بهترین و معروف ترین مراکز خرید فرانسه

معروف ترین مراکز خرید فرانسه: فرانسه کشوری می باشد که بسیاری از افراد علاقه خاصی به مهاجرت و سفر کردن به آن دارند، چون فرانسه انواع مختلفی از جاذبه‌های گردشگری دارد و شما می توانید بهترین جاذبه ها را در فرانسه پیدا کنید. وقتی وارد فرانسه می شوید می توانید از آب و هوای مناسب آن لذت ببرید. مراکز خریدی که در فرانسه وجود دارد در بهترین قسمت شهرها تاسیس شده‌اند و چون مشتریان زیادی هر روزه به این مراکز خرید سر می‌زنند، معماران تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند زیباترین مکان را تاسیس کنند. در این مراکز خرید متنوع ترین وسایل را می توانید پیدا کنید.

معرفی بینظیرترین مراکز خرید فرانسه

بوگرو یکی از معروف ترین مراکز خرید فرانسه که در پاریس است. این مرکز خرید یک مرکز تجاری شناخته شده است. شما برای دیدن فیلم می‌توانید به سینما و تئاتر این مرکز خرید سر بزنید، چون این مکان یک مرکز فرهنگی نیز شناخته شده است.

مرکز خرید پرنتام اسمان یکی از لوکس ترین مراکز خرید پاریس است که نما و سقف های مغازه های آن بسیار قدیمی است، چون قدمت بسیار طولانی دارد. شما می توانید اجناس لوکس و لوازم خاصی را در این مراکز خریداری کنید و همچنین کارگاه آرایش مو در این مکان تأسیس شده است، همچنین به دلیل داشتن شیرینی های خاص باعث شده نسبت به مراکز خرید دیگر معروف تر باشد.

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید در فرانسه، بازار هتل شهر می باشد. این مرکز علاوه بر جنبه تجاری، جنبه تاریخی نیز دارد. رفتار فروشندگان در این مراکز خرید بسیار مناسب می باشد و تنوع کالاهای آنها بسیار بالا است و شما می توانید بهترین محصولات را با قیمت مناسب در این مرکز خریداری کنید و به دلیل داشتن قیمت مناسب اجناس، معروف ترین مرکز خرید شناخته شده است.

کاروسل دو لوور معروف ترین مرکز خرید فرانسه می باشد. این مکان علاوه بر اینکه اجناس مختلفی را به فروش می‌رساند، رستوران های متعدد و فضای سبز نیز دارا می باشد. این مکان یک فضای هنری نیز می باشد که انواع مختلفی از همایش های هنری در این مرکز خرید برگزار می شود.

مراکز خرید متعددی در فرانسه وجود دارد و شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید تا مراکز خرید معروف را شناسایی کنید‌.

 

میخواهید راحت به اروپا سفر کنید؟پس حتما مقاله ویزا شنگن را دنبال نمایید

خیابان‌های مشهور برای خرید در پاریس

اولین خیابان مشهور در پاریس برای خرید، خیابان شانزلیزه می‌باشد که یکی از طولانی‌ترین خیابان ها است که در این منطقه می‌توانید بهترین و لوکس ترین وسایل را خریداری کنید و به راستی که  معروف ترین مراکز خرید فرانسه نیز در این مکان پیدا میشود

خیابان دیگر پسی است که این خیابان یک طرفه و باریک می باشد و شما در این خیابان هر چیزی را که دوست داشته باشید می توانید خریداری کنید.

خیابان رن یک خیابان بزرگ و طویل می باشد که شما می توانید در این خیابان انواع مختلفی از لوازم تزئینی و کیف و کفش را خریداری کنید.

خیابان دیگر ترن می باشد که بسیار شلوغ است و مشهور ترین و معروف ترین خیابان در پاریس می باشد که این خیابان فاصله زیادی تا شانزلیزه ندارد.

خیابان سن انوره در منطقه ۱ پاریس قرار گرفته و یک منطقه شیک و گران برای خرید می باشد.

 

قصد سفر به اروپا را دارید پس مقاله تور اروپا را دنبال نمایید

فروشگاه‌های بزرگ پاریس

اگر شما قصد خرید وسایل و لباس را دارید می توانید به پاریس سر بزنید. مرکز خرید بزرگ بی اچ وی در مقابل شهرداری پاریس است که بسیار بزرگ می باشد و تمام اجناس را شما می توانید در این مرکز خرید با بهترین قیمت خریداری کنید. مرکز خرید بارسی ویلیج زیباترین و بزرگترین مرکز خرید این شهر می باشد.

مرکز خرید لو بون مارچه یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های بزرگ در پاریس می باشد، این فروشگاه دارای بوتیک های لوکس و مجلل است و خوراکی های خوش طعم را در این مراکز می توانید امتحان کنید.

کاروزل دو لوور یک مرکز خرید زیرزمینی در جوار موزه لوور است که اولین فروشگاه اپل در این مراکز تاسیس شده است.

مرکز خرید گالری لافایت

مرکز خرید گالری لافایت یکی از معروف ترین مراکز خرید فرانسه همچنین شناخته ترین و دیدنی ترین مراکز خرید پاریس می باشد. شما می توانید در این مرکز خرید بهترین و لوکس ترین اجناس مانند لباس و جواهرات و انواع مختلفی از ساعت های برند و لوازم آرایشی اصل و با کیفیت و زیبا خریداری کنید. در این مرکز خرید ۲۵ رستوران وجود دارد که متنوع ترین و سالم ترین غذا ها را تهیه می کنند و شما می توانید بهترین انتخاب خود را در این مرکز خرید داشته باشید.

این گالری علاوه بر اینکه یک مرکز تجاری است توانسته به یک مرکز توریستی هم تبدیل شود. معماری بی نظیر و طراحی داخلی فوق العاده ای که در این مرکز وجود دارد باعث شده است که گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جذب کند. این مرکز برای خرید عموم آزاد است. شما می توانید وسایلی را که در هیچ جایی از این شهر پیدا نکرده‌اید در این گالری خریداری کنید که هم کیفیت بالایی دارد و هم از نظر قیمت نسبت به مراکز خرید دیگر بسیار ارزان می باشد و این دو ویژگی باعث شده است که توجه مشتریان را به خود جذب کند.

مرکز خرید بن مارشه

یکی دیگر از  معروف ترین مراکز خرید فرانسه  که کالاهای نسبتا گرانی را به فروش می‌رساند، مرکز خرید بن مارشه است. این مرکز خرید فاصله بسیار کمی با باغ لوکزامبورگ دارد. این فروشگاه یکی از بزرگترین فروشگاه های پاریس به شمار می‌رود که لوکس ترین وسایل را دارد. کالاهایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد بسیار گران می باشند ولی تنوع اجناس بسیار بالا است و شما به صورت حضوری می‌توانید به این مراکز سر بزنید و تنوع را مشاهده کنید. خوراکی های لذیذ و گران قیمتی نظیر انواع مختلفی از پنیر ها در این مرکز به فروش می‌رسد، هم چنین لباس هایی با طراحی های خاص و با برند فوق العاده برای تمام سنین یافت می شود.

اوت لت های پاریس

شما برای خرید کالاهای ارزان در پاریس بهتر است به سراغ اوت لت های پاریس یا حراجی های این شهر سر بزنید.  اوت لت پاریس از معروف ترین مراکز خرید فرانسه حراجی ها در این شهر بسیار ارزان هستند که شما می‌توانید قیمت پایین و کیفیت بالای کالاها را مشاهده کنید، چون بسیاری از مشتریان رضایت داشته اند. این مراکز برای خانواده ها از جمله دانشجوها بسیار ایده آل می باشد، چون با کمترین هزینه می‌توانند اجناسی را که دوست دارند خریداری کنند.

این مرکز خرید به دلیل اینکه بسیار قدیمی است و وسایل زیبایی را به فروش می رساند در بین مشتریان بسیار زبانزد است.

 

اگر مایل به سفر به فرانسه هستید حتما مقاله ویزا فرانسه را دنبال نمایید

مراکز خرید شانزه لیزه

تمام مراکز خریدی را که ذکر کردیم از معروف ترین مراکز خرید فرانسه و مناسب ترین مکان ها برای خرید است، ولی شما حتماً باید به مراکز خرید شانزه لیزه سر بزنید و حتی اگر قصد خرید نداشته باشید می توانید برای پیاده روی و تماشا نیز به این مکان ها بروید. فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید بسیار چشم نواز هستند و همین امر باعث شده مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در این فروشگاه علاوه بر این که انواع مختلفی از لباس و کیف و کفش و لوازم آرایشی وجود دارد، فروشگاههایی برای افرادی که علاقه خاصی به ماشین و ماشین سواری دارند نیز تأسیس شده است.

اصلی ترین و اولین محل برای خرید اجناس شیک و برند های معروف مراکز خرید شانزه لیزه است و همچنین انواع مختلفی از شکلات های خاص و عطر و ادکلن را می توانید به عنوان سوغات به کشور خود ببرید. تمام افراد با مراکز خرید شانزلیزه آشنا هستند و یکی از خیابان های معروف پاریس در کنار این فروشگاه های وجود دارد و افرادی که علاقه خاصی به خرید دارند می توانند لوکس ترین برند ها را در این مراکز خرید پیدا کنند.

 قیمت اجناس در این مراکز خرید مناسب می باشد و افرادی که برای خرید به این مکان سر می‌زنند قطعاً می‌توانند وسیله ای را برای خود خریداری کنند. برند های آرایشی معروف نیز در این خیابان شعبه دارند و شما می‌توانید عطر و ادکلن و لوازم آرایشی مرغوب را در این مکان به راحتی تهیه کنید. همچنین فروشگاه‌هایی وجود دارد که مشاوره پوست وزیبایی را به صورت رایگان به شما ارائه می کنند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید