دبی و زیبایی های آن مناطق دیدنی دبی | جاذبه های گردشگری شهر دبی امارات

دبی و زیبایی های آن

دبی و زیبایی های آن : جهان دوسالی است در گیر یک بیماری همه گیر بود که با شروع واکسیناسیون این بیماری کم رنگ ترشد و اغلب جوانان و خانواده ها در صدد مسافرت به شهرهای حوزه خلیج فارس هستند که یکی از این شهرهای زیبا و مجلل دبی است.

 این شهر ثروتمند،  بزرگ ترین و مدرن ترین  شهر امارات متحده عربی است که همسایه ی جنوبی ایران است و عروس خوش نقش و نگار خلیج همیشه فارس می باشد.

 دارای برجهای سربه فلک کشیده و پاسازهای جهانی برای دیدن و خرید است.

 این شهر توریستی علاوه بر مکان های دیدنی دارای جاذبه های گردشگری مناسب بوده و ثروتمندان و افرادی که به قصد توریست وارد این کشور می شوند مایل به بازدید از این مناظر هستند.

 این ستاره امارات  متحده عربی به شکل چشم گیری پیشرفت داشته است که یکی از دلایل جذب توریست از مناطق خارج از خاورمیانه است.

یکی از دلایل مسافرت از اقصی نقاط جهان به این شهر داشتن فرودگاه بین المللی به تمام جهان است که رفت و آمد را آسان کرده است.

انسانها گاهی به هوای جیبشان سفر می کنند و نه آب و هوای طبیعی، اگر هوای جیبشان دل انگیز باشد سفر طولانی تر شده و از حراجی های 6000   فروشگاه های مختلف  با قیمت های مناسب در دبی بهترین سود را برده و خرسند و راضی به سفر ادامه می دهند.

بهترین زمان سفر به دبی:

اما بهترین زمان برای سفر ودیدار از دبی و زیبایی های آن هستید فصل زمستان را پیشنهاد میکنیم که روزهای خوب و خوش این شهربوده  و توصیه می شود  اگر قصد سفر دارید بهتر است در دوران جشنواره های زمستانی که از تاریخ  26 دسامبر تا حدود 27 ژانویه می باشد ، عزیمت نمایید.

 در فصل تابستان این شهر گرم و دارای هوای شرجی و داغ بوده وبرای افرادی که به این هوا عادت ندارند بسیار طاقت فرسا است.

جاهای دیدنی دبی:

پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان آلمان را نیز دنبال نمایید

   دبی و زیبایی های آن این عروس خوش چهره و خوش نقش و نگار دارای جاهای دیدنی فراوانی است که کمتر گردشگری پیدا می شودکه برای بازدید به آن مکان عزیمت نکند.

شهر دبی از جذابترین، پولدارترین شهرهای جهان است که دارای بلندترین، مجلل ترین و گرانترین برجهای جهان است. برج خلیفه یکی از این مکانهای عجیب و چشم نواز است، دارای طبقات متعددی است که باید هنگام بازدید از آسانسور استفاده شود، این صدف قیمتی دارای فضاهای عجیب و مناظر بی شماری است که سفر گردشگر را برایش لذت بخش تر می کند، جلوه گری تصویر بلند این برج آسمان خراش در آبهای ساحل بر خالق این اثر هزارن آفرین را نثار می کند که این چنین جادوگرانه همه را به سوی خود فرا می خواند.

دومین مرکز روح نواز و دوست داشتنی دبی مال نام دارد که زیباترین و شیک ترین لوازم مورد نیاز مسافر در آنجا موجود بوده و به هر طرف که چشم بیاندازند منظره ای جالب، چشم نواز و خاطره انگیز را در

سفرنامه مسافران جای خواهد داد، اسکی روی یخ با خنکای دل انگیز نسیم دریا، بزرگترین مرکز فیلم دبی، مجلل ترین رستوران ها با غذاهای خوش طعم و بوی محلی، جهانی، با مناظر دلچسب دریا و ساحل خاطره ای باورنکردنی را در کوله بار مسافر جای می دهد.

دبی فریم یا قاب عکس دبی، با شنیدن نام این منطقه شاید فکر کنیم که یک قاب عکس شیک در جلوی چشم داریم، اما این جدیدیترین برج ساخته شده در سالهای اخیر است که در محله زعبیل دبی قرار دارد و مانند یک نمایشگر از بالای آن میتوان شهر را به خوبی دید، دارای دو ستون به اندازه 150متر بوده و روی آن هم یک پل تعبیه شده است تا هرکس بر فراز آن می ایستد خیال کند که بر بلندای جهان ایستاده و می تواند با عشق مناظر زیبای دریا و ساحل و نهر دبی را خوب دیده و لذت کافی ببرد.آسانسور برج یکی دیگر از جلوه گری های این مردم ثروتمند است که با سوار شدن در آن می توانید تمام اطراف خود را با یک نگاه ببینید.

شما مسافر دبی هستید اما ثروت کلان این شهر و توانمندی در ارائه خدمات شما را بر آن می دارد که در یک روز تمام جهان را بال رویا و چشم تیزبین دیده و لذت ببرید، دهکده جهانی یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین و جالب ترین مکانهای این شهر رویایی است که مسافر می تواند با یک تیر دو نشان بزند، هم از شهر دبی لذت ببرد و هم با قاب هنر هنرمندان دبی تمام دنیا را در یک روز ببیند، در فصل سرد دایر بوده و حدود 157 روز طول می کشد،حدود 78 کشور از جمله ایران دارای غرفه هستند و شکل غرفه مانند یکی از بناهای کشورهای شرکت کننده است که آداب و رسوم و سوغات هر کشور را نشان می دهد.

موزه دبی یکی از مکانهای پر بازدید است که در سال 1971 در قلعه فهیدی دایر شده است، قلعه در سال 1787 به عنوان دژ محافظت از شهر بنا شده و دارای دیوارهایی با بلوک های مرجانی که با ملات آهکی به هم وصل شده اند و نمایی سنتی دارد و در دوران خودش یک ابردژ محسوب می شده و به عنوان مکان امن پادشاهان و مالکان بزرگ بوده است، درسال 1971 مرمت شده و به عنوان مکان نگه داری اشیای قیمتی بوده و درسال 1995 بار دیگر بازسازی اساسی شده و به عنوان بزرگترین موزه دبی ومکان بازدید دوست داران تاریخ و گذشته دبی است.

جاذبه های توریستی وگردشگری دبی:

دبی و زیبایی های آن این عروس زیبای خلیج فارس که هر ساله میلونها مسافر به این بهشت خاورمیانه سفر می کنند، یکی از مناطق طبیعی و گردشگری این شهر داشتن سواحل خاص است.

ساحل جمیره یا ساحل شن سفید، این نوار سفید باریکه ای است که به هتل های بی مانند و پر شکوه دبی ختم می شود، با ستاره هایی که قیمت هر کدام میلیاردها دلار است. دارای امکانات رفاهی کامل، صندلی های حمام آفتاب، رستوران های سرشار از عطر غذا یا عطر سرزندگی، انواع ورزش های دلچسب آبی که عموم مسافران استقبال می کنند. ساحل کایت هم در این منطقه قرار دارد و هر مسافری از آن استفاده می کند.پارک آبی آکواوانچر یا آتلانتیس دبی جایی خنک و سرشاز از زندگی که در آن نهرهای متعدد آب جاری است و پس از چند روز گرمای طاقت فرسا بسیار لذت بخش است. بلند ترین سرسره آبی در گرمای دبی روح نواز است و جان را نفسی تازه می بخشد، دارای بازیگاه آبی و سرسره مخصوص کودکان است، ساحل ماسه ای سفید هم چشم نوازی کرده و مسافر را به استراحتی موقت دعوت می کند.

بزرگترین هتل های دبی:

دبی شهری است که در آن انواع هتل های مجلل و شیک  ساخته شده است و یکی از دلایل جذب توریست و بیشتر شدن مسافر در این شهر وجود همین هتل ها با امکاناتی وصف نشدنی است که علاوه بر آسایش ، در کنار فراغت از کار روح را هم نوازش می دهد.

در این قسمت به معرفی شیک ترین هتل های دبی میپردازیم :

هتل برج العرب که به هتل هفت ستاره هم معروف است که در یک جزیره ساختگی توسط انسان بنا شده است و شکل ان به صورت بادبان است و با کمک یک پل به ساحل شن سفید یا جمیرا وصل می شود. این هتل به علت دلشتن امکانات فوق العاده مانند تخت گردان در هنگام صرف غذا، داشتن هلی کوپتر و زمین تنیس روی باند پرواز، ماشین های آخرین سیستم برای سوارشدن به هتل هفت ستاره نام گرفته است.

هتل جی دبیلو ماریوت مارکوییس دبی که با معماری نوین ساخته شده است و حیچ گونه زرق و برق فریبنده نداشته و در کمال سادگی خدمات وافی و کافی رابرای مشتری ارائه می دهد و از جهت امکامات رفاهی و بهداشتی در سطح استانداردهای جهانی است و با کمال ظرافت و دقت در ساخت در ردیف لوکس ترین هتل های جهان قرار دارد.

هتل سوئیسوتل الغریر، این هتل دارای بیست طبقه می باشد، در سال 2011 بنا شده و طوری ساخته شده که به یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی متصل است، بسیار شیک و مدرن با امکاناتی عالی که بهترین گزینه برای تجار و مغازه داران و کسانی است که به قصد خرید به این شهر مسافرت نمو ده اند. امکانات رفت و آمد به مراکز اصلی شهر، تمام وعده های غذایی با منوی باز و سونا، جکوزی، اینترنت رایگان و تور سفر به دیگر شهرهای امارات متحده عربی است.

هتل هالیدی در کنار فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد و اولین گزینه برای کسانی است که حوصله معطلی را نداشته و دوست دارند فوری در محل سفر خود مستقر شوند، دارای امکانات کامل شامل رفت و آمد، تور داخل شهر و مراکز خرید با سرویس رایگان، بهترین رستوران و بازیگاه و چمن ورزشی و چشم اندازی دل چسب از پنجره های روبه شهر که دل هر مسافری را می برد، این هتل دارای یک استخر بزرگ شنا در پشت بام است، که هر گردشگری تمایل به شنا در این منطقه دارد، این هتل در زیر آب مانند یک زیر دریایی شیک و جذاب و به یاد ماندنی است.

هتل هیلتون گاردن بهترین مکان برای گردشگرانی است که چندان قصد خرید ندارند و بیشتر تمایل به بازدیدو گشت و گذار داشته و ترجیح می دهند به جای خرید از مکانهای جذاب وعالی استفاده کامل ببرند دارای امکانات رفت وآمد رایگان به شهر و مراکز تفریحی ، ساحل و پارک آبی داشته و نزدیکترین هتل مناسب برای برج خلیفه است. دارای قیمتی مناسب با خدماتی عالی از جمله برجستگی های این هتل است.

این شهر لوکس و جذاب همواره پذیرای مسافران از سراسر جهان بوده و به عنوان شیک ترین وبزرگترین شهر توریستی خلیج فارس سالیانه میلیونها دلار برای مردم و کشورش درآمد زایی دارد.

 اگر قصد سفر به دبی داشتید توصیه می شود که پول و دلار کافی به همراه داشته باشید تا جاذبه های خرید و گردشگری دبی حواس شما را از جیبتان پرت نکند.

اگر اهل سفر هستید پیشنهاد می کنیم تور کوشی آداسی را نیز دنبال نمایید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید