جاذبه های دیدنی اسپانیا

جاذبه های دیدنی اسپانیا

جاذبه های دیدنی اسپانیا تنوع زیادی دارند و امروزه گردشگران و توریست های زیادی برای تفریح و گردش به اسپانیا سفر می کنند و سعی دارند خاطرات شیرینی را به ارمغان بیاورند. شما دوستان عزیز می توانید روح کشور اسپانیا را در هر جاذبه گردشگری آن پیدا کنید.

جاذبه های دیدنی اسپانیا به قدری زیاد است که همه سلایق را در خود جای داده است. دیدنی های اسپانیا کم نیست و اسپانیا دارای سواحل ، کلیسا ها، پارک ها و موزه های فراوانی است، به گونه ای که سالانه چند میلیون گردشگر به این کشور سفر می کنند و شما عزیزان با دیدن پایتخت اسپانیا و جاذبه های فرهنگی و گردشگری آن، می توانید با فرهنگ اسپانیایی ها آشنا شوید.

تور اسپانیا 1402

قصد سفر به اسپانیا را داید حتما سری به تورهای ارزان اسپانیا بزنید

تور تک مقصدی اروپایی (تور اروپا)

کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا

کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا یکی از جاذبه های دیدنی اسپانیا است که به نوبه خود منحصر به فرد است و زبانزد عام و خاص است. این کلیسا به نام کلیسای خانواده مقدس معروف است. این کلیسا یکی از شاهکارهای آنتونی گائودی است که سبک آرت نووئو، در هنرهای تزئینی یک قدم پیشرفته تر است.

کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از کلیساهای عجیب اسپانیا است که هنوز به طور کامل ساخته نشده است و گردشگران می توانند از داخل برج، قسمت های ناتمام این بنا را ببینند. این کلیسا یکی از کلیسای معروف و دیدنی اسپانیا است که ما به شما توصیه می کنیم در سفری که به اسپانیا دارید، از این کلیسا دیدن کنید. با رفتن به کلیسا می توانید چیز های جالب و عجیبی را مشاهده کنید و این کلیسا نمای بسیار زیبا و شگفت انگیزی دارد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلیسا می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و طراحی های زیبای این کلیسا را از نزدیک ببینید.

نحوه اخذ ویزا برای سفر با تور ارزان اروپا

پیشنهاد میکنیم سری به تورهای تابستانه و زیبای اروپایی ما نیز زده  با انواع تورهای ترکیبی اسپانیا آشنا شوید

شهر هنرها و علوم اسپانیا از جاذبه های دیدنی اسپانیا

شهر هنرها و علوم

شهر هنرها و علوم اسپانیا از جاذبه های دیدنی اسپانیا است که همان طور که از نامش پیداست، یک شهر هنری و زیبا است و همچنین یک مجموعه تفریحی، فرهنگی، هنری و علمی است که در شهر والنسیا اسپانیا قرار گرفته است که یکی از مهمت رین مراکز گردشگری این شهر محسوب می شود. این بنا در لیست ۱۲ گنجینه کشور اسپانیا قرار دارد و ما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازدید از ساختمان های شهر علم و هنر را فراموش نکنید و از دست ندهید.

هر چقدر در مورد شهر هنرها و علوم در اسپانیا توضیح دهیم، نمی توانیم به طور واضح برای شما این شهر را توصیف کنیم، به همین علت پیشنهاد می‌کنیم در سفری که به اسپانیا دارید سعی کنید از نزدیک این شهر هنر را تماشا کنید و لذت ببرید.

مجتمع شهر علم و هنر در انتهای بستر رود توریا قرار گرفته که به دلیل سیل سال ۱۹۵۷ میلادی آن را خشک و مسیرش را تغییر دادند و بستر سابق این رود را نیز به یک پارک تماشایی تبدیل کردند. معماری مجتمع های این شهر بسیار بی نظیر است و سه برابر مبلغ برآورد شده اولیه، هزینه برداشته است.

در این ساختمان ها کارهای متنوعی برای انجام دادن پیدا خواهید کرد، برای مثال بزرگترین آکواریوم اروپا در این مجتمع واقع شده که اوشنو گرافیک نام دارد و حدود ۵۰۰ گونه مختلف از موجودات دریایی از جمله کوسه، نهنگ، پنگوئن، دلفین و شیر دریایی را در بر می‌گیرد. این آکواریوم به نیلوفر آبی شباهت دارد و به چندین محیط زیست همچون دریاهای مناطق استوایی، جزیره‌ای، قطبی، دریای سرخ و غیره تقسیم شده و برای بازدید از تمام بخش های این آکواریوم به چند ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

اخذ ویزای شینگن

برای سفر یه اسپانیا این کشور محبوب اروپایی نیاز به اخذ ویزای شینگن و آشنایی با شرایط آن را دارید پس حتما لینک زیر را دنبال نمایید

قصر الحمرا اسپانیا از بهترین جاذبه های دیدنی اسپانیا

قصر الحمرا

اگر بخواهیم یکی دیگر از جاذبه های دیدنی اسپانیا را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم، باید قصر الحمرا را نام ببریم. این قصر با ساختارهای آفریقایی شما را شگفت انگیز می کند.

این قصر یکی از شاهکارهای معماری اسلامی کشور اسپانیا است که در دوره برتری در منطقه آندلوسیا قرار گرفته است و از نظر فرهنگ و تمدن در قرون وسطی نسبت به دیگر مناطق اروپا ساخته شده است. این مجموعه و حکاکی های سنگی، نقاشی های طلایی و نقره ای، سقف های آجری، حیاط های خلوت، طاق های زیبا و.. رویاهای هر گردشگری را به واقعیت تبدیل می کند. این قصر برای امپراطور چالز پنجم ساخته شده است.

این بنای زیبا با وجود این که به طور کامل ساخته نشده است، برجسته ترین اثر معماری رنسانس اسپانیا به شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این قصر، مجموعه باغ های جنرال است که در پشت این قصر زیبا ساخته شده است.

شما دوستان عزیز در سفری که به اسپانیا دارید، حتما به این قصر بروید و از نقاط زیبای این منطقه لذت ببرید.

ویزای مولتی کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای مولتی کانادا را نیز دنبال نمایید

پارک گوئل اسپانیا از جاذبه های دیدنی اسپانیا

پارک گوئل

پارک گوئل یکی دیگر از جاذبه های دیدنی اسپانیا است. پارک گوئل، شامل عناصر معماری بی نظیر است که در تپه آل کارمل در منطقه گراسیا بارسلون قرار دارد. این بوستان توسط آنتونی گائودی در سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ ساخته شد.

پارک گوئل یک پارک بزرگ و دیدنی است که وسایل تفریحی زیادی دارد و یک پارک معروف در اسپانیا می باشد. پارک گوئل یکی از محبوب‌ ترین جاذبه‌های بارسلونا در اسپانیا است که بسیار شگفت انگیز و روبروی شهر قرار گرفته است و چشم اندازهای جذابی از شهر را ارائه می‌دهد.

این پارک توسط آنتونی گائودی، یکی از معروف ترین معماران اسپانیایی طراحی شده و تاریخچه جذابی دارد. این پارک در ابتدا قرار بود یک مجتمع مسکونی باشد، ولی به مرور زمان به یک پارک بزرگ تبدیل شد. خالی از لطف نیست که سری به تور ارزان اروپا نیز بزنید

موزه گوگنهایم اسپانیا

موزه گوگنهایم

موزه گوگنهایم از دیگر جاذبه های دیدنی اسپانیا است که یک موزه بزرگ و منحصر به فرد است. نمای این بنا از ورق های تیتانیوم ساخته شده و لایه زیرین آن از الاستیک پوشیده شده تا ضدآب و رطوبت باشد.

نمای این موزه در ترکیبی که با نور آفتاب و سایه روشن های آن پیدا می‌کند، گاهی موج دار و گاهی هم خالدار به نظر می‌رسد، اما جالب ترین و مهم ترین نکته درباره این موضوع این است که طرح نمای آن بسیار شیک و جالب است.

اگر چه نمای بیرونی موزه از فلز ساخته شده، اما نگاه نزدیک تر به این نما نشان می‌دهد که این نما طرح موجی دارد.

منحنی هایی که ظاهر ساختمان را از فرم سنتی به مدرن و جذاب تبدیل کرده، ساختارشکنی زیبایی را در معماری این بنا ایجاد کرده است. این بنا از زیردریایی های روسی الهام‌ گرفته و اکسید تیتانیوم باعث رنگ خارق العاده آن شده است.

این موزه از معروف ترین موزه های جهان در اسپانیا می باشد و این بنا در شهر بیلبائو واقع است‌. اگر علاقمند به موزه و وسایل قدیمی و تاریخی هستید، حتما از این موزه دیدن کنید.

کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا از جاذبه های دیدنی اسپانیا

کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا

کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپو ستلا ازجاذبه های دیدنی اسپانیا محسوب می شود. این کلیسا که در سال ۱۰۷۵ تا ۱۲۱۱ میلادی ساخته شد، دارای ۱۰۰ متر طول، ۷۰ متر عرض و ۱۲۰۰ نفر ظرفیت برای مراسم های مذهبی است و به عنوان بخش تاریخی شهر سانتیاگو در سال ۱۹۸۵ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

برخی بر این اعتقادند که پیکر سنت جیمز بزرگ حواری حضرت مسیح، در این مکان دفن شده است. در بنای این کلیسا می توانید شاهد سبک های متنوع معماری رومانسک باروک و گوتیک باشید. این کلیسا از پربازدیدترین جاذبه های اسپانیا است که از جمله کلیساهای قدیمی است که در لیست میراث جهانی یونسکو و میراث فرهنگی اسپانیا جای دارد.

این کلیسا با سبک معماری رومانسک دارای رواق‌ های مرتفع و حکاکی هایی از هنرمند فقید آن دوران است. این کلیسا به عنوان خانه سنت جیمز و برای ادای احترام به او و خانواده اش ساخته شده است. این کلیسا از قرون وسطی تا به امروز مقصد گردشگران و توریست ها بوده و همچنان بازدید کننده دارد.

نکته مهم این است که این کلیسا موجب شده تا نام شهر گالیسیا و منطقه کامپوستلا در یونسکو ثبت شود.

مقاصد پر طرفدار برای تور اروپا

ایبیزا

همان طور که گفتیم مکان های توریستی اسپانیا بسیار زیاد است و تنوع زیادی دارد که یکی از آن ها، ایبیزا است. ایبیزا صحنه ای فعال در تولید موسیقی و جذب گردشگر موسیقی‌پسند در جهان دارد. کافه های زیادی در این شهر وجود دارد که یکی از آن ها کافه دل مار است که شهرت جهانی دارد.

بسیاری از گردشکران در سراسر جهان برای استراحت و آفتاب گرفتن در سواحل به ایبیزا می روند. این جزیره به صورت صخره ای است و دارای چندین منطقه و ساحل معروف می باشد که دسترسی به آنها با اتومبیل و اتوبوس امکان پذیر است. بسیاری از شهر های اروپا به فرودگاه ایبیزا پروزا های مستقیم دارند.

ایبیزا یک دهستان و شهرک در اسپانیا است که در جزایر بالئاری واقع شده است. این شهر مساحت زیادی دارد و ایبیزا در سواحل جنوب شرقی اسپانیا واقع شده است و بخشی از مجموعه جزایر بالئارس محسوب می شود.

گردشگران زیادی در این شهر پر جنب و جوش می توانند ساحل های ماسه ای زیبا را تماشا کنند و همچنین ورزش های آبی هیجان انگیز و شب های پر تکاپو را داشته باشند. هنگامی که صحبت از جزایر ایبیزا واقع در کشور اسپانیا می شود، تفریحات ساحلی جذاب و دیدنی و شب های شگفت انگیز ساحل مدیترانه ای را یاد آور می شوید.

 این شهر دارای مکان های توریستی و جاذبه های گردشگری زیبا و متنوعی است. این جزایر در دریای مدیترانه قرار دارند و اگر می خواهید به شهر موسیقی بروید، ما به شما پیشنهاد می کنیم جزیره ایبیزا اسپانیا را در اولویت قرار دهید. این مکان سومین جزیره بزرگ از مجمع الجزایر است که بسیار برای سفر های تابستانی مناسب است.

جزایر قناری از جاذبه های دیدنی اسپانیا

جزایر قناری

جزایر قناری یکی از مناطق خود مختار در کشور اسپانیا است. این منطقه شامل یک مجمع الجزایر در اقیانوس اطلس می باشد که نزدیک ترین آنها حدود ۱۰۸ کیلومتر با خشکی فاصله دارد. ولی جالب است بدانید که این فاصله تا کشور اسپانیا نیست، بلکه با خشکی های قاره آسیا است.

طبیعت اسپانیا بسیار زیبا و دلنشین می باشد و اگر می خواهید طبیعت اسپانیا را ببینید، حتما سری به جزایر قناری بزنید. جزایر قناری جنوبی ترین مناطق اسپانیا و بزرگ ترین و پرجمعیت ترین مجمع الجزایر میک رونزی است.

در جزایر قناری می توانید بهترین های اسپانیا را با آب و هوای مناسب و در محیطی بکر و بی نظیر تجربه کنید. این جزیره، عجیب ترین جزیره از جزایر هفت گانه قناری در اسپانیا است، بنابراین جزایر قناری از زیبا ترین جاذبه های طبیعی هستند که دیدنی های فرهنگی و تاریخی زیادی نیز دارند.

امروزه گردشگران و جهانگردان زیادی در طول سال به دیدن این جزایر می روند. جزایر قناری مجموعه ای از جزایر کوچک و بزرگ در جنوب غربی اسپانیا است که از فوران آتشفشان های این منطقه در میلیون ها سال پیش تشکیل شد که همچنان احتمال فوران آتشفشان در آن منطقه وجود دارد.

این جزایر در بیشتر روزهای سال آب و هوای یکسانی دارد و در قسمت مناطق گرمسیر جهان قرار می گیرند. پر بارش ترین مناطق جزایر قناری نیز در بخش های شمال غربی که ارتفاع بیشتری دارند، رخ می دهد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید