خیابان های معروف اسپانیا

خیابان های معروف اسپانیا

خیابان های معروف اسپانیا بسیار زیاد می‌باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به خیابان کرر د مونتکادا اشاره نمود که یکی از معروفترین و نوستالژیک‌ترین خیابان‌های بارسلونا بوده که یادآور شکوه و جلال اسپانیا در دوران بسیار قدیمی می‌باشد.

در این خیابان کاخ‌های بزرگ وجود دارد که از معماری‌های رنسانس و باروک در آن استفاده شده است که نشان دهنده وجود بزرگان و اشراف زادگان در این محله می‌باشد. در زمان‌های قدیم این خیابان مرکز تجارت و معاملات بزرگ بوده به همین منظور می‌توان آثار تجمع را در آن به خوبی مشاهده نمود. از جاذبه‌های این خیابان پایکوبی فلامینگوها می‌باشد که برای دیدن این نمایش زیبا می‌توانید به ساختمان شماره ۲۰ مراجعه کنید.

همچنین این خیابان به دلیل داشتن آثار معماری بسیار زیبا، بهترین مکان برای دریافت عکس‌های هنری می‌باشد. خیابان کرر دلس میرایرس یکی دیگر از خیابان‌های معروف کشور اسپانیا می‌باشد که دارای حال و هوای ترسناک و ژانر‌های وحشت انگیز می‌باشد که از داستان‌های قدیمی به جای مانده است. به گونه‌ای که طبق داستان‌های قدیمی، جادوگری که به احضار ارواح علاقه زیادی داشته در این خیابان زندگی می‌کرده و به همین منظور بسیار اعتقاد داشتند که او ارواح شیطانی را به این خیابان فراخوانده است.

علاوه بر ماجراجویی، این خیابان دارای مغازه‌های کوچک صنایع دستی می‌باشد که گردشگرانی که به اجناس رنگارنگ و همچنین تهیه سوغات برای دوستان خود علاقه دارند، می‌توانند به این خیابان مراجعه کنند و بهترین سوغات را برای خود خریداری کنند که یادآور این کشور زیبا و این میدان به یاد ماندنی خواهد بود.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

خیابان آلکالا

از دیگر خیابان‌های این کشور می‌توان به خیابان آلکالا اشاره نمود که این خیابان دارای معماری‌های باشکوهی از دروازه خورشید تا کاخ سیبلس می‌باشد که بسیار تماشایی بوده و جزء جاذبه‌های دیدنی می‌باشند و از پشت بام این ساختمان شما می‌توانید مناظر خیره کننده آن را نیز به طور کامل مشاهده نمایید.

خیابان لارامبلا

خیابان های معروف اسپانیا بدون شک خیابان لارامبلا در لیست معروف‌ترین خیابان‌های بارسلون قرار دارد و این خیابان بلند از میدان کاتالونیا آغاز شده و به بندر زیبای پورت ول خاتمه می‌یابد. دو طرف این خیابان با درختان سر سبزه پر شده و فروشگاه‌های پر زرق و برق آن نیز گلاب خاصی به آن بخشیده است و همچنین یکی از محله‌های معروف که گو تیکه می‌باشد در این خیابان وجود دارد.

این خیابان فقط به دلیل عریض و طولانی بودن توجه بیشتر افراد را به خود جلب نکرده است، بلکه به دلیل اتفاقات هیجان انگیزی که روزانه در آن رخ می‌دهد بسیار محبوب بوده و از جمله آن می‌توان به گروه‌های موسیقی و تئاتر‌های خیابانی اشاره نمود که از طلوع خورشید تا پاسی از شب به اجرای برنامه مشغول هستند به همین منظور توانسته‌اند گردشگران و حتی ساکنان این کشور را برای گشت و گذار روزانه به طرف خود جلب کنند.

در این خیابان نیز هتل‌های لوکس، رستوران‌های مدرن با غذاهای لذیذ، کافه‌های دنج که دارای طراحی‌های زیبا هستند و همچنین مراکز خرید که دارای برندهای معتبر بین المللی می‌باشند وجود دارند.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

خیابان لارامبلا

خیابان پورتال دل آنجل

خیابان های معروف اسپانیا با توجه به اینکه کشور اسپانیا دارای معماری‌های خارق‌العاده و بناهای تاریخی زیادی می‌باشد توجه کنید که از خیابان‌های دیدنی آن غافل نشوید که هر کدام از این خیابان‌ها به نوبه خود بسیار جذاب هستند در نتیجه از استقبال بالایی برخوردارند می‌باشند.

خیابان‌های بارسلونا را می‌توان در کنار مجموعه‌های تاریخی و تفریحی جزء جاذبه‌های گردشگری دانست به گونه‌ای که هر یک از این خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های این شهر، جذابیت‌های خاصی دارند که در اینجا به معرفی یک خیابان معروف می‌پردازیم تا اطلاعات شما کامل و جامع‌تر شود و با دانستن این اطلاعات بتوانید از این خیابان دیدن کنید.

خیابان پورتال دل آنجل یکی از این خیابان‌های معروف می‌باشد که در این خیابان هیچ ماشینی حق تردد نداشته به گونه‌ای که فقط عابران پیاده و دوچرخه سوارها می‌توانند در آن رفت و آمد کنند که از ویژگی‌های خاص این میدان می‌باشد. به همین منظور از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود و شما با اطمینان خاطر می‌توانید در این خیابان قدم بزنید.

این خیابان را می‌توان به عنوان یک پیاده روی بزرگ در نظر گرفت که اطراف آن را فروشگاه‌های لوکس احاطه نموده‌اند و افرادی با لباس‌های مد روز و شیک در خیابان می‌باشند. این خیابان که بسیار بزرگ می‌باشد از محله گوتیک آغاز شده و محله‌های اوینگودا و دیاگونال را در بر می‌گیرد.

از لوکس ترین مراکز خرید می‌باشد که زرق و برق آن بسیار زیاد می‌باشد در نتیجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند به گونه‌ای که حتی افرادی که قصد خرید هم نداشته باشند حتما برای دیدن خیابان و فروشگاه‌های لوکس و دیدنی آن مراجعه می‌کنند.

اگر نزدیک سال نو میلادی به بارسلون سفر کنید می‌توانید از حراجی‌های بزرگ آن که دارای تخفیفات بسیار بالا می‌باشد استفاده کنید که از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و در نتیجه اگر قصد خرید آن را دارید حتما در این زمان را به این کشور سفر کنید که علاوه بر دیدن مکان‌های گردشگری بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

خیابان د گراسیا

خیابان های معروف اسپانیا خیابان د گراسیا در شهر بارسلون وجود دارد و این خیابان بسیار معروف است. این خیابان دارای جاذبه‌های بسیار زیادی می‌باشد که همه گردشگرانی که به این شهر می‌آیند قطعا جذب آن خواهند شد. دارای مراکز خرید و نمایندگی‌های برندهای معروف می‌باشد، به همین منظور بیشتر افراد با مراجعه به این خیابان علاوه بر خریدهای شخصی خود می‌توانند به تفریحات خود و دیدن از جاذبه‌های گردشگری بپردازند.

در زمان‌های دور برای ساخت این خیابان از معماران برجسته استفاده نموده‌اند در نتیجه ساختمان‌های زیبایی که دارای معماری‌های بسیار جالبی هستند را به وجود آوردند که هم اکنون از جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید.

خیابان د گراسیا یکی از مهم‌ترین و زیباترین قسمت شهر بارسلون به شمار می‌آید که دارای رستوران‌ها و کافه‌ها و همچنین فروشگاه‌های زیادی می‌باشد. در نتیجه بیشتر افرادی که در سفر قصد تفریح و خرید و همچنین خوردن غذا را دارند بهتر است از این خیابان دیدن کنند.

در این خیابان شما می‌توانید در کنار ساحل‌های زیبای آن نیز استراحت کنید. به همین منظور این شهر تبدیل به یک مقصد گردشگری بی‌نظیر و کاملا وسوسه انگیز برای آنان شده است. فروشگاه‌هایی که در این خیابان وجود دارند به فروش لباس‌هایی می‌پردازند که بسیار زیبا و خاص هستند. کفپوش‌های به کار رفته در هر کدام از این فروشگاه‌ها بسیار خاص هستند که اوج هنر را به نمایش می‌گذارند که توسط معماران هنرمند طراحی شده‌اند.

از جمله آثار تاریخی که در این خیابان وجود دارد و می‌توان به تاکازا باتلو و سازه‌های بزرگ گائودی اشاره نمود که توجه شما را بسیار جلب خواهد کرد چون بسیار خیره کننده می‌باشد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

خیابان د گراسیا

پلازا اسپانیا

خیابان های معروف اسپانیا اگر به اسپانیا و شهر مادرید سفر کردید حتما از جاذبه‌های معروف و دیدنی آن بازدید کنید که یکی از آن‌ها پلازا اسپانیا بوده که یک خیابان معروف در شهر سویا می‌باشد و دارای فضایی بسیار باز و ساختمان‌هایی به هم چسبیده بوده و از بناهای باستانی کشور اسپانیا محسوب می‌شود. بخشی از این خیابان به موزه تبدیل شده است به همین منظور شما در آنجا شاهد انواع مصنوعات دستساز رومی‌ها و موزاییک‌های ایتالیایی می‌باشید. پلازا در زبان اسپانیایی به معنی فضای باز می‌باشد به همین دلیل این نام بر روی این خیابان گذاشته شده است که در سال ۱۹۲۹ میلادی ساخته شده و تبدیل به یکی از معروف‌ترین بناهای قدیمی شده است.

این خیابان در اوایل برای برپا نمودن نمایشگاه ساخته شده ولی در حال حاضر به عنوان دفاتر دولتی از آن استفاده می‌شود. امروزه مراسم‌ها و جشن‌های خاصی در این خیابان برگزار می‌شود مانند کارگاه‌های یوگا، انواع کنسرت‌ها و فستیوال‌ها و خیلی از موارد دیگر.

طراحی این خیابان به گونه‌ای می‌باشد که ساختمان‌هایی که در آن قرار دارند همگی دارای بالکن می‌باشند که رو به مرکز شهر باز می‌شوند. در این خیابان، مجسمه‌ای وجود دارد که قدمت بسیار بالایی داشته و از نظر آثار باستانی بسیار ارزشمند می‌باشد. وقتی شما به شهر زیبای مادرید می‌روید و از خیابان پلازای آن دیدن می‌کنید، می‌توانید انواع مختلفی از غذاها مانند ساندویچ کالاماری که از غذاهای مخصوص این کشور می‌باشد نیز بهره‌مند شوید. این ساندویچ از نان باگت و کال ماری که در آب و تخم مرغ غلتانده شده و بعد سرخ شده است درست شده و بعضی‌ها دوست دارند این ساندویچ را با سس مایونز بخورند و بعضی‌ها هم به آن لیمو اضافه می‌کنند. این ساندویچ به دلیل اینکه بسیار معروف می‌باشد شما می‌توانید در هر رستوران و کافه آن را خریداری نموده و نوش جان فرمایید.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

خیابان آیونتامینتو

خیابان های معروف اسپانیا اسپانیا یکی از زیباترین شهرهای دنیا می‌باشد که دارای محله‌ها و خیابان‌های گوناگونی بوده و به دلیل داشتن فواره‌های آب، بناهای تاریخی و نقاشی‌های متنوع سالانه هزاران گردشگر خارجی و داخلی را به خود اختصاص داده است.

والنسیا از جمله شهرهایی می‌باشد که در کشور اسپانیا قرار دارد و خیابان و میدان‌های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دارای کافه‌های زیبا در کنار پیاده رو و معابر سنگفرش شده و چراغ‌های کنار خیابان‌ها بوده که همگی زیبایی و جلوه خاصی را به این شهر می‌بخشد به گونه‌ای که شما برجسته‌ترین آثار هنری و معماری را می‌توانید در جای جای کشور اسپانیا مشاهده نمایید.
یکی ازخیابان‌هایی که در مرکز والنسیا قرار دارد خیابان آیونتامینتو بوده که در یکی از محله‌ها و خیابان‌های مشهور شهر والنسیا وجود دارد و دور تا دور آن را ساختمان‌های دیدنی و آثار تاریخی احاطه نموده اند. در این خیابان اداره پست، تئاتر ملی و موسسه سینماگراف که مشهورترین سینما می‌باشد وجود دارد.

این خیابان برای افرادی که دوستدار هنر می‌باشند بهترین گزینه بوده و می‌توانند ساعت‌های زیادی در این خیابان قدم بزنند و از جاهای تاریخی آن لذت ببرند و خاطرات بسیار خوب و به یاد ماندنی را برای خود به وجود آورند که قطعا این همه زیبایی را در هیچ جای دنیا پیدا نخواهند نمود. این خیابان دارای آرامش خاصی می‌باشد به همین منظور شما به مدت چند ساعته می‌توانید در این خیابان را به آرامش فکری برسید و از دغدغه‌های روزمره به دور باشید.

خیابان آیونتامینتو

خیابان پاتریکا

خیابان های معروف اسپانیا خیابان پاتریکا یکی از محله‌ها و خیابان‌های والنسیا می‌باشد که به دلیل وجود بازارها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین فروش انواع مختلفی از کالاها با برندهای مطرح دنیا یک بازار محلی به شمار می‌آید.

شما در این بازارچه‌ها می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی خریداری کنید و انواع مختلفی از کالاها را در کمترین زمان می توانید در این مکان تهیه کنید. در این خیابان انواع مختلفی از کافه‌ها و رستوران‌ها قرار دارند که شما می‌توانید غذاهای محبوب محلی اسپانیا را که شامل انواع برنج‌های ساده و طعم‌دار می‌باشند نوش جان کنید که این برنج‌ها در کنار گوشت و غذاهای دریایی استفاده می شوند در نتیجه بسیار لذیذ می‌باشند.

علاوه بر آن شما می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه آن نیز به سواحل زیبای کشور دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن نیز لذت ببرید. به دلیل داشتن تمام این خصوصیات، خیابان پاتریکا یکی از خیابان‌های معروف و به یاد ماندنی در این کشور می‌باشد که اکثر گردشگران وقتی به این کشور سفر می‌کنند حتما از این خیابان دیدن می‌نمایند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید