جاهای دیدنی کانادا مقصدی عاشقانه با مناظری زیبا

جاذبه های توریستی کانادا : می‌توانیم به موارد بسیار زیادی اشاره کنیم که بسیار دیدنی و شگفت انگیز می باشند و سالانه مسافران بسیار زیادی برای گردش و مسافرت به این کشور سفر می کنند و این کشور سالانه درآمد بسیار زیادی از طریق ورود توریست ها به داخل کشور به دست می آورد و این صنعت برای افرادی که در کشور کانادا هستند بسیار سود آور بوده است.

اگر اهل گشت و گذار هستید حتما سری به صفحه تور اروپا زده و با شرایط آن آشنا شوید

بهترین جاذبه های توریستی کانادا

در این قسمت می خواهیم درباره بهترین جاذبه های توریستی کانادا با شما خوانندگان عزیز سخن بگوییم و هر کدام از این جاذبه‌های توریستی را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم تا زمانی که قصد سفر به این کشور را داشتید بتوانید با شناخت بهترین جاذبه ها از آنها دیدن کرده و نهایت استفاده و لذت را از دیدن این جاذبه ها ببرید که این جاذبه های بسیار زیبا به شرح زیر می باشند:

۱_اولین جاذبه ی دیدنی و زیبای کانادا، پارک ملی فوندی می باشد و به دلیل آن که در نزدیکی خلیج فوندی قرار دارد نام پارک ملی فوندی را بر روی آن گذاشته اند. گردشگران عزیز می توانند در هنگام جزر و مد دریا را تماشا کنند و همچنین می‌توانند در داخل آب های آن قایق‌رانی انجام دهند و نهایت لذت را ببرند.

۲_یکی دیگر از مکان های بسیار دیدنی و زیبایی که در کشور کانادا وجود دارد، شهر کوچک سنت جان می باشد که در این شهر خانه های رنگارنگی وجود دارد و می توانیم بگوییم که محل اقامت هنرمندان عزیز است. علاوه بر وجود خانه های رنگارنگ در داخل این شهر کوچک، مکان های گردشگری بسیار زیادی مانند رستوران های بسیار شیک و همچنین نهنگ های دیدنی بسیار زیادی وجود دارد.

۳_یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کشور کانادا که بسیار زیبا می باشد، مسیر کابوت بوده که رانندگان عزیز می توانند به وسیله ماشین های خود این مسیر هیجان انگیز را طی کرده و از طبیعت بسیار زیبایی که در این مسیر وجود دارد نهایت لذت را ببرند. رانندگی در این مسیر حدود هشت ساعت زمان می برد و به دلیل وجود مکان های تفریحی بسیار زیبایی که در این مسیر وجود دارد توریست های عزیز می توانند در این مسیر توقف کرده و نهایت لذت را ببرند.

۴_یکی دیگر از مکان های گردشگری جذابی که در کشور کانادا وجود دارد، شهر کوچک کبک می‌باشد که در این شهر نیز مکان‌های بسیار زیبای تاریخی و گردشگری وجود دارد.

۵_از دیگر مکان های جذاب و دیدنی که می‌توانیم برای کشور کانادا نام ببریم، جزیره زیبا و آرامش بخش ونکوور می باشد که  افراد می توانند قایقرانی بسیار جذاب و دیدنی را تجربه نمایند.

۶_از دیگر مکان های جذاب و دیدنی کانادا، توفینو است که در شمال غربی کانادا است و دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد.

۷_یکی دیگر از مکان بسیار جذاب و دیدنی کانادا، شهر زیبا و جذاب تورنتو همراه با مکان های گردشگری فراوان می باشد که جمعیت بسیار زیادی در این شهر شلوغ زندگی می کنند و این شهر دارای وسایل حمل و نقل درجه یک بوده که باعث شده است عبور و مرور در این شهر به راحتی صورت پذیرد. شهر تورنتو دارای محله های بسیار زیادی از جمله محله چینی ها و محله یونانی ها می باشد و وجود دریاچه ای بسیار زیبا باعث ایجاد آب و هوایی خاص و دل انگیز این شهر در فصل های مختلف سال به ویژه فصل بهار و تابستان شده است که توریست ها نیز بیشتر در این فصل ها به این شهر زیبا و جذاب و دیدنی سفر می کنند و از آب و هوای بسیار مطلوب آن نیز بهره مند می شوند.

همچنین پیشنهاد میکنیم سری به صفحه تور اروپا نوروز 1403 نیز بزنید

آبشار نیاگارا (Niagara Falls)

یکی دیگر از جاذبه های توریستی کانادا که بسیار مورد توجه مسافران عزیز قرار گرفته است آبشار نیاگارا می باشد که در این قسمت می خواهیم توضیحات مختصری درباره این جاذبه بسیار زیبا خدمت شما خوانندگان عزیز بیان کنیم و شما را تا حدودی با این جاذبه مهم و گردشگری کشور کانادا آشنا نماییم.

آبشار نیاگارا یکی از قدیمی ترین آبشار های موجود در جهان می باشد که این آبشار حاصل ترکیب سه آبشار مهم می‌باشد. طول آبشار نیاگارا را تا به امروز حدود ۱۵۰ کیلومتر تخمین زده اند و به دلیل طول بسیار زیادی که دارد باعث شده است که جذابیت و زیبایی این آبشار چندین برابر شود و سن آبشار نیاگارا را حدود ۱۰ هزار سال تعیین کرده‌اند. این آبشار در مرز بین کانادا و آمریکا قرار دارد.

در مکانی که آبشار نیاگارا وجود دارد مکان های تفریحی و گردشگری مانند پارک ها و موزه های بسیار زیادی وجود دارد که توریست های عزیز می توانند علاوه بر اینکه از این آبشار دیدن نمایند از موزه های تاریخی این کشور نیز که در نزدیکی آبشار نیاگارا وجود دارد دیدن کنند و از تاریخ کشور کانادا مطلع شوند.

کیپ برتون (Cape Breton)

یکی دیگر از جاذبه های توریستی کانادا که هم از لحاظ گردشگری و هم از لحاظ علمی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و بسیار مهم می باشد مربوط به جزیره کیپ برتون بوده است. این جزیره شامل مکان های گردشگری بسیار زیبا و دیدنی می باشد و همچنین یک دانشگاه بسیار مطلوب در این جزیره است که از لحاظ علمی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در این دانشگاه رشته های بسیار زیادی برای تحصیل دانشجویان عزیز قرار دارد و به دلیل وجود اساتید برتری که در این دانشگاه وجود دارد باعث شده است که سالانه افراد بسیار زیادی برای تحصیل به این دانشگاه متمایل شوند و بتوانند مدرک معتبر دانشگاهی را از این دانشگاه دریافت نمایند

اگر عاشق کانادا هستید پیشنهاد می کنیم مقاله ویزا مولتی کانادا را دنبال نمایید

پارک ملی گراس مورن ( Grose Morne)

از جاذبه های توریستی کانادا که امروزه بسیار مورد توجه همگان در کشور های مختلف آسیایی و اروپایی قرار گرفته است پارک ملی گراس مورن می باشد. این پارک قدمت بسیار زیادی دارد و بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است و دارای طبیعتی بی نظیر می باشد که باعث شده این مکان آب و هوای بسیار دل انگیزی داشته باشد.

می توانید در این پارک سواحل اقیانوس ها را مشاهده کرده و همچنین در داخل این پارک کوه های بلند و مرتفع وجود دارد که افرادی که مایل به کوهنوردی هستند می‌توانند برای کوهنوردی از این کوه ها بالا بروند و در راه از مناظر بسیار زیبایی که در اطراف این کوه ها وجود دارد دیدن نمایند و به دلیل زیبایی های بسیار زیادی که این پارک دارد باعث شده است که این پارک در سازمان جهانی یونسکو ثبت شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله تور ارزان دبی را نیز دنبال نمایید

خرس های قطبی چرچیل

یکی دیگر از مکان های بسیار دیدنی و جاذبه های توریستی کانادا خرس های قطبی چرچیل می باشد که این خرس های دیدنی در شهر کوچک چرچیل وجود دارد. افرادی که مایل به دیدن خرس های قطبی چرچیل هستند می توانند تورهای مسافرتی رزرو کرده و اوقات فراغت خود را در این شهر و با دیدن خرس های قطبی چرچیل بگذرانند.

زمان خاصی در سال وجود دارد که خرس های قطبی از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و تجمع خرس ها در شهر چرچیل یک منظره دیدنی را ایجاد می‌کند.

کوه‌های راکی کانادا (The Canadian Rocky Mountains)

جاذبه های توریستی کانادا که بسیار زیبا و جذاب و دیدنی می باشد، کوه های راکی کانادا است. سواحل بسیار زیبایی که در اطراف کوه های راکی کانادا وجود دارد و همچنین مناطق پوشیده از برف این مکان و وجود درخت های بسیار زیبای صنوبر که همیشه سرسبز می باشند، باعث شده است که این مکان گردشگری و تفریحی بتواند یک حس بسیار ناب و خوشایندی را در افراد ایجاد نماید.

کوه های راکی کانادا شامل مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی می باشند که از جمله پارک ملی بانف می باشد که این پارک نیز دارای جذابیت های خاص و ویژه ای می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی برای دیدن این کوه های بسیار زیبا به این مکان می روند و کوهنوردان بسیار زیادی نیز وجود دارند که برای تجربه ی یک کوهنوردی بسیار جذاب و هیجان انگیز در فصل زمستان و پاییز به این مکان می روند و موفق به فتح قله های این کوه بلند و پهناور شده اند.

مونترال (Montreal)

یکی دیگر از جاذبه های توریستی کانادا مونترال می باشد. مونترال شهری در کشور کانادا می باشد که سالانه در آن انواع جشنواره های کمدی برگزار می شود و افراد بسیار زیادی برای دیدن این جشنواره ها به این شهر سفر می کنند و همچنین این شهر دارای رستوران ها و کافی شاپ های بسیار بزرگ می باشد که غذاهای بسیار خوش طعم و خوشمزه ای در این رستوران ها وجود دارد و افرادی که مایل به خوردن غذاهای اصیل کانادایی و اروپایی می باشند می توانند به رستوران های موجود در این شهر مراجعه کرده و بهترین غذاها را تجربه نمایند.

این شهر دارای موزه های تاریخی بسیار زیادی می باشد که باعث شده است افراد زیادی از سراسر کشور برای دیدن این موزه ها به این شهر سفر کنند.

اهل سفر هستید  مقاله تور ارزان و قیمت مناسب هند را دنبال نمایید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید