تور فرانسه ✈️ لیست قیمت تورهای فرانسه

تور ارزان فرانسه

تور ارزان فرانسه از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورها محسوب می شود. فرانسه کشوری است که بسیار پیشرفته و پر هیجان است. تور ارزان فرانسه، یکی از تورهای پرطرفدار است که خریداران زیادی دارد و امروزه استقبال زیادی از تور ارزان فرانسه می شود. اگر شما دوستان عزیز جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال تور ارزان فرانسه هستید، به این نکته مهم توجه کنید که باید تمامی خدمات یک تور را با تور های مشابه بسنجید.

امروزه تبلیغات فراوانی برای اجرای تورهای ارزان قیمت انجام می شود اما وقتی به خدمات آن توجه می کنید متوجه خواهید شد که پکیج سفر شما شامل ارزانت رین، بی کیفیت ترین هتل ها و بدون هیچگونه گشت و ورودی است، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید تور فرانسه با ما در ارتباط باشید و به صورت اینترنتی و آنلاین به سایت ما مراجعه کنید.

تور فرانسه در هر زمان زیبایی خود را دارد اما از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان اردیبهشت تا مهر ماه می باشد. خوشبختانه امروزه امکانات زیادی برای تور فرانسه در اختیار شما قرار داده می شود. شما می‌توانید در تعطیلات خود یک سفری خاطره انگیز به فرانسه داشته باشید.

اگر شما دوستان عزیز مسافر تور فرانسه هستید و می خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید، می‌توانید از تفریحات و جاذبه های رایگان تور فرانسه لذت ببرید.

اخذ ویزای شینگن

اگر قصد دریافت ویزای شینگن را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را دنبال بکنید.

کیفیت هتل های فرانسه

تور ارزان فرانسه هتل های فرانسه در نوع خود بسیار زیبا و لوکس هستند و با بهترین کیفیت، خدمات خود را ارائه می دهند و به علت داشتن گردشگران زیاد هتل های زیادی بنا شده است.

هتل لارزرو یکی از محبوب ترین هتل های فرانسه محسوب می‌شود. این هتل که به عقیده بسیاری از مردم، از بهترین هتل‌های فرانسه به حساب می آید، در واقع برای دو برادر ناتنی ناپلئون سوم ساخته شده بود. دلیل اینکه ظاهر و طراحی هتل به صورت کلاسیک و در عین حال سلطنتی ساخته شده است نیز همین موضوع را اثبات می کند.

هتل گرند پاورز در قلب فرانسه قرار دارد. این هتل از بهترین هتل های فرانسه است و بسیار جذاب و دیدنی می باشد. برخی اتاق های این هتل، کفپوش، پارکت و شومینه دارند و برخی دیگر دارای بالکنی زیبا هستند که در آن می توانید منظره های بی نظیر را تماشا کنید.

هتل مزون سوکه نیز به نوبه خود یکی از جذاب‌ ترین جاهایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل فاصله کوتاهی با وسایل حمل و نقل شهری خصوصاً ایستگاه مترو دارد.

هتل فور سیزن جورج نیز یکی دیگر از هتل های معروف در فرانسه می باشد. این هتل منظره دیدنی و بی نظیری دارد و شما هر زمان که دوست دارید برای رزرو این هتل می توانید اقدام کنید و از بابت پشتیبانی هتل خیالتان راحت و آسوده باشد. این هتل امکاناتی مانند استخر، اتاق آرامش و مواردی از این قبیل دارد.

هتل ریتز هم نمای فوق ‌العاده‌ای دارد. تعداد رستوران ها با منوهای متنوع و جذاب، مرکز ورزشی و یک مرکز سلامتی شامل استخر، سونا و غیره از ویژگی ها و امکانات این هتل محسوب می شود.

این هتل در مکانی فوق العاده قرار دارد و مراکز خرید اصلی شهر فاصله چندانی با این هتل ندارد.

بنابراین هتل های فرانسه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و آسایش و آرامش را برای شما فراهم می کنند.

تر ارزان اروپا

برای دریافت تور ارزان اروپا میتوانید مقاله تور ارزان اروپا را دنبال بکنید.

کیفیت هتل های فرانسه

خدمات اصلی تور فرانسه

تور ارزان فرانسه تور فرانسه خدمات زیادی دارد و شما می توانید در سامانه ما به راحتی به صورت آنلاین تور فرانسه را رزرو کنید. خدمات اصلی تور فرانسه بسیار گوناگون می باش

د. تور فرانسه یکی از بی‌ نظیرترین سفر های اروپایی محسوب می‌شود که هر فردی باید یکبار حداقل آن را در زندگی خود تجربه کند.

فرانسه یکی از پر قدرت ترین کشور های دنیا است و امروزه نیز در زمینه‌های فرهنگی، صنعت و فناوری، هنر، نظامی و اقتصاد و سیاست از جمله کشورهای مهم و تاثیرگذار در دنیا است.

خدمات تور فرانسه شامل ویزای توریستی شینگن، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه، گشت شهری، بیمه مسافرتی و غیره می باشد. شما هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری تور فرانسه و هزینه تور فرانسه می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا ارزانترین تور فرانسه با بالاترین کیفیت و خدمات را به شما معرفی نمایند.

فرانسه یکی از جذاب ترین و زیباترین کشورهای دنیا است که مناطق گردشگری آن را نمی توان نادیده گرفت. مناطق گردشگری فرانسه به قدری زیبا و بی نظیر هستند که می‌توان سال ها درباره آنها سخن گفت و از یادها فراموش نکرد. تور فرانسه یکی از تورهای ارزان و مناسب است که خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.

گردشگران زیادی معتقدند فرانسه زیباترین کشور و مقصد گردشگری در سرتاسر دنیا است. این کشور از جاذبه های زیبا و شگفت انگیزی برخوردار است که باعث می‌شود گردشگران برای شرکت در تور فرانسه و سفر به این کشور زیبا، لحظه شماری کنند و در اولویت سفر خود قرار دهند.

با حضور در تور فرانسه می توانید از مشهور ترین ساختمان و برج دنیا یعنی برج ایفل و پربازدید ترین موزه جهان و معروف ترین خیابان دنیا دیدن کنید.

اگر شما دوستان عزیز اهل طبیعت گردی هستید در شهر فرانسه پارک های متعددی خواهید یافت که برای قدم زدن بسیار دلپذیر هستند.

آب و هوای فرانسه بسیار مناسب است و حتماً قبل از رفتن به تور فرانسه و گرفتن ویزای فرانسه برای تعداد روزهای اقامت برنامه ریزی کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید میتوانید مقاله تور ارزان ترکیه را دنبال بکنید.

خدمات اصلی تور فرانسه

نکات بسیار مهم در تور فرانسه

تور ارزان فرانسه برای گرفتن ویزای فرانسه برای تعداد روزهای اقامت برنامه ریزی کامل داشته باشید. برای سفر به فرانسه انتخاب مسیر، سفر از نوع هوایی و یا زمینی یکی از مهم ترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور می باشد.

در تور هوایی فرانسه قیمت هتل های فرانسه را هم مانند زمان خرید پرواز فرانسه با توجه به نرخ ارز، باید در نظر داشته باشید که در ایام مختلف قیمت هتل، می تواند در انتخاب تعداد شب های مسافرت شما تاثیر گذار باشد. سفر به فرانسه نیازمند دریافت ویزای شینگن می باشد.

از آنجایی که برای دریافت ویزا شما دوستان عزیز باید مدارکات خود را ترجمه کنید، از بانک گردش حساب بگیرید، در تاریخی که برای شما تعیین می شود برای انگشت نگاری مراجعه کنید و… پس بهتر است از دو الی سه ماه پیش از تاریخ تور فرانسه، برای خرید تور اقدام نمایید تا از سفر جا نمانید و به موقع در سفر حاضر باشید.

همانطور که می دانیم کشور فرانسه عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است و برای تور فرانسه باید ویزای شینگن دریافت کنید. برای دریافت ویزای فرانسه نیاز به مصاحبه نیست و فقط برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به مرکز وی اف اس گلوبال مراجعه نمایید.

همچنین جواب بررسی پرونده شما سه هفته بعد از درخواست آن اعلام خواهد شد. شما بهتر است برای اخذ ویزای فرانسه مدارک خود را کامل و بدون نقص تحویل دهید و از ارائه مدارک جعلی و یا غیر واقعی پرهیز کنید.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور لحظه آخری آنتالیا را دنبال بکنید.

نکات بسیار مهم در تور فرانسه

بهترین زمان برای تور فرانسه

بهترین زمان برای تور ارزان فرانسه اوایل اردیبهشت تا اواخر مهر ماه می باشد. سفر به فرانسه در هر یک از فصل ها جاذبه های خاص خود را دارد و هوای بهاری فرانسه برای بازدید از جاذبه های شهر با نمایی از طبیعت شهری لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

مناسب ترین زمان برای سفر به فرانسه، بهار و پاییز است. در این دو فصل فرانسه آب و هوایی معتدل را تجربه می‌کند. بیشتر مسافران و گردشگران ترجیح می دهند مطلوب‌ترین هوا را برای سفر خود انتخاب کنند، به همین علت قیمت تور فرانسه در بهار و پاییز بالاتر از سایر فصل ها می باشد.

فصل تابستان برای سفر به فرانسه خیلی پیشنهاد نمی‌شود، زیرا فرانسه تابستان های گرم و خشک دارد، بنابراین قیمت تور فرانسه در تابستان کمتر می باشد و سفر در این موقع از سال را به هیچ فردی توصیه نمی کنیم.

آب و هوای فرانسه در فصل پاییز خنک تر می باشد و وزش باز شروع می شود و از تعداد گردشگران کم می شود و تا قبل از شروع کریسمس مشکلی در پیدا کردن هتل نخواهید داشت.

جاهای دیدنی فرانسه در زمستان سرد و برفی، نمایی دیگر پیدا می کنند و آب و هوای سرد باعث کم شدن تعداد گردشگران در فرانسه می شود.

برای سفر به استانبول شما میتوانید مقاله تور ارزان استانبول را دنبال بکنید.

بهترین زمان برای تور فرانسه

غذاهای معروف فرانسه

تور ارزان فرانسه غذاهای معروف فرانسه دارای تنوع زیادی هستند و بسیار گوناگون می باشند و عطر و طعم فوق‌ العاده‌ای دارند. غذاهای فرانسه به دلیل ظرافت، طعم و عطر بی نظیر در سطح جهان مشهور هستند.

فرانسه از غذاهای سنتی نیز برخوردار است که با ترکیبات خاص خود جایگاه ویژه‌ای در آشپزی جهان دارد. هم اکنون سعی داریم به تعدادی از غذاهای معروف فرانسه اشاره کنیم:

سوپ پیاز، کک او ون، کسوله، بف بورگینیون، سوفله شکلات، فلا میش، خوراک اردک، سالاد تیسواز، رتتوی، تارت تتان و غذاهای دیگر که هر کدام طعم و عطر مخصوص خود را دارند و هرکدام علاقه‌مندان و متقاضیان خود را دارند که افراد براساس ذائقه و مزاج خود سفارش می دهند.

غذاهایی که در فرانسه و در رستوران ها و غذاخوری های فرانسه پخته می شود، با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب پخته می شود، به همین علت کیفیت و طعم آن را چندین برابر می کند.

غذاهای فرانسه در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد و بعضی از غذاهای آنها به صورت سنتی پخته می شود. شما می‌توانید در تور فرانسه با رفتن به رستوران های فرانسه با انواع غذاهای آنها آشنا شوید و طعم واقعی یک غذای مفید را بچشید.

فرانسه علاوه بر داشتن غذاهای خوش طعم و خوش مزه، از نوشیدنی های بی نظیری نیز برخوردار است که برای رفع خستگی گزینه‌های مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند.

غذاهای معروف فرانسه

راه های خرید تور ارزان فرانسه

خرید تور ارزان فرانسه راه های زیادی دارد، یعنی شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین از مراکز فروش ما تور ارزان فرانسه را خریداری کنید.

اگر شما دوستان عزیز جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که حساسیت زیادی در انتخاب مقصد سفر دارید، بهتر است تور فرانسه را انتخاب کنید، چرا که یکی از هیجان انگیز ترین و زیباترین سفر را برای شما به ارمغان می آورد.

تور فرانسه تنوع فرهنگی و جاذبه های گردشگری متفاوتی دارد که می تواند تمام سلیقه ها را راضی نگه دارد و خدمات زیادی به مشتریان ارائه می دهد و شما می توانید تور لحظه آخری و ارزان فرانسه را به نحوی برای خود برنامه ریزی کنید که با کمترین هزینه و بیشترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای خود به ارمغان بیاورید.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور فرانسه از آژانس مسافرتی مورد نظر ما با صرف هزینه کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

آژانس مسافرتی ما قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می دهد تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه، بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور فرانسه با توجه به نوع هتل انتخابی و نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تور متغیر می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید