور شما به طول می‌ انجامد در قیمت تور نقش به سزایی خواهد داشت.

 ۲_ زمانی‌ که برای سفر خود انتخاب می‌ کنید از لحاظ فصلی که در آن قرار گرفته‌ اید بسیار مهم است، به‌ طور مثال ایام عید نوروز که شهر شیراز بسیار شلوغ و پرجمعیت می‌ شود یکی از گران‌ ترین زمان‌ ها برای سفر به شیراز می‌ باشد و بر عکس در فصل تابستان تور از قیمت مناسبی برخوردار است.

۳_ میزان ستاره‌ های هتل و کیفیت محل اقامت از دیگر گزینه‌ های مؤثر بر قیمت تور ارزان شیراز می‌ باشد. هتل‌ های ۲ یا ۳ ستاره در مقایسه با هتل‌ های لوکس ۵ ستاره ، قیمت کمتری را دارا می‌ باشند که در کاهش هزینه‌ ها به شما کمک خواهد نمود.

 ۴_ انتخاب تور های هوایی و زمینی از با اهمیت‌ ترین عوامل در افزایش و کاهش هزینه‌ ها محسوب می‌ شوند. از آنجایی‌ که پرواز با هواپیما و سطح کیفی کلاس آن نسبت به مسافرت با وسایل نقلیه‌ ای همچون اتوبوس و قطار گران‌ تر می باشد مستقیماً بر قیمت نهایی تور اثرگذار خواهند بود.

 ۵_ خدمات تورهای ارزان ارائه‌ شده به مسافران گزینه ی دیگری است که می‌ تواند منجر به تغییر قیمت تور ها گردد.

وضعیت آب و هوای تور شیراز

بهترین تایم برای رزرو تور ارزان شیراز

شیراز به‌ عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور ایران است که از آب‌ و هوایی بسیار متنوع برخوردار می‌ باشد و این شهر در بهترین و مناسب‌ ترین وضعیت آب‌ و هوایی خود قرار گرفته‌ است.

بسیار طبیعی است که مسافران گرامی برای رفتن به شیراز آب‌ و هوای آن را مورد سنجش قرار دهند و سپس برای بهترین زمان رزرو تور ارزان شیراز اقدام نمایند.

همان‌ طور که قبلاً نیز بدان پرداختیم هر فصلی از این شهر، زیبایی‌ ها و جذابیت‌ های خاص به خود را دارد و با در نظر گرفتن عواملی همچون قیمت تور از جهت ارزان یا گران بودن و هم سلیقه ی افراد مختلف نسبت‌ به دوست داشتن هر کدام از فصل‌ های سال انتخاب می‌ شود. ولی در کنار تمام اینها بهترین تایم برای رزرو تور ارزان شیراز انتهای فروردین‌ ماه تا روز های آغازین اردیبهشت می‌ باشد، چرا که شیراز در این زمان در عالی‌ ترین آب‌ و هوا قرار گرفته‌ است و حیف است که نتوانید از زیبایی‌ های شیراز در فصل بهار استفاده کنید. ب

اغ‌ های سرسبز شیراز با آن عطر دل‌ انگیز بهار نارنج‌ هایش بسی ستودنی است.

جاهای دیدنی در تور شیراز

مکان های دیدنی شیراز

مکان های دیدنی شیراز به‌ قدری زیاد است که در این مطلب به بیان مهم‌ ترین آنها می‌ پردازیم:

 ۱_ سعدیه: در نزدیکی باغ دل‌ گشا و در آخر خیابان بوستان آرامگاه سعدی بزرگ قرار گرفته‌ است که به دستور کریم‌ خان زند بر روی آن مقبره‌ ای بنا شد که در حال حاضر به سعدیه معروف است.

 ۲_ حافظیه: آرامگاه حافظ در قبرستان خاک مصلی شیراز واقع‌ شده است و میعادگاه تمام عشاق حافظ است و قدمت این بنای تاریخی به سلسله ی زندیه باز می‌ گردد.

 ۳_ ارگ کریم‌ خان: یکی از زیباترین یادگاری‌ های دوران زندیه ارگ کریم‌ خانی است که توسط خود کریم‌ خان به‌ عنوان پایتخت انتخاب شد و در این مکان زندگی می‌ کردند. از بهترین مصالح و معماران در ساخت بنای کریم‌ خانی استفاده‌ شده است و علت شکوه و حفظ این بنا تا به امروز همین مسئله است.

 ۴_ آرامگاه شاهچراغ: آرامگاه پسر امام موسی کاظم و برادر امام رضا (ع) یعنی میر سید احمد ملقب به شاهچراغ در این مکان است که در زمان اتابکان فارس بنا شده‌ است و شیرازی‌ ها ارادت خاصی نسبت‌ به این بارگاه ملکوتی دارند.

 ۵_ عمارت شاپوری: یکی از تاجران معروف شیرازی به نام عبدالصاحب شاپوری در دوره ی پهلوی این بنا را به دست بهترین معماران شیرازی سپرد تا برای او بسازند. پس‌ از اینکه عمارت شاپوری طی چندین سال متروکه رها شده بود سازمان میراث فرهنگی این بنا را خریداری کرد و جزو آثار ملی ایران به ثبت رسانید.

 ۶_ تخت‌ جمشید: در ۵۵ متری شهر شیراز بنایی شگرف و عجیب وجود دارد که قطعا در کنار دیگر بنا های دیدنی تاریخ تا همیشه پیشرو خواهد بود. بزرگ‌ ترین بنای سنگی در ایران که به آن ارگ پارسه هم گفته می‌ شود و مجموعه ای از کاخ‌ های هخامنشی را در بر گرفته است. وسعت تخت‌ جمشید بیشتر از صد و بیست و پنج هزار متر مربع می‌ باشد.

 ۷_ پاسارگاد: آرامگاه کوروش از جالب‌ ترین بنا های تاریخی در شیراز محسوب می‌ شود که مربوط به دوران هخامنشی است و علاوه‌ بر پاسارگاد، کاخ دروازه، کاخ اختصاصی، پل، آرامگاه کمبوجیه، تنگه ی بلاغی، مسجد دباغ پاسارگاد و غیره را نیز در خود دارا می‌ باشد.

 ۸_ باغ دل‌ گشا.

 ۹_ باغ جهان‌ نما.

۱۰_ خانه ی زینت الملوک.

 ۱۱_ باغ عفیف‌ آباد.

 ۱۲_ عمارت کلاه‌ فرنگی.

 ۱۳_ بازار وکیل.

 ۱۴_ مسجد وکیل.

 ۱۵_ حمام وکیل.

 ۱۶_ باغ ارم.

۱۷_ باغ نارنجستان قوام.

 ۱۸_ آرامگاه خواجوی کرمانی.

 ۱۹_ دروازه‌ قرآن.

اگر علاقه مند به سفر هستید سری به کیشاین جزیره زیبا زده اما قبل از آن پیشنهاد می کنیم حتما مقاله تور ارزان کیش ما را نیز دنبال نمائید

نکات مهم در تور ارزان شیراز

نکات مهم در رابطه با تور شیراز

در رابطه با تور شیراز نکات مهمی وجود دارد که به بیان آنها خواهیم پرداخت:

 ۱_ در ایام عید نوروز شهر شیراز بسیار شلوغ و پر ازدحام است، به‌ همین سبب قیمت تور بالا می‌ رود.

 ۲_ اگر به‌ دنبال سفری ارزان‌ قیمت و مقرون‌ به‌ صرفه می‌ گردید تور لحظه ی آخری شیراز گزینه ی مناسبی است.

 ۳_ تور های زمینی در مقایسه با تور های هوایی بسیار ارزان‌ تر تمام می‌ شوند.

۴_ فصل تابستان علی‌ الخصوص تیر ماه و مرداد ماه آب‌ و هوای شیراز بسیار گرم می باشد و برای کسانی که به‌ شدت نسبت به گرمای هوا حساس هستند اصلا زمان مناسبی جهت سفر به شیراز نیست، پس باید خرید تور را به‌ فصل های دیگر که آب‌ و هوای معتدلی در شیراز برقرار باشد موکول نمایند.

 ۵_ اقامتگاه‌ ها و هتل‌ های شیراز بسیار متنوع می‌ باشند و از خدمات و قیمت‌ های مختلفی برخوردار هستند و همین مسئله باعث شده‌ است تا شما بهتر بتوانید با در نظر گرفتن شرایط و میزان بودجه‌ تان یکی از آنها را انتخاب کنید.

 ۶_ فصل پاییز زمان مناسبی برای رزرو تور ارزان شیراز می‌ باشد.

۷_ برای داشتن سفری اقتصادی به شیراز می‌ توانید با اتومبیل شخصی تان سفر کنید و اقامتگاه ارزان یا هتل ارزان در شیراز را برای خود و خانواده‌ تان رزرو کنید.

 ۸_ نکته ی آخر اینکه برای رزرو تور شیراز می‌ توانید از میان تور های هوایی و یا تور زمینی اتوبوس و قطار یکی را انتخاب کرده و خریداری نمایید. سایت‌ های معتبر دفاتر مسافرتی انتخابی مطمئن و عالی می‌ باشند.

مدلهای خرید تور ارزان شیراز

مدل های مختلف تور شیراز

مدل‌ های مختلف تور ارزان شیراز عبارت هستند از:

 ۱_ تور هوایی شیراز: به‌ طور روزانه میزان ۴۰ تا ۵۰ پرواز از فرودگاه مهر آباد تهران به فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام می‌ شود و تمامی این پرواز ها توسط شرکت‌ های هواپیمایی گوناگون نظیر ماهان، کاسپین، ایران‌ ایر، آسمان، سپهران، معراج، ساها، زاگرس، اتا، تابان ایر، قشم‌ ایر و کیش‌ ایر صورت می‌ گیرد.

مدت‌ زمان سفر هوایی از تهران به شیراز حدود ۱ ساعت و نیم است که با در نظر داشتن تشریفات مربوط به فرودگاه ۲ ساعت و نیم تا ۳ ساعت افزایش پیدا می‌ کند. به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه هم از فرودگاه شهید دستغیب تا مرکز شیراز فاصله وجود دارد.

از آنجایی‌ که تنوع بسیاری در شرکت‌ های هواپیمایی، کلاس بلیط، ساعات پرواز هواپیما و مدل هواپیما وجود دارد قیمت‌ های آن نیز تفاوت می‌ کند و دست شما برای خرید بلیط باز تر است و هر کدام را که مایل باشید می‌ توانید خریداری کنید.

 ۲_ تور زمینی شیراز با قطار: اگر به دلایل مختلفی مانند ترس از پرواز با هواپیما و یا قیمت پایین تور زمینی تمایل دارید که با قطار به شیراز بروید می‌ توانید بلیط آن را تهیه کنید.

قطار های فعال در خط تهران به شیراز شامل قطار امید، سریر، غزال و نور الرضا می‌ باشند که از امکانات رفاهی خوبی مثل رستوران و مانیتور های پخش فیلم جهت سرگرمی مسافران برخوردار می‌ باشند.

سفر با قطار این مزیت را دارد که قیمت بلیط آن در مقایسه با بلیط هواپیما آنچنان تفاوتی نمی‌ کند و دارای نرخ ثابتی می‌ باشد. علاوه‌ بر آن اگر به هر دلیلی از رفتن به شیراز امتناع بورزید کنسل کردن بلیط قطار به‌ مراتب آسان‌ تر از بلیط هواپیما است.

 ۳_ تور لوکس شیراز: همان‌ طور که از نام آن مشخص است با تور های معمولی تفاوت دارد و دارای تشریفات ویژه‌ ای برای مسافران است. در واقع به هواپیماها و قطار های لوکس VIP گفته می‌ شود که سرویس‌ ها و امکانات رفاهی متنوعی را دارند. مثلاً در تور لوکس شیراز هتل‌ های پنج‌ ستاره‌ ی عالی وجود دارد که در مرکز شهر شیراز واقع شده اند و خدمات فوق‌ العاده‌ ای را دارند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید